abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53999984
Ik zit al een tijdje met iets en ik hoop dat anderen zich hierin misschien wel kunnen herkennen of mij misschien advies kunnen geven.

Ik ben een 22-jarige meid, woon samen met mijn vriend en ben bijna afgestudeerd.
Ik mis echter vriendschap in mijn leven. Ik heb via mijn studie wel wat kennissen leren kennen, maar dit zijn geen vrienden. De vriendschap met vriendinnen van de middelbare school is na 4 jaar helaas verwaterd. Ik heb nog wel pogingen proberen te ondernemen om met een vroegere vriendin af te spreken, maar ik merkte dat we beiden teveel waren veranderd om nog contact te houden.
Hoewel ik ontzettend goed overweg kan met mijn vriend en hij mijn beste maatje is, mis ik de contacten met vrouwen.

Ik ben iemand die het leuk vind om naar de kroeg te gaan en lekker wijntjes te drinken.Maar helaas heb ik geen vriendin(nen) om dit te doen. Ik ga wel eens met mijn vriend, maar dit is toch anders. Ook hou ik van shoppen, maar dit moet ik helaas ook altijd in mijn eentje doen. Verder mis ik gewoon om met een vriendin te praten over vrouwenzaken (relaties, uiterlijke zaken etc.etc,) en om een vriendschapsband mee op te bouwen.

Ik heb echt geprobeerd om contacten met vrouwen op te doen. B.v met de vriendinnetjes van de vrienden van mijn vriend. Maar op een of andere manier lukt het gewoon niet, het is alsof zij mij niet moeten/mogen. Ik denk dat vriendschap sluiten met vrouwen van in de 20 best lastig is. Zij hebben vaak al een heel eigen kringetje van vriendinnen die ze al jaren kennen en ik merk vaak dat het lastig is om hierbij aan te sluiten.

De laatste tijd vraag ik me echt af wat er mis kan zijn met mij. Ik vind mezelf wel een gezellige spontane leuke meid, en dat ik over het algemeen makkelijk in omgang ben. Toch doet het feit dat ik geen vriendinnen heb mij ontzettend twijfelen en maken me onzeker.

Hoop wat van jullie te horen en enig advies hierin?

xxx
pi_54000028
toen ik 22 las dacht ik meteen : Je bent nog jong
komt vanzelf!
Ik heb ook een tijd gehad toen ik geen vrienden had, nu heb ik ook weer even een dip omdat iedereen met zn eigen ding bezig is..
  woensdag 17 oktober 2007 @ 23:19:24 #3
14153 wimpie-bosboom
Charlie don't surf!
pi_54000095
Misschien lid worden van een sportvereniging.
Levende vissen zwemmen tegen de stroom in, alleen de dooie drijven mee.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 23:27:27 #4
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_54000251
of de bingo
pi_54000526
Lid worden van een vereniging (sportverenging, studie/studenten vereniging, etc) of gaan werken bij een werkgever met aardige collega's oid...
Leer je vanzelf wel mensen kennen
#winning
pi_54000542
Of de parenclub

Je wilt het denk ik te graag , daardoor kom je misschien nogal geforceerd over en ja , dat werkt natuurlijk niet echt!
  woensdag 17 oktober 2007 @ 23:48:36 #7
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_54000719
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:27 schreef Bob-B het volgende:
of de bingo
het is geen 60+
The more debt, the better
pi_54000772
Een vereniging is denk ik niks voor mij...Waarschijnlijk zou dit wel helpen en is er weinig anders over te zeggen, maar voel me nu verdrietig en eenzaam, daarom wou ik het even van me afschrijven...
  woensdag 17 oktober 2007 @ 23:58:41 #9
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_54000934
jammer dat je bijna afgestudeerd bent. De studentenvereniging is bij uitstek de plek om nieuwe contacten op te doen.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 00:35:46 #10
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_54001693
Je vind jongens gewoon veel leuker.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_54001859
Je schrijft specifiek vriendinnen...... Moeten het persé vrouwen zijn? Ik ben gezegend met aardig wat echt goede vrienden, waarvan er maar 1 een vrouw is. Met de mannen heb ik evengoed lol in de kroeg hoor.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_54001909
Ik zou inderdaad toch nog proberen het maximale uit je schoolcontacten te halen. Ik wil je niet bang maken maar als je eenmaal aan het werk bent, wordt het veel lastiger om überhaupt nieuwe contacten te leggen, laat staan vriendinnen te maken. Of je moet het geluk hebben dat de buurvrouw van je eigen leeftijd is enzo. Probeer gelijkgestemde mensen op te zoeken, ook met vrouwen moet het klikken. Ik heb ook wel dat probleem, ik heb niet zo snel een klik met vrouwen dus weinig vriendinnen. Maar de vrienden die ik heb, ben ik zuinig op.
pi_54002012
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:58 schreef G.Fawkes het volgende:
jammer dat je bijna afgestudeerd bent. De studentenvereniging is bij uitstek de plek om nieuwe contacten op te doen.
Of juist een kans. Je gaat (neem ik aan) werken, krijgt collega's. Probeer met hun iets te beginnen als dit al niet vanzelf gaat
pi_54002142
Als iemand je niet wilt accepteren als je een beetje toenadering zoekt dan ligt dat aan die persoon en niet aan jou.
pi_54003316
Je moet ook niet gaan zoeken naar vrienden, want dan ga je vrienden zien in mensen die dat niet waard zijn, kom je verkeerde mensen tegen, kwets je jezelf, of wat dan ook, omdat je per se vrienden zoekt.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 02:40:39 #16
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_54003355
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:56 schreef Vitalogy het volgende:
Als iemand je niet wilt accepteren als je een beetje toenadering zoekt dan ligt dat aan die persoon en niet aan jou.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_54003361
kut ik heb serieus gereageerd in R&P
  donderdag 18 oktober 2007 @ 09:34:21 #18
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_54004929
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 02:41 schreef boyv het volgende:
kut ik heb serieus gereageerd in R&P
OMG EINS!@@!11112112@@~~!1

ontopic:
Ik denk dat je mss wat socialer moet zijn in die zin dat je meer moet doen zonder je vriend maar in situaties dat je toch contact op zoekt. Zoals bijv een sport ofzo.

Succes!
Thinking about thinking of you.
pi_54005038
Denk is goed na wat je graag doet van hobbies of sport... en schrijf je in in een hobbyclub of een sportclub of zo. Het klinkt als een grote stap, omdat je zegt dat je dat niet graag doet. Maar dat is een ideale kans om beter mensen te leren kennen. Je moet gewoon die stap zetten.

Oh ja, mocht je ooit in Evere (België) komen zwemmen. Die jongen met zijn zwarte badmuts, zwarte zwembroek spreek die dan maar is aan, die is echt vriendelijk.
pi_54005823
Je merkt altijd als iemand graag vriendjes wil zijn. Ik ben daar persoonlijk allergisch voor geworden. Dit soort mensen hangen en zuigen altijd zo ontzettend erg aan je. Ze worden er zelf altijd beter van dan jijzelf. Ik zou dus ook geen contact met je opzoeken, gewoon omdat het niet goed voelt en geforceerd gaat. Je zou dingen wat meer op z'n beloop moeten laten gaan en niet zo focussen op het hele vriendinnen zijn. Je schrikt mensen alleen maar af daarmee.
pi_54007271
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 00:56 schreef Vitalogy het volgende:
, wat een onzin. Leg de schuld maar bij een ander neer. Dat is altijd beter dan eens kritisch naar jezelf kijken.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 11:44:29 #22
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_54007393
Dat krijg je als je een relatie krijgt en niet meer naar je vriendinnen omkijkt...
(Waarschijnlijk heb je je vriend leren kennen en zag je je eigen vriendinnen daarna, minder, minder, zeer weinig, niet meer vaak, nog minder, nooit meer... Nee dan hebben ze jou ook niet meer nodig...)

Succes ermee in ieder geval, hoop voor je dat het verbetert.
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
pi_54009749
heb ik ook last van hoor

maar dat komt meer doordat ik net verhuisd ben naar de andere kant van het land voor school en mijn vriend.

Maar ook in het westen had ik alleen vrienden, geen vriendinnen, en dat vond ik prima.

Omdat ik vrienden zocht, en geen vriendinnen, ben ik lid geworden van een Racing Team hier, alleen maar mannen, erg gezellig.
Misschien kun jij lid worden van een typisch vrouwen iets, of gewoon lekker gaan sporten (tennis ofzo?).. Heb nu nog steeds niet echt veel vrienden hier, maar het zit in de lift komt vanzelf goed, als je maar zelf intitiatief neemt
Ja doei.
pi_54009929
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 13:42 schreef motorbloempje het volgende:
heb ik ook last van hoor

maar dat komt meer doordat ik net verhuisd ben naar de andere kant van het land voor school en mijn vriend.

Maar ook in het westen had ik alleen vrienden, geen vriendinnen, en dat vond ik prima.

Omdat ik vrienden zocht, en geen vriendinnen, ben ik lid geworden van een Racing Team hier, alleen maar mannen, erg gezellig.
Misschien kun jij lid worden van een typisch vrouwen iets, of gewoon lekker gaan sporten (tennis ofzo?).. Heb nu nog steeds niet echt veel vrienden hier, maar het zit in de lift komt vanzelf goed, als je maar zelf intitiatief neemt
Zit in hetzelfde schuitje. Ook naar de andere kant van het land verhuisd. Ik merk wel dat het moeilijker wordt om op latere leeftijd vrienden te maken (niet kenissen, dat zijn twee verschillende dingen) maar ach ik ben ook in 2 uurtjes weer bij mijn beste vrienden.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 16:15:33 #25
54281 hallodagg
Lekker peuzelen
pi_54012503
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 23:13 schreef MissNina het volgende:
Ik zit al een tijdje met iets en ik hoop dat anderen zich hierin misschien wel kunnen herkennen of mij misschien advies kunnen geven.

Ik ben een 22-jarige meid, woon samen met mijn vriend en ben bijna afgestudeerd.
Ik mis echter vriendschap in mijn leven. Ik heb via mijn studie wel wat kennissen leren kennen, maar dit zijn geen vrienden. De vriendschap met vriendinnen van de middelbare school is na 4 jaar helaas verwaterd. Ik heb nog wel pogingen proberen te ondernemen om met een vroegere vriendin af te spreken, maar ik merkte dat we beiden teveel waren veranderd om nog contact te houden.
Hoewel ik ontzettend goed overweg kan met mijn vriend en hij mijn beste maatje is, mis ik de contacten met vrouwen.

Ik ben iemand die het leuk vind om naar de kroeg te gaan en lekker wijntjes te drinken.Maar helaas heb ik geen vriendin(nen) om dit te doen. Ik ga wel eens met mijn vriend, maar dit is toch anders. Ook hou ik van shoppen, maar dit moet ik helaas ook altijd in mijn eentje doen. Verder mis ik gewoon om met een vriendin te praten over vrouwenzaken (relaties, uiterlijke zaken etc.etc,) en om een vriendschapsband mee op te bouwen.

Ik heb echt geprobeerd om contacten met vrouwen op te doen. B.v met de vriendinnetjes van de vrienden van mijn vriend. Maar op een of andere manier lukt het gewoon niet, het is alsof zij mij niet moeten/mogen. Ik denk dat vriendschap sluiten met vrouwen van in de 20 best lastig is. Zij hebben vaak al een heel eigen kringetje van vriendinnen die ze al jaren kennen en ik merk vaak dat het lastig is om hierbij aan te sluiten.

De laatste tijd vraag ik me echt af wat er mis kan zijn met mij. Ik vind mezelf wel een gezellige spontane leuke meid, en dat ik over het algemeen makkelijk in omgang ben. Toch doet het feit dat ik geen vriendinnen heb mij ontzettend twijfelen en maken me onzeker.

Hoop wat van jullie te horen en enig advies hierin?

xxx
Ik vind dit serieus een schattig topic Mannen hoor je heel vaak ''klagen'' over dit soort dingen op FOK!, vrouwen bijna nooit tot veel minder vaak. Bij vrouwen lijkt het volgens mij vanzelfsprekender dat ze een goed ontwikkeld sociaal leven hebben, maar dus niet alle vrouwen dat bewijst dit topic
Sterkte
Die zoute stokjes...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')