Eindelijk, duurde eigenlijk veel te lang Heintjequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:00 schreef Heintje het volgende:
De 30000 punten mijlpaal is binnen....
Hij is vet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:07 schreef Egamer het volgende:
Zo, even die NFS demo uitproberen. Ben bang dat ik het niet leuk ga vinden.
Geluid is tofquote:
Ja, Resident Evil, Silent Hill, Devil May Cry, Dead Rising, Fatal Frame, Virtua Fighter, Virtua Tennis, PES, Ace Combat, Lost Planet, Ninja Gaiden, Soul Calibur zijn allemaal erg kinderachtigquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Van al die spellen doe je opnoemt vind ik alleen Metal Gear Solid goedIk heb echt niks met Japanse games, erger me altijd aan dat kinderlijke uiterlijk en blije stemmen
Mijn god, get a lifequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:00 schreef Heintje het volgende:
Ik vond hem alleen een beetje heel erg simpelquote:
Ikzelf heb aandachtig naar alles gekeken en gelezen, ik vind het toch een uitgebreid spel. De demo is wel wat simpel, maar het rijdt lekker en eindelijk verlaten we die donkere en depressieve setting.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:31 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik vond hem alleen een beetje heel erg simpel![]()
Ik hoop alleen dat het echte spel wat moeilijker is en je de controls kan aanpassen, want schakelen met het rechterpookje werkt ook voor geen meterquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:00 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ikzelf heb aandachtig naar alles gekeken en gelezen, ik vind het toch een uitgebreid spel. De demo is wel wat simpel, maar het rijdt lekker en eindelijk verlaten we die donkere en depressieve setting.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:00 schreef Heintje het volgende:
Wil hem opzekers spelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:50 schreef Quinny het volgende:
____________O_____________ 9
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=85827&page=2
[ afbeelding ]
Ik vind het er eigenlijk helemaal niet goed uitzien. De anti-aliasing ontbreekt compleet volgens mij, daarnaast vind ik de besturing ook niet zo lekker. (zeker niet bij de speed challenge)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:05 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Verder zag het er wel goed uit en speelt het wel lekker, maar als je geen moeite hoeft te doen om te winnen blijft de game niet al te lang interessant.
ach , hij is iig nog niet zo erg als een amerikaan die denkt dat alles uit amerika komtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:21 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja, Resident Evil, Silent Hill, Devil May Cry, Dead Rising, Fatal Frame, Virtua Fighter, Virtua Tennis, PES, Ace Combat, Lost Planet, Ninja Gaiden, Soul Calibur zijn allemaal erg kinderachtig![]()
Daar zitten idd wel een aantal goede games bij maar toch heb ik weinig met die games uit Azië. En ik denk dat je ook wel weet dat er ook veel kinderlijke games uit het oosten komen. Kijk maar naar de Wii bijv.... en games als Viva Pinata... daar krijg ik de kriebels vanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:21 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Ja, Resident Evil, Silent Hill, Devil May Cry, Dead Rising, Fatal Frame, Virtua Fighter, Virtua Tennis, PES, Ace Combat, Lost Planet, Ninja Gaiden, Soul Calibur zijn allemaal erg kinderachtig![]()
Ik vond het maar kut nummers, kan niet wachten op de game zelf.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:00 schreef Leonos het volgende:
Die demo van Guitar Hero is echt superHad nog nooit guitar hero gespeeld maar heb heel de avond die demo gedaan
Heb je al een status-update van je bestelling? "when it's to good to be true, it probably isn't..."quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:30 schreef koen_pijl het volgende:
En wat vinden jullie van mijn tip.
Heb zelf SoF 3 besteld
Scorpions dude!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik vond het maar kut nummers, kan niet wachten op de game zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |