De eerste ECHTE ehv topic baby ga ik natuurlijk baren.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:29 schreef amaranta het volgende:
Ja, de 1e ehv topic babie!!!
Gelukkig duurt dan nog wel evenquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:43 schreef amaranta het volgende:
Ja oke, jij en okke kennen elkaar wel via dit topic dus dat is wel fair...
Zijn jullie nog niet getrouwd dan?quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig duurt dan nog wel even
els je over zou geven, wordt het dan niet minder?quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:58 schreef amaranta het volgende:
enorme druk op mn buik...dan komt er iets naar mn keel.... en dan zakt het weer..
het voelt alsof ik moet overgeven maar dat is het dus niet
noes, chardell is taking the wrong exitquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:58 schreef amaranta het volgende:
enorme druk op mn buik...dan komt er iets naar mn keel.... en dan zakt het weer..
het voelt alsof ik moet overgeven maar dat is het dus niet
Blikjes bestickerenquote:Op maandag 22 oktober 2007 11:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Juup!
http://www.direct-thuiswerk.nl/ThuiswerkJobs/ThuiswerkJobs.aspx
Hahaha...quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:05 schreef gr8w8 het volgende:
Nee, we gaan lekker thuis. Moet toch thuis blijven tot zoveel centimeter ontsluiting en dan is de boel toch al vies, kan er net zo goed nog een placenta overheen komen. En thuis heb ik bier, kan de videocamera in de oplader en word ik niet afgeleid door de knappe verpleegstertjes.
Standaard grap nr2: Jazeker, ik heb het toch zelf gemaakt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
En weten jullie zelf al wat het wordt?
Okee, die staat er wat ongelukkigquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:15 schreef bleiblei het volgende:
Aaargh...
Sterf, hormoonbalquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:25 schreef amaranta het volgende:
SQ WAT HET IS!!!! HET IS AL IETS.!!!
De vraag moet zijn: weet je al wat het IS????
Ik kan er toch ook niet over meepratenquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:30 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik wil ook meepraten over zwangerschap enzo...;(
Ik weet bij mij ook wat het zijn!
Al heel lang!
Toen ik zwanger was niet, toen wilde ik het niet weten.
De mijne zijn allebei op maandag naar buiten gekomen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:29 schreef amaranta het volgende:
Vrijdag is het volle maan, dan schijnen ook veel babies het levenslicht te zien
Moeten wij het niet over iets anders gaan hebben tussendoor dan?quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kan er toch ook niet over meepraten
Doe maar. Ik krijg jeuk van zwanger.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:32 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Moeten wij het niet over iets anders gaan hebben tussendoor dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |