Ja, niet de moeite waard.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:27 schreef Floripas het volgende:
Ik durf 2girls, 1cup niet te bekijken. Mag ik overslaan?
Heb je ook een foto van de bijeenkomst op de Dam om de Hamassjeik te eren? Ik zou die mensen namelijk graag eens spreken.quote:
Ingewikkeld.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:27 schreef du_ke het volgende:
Waarom gaan mensen toch voor die ingewikkelde onzin als linux en open office enzo? Gewoon de eenvoudige standaard gebruiken is toch handiger?
Nee, maar je had gewoon een nieuw topic moeten openen. Je hebt je taak verzuimdquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:27 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Jij wil graag ontkennen dat Fok traag is?
Ga toch buitenspelen, misschien gaat het hier dan ook sneller.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:29 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Nee, maar je had gewoon een nieuw topic moeten openen. Je hebt je taak verzuimd![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:26 schreef Floripas het volgende:
slaperkamerogen
Charles Groenhuijsen.quote:
* du_ke trapt hyves an maar kan niks vinden.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:29 schreef Apropos het volgende:
[..]
Heb je ook een foto van de bijeenkomst op de Dam om de Hamassjeik te eren? Ik zou die mensen namelijk graag eens spreken.
Ja ik moet gewoon de eenvoudige standaardprogramma's hebben waar iedereen mee kan werken. En als m'n windows hetniet doet doe ik er een CD in en regelt bijna alles zich vanzelf.quote:
Ik mag er niet bijquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:34 schreef pberends het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1088035. Bedankt voor de steun!
quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:34 schreef pberends het volgende:
Succes!quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:34 schreef pberends het volgende:
Ja er is een studentenpartij met 1 of 2 zetels. Maar rechts is Groningen zeker niet. Jusit door al die studenten.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:41 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik dacht altijd dat Groningen vrij rechts was met al die studenten. Er is toch ook een aparte studentenpartij in de raad?
Je bent gewoon een schaapje. Open office of Linux is niet moeilijker dan Microsoft office of Windows. Het zit zelfs beter in elkaar en geeft minder vervelende situaties.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja ik moet gewoon de eenvoudige standaardprogramma's hebben waar iedereen mee kan werken. En als m'n windows hetniet doet doe ik er een CD in en regelt bijna alles zich vanzelf.
Ik dacht dat de meeste studenten (met uitzondering van de meerderheid op Fok natuurlijk) eerder links georiënteerd waren dan rechts.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:42 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja er is een studentenpartij met 1 of 2 zetels. Maar rechts is Groningen zeker niet. Jusit door al die studenten.
Keldertje dus?quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik mag dat deel niet in.
Iig gefeliciteerd.
Het is gewoon lastiger omdat het niet standaard is. Als het veel gebruikt zou worden is het een ander verhaal maar nu heb je er als gemiddelde computergebruiker niks an.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:48 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Je bent gewoon een schaapje. Open office of Linux is niet moeilijker dan Microsoft office of Windows. Het zit zelfs beter in elkaar en geeft minder vervelende situaties.
'Veel drankmisbruik op de werkvloer'quote:Voor goede prestaties op het werk mag het alcoholpromillage niet lager liggen dan 0,5%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |