het is geen 60+quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:27 schreef Bob-B het volgende:
of de bingo
Of juist een kans. Je gaat (neem ik aan) werken, krijgt collega's. Probeer met hun iets te beginnen als dit al niet vanzelf gaatquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:58 schreef G.Fawkes het volgende:
jammer dat je bijna afgestudeerd bent. De studentenvereniging is bij uitstek de plek om nieuwe contacten op te doen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:56 schreef Vitalogy het volgende:
Als iemand je niet wilt accepteren als je een beetje toenadering zoekt dan ligt dat aan die persoon en niet aan jou.
OMG EINS!@@!11112112@@~~!1quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:41 schreef boyv het volgende:
kut ik heb serieus gereageerd in R&P
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:56 schreef Vitalogy het volgende:
Als iemand je niet wilt accepteren als je een beetje toenadering zoekt dan ligt dat aan die persoon en niet aan jou.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
heb ik ook last van hoor
maar dat komt meer doordat ik net verhuisd ben naar de andere kant van het land voor school en mijn vriend.
Maar ook in het westen had ik alleen vrienden, geen vriendinnen, en dat vond ik prima.
Omdat ik vrienden zocht, en geen vriendinnen, ben ik lid geworden van een Racing Team hier, alleen maar mannen, erg gezellig.
Misschien kun jij lid worden van een typisch vrouwen iets, of gewoon lekker gaan sporten (tennis ofzo?).. Heb nu nog steeds niet echt veel vrienden hier, maar het zit in de lift![]()
komt vanzelf goed, als je maar zelf intitiatief neemt
![]()
Ik vind dit serieus een schattig topicquote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:13 schreef MissNina het volgende:
Ik zit al een tijdje met iets en ik hoop dat anderen zich hierin misschien wel kunnen herkennen of mij misschien advies kunnen geven.
Ik ben een 22-jarige meid, woon samen met mijn vriend en ben bijna afgestudeerd.
Ik mis echter vriendschap in mijn leven. Ik heb via mijn studie wel wat kennissen leren kennen, maar dit zijn geen vrienden. De vriendschap met vriendinnen van de middelbare school is na 4 jaar helaas verwaterd. Ik heb nog wel pogingen proberen te ondernemen om met een vroegere vriendin af te spreken, maar ik merkte dat we beiden teveel waren veranderd om nog contact te houden.
Hoewel ik ontzettend goed overweg kan met mijn vriend en hij mijn beste maatje is, mis ik de contacten met vrouwen.
Ik ben iemand die het leuk vind om naar de kroeg te gaan en lekker wijntjes te drinken.Maar helaas heb ik geen vriendin(nen) om dit te doen. Ik ga wel eens met mijn vriend, maar dit is toch anders. Ook hou ik van shoppen, maar dit moet ik helaas ook altijd in mijn eentje doen. Verder mis ik gewoon om met een vriendin te praten over vrouwenzaken (relaties, uiterlijke zaken etc.etc,) en om een vriendschapsband mee op te bouwen.
Ik heb echt geprobeerd om contacten met vrouwen op te doen. B.v met de vriendinnetjes van de vrienden van mijn vriend. Maar op een of andere manier lukt het gewoon niet, het is alsof zij mij niet moeten/mogen. Ik denk dat vriendschap sluiten met vrouwen van in de 20 best lastig is. Zij hebben vaak al een heel eigen kringetje van vriendinnen die ze al jaren kennen en ik merk vaak dat het lastig is om hierbij aan te sluiten.
De laatste tijd vraag ik me echt af wat er mis kan zijn met mij. Ik vind mezelf wel een gezellige spontane leuke meid, en dat ik over het algemeen makkelijk in omgang ben. Toch doet het feit dat ik geen vriendinnen heb mij ontzettend twijfelen en maken me onzeker.
Hoop wat van jullie te horen en enig advies hierin?
xxx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |