De eerste ECHTE ehv topic baby ga ik natuurlijk baren.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:29 schreef amaranta het volgende:
Ja, de 1e ehv topic babie!!!
Gelukkig duurt dan nog wel evenquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:43 schreef amaranta het volgende:
Ja oke, jij en okke kennen elkaar wel via dit topic dus dat is wel fair...
Zijn jullie nog niet getrouwd dan?quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig duurt dan nog wel even
els je over zou geven, wordt het dan niet minder?quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:58 schreef amaranta het volgende:
enorme druk op mn buik...dan komt er iets naar mn keel.... en dan zakt het weer..
het voelt alsof ik moet overgeven maar dat is het dus niet
noes, chardell is taking the wrong exitquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:58 schreef amaranta het volgende:
enorme druk op mn buik...dan komt er iets naar mn keel.... en dan zakt het weer..
het voelt alsof ik moet overgeven maar dat is het dus niet
Blikjes bestickerenquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Juup!
http://www.direct-thuiswerk.nl/ThuiswerkJobs/ThuiswerkJobs.aspx
Hahaha...quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:05 schreef gr8w8 het volgende:
Nee, we gaan lekker thuis. Moet toch thuis blijven tot zoveel centimeter ontsluiting en dan is de boel toch al vies, kan er net zo goed nog een placenta overheen komen. En thuis heb ik bier, kan de videocamera in de oplader en word ik niet afgeleid door de knappe verpleegstertjes.
Standaard grap nr2: Jazeker, ik heb het toch zelf gemaakt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
En weten jullie zelf al wat het wordt?
Okee, die staat er wat ongelukkigquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:15 schreef bleiblei het volgende:
Aaargh...
Sterf, hormoonbalquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:25 schreef amaranta het volgende:
SQ WAT HET IS!!!! HET IS AL IETS.!!!
De vraag moet zijn: weet je al wat het IS????
Ik kan er toch ook niet over meepratenquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil ook meepraten over zwangerschap enzo...;(
Ik weet bij mij ook wat het zijn!
Al heel lang!
Toen ik zwanger was niet, toen wilde ik het niet weten.
De mijne zijn allebei op maandag naar buiten gekomen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:29 schreef amaranta het volgende:
Vrijdag is het volle maan, dan schijnen ook veel babies het levenslicht te zien
Moeten wij het niet over iets anders gaan hebben tussendoor dan?quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan er toch ook niet over meepraten
Doe maar. Ik krijg jeuk van zwanger.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:32 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Moeten wij het niet over iets anders gaan hebben tussendoor dan?
quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:11 schreef gr8w8 het volgende:
5% kans op de 13e, dussehm, nog drie weken geloof ik. Maar het kan alle kanten op he, veilige spreiding van vijf weken, drie weken voor de datum tot twee weken na wordt als OK bestempeld.We hadden wel nog een GRATIS extra echo, omdat ze niet wisten of het stuit was of niet. Niks aan het handje, zo bleek. Geschat eindgewicht, ruim 3700 gr. Kop en buik 30 cm doorsnee, dat was al van een baby van ruim 39 weken, dus twee weken voor op schema. De rest was echter wel precies volgens de grafieken. Met andere woorden, meer dan gezond en goed gevoed.
En voorzien van wipneus.
[ afbeelding ]
Afgelopen weekend ben ik bij een vriendin geweest, heb ik gepoetst, bier gedronken en bij mijn ouders geweestquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:36 schreef JamesBrownie het volgende:
Nou, nog iets te doen van t weekend(komend weekend, van mij mag je ook vertellen hoe het afgelopen weekend was als je wil)
Middag FUFR!quote:
Dus nog geen duidelijke plannen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Afgelopen weekend ben ik bij een vriendin geweest, heb ik gepoetst, bier gedronken en bij mijn ouders geweest
Volgend weekend is nog te ver weg
MP is de bomquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:47 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik plan wel, maar ja, met kinderen moet je dat ook wel iets meer dan zonder.
Ik heb ook monty Python gekeken op youtube
Echt waar?!?!quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:56 schreef amaranta het volgende:
van mij mag hij gaan op een logeerbed, des te meer ruimte ik heb
Ons bedje is maar 1m40 breed. Ik word dus aan de lopende band wakker, nu zal ik daar binnekort toch wel niet onderuit komen, maar tochquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:51 schreef JamesBrownie het volgende:
Niet op het logeerbed gaan!
Nooit doen met zwangere vrouwen(mijn vriend zou heel erg op zijn kop gekregen hebben van mij!)
sorry!quote:
Ik vind hem een huilie. Like all men.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:02 schreef amaranta het volgende:
ik heb maar 2 keer ofzo mn neus gesnoten flapdrol, maar de volgende keer laat ik mn snot wel in je oor lopen
quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:02 schreef amaranta het volgende:
ik heb maar 2 keer ofzo mn neus gesnoten flapdrol, maar de volgende keer laat ik mn snot wel in je oor lopen
dat ben ik tijdens de laatste weken ook gaan doen, alleen de bewuste nacht lag ik in bed bij dr (had ze net een beurt gehad) en toen kregen we wateroverlast in bed..quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:01 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ons bedje is maar 1m40 breed. Ik word dus aan de lopende band wakker, nu zal ik daar binnekort toch wel niet onderuit komen, maar tochMet die buik en 44 keer per nacht plassen/drinken/neussnuiten lijkt het me handiger dat ik ff ergens anders ga liggen.
nog even en dan is ze de moeder van je kind!quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:03 schreef gr8w8 het volgende:Verdorie, het is toch in eerste plaats mijn vriendin!
Sommige mensen slapen misschien heel licht, kweetnie... Als ik bij jou slaap word ik nooit wakker als jij er uit gaat. Als je bij mij slaapt wel, maar dan moet je ook echt over me heen klimmen dus dat is niet zo gek dan.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:13 schreef bleiblei het volgende:
Koop dan ook een fatsoenlijk bed.
Tjongejonge... Zelfs SQ en ik passen in 1 bed zonder last van elkaar te hebben.
Minuscule bedjes.
Maakt me niet uit, snot in m'n oren heb ik toch al van het niezenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:02 schreef amaranta het volgende:
Dat heb je nu eenmaal als je je vriendin met kind wil schoppen Rob. Waar denk je dat ZIJ allemaal last van heeft?quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:15 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, snot in m'n oren heb ik toch al van het niezen
Ja, ik ben een huilie, en ik ben er trots op![]()
SQ, je mag het wel een nacht proberen
quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik stop vandaag met roken, mijn geld is namelijk op!!!
Ze heeft net zoveel last van mij als ik van haar, het frotbedje is gewoon te klein, zeker met z'n 3'en, maar mag de deur nog niet uit omdat we het gekregen hebbenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat heb je nu eenmaal als je je vriendin met kind wil schoppen Rob. Waar denk je dat ZIJ allemaal last van heeft?
OMGquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:22 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ze heeft net zoveel last van mij als ik van haar, het frotbedje is gewoon te klein, zeker met z'n 3'en, maar mag de deur nog niet uit omdat we het gekregen hebben![]()
Nee okee, ik snap het ook best, maar ik bekijk het vanuit de visie: eerst vrouw zwanger maken en vervolgens er geen gram last van willen hebbenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:25 schreef Mex_ het volgende:
SQ, ik snap ook wel waar je op doelt, maar als beide partijen het prettiger vinden en er geen morele bezwaren tegen hebben waarom zou je dan moeilijk blijven doen.
Fijn dat je het overduidelijke sarcasme er even uit filtertquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vink een goeie reden om te stoppen.
Lever je verzameling lege kratjes Bavaria inquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik stop vandaag met roken, mijn geld is namelijk op!!!
je eigen schuld, had je maar in kuisheid moeten leven,maar nee, mevrouw moest zich laven aan lichamelijke lustenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:29 schreef amaranta het volgende:
Rob ga even fietsen. Denk je dat ik voor de lol elk uur naar de plee ga?
Denk je dat ik het fijn vind dat wanneeer ik op mn linker zij lig, de baby begint te beuken, en dat wanneer ik op mn rechter zij lig, de baby begint te beuken. Dat op mn rug niet gaat omdat het voelt alsof ik stik.
Ik doe het inderdaad voor de grap allemaal.
Jup, dit is dus precies zoals ik ook zou reageren in deze situatiequote:Op maandag 22 oktober 2007 14:29 schreef amaranta het volgende:
Rob ga even fietsen. Denk je dat ik voor de lol elk uur naar de plee ga?
Denk je dat ik het fijn vind dat wanneeer ik op mn linker zij lig, de baby begint te beuken, en dat wanneer ik op mn rechter zij lig, de baby begint te beuken. Dat op mn rug niet gaat omdat het voelt alsof ik stik.
Ik doe het inderdaad voor de grap allemaal.
De master bedroom van het huis waarin we toon woonde kon geen 160 bed huisvestenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:31 schreef amaranta het volgende:
En nee, er komt geen nieuw bed. We hebben dat bed 2 jaar terug gekregen van mijn ouders. Je had toen ook de keus om een 160 te bestellen.
Heb ik al gedaan vorige week, ik heb alleen nog 1 lege Spa flesquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:31 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Lever je verzameling lege kratjes Bavaria in
das toch een vrij kort bed wil je een beetje relaxed liggenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG
Ik heb trouwens een 160 bij 200 maar dat vind ik een prima maatje
Dat kon hij wel. Jij wilde knus 140 om te neukenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:33 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De master bedroom van het huis waarin we toon woonde kon geen 160 bed huisvesten![]()
![]()
Jij wel met je 1 meter 72quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
das toch een vrij kort bed wil je een beetje relaxed liggen
met je hoofd![]()
180 bij 220quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
das toch een vrij kort bed wil je een beetje relaxed liggen
met je hoofd![]()
Ik zet je niet verkeerd neerquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:34 schreef amaranta het volgende:
Ja, fufr, het is mn eigen schuld ja. Maar Rob zet mij nou helemaal verkeerd neer hier. Terwijl dat helemaal niet zo is.
Je krijgt over een paar dagen weer salarisquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan vorige week, ik heb alleen nog 1 lege Spa fles
Misschien mag je wel bij okke gaan slapen vannacht, die heeft toch een heel groooooot bed.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:37 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik zet je niet verkeerd neerIk constateer alleen dat je drink/plas/snuit-frequentie zeer sterk is toegenomen.
Ik weets. Maar daar tussenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Je krijgt over een paar dagen weer salaris.
175 ja!quote:
SQ komt vanavond al in mijn heeeel groooooooooooooote bed slapenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien mag je wel bij okke gaan slapen vannacht, die heeft toch een heel groooooot bed.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:37 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ik zet je niet verkeerd neerIk constateer alleen dat je drink/plas/snuit-frequentie zeer sterk is toegenomen.
Ja dikke doei, als ik dan rook dan wil ik er goffedomme ook gewoon dood aan gaan!quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:42 schreef amaranta het volgende:
Weet je wat jij moet doen SQ. Gewoon eenmalig een smokerpoper aanschaffen. Zo'n oplaadbare nepsigaret.
oh, jij ...jij....kamerolifantje!!quote:
ik wil da welles proberen eigenlijk...quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dikke doei, als ik dan rook dan wil ik er goffedomme ook gewoon dood aan gaan!
Dan kom ik je persoonlijk uitlachenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik wil da welles proberen eigenlijk...
Mooi, dan kan Rob in SQs bed.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:42 schreef bleiblei het volgende:
[..]
SQ komt vanavond al in mijn heeeel groooooooooooooote bed slapen.
Lees je pmquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan kom ik je persoonlijk uitlachen![]()
Noud.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:46 schreef amaranta het volgende:
Nou, nou nou nou nou nou nou.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:47 schreef amaranta het volgende:
ik ga even bevallen doei!
maar ik heb al zoveel opladersquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:47 schreef amaranta het volgende:
het is niet 1 siggie fufr....dat is het mooie..... het is een oplaadbare...
Nietus, het is een hervulbare. De navullingen moet je gewoon koopsenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:47 schreef amaranta het volgende:
het is niet 1 siggie fufr....dat is het mooie..... het is een oplaadbare...
Hoeveel uur per dag werk je eigenlijk?quote:
Zou ze weten wat een capslock is?quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:35 schreef amaranta het volgende:
Nou, even voor de gezelligheid
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=66537&highlight=
Ga op die wii zitten danquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:47 schreef amaranta het volgende:
Ik haat de wii!!!
De box is nog steeds niet af. Zou dit weekend gebeuren.
Rob komt binnen en zit alweer voor de tv te wii-en.
GRRRRRR GRRRRR GRRRRRRR
21 jaar en voor de tweede keer zwanger, mwaaaaaquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:43 schreef amaranta het volgende:
ik denk dat het een breezah is
Sloop de controller. Of, je kan 'm ook verstoppenquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:47 schreef amaranta het volgende:
Ik haat de wii!!!
De box is nog steeds niet af. Zou dit weekend gebeuren.
Rob komt binnen en zit alweer voor de tv te wii-en.
GRRRRRR GRRRRR GRRRRRRR
Ikdenks.quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:54 schreef ArTiC het volgende:
is de plaatjes server deaud ofzo?
SQquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |