abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54134629
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Als je 12 ben ofzo kun je ook al kiezen.
En de meeste kiezen hun club als je 6/7/8 zijn en dan maak je je niet druk om reistijd ofzo
  woensdag 24 oktober 2007 @ 14:22:29 #127
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54134669
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:17 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Denk het wel, en mocht je nou een echt statement willen maken, ga dan niet eerder weg waardoor het lijkt dat je files/drukte wilt omzeilen, dus 5 min voor het einde.

Kom dan massaal na de 2e helft niet meer terug. Denk dat zoiets beter werkt. Feit is dat de beste stuurman in dit soort situaties altijd aan wal staan...
Klopt, heb ook een hekel aan die figuren. Maar goed, doelde ook meer op het in de rust weggaan.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54135230
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:20 schreef De_Ananas het volgende:
En de meeste kiezen hun club als je 6/7/8 zijn en dan maak je je niet druk om reistijd ofzo
Alsof het dan iets voorstelt, een ajax pyjama kopen en tegen je vriendjes op het schoolplein roepen dat je voor Ajax ben.

Als jij kindjes van 6 al supporter noemt...
  woensdag 24 oktober 2007 @ 14:55:22 #129
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_54135369
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:20 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Waarom kies je voor een club? Een voetbalclub zit toch in de familie? Kan zijn dat de familie verhuisd is vanuit de regio van club X, maar dat gaat heus niet op voor de fans die hier met smoesjes komen waarom ze geen supporter zijn.

En is je familie niet voor een bepaalde club? Dan is het alleen nog maar makkelijker om supporter te worden!
Sorry hoor, maar 4 uur reistijd is gewoon de straf voor provinciaalse boertjes die niet voor hun locale club, maar per se voor Ajax of Feyenoord willen zijn.

Ik lees zoveel lulsmoesjes, terwijl het toch je eigen keuze is om teletekstvolger, fan of supporter te zijn? Wat boeit dat? Maar die slappe excuses zijn nergens voor nodig.
pi_54135370
En die gasten met een seizoenskaart, maar toch alleen de interessante wedstrijden komen?

Ik heb letterlijk gehoord 'Ik kom mijn bed niet uit voor Heracles hoor'. Helaas in de Arena ook een verschijnsel...
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_54135610
Ik moet 3 uur reizen en PSV speelt meestal op zaterdagavond. Terugkomen in Zeeland is dan met het OV niet meer mogelijk. Ik ben maar een arme student, werk op zaterdag en voor een auto heb ik geen geld.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_54135736
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:55 schreef Suijk het volgende:
En die gasten met een seizoenskaart, maar toch alleen de interessante wedstrijden komen?

Ik heb letterlijk gehoord 'Ik kom mijn bed niet uit voor Heracles hoor'. Helaas in de Arena ook een verschijnsel...
Mooiweersupporters.
pi_54135874
Ik heb overigens ook een hekel aan mensen die zich de club min of meer toe eigenen. Denken dat de club (er) alleen maar van en voor hun is. Alles maar denken te kunnen maken in de naam van de club. En op van allerlei dingen recht denken te hebben..

"Ik kom het hele jaar kijken, betaal veel geld dus mag ik......"
  woensdag 24 oktober 2007 @ 15:23:24 #134
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54135958
Bij Ajax(.nl) weten ze wel wanneer je supporter bent of niet:
quote:
Ajax veroordeelt rellen
Amsterdam, 23 okt 2007
Na de wedstrijd tegen NEC zijn zaterdagavond ernstige rellen uitgebroken. Buiten het stadion werden politieagenten aangevallen en in sommige gevallen verwond.

Ook werd niet geschroomd bewust politiepaarden met stenen te bekogelen en ernstig te verwonden. De materiële schade is, naar nu blijkt, ook groot.

Ajax veroordeelt deze rellen ten zeerste en verklaart dat deze mensen geen supporter van onze club kunnen zijn. Ajax is niet van hen! Wij betreuren dat mensen en dieren daar het slachtoffer van zijn geworden. De verwachting is dat de hoofddaders snel door de politie zullen worden aangehouden. Zodra dat mogelijk is, zullen de schuldigen door Ajax een maximaal stadionverbod opgelegd krijgen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54136597
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:55 schreef Stpan het volgende:
Ik geef geen excuus. Ik zeg alleen dat als je jong bent en je fan wordt van een club (als je begint met voetballen meestal) je je dan nog niet druk maakt om reistijd etc.

En dat ''ben voor de club uit je regio'' is al zo vaak een discussie over gehouden
pi_54136610
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:48 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Alsof het dan iets voorstelt, een ajax pyjama kopen en tegen je vriendjes op het schoolplein roepen dat je voor Ajax ben.

Als jij kindjes van 6 al supporter noemt...
Waar noem ik ze supporter?
  woensdag 24 oktober 2007 @ 15:58:35 #137
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_54136793
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:55 schreef Stpan het volgende:

[..]

Waarom kies je voor een club? Een voetbalclub zit toch in de familie?
Ik kom uit een PSV-familie en ben de enige FCDB supporter
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_54136918
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 15:23 schreef M0NTANA het volgende:
Bij Ajax(.nl) weten ze wel wanneer je supporter bent of niet:
[..]
Op dit punt hebben ze groot gelijk! ( Ajax.nl dus)
  woensdag 24 oktober 2007 @ 16:23:45 #139
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_54137353
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 15:50 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik geef geen excuus. Ik zeg alleen dat als je jong bent en je fan wordt van een club (als je begint met voetballen meestal) je je dan nog niet druk maakt om reistijd etc.

En dat ''ben voor de club uit je regio'' is al zo vaak een discussie over gehouden
Met excuses en smoesjes heb ik het over users die in dit topic allerlei argumenten aandragen waarom ze niet zo vaak of nooit naar het stadion kunnen.
Je gaat wel of je hebt andere prioriteiten. Waarom dat zo nodig verdedigd of verklaard moet worden is me een raadsel.
Misschien dat ze bang zijn om als 'minder' beschouwd te worden dan supporters die een SCC hebben?

Van mij hoef je trouwens geen fan te zijn van een club uit je eigen regio (hoewel ik me afvraag waarom je als provinciaal die afgeeft op de grote stad wel voor Ajax of Feyenoord bent), maar dan is het toch simpel. Je bent dan fan, of je wordt supporter en moet wat meer reizen dan anderen.
Maar dat is voor mij nog geen excuus om dan maar geen wedstrijden te bezoeken. Als je het echt zo tof vindt om supporter te zijn dan reis je je maar suf of je wordt supporter van een club in je regio.

We noemen hier de meeste users die voor Britse, Spaanse of Italiaanse clubs zijn toch ook fan en geen supporter? En niemand die hen daar op aankijkt toch?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 oktober 2007 @ 16:58:04 #140
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54138088
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Soms moet je laten blijken dat je je door het elftal in de steek gelaten voelt, je zou dan bijvoorbeeld weg kunnen gaan. Ben je dan meteen een mindere supporter? Je zou ook spreekkoren kunnen aanheffen, is dat beter?
dan zou je een reden hebben ja, als je het massaal doet. Maar hoe vaak zie je niet bij een normale wedstrijd mensen voortijdig gaan. Gisteren bij PSV gingen er mensen in de 80ste minuut bij 0-0 in een CL wedstrijd en dan met nog bijna een kwartier te voetballen gaan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54138089
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 11:00 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

RBC is ook gewoon weer een uur haha...
En nu de treinen vanaf Vlissingen niet gaan nog langer denk ik?

Jij moet gewoon voor Hoek worden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_54139440
Eeuwige discussie hier.. iedereen zal altijd wel zijn mening houden.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  woensdag 24 oktober 2007 @ 18:05:26 #143
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54139442
quote:
Dat zijn copycats.

Het student zijn vind ik nog wel de grootste kulreden. In mijn studententijd ging ik alles thuis, uit + Europees. Dan maar wat harder werken om meer te verdienen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_54139537
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 16:23 schreef Stpan het volgende:

Van mij hoef je trouwens geen fan te zijn van een club uit je eigen regio (hoewel ik me afvraag waarom je als provinciaal die afgeeft op de grote stad wel voor Ajax of Feyenoord bent)
Lekker generaliseren
  woensdag 24 oktober 2007 @ 18:42:47 #145
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_54140197
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 18:05 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat zijn copycats.

Het student zijn vind ik nog wel de grootste kulreden. In mijn studententijd ging ik alles thuis, uit + Europees. Dan maar wat harder werken om meer te verdienen.
Precies, ik zit midden in mijn studententijd en bezoek zowat alle wedstrijden. Dan maar een keer even rood staan, want heb gewoon de drang om met mijn maten Feijenoord te bezoeken.En ik weet bijna zeker als ik gesetteld ben na mijn studie dat ik bijna nooit meer zal gaan. Ik profiteer juist van mijn ov-kaart dus vind zo'n argument dat je als student arm bent en met het ov moet gaan en dus niet gaat flauwekul.
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
pi_54140261
Same here, student en bezoek alle wedstrijden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 oktober 2007 @ 19:10:17 #147
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54140806
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 18:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Same here, student en bezoek alle wedstrijden.
er zit natuurlijk wel een verschil tussen supporter zijn van den Bosch en van Ajax bijvoorbeeld, qua prijzen. En dan Europees gezien erbij helemaal
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 24 oktober 2007 @ 19:34:53 #148
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_54141367
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 18:42 schreef hippo-clippo het volgende:
En ik weet bijna zeker als ik gesetteld ben na mijn studie dat ik bijna nooit meer zal gaan.
En waarom dat? Je kunt dan toch net zo goed nog naar de wedstrijden van je club gaan?
pi_54141390
En ligt er natuurlijk aan of je een weekend of week OV hebt
  woensdag 24 oktober 2007 @ 19:42:49 #150
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_54141532
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 19:34 schreef Noca het volgende:

[..]

En waarom dat? Je kunt dan toch net zo goed nog naar de wedstrijden van je club gaan?
Niet als ik doordeweeks zoveel uren moet werken, en daarnaast dan aan mijn gezin moet denken omdat ik alleen in het weekend tijd voor ze heb.

Als het goed is dan heb ik na mijn studie namelijk geen baantje zonder enige verantwoordelijkheid ofzo dat ik van alles kan maken waar ik als student zijnde nu geen last van heb.

Wanneer er een doordeweekse wedstrijd is, dan kan ik als student heel makkelijk colleges skippen als het ware om maar naar Feijenoord/de stad in te gaan.

Zo zie ik het op dit moment, maar mezelf kennende zal ik mijn studententijd zo lang mogelijk rekken
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')