quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:11 schreef gr8w8 het volgende:
5% kans op de 13e, dussehm, nog drie weken geloof ik. Maar het kan alle kanten op he, veilige spreiding van vijf weken, drie weken voor de datum tot twee weken na wordt als OK bestempeld.We hadden wel nog een GRATIS extra echo, omdat ze niet wisten of het stuit was of niet. Niks aan het handje, zo bleek. Geschat eindgewicht, ruim 3700 gr. Kop en buik 30 cm doorsnee, dat was al van een baby van ruim 39 weken, dus twee weken voor op schema. De rest was echter wel precies volgens de grafieken. Met andere woorden, meer dan gezond en goed gevoed.
En voorzien van wipneus.
[ afbeelding ]
Afgelopen weekend ben ik bij een vriendin geweest, heb ik gepoetst, bier gedronken en bij mijn ouders geweestquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:36 schreef JamesBrownie het volgende:
Nou, nog iets te doen van t weekend(komend weekend, van mij mag je ook vertellen hoe het afgelopen weekend was als je wil)
Middag FUFR!quote:
Dus nog geen duidelijke plannen?quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Afgelopen weekend ben ik bij een vriendin geweest, heb ik gepoetst, bier gedronken en bij mijn ouders geweest
Volgend weekend is nog te ver weg
MP is de bomquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:47 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik plan wel, maar ja, met kinderen moet je dat ook wel iets meer dan zonder.
Ik heb ook monty Python gekeken op youtube
Echt waar?!?!quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:56 schreef amaranta het volgende:
van mij mag hij gaan op een logeerbed, des te meer ruimte ik heb
Ons bedje is maar 1m40 breed. Ik word dus aan de lopende band wakker, nu zal ik daar binnekort toch wel niet onderuit komen, maar tochquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:51 schreef JamesBrownie het volgende:
Niet op het logeerbed gaan!
Nooit doen met zwangere vrouwen(mijn vriend zou heel erg op zijn kop gekregen hebben van mij!)
sorry!quote:
Ik vind hem een huilie. Like all men.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:02 schreef amaranta het volgende:
ik heb maar 2 keer ofzo mn neus gesnoten flapdrol, maar de volgende keer laat ik mn snot wel in je oor lopen
quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:02 schreef amaranta het volgende:
ik heb maar 2 keer ofzo mn neus gesnoten flapdrol, maar de volgende keer laat ik mn snot wel in je oor lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |