Wat een jank herrie.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:00 schreef gitaarfan123 het volgende:
de muziek is eigelijk best goed vooral live
aleen het gitaar spel is soms behoorlijk simpel bij de nummers die ik heb gehoord.
dit is een live optreden
ik vind het niet slecht.
agreequote:Op dinsdag 15 april 2008 19:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Iedere homo- en heteroseksueel had hem uit bed geschopt.
En jij hem.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:30 schreef Tokiohotellover94 het volgende:
[..]
Bill is overal goed in!hij is mijn god en op een dag gaat hij mij ontmaagden!
Dat nummer dan weer wel. Riff is te simpelquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:00 schreef gitaarfan123 het volgende:
de muziek is eigelijk best goed vooral live
aleen het gitaar spel is soms behoorlijk simpel bij de nummers die ik heb gehoord.
dit is een live optreden
ik vind het niet slecht.
Dat doen de alto's zelf toch ook alquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:18 schreef Ascendancy het volgende:
Jammer dat ze de hele alto scene belachelijk maken
Ach het ligt eraan hoe ver je er in gaan hequote:
rammsteinquote:Op vrijdag 2 mei 2008 12:19 schreef Synthesist het volgende:
Ik heb liever Rammstein, dat zijn tenminste mannen
Labiele emo pubermeisjes zonder zelfrespect vormen dan ook precies de doelgroep van Tokio Hotelquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:12 schreef Frasier het volgende:
Damn, je moet als vrouw wel een gigantisch tekort aan zelfrespect hebben wil je hiervoor vallen.
Recente foto:quote:Op vrijdag 2 mei 2008 13:37 schreef _Led_ het volgende:
Die gozers van Tokio Hotel moeten optyfen, maar die chick van Tokyo Hotel is lekker !
iddquote:Op maandag 9 maart 2009 11:12 schreef newyorkcity het volgende:
[..]
Dacht dat het Nathalie Portman was....
WTF! moeten dat dreads voorstellen ofzoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:59 schreef Mylene het volgende:
*schopje*
[..]
Recente foto:
[ afbeelding ]
[..]
idd
Gillende meisjes als hij op het podium staat. Dus nee, niet bij vrouwen, wel bij domme bakvissen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:08 schreef KirkLazarus het volgende:
Heeft 'ie er succes mee bij de vrouwen?
Ik denk dat de backstreet boys niet half zoveel gegil kregen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:08 schreef KirkLazarus het volgende:
Heeft 'ie er succes mee bij de vrouwen?
beter dan vliegende kapsel, maar nu lijktie pas ECHT op een wijfquote:
klikquote:Welnu, ik en mijn medestudenten (idd, verkapt kijk-mij-eens-studeren-topic ) hebben er over nagedacht, maar we komen er niet uit...
Wat beweegt onze minderjarige vrouwelijke medemens ertoe nou zo erg aangetrokken te zijn tot deze randdebiel
En waarom dan wel?quote:Op woensdag 11 maart 2009 17:54 schreef Mylene het volgende:
Ik denk dat de meeste mannen jaloers op Bill zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |