nog even over dat stuk van tt pag 360.......blijkbaar dus heel veel kritiek op studio voetbal momenteel.quote:Op maandag 5 november 2007 01:04 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Heb niet gekeken. Vertel, wat heb ik gemist?
OT; een hoog ajax-gehalte? nee joh, we gaan gewoon in op de actualiteiten
want?quote:Op maandag 5 november 2007 14:07 schreef Opgezwollenlever het volgende:
afschuwelijke man zeg die reker.
Dat eeuwige gezeik van psv ten aanzien van competitievernieuwingen komt me de strot uit. Verder vertrouw ik die vent gewoon niet met zijn praatjes "psv moet er beter van worden en koeman moet er beter van worden". "Als voetbalmens zeg ik dit" blabla.quote:Op maandag 5 november 2007 14:09 schreef rubbereend het volgende:
want?
quote:Op maandag 5 november 2007 14:12 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Dat eeuwige gezeik van psv ten aanzien van competitievernieuwingen komt me de strot uit.
Hoe verklaar jij dan dat er 2x zoveel kijkers kijken naar Studio voetbal dan naar VIquote:Op maandag 5 november 2007 13:32 schreef djstoffel het volgende:
[..]
nog even over dat stuk van tt pag 360.......blijkbaar dus heel veel kritiek op studio voetbal momenteel.
dus maar een beetje geforceerd 2 uitzendingen niet over ajax praten om de eigen straat schoon te vegen. Daarbij gewoon vergeten dat dit ingegeven is door de toenemende kritiek van kijkers buiten amsterdam.
VOETBAL INSITE IS 100000 KEER BETER MOMENTEEL, met als goed voorbeeld de uitzending van gisteren. Dan heb ik er zelfs geen moeite mee dat van geel een uur tot zn beschikking krijgt voor zn verhaal (zoals vorige week)
Jaquote:Op maandag 5 november 2007 14:09 schreef zjroentje het volgende:
Mooie televisie zeg, dat gesprek tussen Borst en Van Gaal.
Ik vond het meer slecht gespeeld haantjesgedrag tussen Borst en V Gaal of een slechte poging tot humor of een combinatie van beide. Die vraag was te verwachten en die quasi geīrriteerde reactie van Van Gaal was al even voorspelbaar.quote:Op maandag 5 november 2007 14:09 schreef zjroentje het volgende:
Mooie televisie zeg, dat gesprek tussen Borst en Van Gaal.
gewoon net zo simpel te bepalen als nu met de PO'squote:Op maandag 5 november 2007 14:32 schreef zjroentje het volgende:
Dat plan is gewoon kut met peren. Hoe ga je bepalen wie thuis en uit speelt in de finaleronde van 8, om het eerlijk te houden.
Pwnd.quote:Op maandag 5 november 2007 14:59 schreef maril het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij dan dat er 2x zoveel kijkers kijken naar Studio voetbal dan naar VI
Nou ja, pwnd. Lijkt me logisch omdat Studio Voetbal ingeburgerd is en Nederlanders houden nu eenmaal van tradities.quote:
Studio Voetbal bestaat korter dan Voetbal Insight hoor, daar zijn ze juist mee begonnen om een tegenhanger te hebben voor VI.quote:Op maandag 5 november 2007 18:01 schreef Rumille het volgende:
Nou ja, pwnd. Lijkt me logisch omdat Studio Voetbal ingeburgerd is en Nederlanders houden nu eenmaal van tradities.
heeft het aantal kijkers iets met kwaliteit te maken dan??quote:Op maandag 5 november 2007 14:59 schreef maril het volgende:
[..]
Hoe verklaar jij dan dat er 2x zoveel kijkers kijken naar Studio voetbal dan naar VI
Ja maar Studio Sport - NOS - Studio Voetbal etc. Die zooi.quote:Op maandag 5 november 2007 18:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Studio Voetbal bestaat korter dan Voetbal Insight hoor, daar zijn ze juist mee begonnen om een tegenhanger te hebben voor VI.
Wat is datquote:Op maandag 5 november 2007 19:17 schreef Jnk18 het volgende:
Ik kijk ze de laatste weken gewoon de voglende dag via de websites, vind het maar kut dat alles zo door elkaar loopt, MOET gewoon top gear kijkuuuuh![]()
Toen Youri over Rutte begon tegen Jan Reker moest ik meteen weer hieraan denken.. wat een gevatte sketchquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:18 schreef djstoffel het volgende:
Mulder: Ze moeten Rutte nemen, die doet het bij twente echt goed.
Jack: IK denk niet dat Rutte bij ajakss past.
Ga je kloon ergens anders eer aan doenquote:Op dinsdag 6 november 2007 09:56 schreef JanVanHalst het volgende:
Matig programma.
Hoe is het wel of geen kloon zijn relevant aan de discussie?quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ga je kloon ergens anders eer aan doen
Nou je moet wel een erg kansloze baan hebben om tijd te hebben om hier te reageren vriendquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:08 schreef JanVanHalst het volgende:
[..]
Hoe is het wel of geen kloon zijn relevant aan de discussie?
Ton Ojersquote:Op donderdag 8 november 2007 00:06 schreef Radegast het volgende:
Aanstaande zondag met René van der Lijp en nog iemand...
Verbazingwekkend, zo'n opmerking uit de mond van een Ajacied....quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Stelletje calimero's met de klachten.. triest![]()
Wanneer komt het dan? Op tvgids.nl staat er dat er een jubileum concert van Danny de Munk komt ipv Studio Voetbalquote:Op donderdag 8 november 2007 00:06 schreef Radegast het volgende:
Aanstaande zondag met René van der Lijp en nog iemand...
Tussen het schaatsen door op Nederland3 vanavond.quote:Op zondag 11 november 2007 17:15 schreef Nilasha het volgende:
Wanneer komt het dan? Op tvgids.nl staat er dat er een jubileum concert van Danny de Munk komt ipv Studio Voetbal![]()
![]()
22.30 uur, Nederland 3...quote:Op zondag 11 november 2007 17:15 schreef Nilasha het volgende:
[..]
Wanneer komt het dan? Op tvgids.nl staat er dat er een jubileum concert van Danny de Munk komt ipv Studio Voetbal![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 18:27 schreef djstoffel het volgende:
net gezien bij studio ajax.........een nabeschouwing over de topper: ongeveer 10 seconden van marwijk in beeld, overige 5 minuten alleen maar ajaxieden aan het woord. Dieptrieste zooi dat NOS
Hopen dat Danny de Munck wat uitloopt, kan ik het begin nog zienquote:Op zondag 11 november 2007 17:19 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
22.30 uur, Nederland 3...
Zullen ze vast blij mee zijn bij Studio Voetbal, die constante verschuiving in tijden en zenders. Erg lekker als je in een concurrentiestrijd met VI zit...
Ik snap deze zin nietquote:Op zondag 11 november 2007 20:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hopen dat Danny de Munck wat uitloopt, kan ik het begin nog zien
De Johan Derksen van de regionale televisie met veel onzin als inhoud en popiejopie taalgebruikquote:Op zondag 11 november 2007 18:30 schreef Erasmusch het volgende:
wtf is ton ooijers?? Gijp gaat maar lekker met Babs de materiaalman van NAC interviewen ofzo
quote:Op zondag 11 november 2007 19:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Nee Jack, er is vanavond GEEN behoefte aan een analyse van een half uur van de ruzie tussen Suarez en Luque.
en ja hoor daar is de calimero weer!!!quote:
Je bent er idd nogal vaakquote:Op zondag 11 november 2007 20:56 schreef djstoffel het volgende:
[..]
en ja hoor daar is de calimero weer!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je dan echt zelf niet door hoe ongekend zielig het is om a) bij te houden hoe lang welke club in beeld is en b) er op een forum over te gaan klagen?quote:Op zondag 11 november 2007 21:12 schreef djstoffel het volgende:
het pubergehalte is weer hoog hier...
Het calimero-gehalte ook....quote:Op zondag 11 november 2007 21:12 schreef djstoffel het volgende:
het pubergehalte is weer hoog hier...
moet ik een figuur met zo´n achtelijk profiel serieus nemen dan...............quote:Op zondag 11 november 2007 21:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je dan echt zelf niet door hoe ongekend zielig het is om a) bij te houden hoe lang welke club in beeld is en b) er op een forum over te gaan klagen?
Vind je het gek dat mensen zo reageren. Fucking hell zeg.
Ik heb er zelf ook een hekel aan om de KNVB en de NOS te beschuldigen van het voortrekken van Ajax, dat slaat nergens op natuurlijk. Je zal mijn niet gauw 'KNJB' horen roepen of zien zeuren dat het 11 minuten over Ajax ging en maar 10 over Feyenoord.quote:Op zondag 11 november 2007 21:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je dan echt zelf niet door hoe ongekend zielig het is om a) bij te houden hoe lang welke club in beeld is en b) er op een forum over te gaan klagen?
Vind je het gek dat mensen zo reageren. Fucking hell zeg.
foutje van mijn kant ik dacht dat het naar achteren geschoven werd door het concert van Danny de Munckquote:
quote:Op zondag 11 november 2007 20:37 schreef tong80 het volgende:
Ja en van die zogenaamde leuke Amsterdamse humor want het is een volksjongen en het dialect klinkt zo leuk en heeft overal schijt aan en vindt zichzelf een hele man en is niet verlegen en verteld steeds dezelfde grap met andere namen en heeft heel zijn familie gebeld dat ie vanavond op tv komt en zit nu al te rukken zodat ie precies om half elf klaarkomt als ie zijn eerste grap m,aakt en denkt dat ie nu een BNer is.
Doe eens niet zo irritant zeg.quote:Op zondag 11 november 2007 22:42 schreef golfer het volgende:
Bah, het gaat de hele tijd al over Feijenoord.
Studio Kakkerlak.![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 19:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Nee Jack, er is vanavond GEEN behoefte aan een analyse van een half uur van de ruzie tussen Suarez en Luque.
Lees eens even terug en je snapt misschien de ironie.quote:
Zeik eens niet zo op het accent, het jasje, de onderwerpen en alles wat ik vergeten ben.quote:
!!!!!!quote:Op zondag 11 november 2007 19:57 schreef Malibu-06 het volgende:
Ja, irritante ironie dus.quote:Op zondag 11 november 2007 22:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Lees eens even terug en je snapt misschien de ironie.
idd., maar lijkt beter te gaan nu.quote:
Derksen heeft tenminste een échte snor!quote:Op zondag 11 november 2007 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeik eens niet zo op het accent, het jasje, de onderwerpen en alles wat ik vergeten ben.
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 22:47 schreef Malibu-06 het volgende:
Gaan ze het weer over de trainer van Ajax hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |