abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 oktober 2007 @ 09:21:49 #101
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_54128208
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 02:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat mij wel mateloos kan irriteren zijn de, in mijn geval, feyenoorders die zelf niet eens weten wanneer ze tegen wie moeten spelen mij gaan zitten jennen. En als ik ze dan terug ga jennen is het ineens "ach ik volg het niet meer zo, ik heb niets gezien" etc. Houdt je kop dan anders ook...
Welkom in mijn wereld. Het stikt hier van de 'Feyenoorders' die nog nooit de Kuip van binnen hebben gezien. (en met 'hier' bedoel ik Rotterdam)
Die moeten inderdaad gewoon hun muil tegen me houden over Sparta.

Nog treurig zijn mensen die nog nooit een stadion van binnen hebben gezien en pochen over de harde kern van 'hun' club.
pi_54129229
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 09:21 schreef Stpan het volgende:

[..]

Welkom in mijn wereld. Het stikt hier van de 'Feyenoorders' die nog nooit de Kuip van binnen hebben gezien. (en met 'hier' bedoel ik Rotterdam)
Die moeten inderdaad gewoon hun muil tegen me houden over Sparta.

Nog treurig zijn mensen die nog nooit een stadion van binnen hebben gezien en pochen over de harde kern van 'hun' club.
Ik zie dat je toch wel begrijpt waarom de 'fanatieken' neerkijken op deze groep 'fans'.

Teletekstfans die realistisch zijn en gewoon normaal mee ouwehoeren met af een toe een dolletje is overigens niks mis en als iemand er bewust voor kiest om niet te gaan heb ik daar absoluut geen problemen mee. Echter, als dat uitdraait op collega's of studiegenoten die zich zoals in Stpan's quote gedragen, is het mis.
pi_54130130
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 09:18 schreef Suijk het volgende:
RBC is nog wel te doen, Sandman.

Overigens ken ik ook (helaas) mensen met een seizoenskaart die wmb minder supporter zijn dan sommige mensen die ik ken zonder seizoenskaart.

Overigens heb ik 2 seizoenskaarten, maar voel me toch meer supporter van de ene club dan de andere. De andere is meer leuk tijdverdrijf, zeg maar.
RBC is ook gewoon weer een uur haha...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 24 oktober 2007 @ 11:28:27 #104
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_54130763
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 11:00 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

RBC is ook gewoon weer een uur haha...
Een heel uur, poeh hé...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_54132417
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 11:28 schreef Happel het volgende:

[..]

Een heel uur, poeh hé...
Je mist het punt een beetje...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 oktober 2007 @ 12:41:30 #106
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54132473
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 02:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat mij wel mateloos kan irriteren zijn de, in mijn geval, feyenoorders die zelf niet eens weten wanneer ze tegen wie moeten spelen mij gaan zitten jennen. En als ik ze dan terug ga jennen is het ineens "ach ik volg het niet meer zo, ik heb niets gezien" etc. Houdt je kop dan anders ook...

ach dat heb ik dan meer van Ajacieden, al is het de laatste jaren alleen af en toe
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54132524
Ik voetbal zelf op zondag, dus kan nooit bij een zondagwedstrijd aanwezig zijn.
pi_54132568
Prioriteiten stellen.
pi_54132583
Het feit dat:

- Je 2 en half uur in totaal reistijd kwijt ben.
- Je 200+ euro per jaar voor een seizoenskaart betaalt.
- Je 15 euro vervoerskosten moet betalen.
- Je dus student bent met niet al te veel werk.
- Je wilt gaan maar geen plaats is voor 4 man naast elkaar.
- Je zondags vaak zelf moet sporten.
- Je thuis via TV een prima goedkoop alternatief hebt.
- Je thuis lekkerder bier hebt.
- Je in het stadion nogal vaak idioten naast je hebt zitten.

Zorgt ervoor dat ik misschien 3~5 wedstrijden per seizoen bezoek.
Noem me maar een fan maar ik volg het gewoon lekker op mijn manier.
Zelf vind ik me gewoon een supporter want ik ben er goed ziek van als we verliezen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_54132670
Ik heb WEL een SCC maar kan vanwege de afstand die ik moet rijden veel uitwedstrijden niet bezoeken. De volgende tegen NAC wel, maar de H'veen/groningen/Almelo's etc skip ik.
De thuis pak ik allemaal, mits ik ziek ben of soms een maat van me laat gaan.

Tuurlijk kan je voor alles tijd vrij maken, maar ik heb niet de mogelijkheid om een hele zondag vrij te maken. Naar Alkmaar is een op en neer al 560km (vanaf Belgie). Nee ben geen Belg...

Maar je kan er 20 topics over starten, feit is dat je je moet voelen als een supporter.
Denk je ach kut, we hebben verloren, of voel je je echt kut als je tegen H'veen in de laatste minuut weer een tegendoelpunt krijgt?!
Dat zijn al situaties waarmee je het kaf al van het koren kan scheiden..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:19:12 #111
73305 Stpan
pi_54133279
Je begint met 1 goed argument, en in je portemonnee wil ik niet kijken, wel naar je prioriteiten:
quote:
- Je 2 en half uur in totaal reistijd kwijt ben.
- Je 200+ euro per jaar voor een seizoenskaart betaalt.
- Je 15 euro vervoerskosten moet betalen.
Je bent toch student met OV zeg je net?
- Je dus student bent met niet al te veel werk.
200+ euro is 1x per jaar een afschrijving, nog geen 1 maand stufi, goedkoper dan digitaal TV kijken met voetbal erbij. Bovendien, 5 wedstrijden per jaar, dat is ongeveer net zo duur als een halve SCC?
- Je wilt gaan maar geen plaats is voor 4 man naast elkaar.
4x SCC en je bent van het probleem af.
- Je zondags vaak zelf moet sporten.
Nvt op 1e divisieclubs. Ik voetbal zelf op zondag en heb een SCC, prima te combineren
- Je thuis via TV een prima goedkoop alternatief hebt.
Kan me niet voorstellen dat dat goedkoper is
- Je thuis lekkerder bier hebt.
Bier drink je in sfeervolle omstandigheden. Koud Amstel pils op de tribune is toch prima?
- Je in het stadion nogal vaak idioten naast je hebt zitten.
Ik zat/stond voornamelijk tussen medestudenten, in ieder geval niet tussen idioten, je kunt toch een plek in het stadion kiezen?

Zorgt ervoor dat ik misschien 3~5 wedstrijden per seizoen bezoek.
Noem me maar een fan maar ik volg het gewoon lekker op mijn manier.
Zelf vind ik me gewoon een supporter want ik ben er goed ziek van als we verliezen.
Dan ben je 3-5 wedstrijden supporter. Als je er achteraf goed ziek van bent, betekent nog niet dat ja support hebt geleverd. Wel dat ja fanatiek fan bent
Nogmaals, ik vind dat iedereen voetbal op z'n eigen manier moet beleven. Maar je hoeft toch geen smoesjes te verzinnen om niet te gaan? Sommige mensen hebben minder behoefte om een wedstrijd te bezoeken, of andere prioriteiten in hun sociale of maatschappelijke bezigheden. Prima toch?
pi_54133422
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:28:58 #113
73305 Stpan
pi_54133486
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 12:51 schreef fuckbuddy het volgende:Dat zijn al situaties waarmee je het kaf al van het koren kan scheiden..
Voetbalsupporterfundamentalisme .
pi_54133506
Wie de grofste taal uitslaat in de livetopics hier is de fanatiekste fan?
pi_54133550
Je kiest toch zelf die club... Dan moet je niet gaan huilen dat je xxx uur moet reizen.
pi_54133661
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Je kiest toch zelf die club... Dan moet je niet gaan huilen dat je xxx uur moet reizen.
Je ''kiest'' je club niet als je 18 bent en je je gaat afvragen hoe lang het rijden is.
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:40:59 #117
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54133723
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:37 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Je ''kiest'' je club niet als je 18 bent en je je gaat afvragen hoe lang het rijden is.
Op het moment dat je een club kiest, wordt je fan en geen supporter. Pas als je daarna besluit om de club heel frequent te bezoeken, door bijvoorbeeld een SCC te nemen, wordt je supporter.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54133941
En ben je supporter als je wel in het stadion komt maar je meer bezig houdt met coke snuiven, kankeren en eerder weggaan als je club achter staat?
pi_54134070
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:40 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Op het moment dat je een club kiest, wordt je fan en geen supporter. Pas als je daarna besluit om de club heel frequent te bezoeken, door bijvoorbeeld een SCC te nemen, wordt je supporter.
Ja, maar het is dus niet zoals TerroRobbie zegt ''je kiest zelf die club'' aangezien je er dan nog helemaal niet mee bezig bent. Als je wel weer gaat nadenken over de reistijd enzo als je ouder bent dan ga je niet meer van club switchen (op een paar na....).
  woensdag 24 oktober 2007 @ 13:57:50 #120
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54134105
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:55 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ja, maar het is dus niet zoals TerroRobbie zegt ''je kiest zelf die club'' aangezien je er dan nog helemaal niet mee bezig bent. Als je wel weer gaat nadenken over de reistijd enzo als je ouder bent dan ga je niet meer van club switchen (op een paar na....).
Als je wat ouder wordt, zijn er drie mogelijkheden:

1. Je blijft een fan, wordt geen supporter.
2. Je wordt supporter, neemt een SCC.
3. Je wordt supporter van een andere club.
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:50 schreef Sybesma het volgende:
En ben je supporter als je wel in het stadion komt maar je meer bezig houdt met coke snuiven, kankeren en eerder weggaan als je club achter staat?
Waarom niet?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54134125
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:55 schreef De_Ananas het volgende:
Als je 12 ben ofzo kun je ook al kiezen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 24 oktober 2007 @ 13:59:54 #122
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54134161
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als je wat ouder wordt, zijn er drie mogelijkheden:

1. Je blijft een fan, wordt geen supporter.
2. Je wordt supporter, neemt een SCC.
3. Je wordt supporter van een andere club.
[..]

Waarom niet?
ik vind het stadion voortijdig verlaten wel erg triest en afbreuk doen aan je supperterschap
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 24 oktober 2007 @ 14:07:36 #123
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54134336
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 13:59 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ik vind het stadion voortijdig verlaten wel erg triest en afbreuk doen aan je supperterschap
Soms moet je laten blijken dat je je door het elftal in de steek gelaten voelt, je zou dan bijvoorbeeld weg kunnen gaan. Ben je dan meteen een mindere supporter? Je zou ook spreekkoren kunnen aanheffen, is dat beter?
pi_54134445
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Soms moet je laten blijken dat je je door het elftal in de steek gelaten voelt, je zou dan bijvoorbeeld weg kunnen gaan. Ben je dan meteen een mindere supporter? Je zou ook spreekkoren kunnen aanheffen, is dat beter?
Of gewoon een succes-supporter.
pi_54134555
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 14:07 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Denk het wel, en mocht je nou een echt statement willen maken, ga dan niet eerder weg waardoor het lijkt dat je files/drukte wilt omzeilen, dus 5 min voor het einde.

Kom dan massaal na de 2e helft niet meer terug. Denk dat zoiets beter werkt. Feit is dat de beste stuurman in dit soort situaties altijd aan wal staan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')