Welkom in mijn wereld. Het stikt hier van de 'Feyenoorders' die nog nooit de Kuip van binnen hebben gezien. (en met 'hier' bedoel ik Rotterdam)quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat mij wel mateloos kan irriteren zijn de, in mijn geval, feyenoorders die zelf niet eens weten wanneer ze tegen wie moeten spelen mij gaan zitten jennen. En als ik ze dan terug ga jennen is het ineens "ach ik volg het niet meer zo, ik heb niets gezien" etc. Houdt je kop dan anders ook...
Ik zie dat je toch wel begrijpt waarom de 'fanatieken' neerkijken op deze groep 'fans'.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:21 schreef Stpan het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld. Het stikt hier van de 'Feyenoorders' die nog nooit de Kuip van binnen hebben gezien. (en met 'hier' bedoel ik Rotterdam)
Die moeten inderdaad gewoon hun muil tegen me houden over Sparta.
Nog treurig zijn mensen die nog nooit een stadion van binnen hebben gezien en pochen over de harde kern van 'hun' club.
RBC is ook gewoon weer een uur haha...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:18 schreef Suijk het volgende:
RBC is nog wel te doen, Sandman.
Overigens ken ik ook (helaas) mensen met een seizoenskaart die wmb minder supporter zijn dan sommige mensen die ik ken zonder seizoenskaart.
Overigens heb ik 2 seizoenskaarten, maar voel me toch meer supporter van de ene club dan de andere. De andere is meer leuk tijdverdrijf, zeg maar.
Een heel uur, poeh hé...quote:Op woensdag 24 oktober 2007 11:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
RBC is ook gewoon weer een uur haha...
Je mist het punt een beetje...quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2007 02:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat mij wel mateloos kan irriteren zijn de, in mijn geval, feyenoorders die zelf niet eens weten wanneer ze tegen wie moeten spelen mij gaan zitten jennen. En als ik ze dan terug ga jennen is het ineens "ach ik volg het niet meer zo, ik heb niets gezien" etc. Houdt je kop dan anders ook...
Nogmaals, ik vind dat iedereen voetbal op z'n eigen manier moet beleven. Maar je hoeft toch geen smoesjes te verzinnen om niet te gaan? Sommige mensen hebben minder behoefte om een wedstrijd te bezoeken, of andere prioriteiten in hun sociale of maatschappelijke bezigheden. Prima toch?quote:- Je 2 en half uur in totaal reistijd kwijt ben.
- Je 200+ euro per jaar voor een seizoenskaart betaalt.
- Je 15 euro vervoerskosten moet betalen.
Je bent toch student met OV zeg je net?
- Je dus student bent met niet al te veel werk.
200+ euro is 1x per jaar een afschrijving, nog geen 1 maand stufi, goedkoper dan digitaal TV kijken met voetbal erbij. Bovendien, 5 wedstrijden per jaar, dat is ongeveer net zo duur als een halve SCC?
- Je wilt gaan maar geen plaats is voor 4 man naast elkaar.
4x SCC en je bent van het probleem af.
- Je zondags vaak zelf moet sporten.
Nvt op 1e divisieclubs. Ik voetbal zelf op zondag en heb een SCC, prima te combineren
- Je thuis via TV een prima goedkoop alternatief hebt.
Kan me niet voorstellen dat dat goedkoper is
- Je thuis lekkerder bier hebt.
Bier drink je in sfeervolle omstandigheden. Koud Amstel pils op de tribune is toch prima?
- Je in het stadion nogal vaak idioten naast je hebt zitten.
Ik zat/stond voornamelijk tussen medestudenten, in ieder geval niet tussen idioten, je kunt toch een plek in het stadion kiezen?
Zorgt ervoor dat ik misschien 3~5 wedstrijden per seizoen bezoek.
Noem me maar een fan maar ik volg het gewoon lekker op mijn manier.
Zelf vind ik me gewoon een supporter want ik ben er goed ziek van als we verliezen.
Dan ben je 3-5 wedstrijden supporter. Als je er achteraf goed ziek van bent, betekent nog niet dat ja support hebt geleverd. Wel dat ja fanatiek fan bent
Voetbalsupporterfundamentalismequote:Op woensdag 24 oktober 2007 12:51 schreef fuckbuddy het volgende:Dat zijn al situaties waarmee je het kaf al van het koren kan scheiden..
Je ''kiest'' je club niet als je 18 bent en je je gaat afvragen hoe lang het rijden is.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Je kiest toch zelf die club... Dan moet je niet gaan huilen dat je xxx uur moet reizen.
Op het moment dat je een club kiest, wordt je fan en geen supporter. Pas als je daarna besluit om de club heel frequent te bezoeken, door bijvoorbeeld een SCC te nemen, wordt je supporter.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je ''kiest'' je club niet als je 18 bent en je je gaat afvragen hoe lang het rijden is.
Ja, maar het is dus niet zoals TerroRobbie zegt ''je kiest zelf die club'' aangezien je er dan nog helemaal niet mee bezig bent. Als je wel weer gaat nadenken over de reistijd enzo als je ouder bent dan ga je niet meer van club switchen (op een paar na....).quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op het moment dat je een club kiest, wordt je fan en geen supporter. Pas als je daarna besluit om de club heel frequent te bezoeken, door bijvoorbeeld een SCC te nemen, wordt je supporter.
Als je wat ouder wordt, zijn er drie mogelijkheden:quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja, maar het is dus niet zoals TerroRobbie zegt ''je kiest zelf die club'' aangezien je er dan nog helemaal niet mee bezig bent. Als je wel weer gaat nadenken over de reistijd enzo als je ouder bent dan ga je niet meer van club switchen (op een paar na....).
Waarom niet?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:50 schreef Sybesma het volgende:
En ben je supporter als je wel in het stadion komt maar je meer bezig houdt met coke snuiven, kankeren en eerder weggaan als je club achter staat?
Als je 12 ben ofzo kun je ook al kiezen.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:55 schreef De_Ananas het volgende:
Ja, maar het is dus niet zoals TerroRobbie zegt ''je kiest zelf die club'' aangezien je er dan nog helemaal niet mee bezig bent. Als je wel weer gaat nadenken over de reistijd enzo als je ouder bent dan ga je niet meer van club switchen (op een paar na....).
ik vind het stadion voortijdig verlaten wel erg triest en afbreuk doen aan je supperterschapquote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je wat ouder wordt, zijn er drie mogelijkheden:
1. Je blijft een fan, wordt geen supporter.
2. Je wordt supporter, neemt een SCC.
3. Je wordt supporter van een andere club.
[..]
Waarom niet?
Soms moet je laten blijken dat je je door het elftal in de steek gelaten voelt, je zou dan bijvoorbeeld weg kunnen gaan. Ben je dan meteen een mindere supporter? Je zou ook spreekkoren kunnen aanheffen, is dat beter?quote:Op woensdag 24 oktober 2007 13:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik vind het stadion voortijdig verlaten wel erg triest en afbreuk doen aan je supperterschap
Of gewoon een succes-supporter.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Soms moet je laten blijken dat je je door het elftal in de steek gelaten voelt, je zou dan bijvoorbeeld weg kunnen gaan. Ben je dan meteen een mindere supporter? Je zou ook spreekkoren kunnen aanheffen, is dat beter?
Denk het wel, en mocht je nou een echt statement willen maken, ga dan niet eerder weg waardoor het lijkt dat je files/drukte wilt omzeilen, dus 5 min voor het einde.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 14:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Soms moet je laten blijken dat je je door het elftal in de steek gelaten voelt, je zou dan bijvoorbeeld weg kunnen gaan. Ben je dan meteen een mindere supporter? Je zou ook spreekkoren kunnen aanheffen, is dat beter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |