Ja.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:07 schreef Reya het volgende:
Gelukkig, Mutant heeft niet onthuld dat Montov een kloon van mij is.
Wat?quote:
Radio Ga-Gaquote:
Geil.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
Avond. Hebben jullie genoten van mijn geile telefoonstem?
Precies, ja, ja.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
Avond.
Ik miste de bedreigingen die ik zo gewend van je ben, Mutant.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:26 schreef Mutant01 het volgende:
Avond. Hebben jullie genoten van mijn geile telefoonstem?
Hehequote:Op maandag 22 oktober 2007 21:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik miste de bedreigingen die ik zo gewend van je ben, Mutant.
Wie heb je allemaal genoemd?quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hehe. Ja het was een politiek correct gesprek dit keer.
Die vent ligt alleen maar in zijn nest en kan niet praten, laat 'm versterven, die arts wil alleen maar zijn ass coverenquote:nu op ned2 Tegenlicht: Slotakkoord: Sterven in Nederland
Documentaire. Ongeveer de helft van de mensen die in ons land overlijden, sterft na een medisch besluit. Nergens ter wereld zijn de dilemma's rond de dood zo openlijk bespreekbaar als in Nederland. Maar dit maakt de vragen niet minder beladen. Tegenlicht volgt de onderhandelingen tussen de arts, familie en patiënt in verpleeghuis Tabitha in Amsterdam. En volgt de verpleeghuisartsen Ineke Hoekstra, Oscar Nijst en Ton Deden in hun dagelijkse afwegingen en keuzes. En registreert de dilemma's rondom het overlijden van hun patiënten. De familie heeft haar visie; de patiënt heeft ooit iets opgeschreven en kan soms nog aangeven wat hij wil. Maar het is de dokter die adviseert en handelt, of dat handelen juist nalaat. En soms, uiteindelijk, besluit een leven passief of actief te beëindigen. Verpleeghuisarts Ineke Hoekstra: 'Het is af en toe heel eenzaam.' Regie: Eugene Paashuis.
Ik heb geen namen genoemd, jij bent wel geciteerd door de presentator.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wie heb je allemaal genoemd?
ikke?
Ow, welk citaat?quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb geen namen genoemd, jij bent wel geciteerd door de presentator.
Niet iedereen komt op het forum he.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:42 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wat ik me afvroeg, Mutant, waarom wilde je je politieke voorkeur niet prijsgeven terwijl je een tijdje een D66-avatar hebt gehad?
Je kan het terugluisteren.. het citaat had ie volgens mij uit POL.quote:Op maandag 22 oktober 2007 21:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ow, welk citaat?
Kan ik het gesprek terugluisteren?
Edit: ja dus..![]()
Een van de weinige goede kritische artikelen die ik tot nu toe heb gelezen m.b.t. an inconvenient truth heb gelezen. De meeste aritkelen beschuldigen Gore terecht van overdrijven en 'creatief gebruik van wetenschap', maar verpesten hun eigen betoog door Gore daarin te overtreffen. The global warming swindle was er zo eentje. Ik snap alleen nog steeds niet wat klimaatveranderingen met vrede te maken hebben.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je kunt het ook online lezen: http://www.opinio.nu/node/934
Nee dat doet hij niet, valt me tegen van je dat je dat niet snapt. Gore verdient die prijs niet omdat er onwaarheden gemeldt worden, niet wetenschappelijk is en niks met de nobelprijs voor de vrede te maken heeft. Kroonenberg geeft met goede voorbeelden aan waarom Gore die prijs niet verdient door o.a het Aralmeer, de door Gore gedroomde excodus in de pacific enz enz als voorbeelden te gebruikenquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:10 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, ik had het al gelezen. Ik vond het een bar slecht artikel. Kroonenberg probeert aan te tonen dat Al Gore zijn prijs niet verdiend heeft, door driekwart van z'n verhaal te vullen over terpen in Bangladeh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |