En de meeste kiezen hun club als je 6/7/8 zijn en dan maak je je niet druk om reistijd ofzoquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als je 12 ben ofzo kun je ook al kiezen.
Klopt, heb ook een hekel aan die figuren. Maar goed, doelde ook meer op het in de rust weggaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:17 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Denk het wel, en mocht je nou een echt statement willen maken, ga dan niet eerder weg waardoor het lijkt dat je files/drukte wilt omzeilen, dus 5 min voor het einde.
Kom dan massaal na de 2e helft niet meer terug. Denk dat zoiets beter werkt. Feit is dat de beste stuurman in dit soort situaties altijd aan wal staan...
Alsof het dan iets voorstelt, een ajax pyjama kopen en tegen je vriendjes op het schoolplein roepen dat je voor Ajax ben.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:20 schreef De_Ananas het volgende:
En de meeste kiezen hun club als je 6/7/8 zijn en dan maak je je niet druk om reistijd ofzo![]()
Waarom kies je voor een club? Een voetbalclub zit toch in de familie? Kan zijn dat de familie verhuisd is vanuit de regio van club X, maar dat gaat heus niet op voor de fans die hier met smoesjes komen waarom ze geen supporter zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En de meeste kiezen hun club als je 6/7/8 zijn en dan maak je je niet druk om reistijd ofzo![]()
Mooiweersupporters.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:55 schreef Suijk het volgende:
En die gasten met een seizoenskaart, maar toch alleen de interessante wedstrijden komen?
Ik heb letterlijk gehoord 'Ik kom mijn bed niet uit voor Heracles hoor'. Helaas in de Arena ook een verschijnsel...
quote:Ajax veroordeelt rellen
Amsterdam, 23 okt 2007
Na de wedstrijd tegen NEC zijn zaterdagavond ernstige rellen uitgebroken. Buiten het stadion werden politieagenten aangevallen en in sommige gevallen verwond.
Ook werd niet geschroomd bewust politiepaarden met stenen te bekogelen en ernstig te verwonden. De materiële schade is, naar nu blijkt, ook groot.
Ajax veroordeelt deze rellen ten zeerste en verklaart dat deze mensen geen supporter van onze club kunnen zijn. Ajax is niet van hen! Wij betreuren dat mensen en dieren daar het slachtoffer van zijn geworden. De verwachting is dat de hoofddaders snel door de politie zullen worden aangehouden. Zodra dat mogelijk is, zullen de schuldigen door Ajax een maximaal stadionverbod opgelegd krijgen.
Ik geef geen excuus. Ik zeg alleen dat als je jong bent en je fan wordt van een club (als je begint met voetballen meestal) je je dan nog niet druk maakt om reistijd etc.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:55 schreef Stpan het volgende:
Waar noem ik ze supporter?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alsof het dan iets voorstelt, een ajax pyjama kopen en tegen je vriendjes op het schoolplein roepen dat je voor Ajax ben.
Als jij kindjes van 6 al supporter noemt...![]()
Ik kom uit een PSV-familie en ben de enige FCDB supporterquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:55 schreef Stpan het volgende:
[..]
Waarom kies je voor een club? Een voetbalclub zit toch in de familie?
Op dit punt hebben ze groot gelijk! ( Ajax.nl dus)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:23 schreef M0NTANA het volgende:
Bij Ajax(.nl) weten ze wel wanneer je supporter bent of niet:
[..]
Met excuses en smoesjes heb ik het over users die in dit topic allerlei argumenten aandragen waarom ze niet zo vaak of nooit naar het stadion kunnen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 15:50 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik geef geen excuus. Ik zeg alleen dat als je jong bent en je fan wordt van een club (als je begint met voetballen meestal) je je dan nog niet druk maakt om reistijd etc.
En dat ''ben voor de club uit je regio'' is al zo vaak een discussie over gehouden
dan zou je een reden hebben ja, als je het massaal doet. Maar hoe vaak zie je niet bij een normale wedstrijd mensen voortijdig gaan. Gisteren bij PSV gingen er mensen in de 80ste minuutquote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Soms moet je laten blijken dat je je door het elftal in de steek gelaten voelt, je zou dan bijvoorbeeld weg kunnen gaan. Ben je dan meteen een mindere supporter? Je zou ook spreekkoren kunnen aanheffen, is dat beter?
En nu de treinen vanaf Vlissingen niet gaan nog langer denk ik?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
RBC is ook gewoon weer een uur haha...
Dat zijn copycats.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:25 schreef fuckbuddy het volgende:
http://www.azfanpage.nl/index.php?nieuws=1&artikel_id=6288
DAT zijn supporters....
Lekker generaliserenquote:Op woensdag 24 oktober 2007 16:23 schreef Stpan het volgende:
Van mij hoef je trouwens geen fan te zijn van een club uit je eigen regio (hoewel ik me afvraag waarom je als provinciaal die afgeeft op de grote stad wel voor Ajax of Feyenoord bent)
Precies, ik zit midden in mijn studententijd en bezoek zowat alle wedstrijden. Dan maar een keer even rood staan, want heb gewoon de drang om met mijn maten Feijenoord te bezoeken.En ik weet bijna zeker als ik gesetteld ben na mijn studie dat ik bijna nooit meer zal gaan. Ik profiteer juist van mijn ov-kaart dus vind zo'n argument dat je als student arm bent en met het ov moet gaan en dus niet gaat flauwekul.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:05 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zijn copycats.
Het student zijn vind ik nog wel de grootste kulreden. In mijn studententijd ging ik alles thuis, uit + Europees. Dan maar wat harder werken om meer te verdienen.
er zit natuurlijk wel een verschil tussen supporter zijn van den Bosch en van Ajax bijvoorbeeld, qua prijzen. En dan Europees gezien erbij helemaalquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Same here, student en bezoek alle wedstrijden.
En waarom dat? Je kunt dan toch net zo goed nog naar de wedstrijden van je club gaan?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:42 schreef hippo-clippo het volgende:
En ik weet bijna zeker als ik gesetteld ben na mijn studie dat ik bijna nooit meer zal gaan.
Niet als ik doordeweeks zoveel uren moet werken, en daarnaast dan aan mijn gezin moet denken omdat ik alleen in het weekend tijd voor ze heb.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 19:34 schreef Noca het volgende:
[..]
En waarom dat? Je kunt dan toch net zo goed nog naar de wedstrijden van je club gaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |