Ik lees allesquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 18:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh jee.... ik heb m ook verkeerd gespeld volgens mij....
Ranja, lees je dit? Ff aanpassen in je totaallijst graag
Klopt. Des te leuker is het om die platen in de andere lijstjes terug te zien komen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:30 schreef methodmich het volgende:
Ik vond het schrappen erg. Paar keer door de max. 5 regel, maar ook gewoon de platen die zeg maar 101 tot 150 vormen.... Staat nog zoveel moois bij.
Enerzijds wel, anderzijds geeft het ook het gevoel van 'als ik die er wel had in gezet was die hoger gekomen in de eindlijst'. Maar ja. Dat hou je toch.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:15 schreef cafca het volgende:
Klopt. Des te leuker is het om die platen in de andere lijstjes terug te zien komen.
Een regel waar zo op het eerste oog de volgende mensen zich niet aan gehouden hebben:quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:07 schreef Nepthys het volgende:
[..]
In een top 10 mag je maar 1 album per artiest
Ik plaats een top 100, dus maximaal 5 albums per artiest. Waar ze dan staan maakt niet uit volgens mij.quote:Op zondag 28 oktober 2007 01:53 schreef Brahimov het volgende:
[..]
Een regel waar zo op het eerste oog de volgende mensen zich niet aan gehouden hebben:
Methodmich, JelleS, NasdaqBastardo, Djaser, HetGrobbekuiken, Kamagurka, DraZtic, KillingMoon, Sack_Blabbath, Pudy, Artanis1, Intxaurraga, Zwareshag, Brother52, Trebemmit
![]()
P.S. Het kan zijn dat deze lijstjes later correct gerepost zijn, daar heb ik niet op gelet
edit: ik moet beter lezen.quote:Op zondag 28 oktober 2007 02:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik plaats een top 100, dus maximaal 5 albums per artiest. Waar ze dan staan maakt niet uit volgens mij.
De vraag is natuurlijk of je volgend jaar nog steeds zoveel 2007 albums in je top 25/50 wilt zetten of dat dat dan voor 2008 albums geldtquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:57 schreef Syb-rund. het volgende:
Hij zou heel wat langer en gevarieerder zijn als albums van dit jaar ook meegeteld mochten worden, maarja dat komt volgend jaar wel
Ook een prestatie.... ik ken er niks vanquote:Op zondag 28 oktober 2007 01:57 schreef Syb-rund. het volgende:
Hij zou heel wat langer en gevarieerder zijn als albums van dit jaar ook meegeteld mochten worden, maarja dat komt volgend jaar wel
Toch een nette top 25:
lijst
quote:Op zondag 28 oktober 2007 09:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ook een prestatie.... ik ken er niks van![]()
Klopt dus.quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:30 schreef Brahimov het volgende:
OP verkeerd geïnterpreteerd dus.![]()
Daar wordt het samenstellen makkelijker van
Maar ook wel jammer als ze helemaal nergens langs komen. Maar goed, dat hou je toch natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 21:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Klopt. Des te leuker is het om die platen in de andere lijstjes terug te zien komen.
Jaaa, Ultimaequote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:29 schreef star_gazer het volgende:
Om maar eens wat ambient in de mix te gooien:
1. Carbon-based lifeforms - World of sleepers
2. Biosphere - Substrata
3. Aphex twin - Selected ambient works II
4. H.U.V.A network - Distances
5. V.A. - Albedo
6. Sync24 - Source
7. Global Communications - Pentamerous metamorphosis
8. Solar fields - Extended
9. Asura - Lost Eden
10. Aes Dana - Memory shell
quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:02 schreef Detroit het volgende:
09 Shuttle 358 - Frame
Hoe bedoel je dat? Hij staat hier wel als normale release.quote:Op zondag 28 oktober 2007 20:56 schreef zwareshag het volgende:
Sowieso een mooie lijst, BoC Maxima is alleen geen officiele release, weet niet of het wat uitmaakt though.
Hm, ja.. Had in ieder geval in m'n hoofd dat het een demo CD was die ze hadden verstuurd naar Skam en Warp waar later MHTRTC uit is geboren. Discogs zegt:quote:Op zondag 28 oktober 2007 21:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Hij staat hier wel als normale release.
Dus ja.. misschien dat hij dan toch als officiele release kan worden gezien.quote:Limited to 50 copies world wide and handed out to friends and family. Boc Maxima is actually a continuous mix of the track listed below, and includes serveral exclusive tracks and mixes that can't be found anywhere else.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |