quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:43 schreef AQuila360 het volgende:
1UP: 'BioWare werkt aan Halo RPG'
OMG als dit waar is![]()
Beste game ooit in dat geval~!
Uitmelkerij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:43 schreef AQuila360 het volgende:
OMG als dit waar is![]()
Dat is iets briljants van Portalquote:
Mannetje wisselen stond op z'n laagst, dus daar ligt het niet aan. Zo zijn er wel meer bugs hoor, soms gaan AI spelers gewoon niet naar de bal al komt deze recht op ze af. Dit soort dingen verknallen bij mij de fun enorm. PES is op gameplay en AI gebied gewoon veel dynamischer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat voor bug ?
En speelde je met alle assists nog aan, of uit ?
Dat maakt nml. een wereld van verschil, speel met alle assists uit, leer opnieuw spelen, en hoppa, je hebt een realistischere voetbal-game dan Pro Evo 2008.
Je weet dat je zelf naar de bal toe moet komen met de ontvanger van een pass ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:30 schreef Un4 het volgende:
[..]
Mannetje wisselen stond op z'n laagst, dus daar ligt het niet aan. Zo zijn er wel meer bugs hoor, soms gaan AI spelers gewoon niet naar de bal al komt deze recht op ze af. Dit soort dingen verknallen bij mij de fun enorm. PES is op gameplay en AI gebied gewoon veel dynamischer.
Grafische bugs kan ik mee leven, maar bugs in zo iets essentieels als de gameplay vind ik onacceptabel. PES is in dat opzicht veel beter in mijn ogen.
Lijkt me sterk,... zou kunnen, maar met Mass Effect grijpen ze eigenlijk het complete sci-fi genre al.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:43 schreef AQuila360 het volgende:
OMG als dit waar is![]()
zou je ze ook krijgen voor dat geld? Want dat zou leuk zijn.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:19 schreef koen_pijl het volgende:
Quake:
http://www.azur.be/index.php?page=ARTIKEL&a=5030917047084
Bee Movie:
http://www.azur.be/index.php?page=ARTIKEL&a=5030917048234
SOF:
http://www.azur.be/index.php?page=ARTIKEL&a=5030917050664
Lijkt me ook een ontzettend gave game.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:40 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb zin in Assasin's Creed, nog maar een paar weekjes
[ afbeelding ]
WTF kijk die ogen van die kerel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:40 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb zin in Assasin's Creed, nog maar een paar weekjes
[ afbeelding ]
Ps3?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:43 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Lijkt me ook een ontzettend gave game.
Maar hopen dat ik dan mijn xbox terug heb anders haal ik em wel op de PS3.
Sowieso even reviews lezen welke versie het beste is.
Vorig jaar zei ik nog dat ik multiconsole games voor PS3 zal halen,..... volledig stop gezet die gedachte,... haal nu alles op 360!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ps3?
Ze hebben nog niet 1x footage laten zien van de Ps3 versie, denk dat die wordt uitgesteld.
Mijn PS3 werkt op dit moment wel.. en ik ga niet wachten met AC als die uit is.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ps3?
Ze hebben nog niet 1x footage laten zien van de Ps3 versie, denk dat die wordt uitgesteld.
Sterker nog:quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lijkt me sterk,... zou kunnen, maar met Mass Effect grijpen ze eigenlijk het complete sci-fi genre al.
Is idd ook erg leukquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
pfff, net wakker..
gistere tot 6 uur TF2 zitten doen met Heintje..
blijf er bij dat TF2 een erg leuke multiplayer game is
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
pfff, net wakker..
gistere tot 6 uur TF2 zitten doen met Heintje..
blijf er bij dat TF2 een erg leuke multiplayer game is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |