Okee.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:33 schreef n00cL30n het volgende:
Maar wel van die echte.. niet van die neppers.
Ik moet zelf altijd aan deze denken als ik HW zie reply-enquote:
Hoi, ik ben het.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:14 schreef Joene het volgende:
Wie is geert ?
Die schapedoes die het niet zo op moslims heeft toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:14 schreef Joene het volgende:
Wie is geert ?
Top gozertquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Die schapedoes die het niet zo op moslims heeft toch?
Hej J.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:53 schreef Jarno het volgende:
Greyrjdodtcjxte!
[BS]quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:53 schreef Jarno het volgende:
Greyrjdodtcjxte!
Post de jouwe anders ffquote:
die fase ben ik voorbijquote:
Zolang de tepels maar goed zijnquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
die fase ben ik voorbij!
daarbij ben ik alleen maar jaloers op mensen met échte tetten
niet dusquote:
is het een op het werk te openen link ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:26 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dit benne een best paar tepelkens!!!
Tevens schaamteloze tvp
voor jou een vraag, voor mij enquote:
dat vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:28 schreef Joene het volgende:
[..]
is het een op het werk te openen link ?
Huh ? mis ik iets ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is je keuken inmiddels al helemaal bezorgd en af?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook al af
durf eigenlijk nergens meer op te klikken na dat topic van Logician van vorige week over haar piemolstalker![]()
FULL FRONTAL in het topic
Dat heb ik gemist.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat vroeg ik me ook al af
durf eigenlijk nergens meer op te klikken na dat topic van Logician van vorige week over haar piemolstalker![]()
FULL FRONTAL in het topic
Nou ik ben wel verhuisd en getrouwd , maar heb geen keuken verbouwd ofzo hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
jij had toch iets met een keuken, heel lang geleden, toen ik hier voor het laatst postte?![]()
Zeker welquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:28 schreef Joene het volgende:
[..]
is het een op het werk te openen link ?
nou, dat werd 's tijd dan! Ga die keuken 's verbouwen manquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:38 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ik ben wel verhuisd en getrouwd , maar heb geen keuken verbouwd ofzo hoor.![]()
viel mee iddquote:
Laat je tepels nou maar z ienquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, dat werd 's tijd dan! Ga die keuken 's verbouwen man
Een mietje en niet met tabak roken? Kunt beter met tabak rokenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
gisteren voor het eerst wiet door een wietpijpje gerookt, aangezieneen beetje een mietje is en het niet met tabak wil roken
![]()
en nu heb ik hoofdpijn
Ghehehequote:
best huisje overigensquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:02 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ghehehe
Nou moe, heb je lekker vakantie, zit je op je gemak te genieten van helemaal niets doen, zijn er ineens een paar paardjes losgebroken. Voor je het weet staan ze zich dan tegoed te doen aan JOUW gras in JOUW voortuin
Foto net genomen, sorry voor de brakke kwaliteit
[ afbeelding ]
ey! Boem-Dikkie!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:57 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Een mietje en niet met tabak roken? Kunt beter met tabak roken![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Hej J.
Ik heb jeuk aan een mini mac.![]()
Maar nou die beesten er nog uit!! Op de weg zetten kan niet, dan gebeuren er ongelukken denk ik, en ik weet niet van welke boer ze zijn.quote:
Hallo Homo IK werk in Maarssenquote:
Neuh.. Ik was gisteravond al te vroeg op bed om die van deze week te downen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:38 schreef boem-dikkie het volgende:
n000000c!
Heroes al gekeken? Weer fakkin spannend
Weet ik kleautvieaul... Daarom was de woordgarp ook zo slecht.quote:
Laat ze lekker staan joh.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:15 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar nou die beesten er nog uit!! Op de weg zetten kan niet, dan gebeuren er ongelukken denk ik, en ik weet niet van welke boer ze zijn.
Ruim twee jaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil ook zo een huis
maargoed, ben dan al een tijd jaloers op ElizabethR.. al een jaar of ehm... (hoe lang woon je daar?)
Mjah, daar zal mijn zoon geweldig blij mee zijn. Maar dat doen we toch maar niet. Overigens zijn ze net in ganzenpas weer vertrokken, ben ze uit het oog verloren nu. De gaten van de hoefafdrukken staan lekker in het gras.quote:
jij ook al?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:23 schreef Armageddon het volgende:
Tering ER! Ik ga nu verhuizen!!
Oké, tot zo!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:23 schreef Armageddon het volgende:
Tering ER! Ik ga nu verhuizen!!
jij gaat er bevallen ?quote:
Wij zijn ook in Schotland op vakantie geweest, en ik vond het prachtig, maar niet zo veel verschillende soorten natuurgebied als in Ierland. En dromen is altijd leuk, en wie weet, ooit nog eens, als je gewoon oud bent net als ik, ga je wel emigreren. Never say never! Just have faithquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
lekker weekendje Yorkbegin December
en zijn deze zomer 2 weken met de motor door Schotland wezen rijden![]()
*zucht* het blijft m'n droomlandmaargoed..
wil niet emigreren
met mooiere mensenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:54 schreef Joene het volgende:
Ik zoek wel een warmer land op okay.
Hé! Niet zo minderwaardig over jezelf schrijven! Das niet goed!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
da's niet zo moeilijk, zelfs ik met mijn ladingen minderwaardigheidscomplexen vind mezelf mooier dan bovenstaande Sylvana![]()
![]()
maar ik schrok al![]()
moest je straks nog mee naar d'r gangbangs enzo
Ja kappen met dat gelul over jezellf! Je bent gewoon een babe!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:46 schreef motorbloempje het volgende:
awwaliev![]()
en
good for you![]()
![]()
Gangbangs
maarreh.. doet Vork wel aan gangbangs?mn buurman?
![]()
Ik snap dit ook nooit van babes.. Die zien zich vaak als niet knap.. terwijl de echte horken zichzelf knap vinden?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja kappen met dat gelul over jezellf! Je bent gewoon een babe!
En daar weet jij zeker niets vanaf hè?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Mooi man! Heb er vier op mijn werk. Ik mag elke dag even aan hun buik voelen.
Niet verder vetellen he!!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
En daar weet jij zeker niets vanaf hè?
Vier zwangeren...
Al jaren en jaren!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja kappen met dat gelul over jezellf! Je bent gewoon een babe!
Ja gekut met dat vliegtuig! Vertraging enzo!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Al jaren en jaren!!!
En Arma, ik had het eten klaar om half zeven, waar bleef je nou???
Moggeuh J. Had ik al gezegd dat ik jeuk heb aan zo een mac mini voor erbij ?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:38 schreef Jarno het volgende:
Moggeuh.
Ja die ook J die ook .quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:22 schreef Jarno het volgende:
Ja, doen, want er zijn weer geruchten dat -ie er binnenkort uitvliegt. Alhoewel dat al een paar keer geroepen is en je maar nooit weet wat er eventueel voor terugkomt... (Mac Tower would be nice). Maar je had toch een MB besteld al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |