quote:Op zondag 28 oktober 2007 19:34 schreef Tokiohotellover94 het volgende:
[..]
Dir en Grey
L'Arc~en~Ciel, 12012, ムック, Malice Mizer!![]()
Waar hébben jullie het overquote:Op maandag 29 oktober 2007 07:29 schreef Barachem het volgende:
[..]
![]()
KOTOKO, I'VE, Globe, Ayumi Hamasaki, Yoko Ishida, Every Little Thing.![]()
![]()
Jup maar dat kon ie ook al nietquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:07 schreef Ilovepie het volgende:
Wil die "gitarist" een rapper zijn ofzo
wel!quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 20:31 schreef destrovel het volgende:
[..]
Waar hébben jullie het over
Echt van die groepen waar niemand ooit van heeft gehoord, dus het kan nooit goed zijn![]()
alle vrouwen zijn biquote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:49 schreef MissGolightly het volgende:
Ik was er de hele tijd van overtuigd dat het een meisje was...
Dit vinden kleine alto-meisjes leuk. Als volwassen vrouw lijkt het me niet dat je je hiertoe aangetrokken voelt...
quote:Afgelopen zomer is er iets ergs gebeurd...Toen Tokio Hotel aankwam bij het hotel hebben de th-haters toegeslaan... Georg & Gustav waren al binnen,Bill & Tom nog niet. Toen Bill & Tom uit het busje stapten duwden de th-haters hen tegen het busje en trokken Tom zo hard aan zijn dreadlocks dat hij er lichte hoofdpijn van kreeg, ook hebben ze één dreadlock afgeknipt. Verder had Bill één gebroken rib,hij heeft zelfs een pil moeten krijgen om te kalmeren... Bill & Tom hebben gehuild , zo erg waren ze geschrokken!! Ik snap echt niet waarom ze zoiets gedaan hebben ! Hier het filmpje : (bij 25 sec. hoor je een klap, dat is Bill die tegen het busje wordt geduwd)
Filmpje 1
Mooi. Hulde aan die genen die het gedaan hebbenquote:
quote:Toen Tokio Hotel aankwam bij het hotel
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:49 schreef Tokiohotellover94 het volgende:
[..]
je zal geen ingewikkelde pentatonische ladders a la Vai terugvinden maar qua powerchords staan ze ver boven andere bands
Nu ga je te ver hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:23 schreef thloreg het volgende:
[..]
Waarom zwijmelen die meiden ook bij Backstreet Boys e.d.? idem ditto.
Metalbands spelen ook powerchords, maar maakt dat het makkelijk?quote:Op donderdag 10 april 2008 17:14 schreef Thealexfiles het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen
Ik kan m'n kat nog een powerchord leren, hou toch op.
vorig jaar wil zijn opmerking terugquote:Op donderdag 10 april 2008 19:20 schreef boekenworm het volgende:
'k Dacht dat het een vrouw was...
Hoorde ik laatst ook, hoop dat het waar isquote:Op donderdag 10 april 2008 19:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
en ik hoorde op de radio dat hij een operatie aan zijn stembanden had, en dat het niet goed is verlopen en mogelijk dit het einde is van zijn carriere
Er staat een stukje daarover op de wikipedia. http://en.wikipedia.org/wiki/Tokio_Hotel bij het stukje 1000 Hotels Tour.quote:Op donderdag 10 april 2008 19:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
en ik hoorde op de radio dat hij een operatie aan zijn stembanden had, en dat het niet goed is verlopen en mogelijk dit het einde is van zijn carriere
Jump fag?quote:Op donderdag 10 april 2008 21:58 schreef gebrokenglas het volgende:
"Spring nicht" is qua text uiteraard beter dan dat Don't Jump.
quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:26 schreef ScottTracy het volgende:
Deze site: http://www.imonline.nl/Bill-Kaulitz-
"Je weet dat ik ALLES doe om maar iets van Th te krijgen, dus ik heb via via gehoord dat Bill msn heeft! Dus ik vroeg of het de echte was, ze zei ja, ik heb hem over de cam gezien! Ze zou er nog een screenshot van maken, dus dan zal ik zien of het echt is! Ik ben de hele tijd aan het zeuren bij die persoon en binnenkort dan vraagt zij het aan Bill als hij online komt of ik hem mag toevoegen.
Hopelijk lukt het met wat geslijm x'D. Ik ben super zenuwachtig want dan val ik echt flauw! Mag hij me opvangen. ^.^"
![]()
quote:-Zijn ergste belevenis was toen Tom in de schoolbus op zijn broek kotste.
Hoe oppervlakkig en debiel.quote:Op zaterdag 12 april 2008 17:26 schreef ScottTracy het volgende:
Deze site: http://www.imonline.nl/Bill-Kaulitz-
"Je weet dat ik ALLES doe om maar iets van Th te krijgen, dus ik heb via via gehoord dat Bill msn heeft! Dus ik vroeg of het de echte was, ze zei ja, ik heb hem over de cam gezien! Ze zou er nog een screenshot van maken, dus dan zal ik zien of het echt is! Ik ben de hele tijd aan het zeuren bij die persoon en binnenkort dan vraagt zij het aan Bill als hij online komt of ik hem mag toevoegen.
Hopelijk lukt het met wat geslijm x'D. Ik ben super zenuwachtig want dan val ik echt flauw! Mag hij me opvangen. ^.^"
![]()
Dit is gewoon niet leuk meer.quote:Oke, Th haters.
Nog 1 zo'n kút actie en ik zal jullie komen vermoorden met alle miljoenen fans!
Ik ben nu mega kwaad, fuck the Th-Haters!
Die heb je natuurlijk effe gepimpslapt neem ik aan?quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:11 schreef shakaboem het volgende:
Ik was gisteren met wat vrienden aan het praten over hapklare, door platenmaatschappijen geproduceerde muziek. De één kwam met Backstreet Boys, de ander met Spice Girls en ik noemde Tokio Hotel.
Opeens hoor ik een meid van een jaar of 16 naar me roepen: "Houd je bek over Tokio Hotel, jongen!!! Of moet ik een mes tussen je ribben stekken?!!!"
Ik keek haar een paar seconden aan met een wtf-blik en nam toen een slok van mijn Red Bull.
Het is de identiteitscrisis.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:52 schreef deadlywhisper88 het volgende:
of hebben een brilletje nodig
of zitten zelf in een identiteitscrisis ofzo
![]()
Of bi.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:48 schreef Broekpaling het volgende:
Conclusie: Meisjes die op Bill vallen zijn lesbisch.
dudequote:Op zondag 13 april 200802:44 schreef zagevent het volgende:
Alex Agnew -relatief bekende komiek hier in Vlaanderen- een paar maand/weken geleden in de P Magazine:
Ik had me al een keer of vijf afgerukt op de zanger van Tokio Hotel voordat ik doorhad dat de zanger een man was
quote:Op zondag 13 april 2008 02:44 schreef zagevent het volgende:
Alex Agnew -relatief bekende komiek hier in Vlaanderen- een paar maand/weken geleden in de P Magazine:
Ik had me al een keer of vijf afgerukt op de zanger van Tokio Hotel voordat ik doorhad dat de zanger een man was
bron?quote:Op zondag 13 april 2008 11:22 schreef SZRR het volgende:
bill is homo. en ja, ik ben een "tienermeisje"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |