dat ben ik tijdens de laatste weken ook gaan doen, alleen de bewuste nacht lag ik in bed bij dr (had ze net een beurt gehad) en toen kregen we wateroverlast in bed..quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:01 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ons bedje is maar 1m40 breed. Ik word dus aan de lopende band wakker, nu zal ik daar binnekort toch wel niet onderuit komen, maar tochMet die buik en 44 keer per nacht plassen/drinken/neussnuiten lijkt het me handiger dat ik ff ergens anders ga liggen.
nog even en dan is ze de moeder van je kind!quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:03 schreef gr8w8 het volgende:Verdorie, het is toch in eerste plaats mijn vriendin!
Sommige mensen slapen misschien heel licht, kweetnie... Als ik bij jou slaap word ik nooit wakker als jij er uit gaat. Als je bij mij slaapt wel, maar dan moet je ook echt over me heen klimmen dus dat is niet zo gek dan.quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:13 schreef bleiblei het volgende:
Koop dan ook een fatsoenlijk bed.
Tjongejonge... Zelfs SQ en ik passen in 1 bed zonder last van elkaar te hebben.
Minuscule bedjes.
Maakt me niet uit, snot in m'n oren heb ik toch al van het niezenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:02 schreef amaranta het volgende:
ik heb maar 2 keer ofzo mn neus gesnoten flapdrol, maar de volgende keer laat ik mn snot wel in je oor lopen
Dat heb je nu eenmaal als je je vriendin met kind wil schoppen Rob. Waar denk je dat ZIJ allemaal last van heeft?quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:15 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, snot in m'n oren heb ik toch al van het niezen
Ja, ik ben een huilie, en ik ben er trots op![]()
SQ, je mag het wel een nacht proberen
quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik stop vandaag met roken, mijn geld is namelijk op!!!
Ze heeft net zoveel last van mij als ik van haar, het frotbedje is gewoon te klein, zeker met z'n 3'en, maar mag de deur nog niet uit omdat we het gekregen hebbenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat heb je nu eenmaal als je je vriendin met kind wil schoppen Rob. Waar denk je dat ZIJ allemaal last van heeft?
OMGquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:22 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ze heeft net zoveel last van mij als ik van haar, het frotbedje is gewoon te klein, zeker met z'n 3'en, maar mag de deur nog niet uit omdat we het gekregen hebben![]()
Nee okee, ik snap het ook best, maar ik bekijk het vanuit de visie: eerst vrouw zwanger maken en vervolgens er geen gram last van willen hebbenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:25 schreef Mex_ het volgende:
SQ, ik snap ook wel waar je op doelt, maar als beide partijen het prettiger vinden en er geen morele bezwaren tegen hebben waarom zou je dan moeilijk blijven doen.
Fijn dat je het overduidelijke sarcasme er even uit filtertquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vink een goeie reden om te stoppen.
Lever je verzameling lege kratjes Bavaria inquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik stop vandaag met roken, mijn geld is namelijk op!!!
je eigen schuld, had je maar in kuisheid moeten leven,maar nee, mevrouw moest zich laven aan lichamelijke lustenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:29 schreef amaranta het volgende:
Rob ga even fietsen. Denk je dat ik voor de lol elk uur naar de plee ga?
Denk je dat ik het fijn vind dat wanneeer ik op mn linker zij lig, de baby begint te beuken, en dat wanneer ik op mn rechter zij lig, de baby begint te beuken. Dat op mn rug niet gaat omdat het voelt alsof ik stik.
Ik doe het inderdaad voor de grap allemaal.
Jup, dit is dus precies zoals ik ook zou reageren in deze situatiequote:Op maandag 22 oktober 2007 14:29 schreef amaranta het volgende:
Rob ga even fietsen. Denk je dat ik voor de lol elk uur naar de plee ga?
Denk je dat ik het fijn vind dat wanneeer ik op mn linker zij lig, de baby begint te beuken, en dat wanneer ik op mn rechter zij lig, de baby begint te beuken. Dat op mn rug niet gaat omdat het voelt alsof ik stik.
Ik doe het inderdaad voor de grap allemaal.
De master bedroom van het huis waarin we toon woonde kon geen 160 bed huisvestenquote:Op maandag 22 oktober 2007 14:31 schreef amaranta het volgende:
En nee, er komt geen nieuw bed. We hebben dat bed 2 jaar terug gekregen van mijn ouders. Je had toen ook de keus om een 160 te bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |