Ja maar die kan ik nergens vindenquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:26 schreef Trigalti het volgende:
Not a chance..
Over die skull.. je moet een jumppad hebben... gooi em op het schuine stuk.. en jump dan bovenste etage in..
Easy as cake
Ja nou weten we het wel dat je 360 dood is, hoe vaak ga je dat nog zeggen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:26 schreef Gamedemon het volgende:
Ik wacht nu al een week op mijn nieuwe xbox.. nog steeds een RRoD... Kut Hardware van MS
Tot ik het ding terug heb.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:34 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ja nou weten we het wel dat je 360 dood is, hoe vaak ga je dat nog zeggen?
Je kan ook de zogenaamde grenade jump doen, Granaat op de grond gooien en op het moment dat dat ding ontploft spring je er overheen, dan krijg je extra airtime.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:33 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ja maar die kan ik nergens vindenWeet jij waar zo jumppad ligt?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:40 schreef Gamedemon het volgende:
Extra levels via Xbox Live voor Beautiful Katamari
Fucking oplichters
quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:17 schreef Henk-B het volgende:
PES FTW
quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zou voor FIFA gaan, veel beter dan PESIk ben uitgekeken op PES, SNES graphics
quote:Zeer Gelimiteerd!
Wees er snel bij OP = OP
where can i find?quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Doen jullie allen trouwens mee met de 'fok is retetraag actie'?
Jep.. die ligt nog buiten voor je dat gebouw in gaat...quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:33 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ja maar die kan ik nergens vindenWeet jij waar zo jumppad ligt?
Ik doe wel een keertje meequote:Op maandag 22 oktober 2007 14:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Gisteren Gears co-op gespeeld. Blijft een vette game
Beter dan Halo 3 in ieder geval...
quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:07 schreef koen_pijl het volgende:
Ik kom neit voorbij dat monster in het eerste Act van GoW
Die actie gaat niet meer op volgens mij...toch?quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:09 schreef Pakspul het volgende:
Weet iemand of je met Xbox live Silver gratis kunt gamen in het weekend? Of is dat alleen sommige weekenden
quote:Guitar Hero III Euro Dates Announced
Wigs out and rocks off as Activision confirms Legends of Rock's Euro arrival on November 23.
UK, October 22, 2007 - Poodle-headed rock cronies rejoice: Activision has officially confirmed that the latest in its fret-fapping rhythm-action series, Guitar Hero III: Legends of Rock, is set for release in Europe on November 23.
Arriving on Xbox 360, PS3, Wii and PS2, the game is released alongside a new Gibson Les Paul controller (Kramer Pacer for the PS2 version, apparently), replete with redesigned fret buttons and removable, customisable faceplate. It's also wireless too, which'll be handy for jumping off the coffee table without strangling the cat.
This latest release features a brand new tracklist, with 73 confirmed songs from the likes of Muse, Stone Roses, Kaiser Chiefs, Iron Maiden, Guns 'N Roses and The Killers.
Currently, there's no news on game bundles or pricing but we're guessing the latter will likely range somewhere north of 18 pence and significantly below four million pounds. We'll keep you posted.
Ik help je van de week welquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:13 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Ja lach maar
Ik bedoel dat beest wat je naar buiten moet lokken
Je kan de oude gebruiken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:25 schreef Trigalti het volgende:
Moet ik voor GHIII nog een keer een gitaar kopen of kan ik dan gewoon het spel dokken en de oude gitaar gebruiken?
quote:Mass Effect LE alleen online te krijgen?
Nog één maand en één dagje. Nee, het is dan nog geen pakjesavond van Sinterklaas, maar wel de datum waarop Mass Effect eindelijk het levenslicht zal zien.
Zoals we eerder al konden vermelden zal het spel ook in een Limited Edition verschijnen, hierbij krijg je een Fiction Book, een Art Book en een DVD met vele video's. Het lijkt er op dat deze gelimiteerde versie niet in de winkels te koop zal zijn, BioWare heeft bekend gemaakt dat deze versie alleen online te koop zal zijn binnen Amerika. Of de Limited Edition ook in Europa uit de winkels zal blijven is nog niet bekend.
quote:'Frontlines: Fuel of War' (PS3/X360/PC) Demo Coming in December
As society succumbs to a worldwide energy crisis, a new global depression takes hold. Amidst this desperate backdrop, two superpower alliances emerge. Join the battle on the frontlines of tomorrow as the Western Coalition or the Red Star Alliance. A demo is expected to appear on Xbox Live somewhere in December, so lets hope a PC demo follows shortly.
Je gaat gewoon in matchmaking, invite dan wat vrienden en gaat spelen..quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:42 schreef Gupje het volgende:
He heb een vraag over halo-3 co-op hoe werkt dat, want ik kan er alleen een aan maken maar kan ik niet gewoon met anderen mee doen?
al vast bedankt.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik zou voor FIFA gaan, veel beter dan PESIk ben uitgekeken op PES, SNES graphics
Add vast wat fok!kers..quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:48 schreef Gupje het volgende:
haha en ik heb nog niemand in me friends list dus weinig co-op players voor mee te spelen.
Gut hij kan weer niet wachten op de zoveelste mediocre game hoorquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:47 schreef AQuila360 het volgende:
Waar blijft die fakking demo van NFS pro street!
Heb je FIFA wel gespeeld?quote:Op maandag 22 oktober 2007 16:49 schreef VoreG het volgende:
[..].....
Morgen PES maar eens halen, kan ik het komende jaar weer vooruit.
AQuila360 = een ander woord voor mediocre!quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Gut hij kan weer niet wachten op de zoveelste mediocre game hoor
WOOOOOOOOOT!!!!!!!!!!!!! SUPER DUPPER COOL!!!!!quote:Gratis Xbox Live gold tijdens Gameplay 2007
De echte gamers zijn natuurlijk aanwezig op de Gameplay 2007, maar voor de thuisblijvers is er goed nieuws want tijdens het weekeinde van 23 to 25 november zal Microsoft iedereen drie dagen lang voorzien van Gold. En dat is toch wel een heel aardig cadeau lijkt me.
Microsoft komt met een hele spectaculaire actie tijdens Gameplay 07. Gedurende het hele weekend (inclusief de vrijdag) zal Xbox Live in Nederland voor iedereen die een Xbox 360 bezit, geheel gratis zijn. Oftewel, alle Silver abonnementen worden voor de duur van drie dagen naar Gold opgewaardeerd!
En dus kan straks iedereen op 23, 24 & 25 november de hele dag lekker thuis alle Xbox 360 titels online gaan uitproberen. En wij als organisatie kunnen zeggen dat games als Halo 3, Project Gotham Racing 4, Dead or Alive 4, Call of Duty 4 of FIFA 08 stukken leuker worden als je ze online tegen andere gamers speelt.
Kortom, je kunt straks lekker naar Gameplay 07 toe, alle games checken, er eentje kopen, daarna naar huis rennen om nog lekker een paar uur of misschien wel een hele dag Xbox Live te spelen. Hoe mooi kan het leven zijn!
en wie/hoe bepaal je wat een Triple A game is?quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:32 schreef AQuila360 het volgende:
Hierbij verklaar ik dat ik alleen nog maar triple A spellen ga spelen!
Daar hebben we Cyb voorquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:38 schreef Platina het volgende:
[..]
en wie/hoe bepaal je wat een Triple A game is?
Van je xbox gegooid? dan kun je hem weer terughalen!! je saves ben je dan wel kwijt denk ik.quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:53 schreef linebear het volgende:
net zo dom geweest om mijn profiel weg te gooien... nu ben ikmijn achievements kwijtkan ik weer op nieuw beginnen
Tijd teveel sinds mijn xbox pleite is, en bovendien is dat van Katamari oplichterij...quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:09 schreef MMaRsu het volgende:
Serieus GD wat is er met jou de laatste tijd, je bent constant in een slechte bui ??
Aniewajs
the cake is a lie ^^
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar hebben we Cyb voor![]()
En de Gamekings zijn te gaaf![]()
Helden
![]()
Boris en Skate zijn erg enthousiast over Left 4 Dead! Dat lijkt me opzich ook wel een tof spel, 4 player co-op mayhemquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:57 schreef AQuila360 het volgende:
Oke NFS Prostreet demo is bijna binnen!! Ik ben benieuwd!! Ik wil wel over de autobahn razen![]()
quote:Mass Effect bereikt gouden status
Microsoft Game Studios en Bioware Corp. hebben vandaag het bericht naar buiten gebracht dat Mass Effect de gouden status heeft bereikt, en klaar is voor distributie. De game zal, naast de standaard versie, ook worden aangeboden als ‘limited collector’s edition’. In deze gelimiteerde editie zitten onder andere 4 documentaires en 2 boeken.
In Amerika is er ook een actie voor gamers die Mass Effect pre-orderen, hun krijgen namelijk een aanvullende Bonus DVD. Op de Bonus DVD staan onder andere 3 liedjes die ook op de CD van Mass Effect staan ook staat er op de DVD een korte documentaire.
Mass Effect zal vanaf 23 november in de schappen liggen. De game is een mengeling van een RPG en een FPS, samen gehuld in een buitenaards jasje.
Is al eerder gemeld dacht ikquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Het is faptijd voor velen van jullie hier in dit mooie Topic
[..]
Of die keer dat moord en brand riep over die Kudo Achievement "oplichting" in PGR4...waarvan je dacht dat mensen daarvoor moesten betalenquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Tijd teveel sinds mijn xbox pleite is, en bovendien is dat van Katamari oplichterij...
Net als het bij NFS Carbon oplichterij was.. content die je al op je dvd hebt staan alsnog los kopen.
PM is on his wayquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:48 schreef Wessiej het volgende:
Cyb, de gameshop is 10 min. van mijn huis, kan er wel langs...
Heb FIFA dit jaar een kans gegeven maar er zijn teveel dingen die me tegenstaan. Vooral de bug waardoor je na een afgeslagen corner of voorzet een tiental seconden niet van mannetje kan kiezen vind ik dusdanig irritant dat ik gekapt ben met spelen. Ook voelt het allemaal erg statisch aan, in mijn ogen is de game moeilijker omdat de controls niet meewerken en de AI niet goed genoeg vrijloopt en teveel op hun positie blijven staan.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben nog wel op zoek naar een Cars dekbed! iemand?quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Met je Cars auto en je Two Worlds outfit aan?
DIe is toch nog niet up?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:57 schreef AQuila360 het volgende:
Oke NFS Prostreet demo is bijna binnen!! Ik ben benieuwd!! Ik wil wel over de autobahn razen![]()
Nooooooquote:Maandag 22 oktober 2007 - Electronic Arts heeft zojuist bekend gemaakt dat Army of Two de geplande release in november van dit najaar niet gaat halen. In plaats daarvan zal de game pas in het eerste kwartaal van 2008 verschijnen. Hiermee voegt Army of Two zich in het rijte van games dat uitgestelt is naar 2008, zoals andere titels Burnout Paradise, Mercenaries 2, GTA IV, Splinter Cell: Conviction en Left 4 Dead.
De reden voor het uitstellen van de game is dat EA meer tijd nodig heeft om de game te 'polishen', kortgezegd afwerken. Daarnaast heeft de game volgens EA veel potentie om een langlopende franchise te worden en daarmee is het van belang dat de eerste game goed is. EA zei het volgende:
"'Army of Two' has potential to become a lasting EA franchise -- so getting the first title right is essential,"
De game stond eerder gepland voor een release in november van dit najaar, maar met de concurrentie in november met titels als Call of Duty 4, Assassin's Creed, Mass Effect en Kane & Lynch: Dead Man lijkt het een slimme zet van EA. Toch als je naar het begin van 2008 kijkt zijn er een hoop titels die dan uitkomen dus of het vertragen van de game veel invloed heeft valt nog te bezien. Je zult in ieder geval nog een paar maande langer moeten wachten op deze co-op shooter van EA.
Er komen de komende tijd zoveel goeie games uit, geen probleem als er meerdere worden uitgesteld.quote:
jammer, maar beter een goede game die later komt dan.... you knowquote:
Nee klopt!quote:
dan misschien toch maar de LE pre-orderen bij gamestop.com ipv play asiaquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Lang duren? ik ga hem pas midden 2008 spelen! Dat is pas langquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:25 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan misschien toch maar de LE pre-orderen bij gamestop.com ipv play asia
om die dvd er dan bij te pakken ( moet ik hem wel naar kennisen in amerika laten sturen
en die weer door laten sturen naar mijdus gaat weer lang duren )
tja dat doe je toch echt zelfquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lang duren? ik ga hem pas midden 2008 spelen! Dat is pas lang![]()
Dat weet je natuurlijk nu al.quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:38 schreef MMaRsu het volgende:
Ach fuck army of two die game wordt toch nx
Move on. Next!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:05 schreef DJ_ het volgende:
Mass Effect char spot light deel 3
http://media.xbox360.ign.com/media/718/718963/vid_2171730.html
=D
Waarom bestel je 'm in godsnaam bij een winkelketen uit Luxemburg terwijl je het spel voor die prijs ook gewoon in de winkel kunt halen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:35 schreef Leonos het volgende:
Ik heb de Orange Box bij www.cd-wow.nl besteld.
Ze zeggen dat het 10 dagen duurd om te verzendenIs dit echt zo of hebben jullie andere ervaringen?
deel 4 5 6 en 7 graagquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Move on. Next!
En Army of Two...ach dat spel had ik toch niet echt op het oogLeuke budgetgame eind 2008 confirmed
Liever zo dan het standaard "De game is nog niet af maar het is kerst dus we releasen het toch" wat ik van EA gewent ben.quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
WTF is een companion Cube?quote:
Wat voor bug ?quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:05 schreef Un4 het volgende:
[..]
Heb FIFA dit jaar een kans gegeven maar er zijn teveel dingen die me tegenstaan. Vooral de bug waardoor je na een afgeslagen corner of voorzet een tiental seconden niet van mannetje kan kiezen vind ik dusdanig irritant dat ik gekapt ben met spelen. Ook voelt het allemaal erg statisch aan, in mijn ogen is de game moeilijker omdat de controls niet meewerken en de AI niet goed genoeg vrijloopt en teveel op hun positie blijven staan.
Bij pes is de gameplay in ieder geval wel goed geregeld en dat vind ik nog altijd 100x belangrijker dan alle mooie graphics en aankleding bij elkaar.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:43 schreef AQuila360 het volgende:
1UP: 'BioWare werkt aan Halo RPG'
OMG als dit waar is![]()
Beste game ooit in dat geval~!
Uitmelkerij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:43 schreef AQuila360 het volgende:
OMG als dit waar is![]()
Dat is iets briljants van Portalquote:
Mannetje wisselen stond op z'n laagst, dus daar ligt het niet aan. Zo zijn er wel meer bugs hoor, soms gaan AI spelers gewoon niet naar de bal al komt deze recht op ze af. Dit soort dingen verknallen bij mij de fun enorm. PES is op gameplay en AI gebied gewoon veel dynamischer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat voor bug ?
En speelde je met alle assists nog aan, of uit ?
Dat maakt nml. een wereld van verschil, speel met alle assists uit, leer opnieuw spelen, en hoppa, je hebt een realistischere voetbal-game dan Pro Evo 2008.
Je weet dat je zelf naar de bal toe moet komen met de ontvanger van een pass ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:30 schreef Un4 het volgende:
[..]
Mannetje wisselen stond op z'n laagst, dus daar ligt het niet aan. Zo zijn er wel meer bugs hoor, soms gaan AI spelers gewoon niet naar de bal al komt deze recht op ze af. Dit soort dingen verknallen bij mij de fun enorm. PES is op gameplay en AI gebied gewoon veel dynamischer.
Grafische bugs kan ik mee leven, maar bugs in zo iets essentieels als de gameplay vind ik onacceptabel. PES is in dat opzicht veel beter in mijn ogen.
Lijkt me sterk,... zou kunnen, maar met Mass Effect grijpen ze eigenlijk het complete sci-fi genre al.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:43 schreef AQuila360 het volgende:
OMG als dit waar is![]()
zou je ze ook krijgen voor dat geld? Want dat zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:19 schreef koen_pijl het volgende:
Quake:
http://www.azur.be/index.php?page=ARTIKEL&a=5030917047084
Bee Movie:
http://www.azur.be/index.php?page=ARTIKEL&a=5030917048234
SOF:
http://www.azur.be/index.php?page=ARTIKEL&a=5030917050664
Lijkt me ook een ontzettend gave game.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:40 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb zin in Assasin's Creed, nog maar een paar weekjes
[ afbeelding ]
WTF kijk die ogen van die kerel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:40 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb zin in Assasin's Creed, nog maar een paar weekjes
[ afbeelding ]
Ps3?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Lijkt me ook een ontzettend gave game.
Maar hopen dat ik dan mijn xbox terug heb anders haal ik em wel op de PS3.
Sowieso even reviews lezen welke versie het beste is.
Vorig jaar zei ik nog dat ik multiconsole games voor PS3 zal halen,..... volledig stop gezet die gedachte,... haal nu alles op 360!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ps3?
Ze hebben nog niet 1x footage laten zien van de Ps3 versie, denk dat die wordt uitgesteld.
Mijn PS3 werkt op dit moment wel.. en ik ga niet wachten met AC als die uit is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ps3?
Ze hebben nog niet 1x footage laten zien van de Ps3 versie, denk dat die wordt uitgesteld.
Sterker nog:quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lijkt me sterk,... zou kunnen, maar met Mass Effect grijpen ze eigenlijk het complete sci-fi genre al.
Is idd ook erg leukquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
pfff, net wakker..
gistere tot 6 uur TF2 zitten doen met Heintje..
blijf er bij dat TF2 een erg leuke multiplayer game is
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
pfff, net wakker..
gistere tot 6 uur TF2 zitten doen met Heintje..
blijf er bij dat TF2 een erg leuke multiplayer game is
Zwaar hard geownedquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:12 schreef DJ_ het volgende:
vandaag een briefje in de bus gehad dat ik halo3 op kon halen op het post kantoor en graag 10.50 import tax wil betalen![]()
douna heeft hem dus idd onderschept maar dan nog heeft het spel me totaal maar 55 euro gekost![]()
duurde alleen 3 weken voor ik hem had door die joden douane
tja als ik wist dat die regio vrij was voor ik hem had besteldquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:16 schreef koen_pijl het volgende:
bij azur.be deze 4 spellen ¤3.99 Incl per stuk foutje denk ik
Soldier of Fortune 3:
http://www.azur.be/index.php?page=AR...=5030917050664
quote:Not Found
The requested page (AR...=5030917050664) was not found.
Om daarom!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
![]()
Waarom dan ?
Het HALO-universum is zo standaard als maar kan.
Trek nou niet zo snel conclusies,..... idee is naar mijn idee uitmelken,... zou niks voor Bioware zijn. Tevens is het in de 1UP show zelf al gezegd dat het een grap was.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Om daarom!
En bioware maakt het en het wordt een rpg! 1 + 1 + 1 = Topspel!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:28 schreef Chocobo het volgende:
[..]
http://www.azur.be/index.php?page=ARTIKEL&a=5030917050664
Ja,... excl,.... gaat echt nergens over,.. flink foutje, maar weet niet of ze zo groot zijn om deze bestelling door te voeren voor degene die het besteld hebben pre-correctie.quote:
Ik denk dat het nog wel gaat gebeuren, ook al zeggen ze nu dat het een grap is!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Trek nou niet zo snel conclusies,..... idee is naar mijn idee uitmelken,... zou niks voor Bioware zijn. Tevens is het in de 1UP show zelf al gezegd dat het een grap was.
Nou ja ik probeer het maar. Heb toch niets te verliezen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... excl,.... gaat echt nergens over,.. flink foutje, maar weet niet of ze zo groot zijn om deze bestelling door te voeren voor degene die het besteld hebben pre-correctie.
Okquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel gaat gebeuren, ook al zeggen ze nu dat het een grap is!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:36 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou ja ik probeer het maar. Heb toch niets te verliezen.
quote:Bedankt voor uw bestelling,............................
Uw bestelling is perfect verlopen. U maakte de juiste keuze met azur.be; een juiste prijs gekoppeld aan een correcte service!
Dit zijn de gegevens van uw bestelling:
1 Soldier of Fortune 3 (X-Box X360) 1.99 ¤ met onbekende datum
Portkosten 2 ¤
Total 3.99 ¤
----------------------------------------
alle spellen zijn kort tegenwoordigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja de SP van Gears of War was ook erg kort, en die van Halo 3, en die van.... Kortom: Call of Duty 4 biedt als totaalplaatje gewoon alles voor mij
en als je de LE pre-orderd ? krijg je dan ook die bonus disc ?quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en als je de LE pre-orderd ? krijg je dan ook die bonus disc ?
......quote:The exclusive bonus disc will be offered to consumers who pre-order either edition of the game at participating retailers and will include the following contents:
Oblivion 100+ uur!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
alle spellen zijn kort tegenwoordig![]()
zelfs rpg's duren geen 40 uur meer zoals vroeger op de ps1/ps2 zo was
alles is zo ongeveer de helft nu , standaard games duren 5-6 uur nu ipv 10-12 uur
en lange games duren 20 uur ipv 30-40 uur
maar ja wat wil je met de eisen van graphics tegenwoordig als je een game dan ook nog
is zo groot wil maken ben je jaren bezig ( twiligt princess anyone ? )
ja ik zag het , maar alles wat op die bonus disc staat zit ook al in de LEquote:
was het naar 5 uur al zatquote:
Een vierkant blok wat je in 1 level in Portal krijgt, en na een minuut of 10 alweer moet verbranden. En dat is nu dan een ragequote:
Ik heb het dan ook over de AI spelers, dus je teamgenoten. Deze staan er veel te vaak als zoutzakken bij of lopen een totaal verkeerde kant op en dus zelfs als er een bal naar ze toe komt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je weet dat je zelf naar de bal toe moet komen met de ontvanger van een pass ?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:36 schreef Cyberia18 het volgende:
The Last Remnant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice
Fransenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Japanse games
Ik weet niet of jullie dit filmpje van Assassin's Creed al gezien hebben maar hij is geniaal!
Eensch maar Assassin's Creed wordt geniaal!quote:
Morph for president!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Eensch maar Assassin's Creed wordt geniaal!
Singleplayer -> Assassin's Creed
Multiplayer -> Call of Duty 4
japanse games zijn coolquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Japanse games
Ik weet niet of jullie dit filmpje van Assassin's Creed al gezien hebben maar hij is geniaal!
\quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Eensch maar Assassin's Creed wordt geniaal!
Singleplayer -> Assassin's Creed
Multiplayer -> Call of Duty 4
Als ik president wordt beloof ik iedereen gratis mediocre gamesquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Morph for president!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wow zeg ik had verwacht dat ik et niets vond. maar dit is wel erg erg gaaf!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Japanse games
Sweet mother of godquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als ik president wordt beloof ik iedereen gratis mediocre games![]()
Ja hij is er ben nu aan het downloaden!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:31 schreef AQuila360 het volgende:
Is de Pro Street demo er al?
KOENTJE FOR PRESIDENT!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:30 schreef koen_pijl het volgende:
En wat vinden jullie van mijn tip.
Heb zelf SoF 3 besteld
Met halo 3 bij Bol.com had ik er nog wel vertrouwen in maar dit lijk me niet te gaan lukkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:39 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
KOENTJE FOR PRESIDENT!
Thnx voor de tip dude...mits het gaat succes gaat brengen
Van al die spellen doe je opnoemt vind ik alleen Metal Gear Solid goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:52 schreef DJ_ het volgende:
[..]
japanse games zijn cool, de meeste games komen toch uit japan , ninja gaiden , final fantasy , zelda ,
metal gear enz enz
Mede mogelijk gemaakt door AQuila360quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:00 schreef Heintje het volgende:
De 30000 punten mijlpaal is binnen....
Eindelijk, duurde eigenlijk veel te lang Heintjequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:00 schreef Heintje het volgende:
Hij is vet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:07 schreef Egamer het volgende:
Zo, even die NFS demo uitproberen. Ben bang dat ik het niet leuk ga vinden.
Geluid is tofquote:
Ja, Resident Evil, Silent Hill, Devil May Cry, Dead Rising, Fatal Frame, Virtua Fighter, Virtua Tennis, PES, Ace Combat, Lost Planet, Ninja Gaiden, Soul Calibur zijn allemaal erg kinderachtigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Van al die spellen doe je opnoemt vind ik alleen Metal Gear Solid goedIk heb echt niks met Japanse games, erger me altijd aan dat kinderlijke uiterlijk en blije stemmen
Mijn god, get a lifequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:00 schreef Heintje het volgende:
Ik vond hem alleen een beetje heel erg simpelquote:
Ikzelf heb aandachtig naar alles gekeken en gelezen, ik vind het toch een uitgebreid spel. De demo is wel wat simpel, maar het rijdt lekker en eindelijk verlaten we die donkere en depressieve setting.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:31 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik vond hem alleen een beetje heel erg simpel![]()
Ik hoop alleen dat het echte spel wat moeilijker is en je de controls kan aanpassen, want schakelen met het rechterpookje werkt ook voor geen meterquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:00 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ikzelf heb aandachtig naar alles gekeken en gelezen, ik vind het toch een uitgebreid spel. De demo is wel wat simpel, maar het rijdt lekker en eindelijk verlaten we die donkere en depressieve setting.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:00 schreef Heintje het volgende:
Wil hem opzekers spelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:50 schreef Quinny het volgende:
____________O_____________ 9
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=85827&page=2
[ afbeelding ]
Ik vind het er eigenlijk helemaal niet goed uitzien. De anti-aliasing ontbreekt compleet volgens mij, daarnaast vind ik de besturing ook niet zo lekker. (zeker niet bij de speed challenge)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:05 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Verder zag het er wel goed uit en speelt het wel lekker, maar als je geen moeite hoeft te doen om te winnen blijft de game niet al te lang interessant.
ach , hij is iig nog niet zo erg als een amerikaan die denkt dat alles uit amerika komtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:21 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja, Resident Evil, Silent Hill, Devil May Cry, Dead Rising, Fatal Frame, Virtua Fighter, Virtua Tennis, PES, Ace Combat, Lost Planet, Ninja Gaiden, Soul Calibur zijn allemaal erg kinderachtig![]()
Daar zitten idd wel een aantal goede games bij maar toch heb ik weinig met die games uit Azië. En ik denk dat je ook wel weet dat er ook veel kinderlijke games uit het oosten komen. Kijk maar naar de Wii bijv.... en games als Viva Pinata... daar krijg ik de kriebels vanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:21 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja, Resident Evil, Silent Hill, Devil May Cry, Dead Rising, Fatal Frame, Virtua Fighter, Virtua Tennis, PES, Ace Combat, Lost Planet, Ninja Gaiden, Soul Calibur zijn allemaal erg kinderachtig![]()
Ik vond het maar kut nummers, kan niet wachten op de game zelf.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:00 schreef Leonos het volgende:
Die demo van Guitar Hero is echt superHad nog nooit guitar hero gespeeld maar heb heel de avond die demo gedaan
Heb je al een status-update van je bestelling? "when it's to good to be true, it probably isn't..."quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:30 schreef koen_pijl het volgende:
En wat vinden jullie van mijn tip.
Heb zelf SoF 3 besteld
Scorpions dude!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik vond het maar kut nummers, kan niet wachten op de game zelf.
hoeveel per sister die je harvest dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:57 schreef DJ_ het volgende:
bioshock weer uitgespeeld dit keer zonder te harvesten ( is nog makkelijker ook) je krijgt per 3 sister dat je saved 200 adam bonus en wat nieuwe spells
morgen halo3 maar spelen , als ik daar nu aan begin kan ik weer niet stoppen en morgen me nest niet uitkomen![]()
Copyright Koen!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
80quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:57 schreef Platina het volgende:
[..]
hoeveel per sister die je harvest dan?
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
quote:Platform : CDR
Dan eis ik mijn 4 euro terug!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:36 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[..]
vet man gebrande games kopen online
tja op je 360 zal die het niet doen nee , tenzij je hem hebt geflashed of gemoddedquote:
En dat waren alleen games die op de xbox360 zijn of komen, als we de playstation erbij pakken kan ik je echt een waslijst maken met geweldige spellen waar niks kinderlijks aan isquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar zitten idd wel een aantal goede games bij maar toch heb ik weinig met die games uit Azië. En ik denk dat je ook wel weet dat er ook veel kinderlijke games uit het oosten komen. Kijk maar naar de Wii bijv.... en games als Viva Pinata... daar krijg ik de kriebels van
Te-ring wat vet...quote:Twee dikke guns bij speciale editie Devil May Cry
Nieuws | 24 oktober 2007 - Capcom heeft de details naar buiten gebracht van de Devil May Cry 4 'Special Edition'. Hier krijg je twee - op ware grote - geweren bijgeleverd die ook in het spel zitten. Hieronder is een afbeelding van het pakket.
Het pakket kost 79,99 dollar, wat direct omgerekend zou neerkomen op 51,97 euro, maar dat komt omdat de koers van de dollar belachelijk laag staat op het moment. Verwacht dus dat het pakket hier een stuk duurder wordt. Devil May Cry 4 komt in februari 2008 uit voor de Xbox 360, PlayStation 3 en PC.
Mits op schaal zal dit de eerste LE worden die ik koop.quote:
godver nog meer import boetesquote:
Ben je nu de nr1 GP fokkert?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:00 schreef Heintje het volgende:
JA!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 08:38 schreef Retarded het volgende:
Kwam de nieuwe Tomb Raider deze week nou uit?
Dat zal de enige manier zijn vrees ik want het lijkt me sterk dat dit gewoon in de winkels komt te liggen in Nederland.quote:
Dat zal een foutje van de site zijn. Winkel is gewoon en legaal en levert zeker geen gekopieerde games.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:36 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[..]
vet man gebrande games kopen online
quote:Zaterdag nieuwe Assassin's Creed informatie
Assassin's Creed is een nieuw project van Ubisoft Montreal voor de PS3, de PC, de DS en de Xbox 360. De game is één van de meest gewilde games van het moment en fans zullen dan ook blij zijn met de nieuwste mededeling van Ubisoft.
Zaterdag zal Jade Raymond, producer van de game, enkele nieuwe levels van de game voorstellen op een event in Londen. Daarnaast zal ze vragen van de fans beantwoorden. Die dag kunnen we dus heel wat nieuws over de game ontdekken.
quote:Bioshock game van het jaar
Met ongelofelijk hoge scores en een enorm verkoopsucces hoeft BioShock eigenlijk geen erkenning meer van kwaliteit. Toch heeft de Britisch Academy of Film and Telivision Arts de game uitgeroepen tot game van het jaar tijdens haar jaarlijkse game awards show.
De winnaar voor Beste Game is dus Bioshock geworden, maar er zijn meer catergoriëen. We gaan ze even bijlangs.
Winnaar voor beste actiegame is geworden: Crackdown
Beste 'Artistieke Prestatie: Okami
Besta casual game: Wii Sports
Beste gameplay: Wii Sports
Innovatie: Wii Sports
Beste multiplayer: Wii Sports
Beste muziek: Okami
Beste sportgame: Wii Sports
Beste simulatie: Wii Sports
Beste verhaal: God of War 2
Technische prestatie: God of War 2
Beste audio: Crackdown
Hoewel Bioshock de grootste prijs pakt is vooral Wii Sports de grote winnaar met zes prijzen. Ook Crackdown weet twee prijzen te pakken, evenals God of War 2 en Okami.
quote:
OMG die helmquote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:23 schreef koen_pijl het volgende:don't fuck with Halo, or halo will fuck with you!
[ afbeelding ]
zal wel buiten de uiterste datum zijn gevallenquote:
wat een kast homoquote:
Dat is een sensor om te kijken of die veritcaal of horizontaal staat, heeft iedereen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:52 schreef Gamedemon het volgende:
Mijn xbox is terug, ben benieuwt hoelang hij het dit keer gaat doen..
Als ik dat ding optil en beweeg hoor ik dat er iets los zit in mijn xbox
Ja, twee daadwerkelijk werkende pistolen voor nog geen 100 dollar.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:26 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Wow ubervette guns.. Zou je der ook mee kunnen schieten
kan je ook een keer niet zeuren op de 360quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:52 schreef Gamedemon het volgende:
Hij heeft er alle reden toe om te zeuren op de 360quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kan je ook een keer niet zeuren op de 360![]()
Ga er vooral lekker mee lopen schudden jaquote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:52 schreef Gamedemon het volgende:
Je snapt het niet.. Ik bedoelde of het BBguns zijn ofzo..quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:13 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Ja, twee daadwerkelijk werkende pistolen voor nog geen 100 dollar.![]()
Je mag al blij zijn als ze niet van plastic zijn.
Hm, datzou nog kunnen ja. Maar dan wordt het moeilijk importeren.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:10 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Je snapt het niet.. Ik bedoelde of het BBguns zijn ofzo..
Dat wel inderdaad...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:39 schreef Forau_Diavolina het volgende:
[..]
Hm, datzou nog kunnen ja. Maar dan wordt het moeilijk importeren.
laat hem daar lekker het centrale gamedemon zeikt hier topic voor maken ofzoquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij heeft er alle reden toe om te zeuren op de 360![]()
Dan wil ik een '' AQuila360's mediocre games hoekje'' topic!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
laat hem daar lekker het centrale gamedemon zeikt hier topic voor maken ofzo
en als die die problemen niet wilt verkoopt die zijn 360 maar heeft die er ook geen last van
dat die stuk kan gaan
Ik overweeg het!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:13 schreef Gupje het volgende:
wat let jullie open die shit altijd weer lekkere leesstof!
Er komt juist te veel uit! Door die constante stroom van topspellen dreigen andere bepaalde spellen onder te sneeuwen en die zet ik altijd graag in het zonnetjequote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:17 schreef disjfa het volgende:
Zijn er geen leuke 360 spellen op dit moment? Omdat het alleen maar over een "AQuila360's mediocre games hoekje"
Ik speel liever met een trianger dan met jouwquote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een triangel is triester trouwens![]()
Ik haal je toch wel in!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik speel liever met een trianger dan met jouw
* disjfa rent
LOLquote:
NFS Pro Street! Best tof alleen de besturing is erg klotequote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:39 schreef VoreG het volgende:
Ziet er wel goed uit dat NFS.
Ik zeur ook een keer anderhalve week op de 360quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kan je ook een keer niet zeuren op de 360![]()
Ik hoorde het met optillen uit de doos.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ga er vooral lekker mee lopen schudden ja
Welke racistische opmerkingen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:07 schreef Gamedemon het volgende:
Jongens, kappen met die racistische opmerkingen aub, daar schiet niemand wat mee op.
Ok. Stop jij dan met klagen?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:07 schreef Gamedemon het volgende:
Jongens, kappen met die racistische opmerkingen aub, daar schiet niemand wat mee op.
wordt een nieuwe kopen danquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zeur ook een keer anderhalve week op de 360
Qua games blijft het nog steeds de console die mijn voorkeur krijgt hoor.
Wacht maar tot die van jouw naar Amerika moet, kijken of je het dan ook nog positief blijft inzien
[..]
Ik hoorde het met optillen uit de doos.
Slaat nergens op zo snel steedsquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:45 schreef DJ_ het volgende:
ben al weer op 3 kwart van halo na een middagje spelen, vanavond zal ik hem wel uitspelen denk ik ( hangt er van of hoe laat ik er weer ben van mijn werk )
Er was niks racistisch aan, maar je geeft goed weer wat er mis is in dit landquote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:07 schreef Gamedemon het volgende:
Bastardquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er was niks racistisch aan, maar je geeft goed weer wat er mis is in dit land
Als er hier en daar een moslim grap gemaakt word is het niet erg, maar er was nu bijna een halve pagina offtopic gezever of het nou wel of niet door de beugel kon.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er was niks racistisch aan, maar je geeft goed weer wat er mis is in dit land
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 17:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Slaat nergens op zo snel steeds![]()
ik haal de UK versie wel, geen zin om me X360 te vervuilen met Brainpower.....quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.xboxhome.nl/pr(...)s-creed-xbox-360.htm
Now or never
de eerste topper in 2008quote:Op donderdag 25 oktober 2007 01:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lovely
Ook maar besteld..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 00:06 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.xboxhome.nl/pr(...)s-creed-xbox-360.htm
Now or never
Te huur??quote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:48 schreef AQuila360 het volgende:
Strax reis ik af naar de plaatselijke bieb om te kijken wat voor 360 spelen ze daar te huur hebben!
Ik wou eigenlijk The Orange Box gaan kopen vandaag maar ik hoop dat ik die over een weekje of 2 op de kop kan tikken van iemand![]()
Nee Ik juist niet!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:14 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Te huur??
Jezus gast.. doe je dan echt ALLES voor de gamerpoints![]()
?
Zoals Halo 3 en Assasin's Creedquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee Ik juist niet!
Maar aangezien ik games vaak korter als 2 weken heb kan ik net zo goed gaan kijken of ik die spellen kan huren![]()
Behalve de spellen die ik meteen op de relase dag wil uiteraard![]()
Correct!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:38 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Zoals Halo 3 en Assasin's Creed?
lame.quote:x zegt (11:35):
Woehoeeeee
x zegt (11:35):
xbox teruggggg
y zegt (11:36):
gaaf
y zegt (11:36):
is het je eigen xbox
x zegt (11:36):
nee
x zegt (11:36):
ik heb een hdmi poort bij
hahaquote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:45 schreef ach het volgende:
[..]
lame.nu wil ik dat die van mij ook weer een rrod krijgt
![]()
Als die van jou stuk gaat is het geen garantie dat je een HDMI poort erbij krijgt hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 11:45 schreef ach het volgende:
[..]
lame.nu wil ik dat die van mij ook weer een rrod krijgt
![]()
WIl je echt die Flightstick er bijquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:12 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
misschien weten jullie het maar weten jullie of Ace combat 6 wel of niet regio vrij is???
ben me een ongeluk aan het zoeken op het moment en ik weet niet zeker of de flightstick bundel hier in Europa zal verschijnen xD
Ik pre-order eigenlijk nooit alleen denk ik dat ik dat bij AC wel even ga doen strax!quote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
WIl je echt die Flightstick er bij![]()
Dat hebben ze allemaal. Da's je sensor zodat ie straks de RROD goed weergeeft als je xbox horizontaal of verticaal ligt.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:52 schreef Gamedemon het volgende:
Vet opzichquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:16 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
al was het alleen maar om de controller
Heb ook een DDR metalpad, Pop n Music, Guitar Hero en Beatmania IIDX cntroller hier liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |