Mijn discipelen zijn ermee bezig, mjin zoon.quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
GodPV, heilige vader, ik bid tot u dat fok! weer werkt en blijft werken als vanouds. Amen
Goed, ik ben bevorderd tot God.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:18 schreef schoonOA het volgende:
Goedemiddag allemaal.
Hoe gaat het met u allen?
U maakt een grapje?quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Goed, ik ben bevorderd tot God.
Hoest meh oe?
volgens mij doet alles het weer wat beter nu...quote:Op maandag 22 oktober 2007 11:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks tegen Papierversnipperaar zijn zoon he [ afbeelding ] ..
Verder: EENSCH [ afbeelding ]
Er blijft minder werk liggen zeker...quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:26 schreef schoonOA het volgende:
[..]
U maakt een grapje?
Met mij is het prima, al merken we het op de zaak meteen dat mijn schoonzoon met vakantie is. Er blijft veel werk liggen en het internet is stukken sneller.
Nog niet hierquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:29 schreef MPG het volgende:
Zo. Luns.
Ik heb het al opquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nog niet hier
En darktemplate is gemaakt
Oh, alles laten ze nu via het i.fok lopenquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb het al op [afbeelding]!
En ja, i.fok.nl is weer up lijkt het [afbeelding].
ik heb het inmiddels al opquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:29 schreef MPG het volgende:
Zo. Luns.
ah, ik ben niet als laatste wakkerquote:
quote:
alweer?quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:30 schreef eer-ik het volgende:
zometeen maar eens een grote schoonmaakrazzia houden
Rachel
Ja, vorige keer alleen opgeruimd.quote:
je mag ook wel even bij mijn komen vegen hoorquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, vorige keer alleen opgeruimd.
Nu nog effe al het stof en rommel van de grond af
Er ligt echt veel zooi op de grond, kruimels enzo, daar ik te lui ben een bord te pakken als ik brood eet
Whehe.quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:35 schreef Muck het volgende:
[..]
je mag ook wel even bij mijn komen vegen hoor
quote:
Hounietquote:
ik heb een goed excuus, mijn weekend was gewoon erg druk en vermoeiendquote:
kun je nagaan hoe lang je niet geveegd hebtquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:37 schreef eer-ik het volgende:
hmm, d'r ligt opeens allemaal gras op m'n vloer
De laatste keer dat ik door gras ben gelopen, kan ik me niet heugen
Beetje water, beetje mest. 1x in de 4 weken maaien. Goede vloerbedekking!quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:37 schreef eer-ik het volgende:
hmm, d'r ligt opeens allemaal gras op m'n vloer
De laatste keer dat ik door gras ben gelopen, kan ik me niet heugen
Je hebt wel mensen die kunstgras in hun kamer leggenquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Beetje water, beetje mest. 1x in de 4 weken maaien. Goede vloerbedekking!![]()
ik heb nietsquote:
Heb je gefeest?quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik heb een goed excuus, mijn weekend was gewoon erg druk en vermoeiend [ afbeelding ]
ik zeg toch ik wil wel dehelehenquote:
quote:
neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |