abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54106338
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:08 schreef MadMaster het volgende:
Ajax opdoeken en AFC Amsterdam oprichten.
Ajax Football Club Amsterdam?
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:15:38 #127
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_54106353
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:14 schreef Blight het volgende:

[..]

Agrarische Football Club Amsterdam?
Nee, gewoon Amsterdamsche Football Club Amsterdam.
Dubbelop de roots opnemen in de naam kan geen kwaad...
pi_54106360
Afbraak Football Club Amsterdam
pi_54106364
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 10:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Wat er op AFCA staat..
ok
Ik werd er misselijk van
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_54106469
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:16 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

ok
Ik werd er misselijk van
Hoe oneens we het ook zijn met Jaakke.. maar prive en werk mag je hier best gescheiden houden..

Zal me me reet roesten of dit wel of niet waar is, maar dit gaat ver...
pi_54106634
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Hoe oneens we het ook zijn met Jaakke.. maar prive en werk mag je hier best gescheiden houden..
Mag, maar wil je 'm echt weg hebben moet je ver gaan, dus prive ook lastigvallen.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 11:43:27 #132
52871 Blight
Supersized.
pi_54106748
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:36 schreef Nashje het volgende:

[..]

Mag, maar wil je 'm echt weg hebben moet je ver gaan, dus prive ook lastigvallen.
Er bestaat ook nog zoiets als fatsoen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_54106782
Emanuelson speelde afgelopen zaterdag trouwens wel weer een stuk beter dan de laatste maanden vond ik. Maar het is toch om gek van te worden al die spelers die op hun 21e weg willen, er moet echt gauw een regel komen want zo kan je geen team runnen. Ajax kan op deze manier alleen nog maar opbouwtrainers aanstellen.
pi_54106818
quote:

[..]

Onzin.. slaat helemaal nergens op.. we zijn geen guerilla beweging.. kom op zeg..
pi_54106838
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:43 schreef Blight het volgende:

[..]

Er bestaat ook nog zoiets als fatsoen.
Klopt. Jaakke moet uit fatsoen zelf opstappen.
pi_54106999
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:47 schreef Nashje het volgende:

[..]

eensch..
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:03:32 #137
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_54107123
Hebben we toch nog een prijs gewonnen in europa:

Suarez is Cheater of the week bij eurogoals van eurosport
Jawel, je keek.
pi_54107151
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 12:03 schreef jna het volgende:

pi_54107169
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 11:47 schreef Nashje het volgende:

[..]

A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:16:36 #140
52871 Blight
Supersized.
pi_54107358
quote:

.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_54107559
quote:

maar wil je 'm echt weg hebben moet je ver gaan, dus prive ook lastigvallen.
Waar slaat dat op?

Ten eerste is het niet aan hersenloze supporters (als je meent dat privé lastig vallen toelaatbaar is ben je dat m.i.) om te bepalen wie de club gaat besturen.

Ten tweede zijn de problemen bij ajax zeker niet alleen aan het bestuur te wijten.

Ten derde moeten de supporters ook eens naar zichzelf kijken: ze maken het de ploeg als het moeilijk gaat eerder lastig dan dat ze "support" vormen. Om niet te spreken over het feit dat er altijd wel een speler pispaaltje is. Nu weer Jurgen, maar een paar jaar terug die Marokkaan (ik ben even zijn naam kwijt). En maar kankeren dat ze niet goed spelen. Nee, dat is lekker als de supporters van je eigen club je zo benaderen...

En geloof maar niet dat het opstappen van het bestuur een tweede "Feyenoord" van ajax gaat maken. Bij feyenoord was geld een probleem, hetgeen op korte termijn opgelost kon worden (ik moet het op langere termijn nog zien). Het probleem in amsterdam zit vele malen dieper.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:30:32 #142
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_54107614
quote:

[..]

Keur jij dit goed?
-
pi_54107660
quote:

Terecht. Wat dat betreft moet hij gewoon net als Diba worden aangepakt, dan leert hij het wel af.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_54107665
Oh nee, de hersenlozen hebben zelfs FOK! bereikt .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_54107692
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 12:27 schreef DS4 het volgende:

En geloof maar niet dat het opstappen van het bestuur een tweede "Feyenoord" van ajax gaat maken. Bij feyenoord was geld een probleem, hetgeen op korte termijn opgelost kon worden (ik moet het op langere termijn nog zien). Het probleem in amsterdam zit vele malen dieper.
Eensch.. Zoals ik eerder al zei is dat het voordeel van de beursgang van Ajax.. een transparante club qua financien.. Bestuurlijk is het wat mij betreft gewoon drama.. drama.. drama..
pi_54107720
quote:
die Marokkaan (ik ben even zijn naam kwijt).
Boukhari
pi_54107810
quote:

[..]

Waar slaat dat op?

Ten eerste is het niet aan hersenloze supporters (als je meent dat privé lastig vallen toelaatbaar is ben je dat m.i.) om te bepalen wie de club gaat besturen.

Ten tweede zijn de problemen bij ajax zeker niet alleen aan het bestuur te wijten.

Ten derde moeten de supporters ook eens naar zichzelf kijken: ze maken het de ploeg als het moeilijk gaat eerder lastig dan dat ze "support" vormen. Om niet te spreken over het feit dat er altijd wel een speler pispaaltje is. Nu weer Jurgen, maar een paar jaar terug die Marokkaan (ik ben even zijn naam kwijt). En maar kankeren dat ze niet goed spelen. Nee, dat is lekker als de supporters van je eigen club je zo benaderen...

Dan kun je net zo goed elke wedstrijd zonder publiek spelen. Supporters willen inspraak hebben. Gelijk hebben ze. Doe je het goed juichen ze voor je, doe je het slecht ben je de lul.

Tuurlijk niet, maar Ajax wil af van het kille en zakelijke imago, zeggen ze. Merk er weinig van hoor.

Dat supporters spelers die niet aan het niveau kunnen voldoen uitfluiten zul je altijd houden. Is toch ook vrij logisch. Denk ook niet dat het specifiek op de speler is gericht, maar vooral een sein is naar de man die verantwoordelijk is voor zijn komst.

Bij Ajax is geld inderdaad geen probleem. Vraag maar aan Jaakke. Als je 'm zou fouilleren zouden z'n zakken vol met geld zitten.
pi_54107814
quote:

hehe
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 23 oktober 2007 @ 12:47:05 #149
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_54107896
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 12:42 schreef Nashje het volgende:

[..]
Mijn he-mel.
-
pi_54107940
quote:
Op dinsdag 23 oktober 2007 12:42 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dan kun je net zo goed elke wedstrijd zonder publiek spelen. Supporters willen inspraak hebben. Gelijk hebben ze. Doe je het goed juichen ze voor je, doe je het slecht ben je de lul.

Tuurlijk niet, maar Ajax wil af van het kille en zakelijke imago, zeggen ze. Merk er weinig van hoor.

Dat supporters spelers die niet aan het niveau kunnen voldoen uitfluiten zul je altijd houden. Is toch ook vrij logisch. Denk ook niet dat het specifiek op de speler is gericht, maar vooral een sein is naar de man die verantwoordelijk is voor zijn komst.

Bij Ajax is geld inderdaad geen probleem. Vraag maar aan Jaakke. Als je 'm zou fouilleren zouden z'n zakken vol met geld zitten.
fijn, maar dat geeft je nog geen recht om de map prive aan te vallen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')