ja jaquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:58 schreef koffiekoekje het volgende:
Whehehe... oops
FOK motorclub [SC deel #789] Snelwagen de eenalapo-hoer
Kon het topic niet vinden
Heyzzz, Roderick, geile beer!quote:
Neemt niet weg dat mijn TT beter isquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:54 schreef Snelwagen het volgende:
Gutte morgen, wie geht es hier heute![]()
Den haag had wel een nieuw topique moeten openen hoor![]()
Het netwerk hier in Belgie is niet snel genoeg. Straks regelen dat ik woensdagmiddag kan proefrijden op de Triumph. Iemand zin om mee te gaan?quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:54 schreef Snelwagen het volgende:
Gutte morgen, wie geht es hier heute![]()
Den haag had wel een nieuw topique moeten openen hoor![]()
Owkee, dit topic boycotten?quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat mijn TT beter is![]()
Wass fur einen triumph?quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het netwerk hier in Belgie is niet snel genoeg. Straks regelen dat ik woensdagmiddag kan proefrijden op de Triumph. Iemand zin om mee te gaan?
Humoristquote:
Dacht dat het net weer goed ging.......quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:48 schreef koffiekoekje het volgende:
Er gaat iets mis met de smillies op fok
Fok! is ge-bvvt-edquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:57 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dacht dat het net weer goed ging.......
Hoho, dat had -XX- zelf bedacht hoorquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:24 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Kevjan kan je achter die computer weggaan, het begint op te vallen, teveel slimme opmerkingen in korte tijd![]()
Je hoeft er idd geen Sherlock Holmes voor te heten bazziek, hij neemt XX zelfs in beschermingquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:45 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Hoho, dat had -XX- zelf bedacht hoor![]()
Het gaat sowiezo wel erg ver hoor. Neuken is een ding maar -XX- in bescherming nemen is en blijft absurdquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Je hoeft er idd geen Sherlock Holmes voor te heten bazziek, hij neemt XX zelfs in bescherming![]()
Als of ze zich zelf niet in ...... ow wacht -XX-,juist jaquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het gaat sowiezo wel erg ver hoor. Neuken is een ding maar -XX- in bescherming nemen is en blijft absurd
Gaat ie weer?quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het gaat sowiezo wel erg ver hoor. Neuken is een ding maar -XX- in bescherming nemen is en blijft absurd
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:29 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Als of ze zich zelf niet in ...... ow wacht -XX-,juist ja![]()
Ejquote:
Een beetje veel dusquote:
Hej manquote:
laatste 2 meets was de opkomst: 2 man incl. mijzelfquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:08 schreef ikookhier het volgende:
Een beetje veel dus![]()
moeten weer eens een meet doen bij mac alkmaar man
of gel.....
![]()
Ik weet het ik zou graag komen maar de omstendigheden zijn niet perfect op het momentquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hej manmoto weer aan de praat
![]()
volgende keer smsje ofzeauw als je in mijn hoed bent![]()
[..]
laatste 2 meets was de opkomst: 2 man incl. mijzelf![]()
beter mac ermelo dan![]()
quote:
Ja, is weer aan de praat, hangt tevreden aan acculaderquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
Zeg het dan gewoon hier man.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:13 schreef Rib-i het volgende:
Een stageloper bij ons stuurt een mail naar zijn vriend, zit ik ook per ongeluk in de adressenlijst.
"whao,..ik zal je vertellen, ik kreeg vrijdag op mn stage een stijve..zomaar uit het niets...en ik stond tegen over mn coördinatrice..en die keek naar mn kruis, kreeg ineens grote ogen en werd er stil van...zo 2 seconden..en toen praatte ze weer door"
Ik ga hem morgen hierop aanspreken en ik wi look de coördinatrice erbij uitnodigen
Moet ik 'm straffen
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:13 schreef Rib-i het volgende:
Een stageloper bij ons stuurt een mail naar zijn vriend, zit ik ook per ongeluk in de adressenlijst.
"whao,..ik zal je vertellen, ik kreeg vrijdag op mn stage een stijve..zomaar uit het niets...en ik stond tegen over mn coördinatrice..en die keek naar mn kruis, kreeg ineens grote ogen en werd er stil van...zo 2 seconden..en toen praatte ze weer door"
Ik ga hem morgen hierop aanspreken en ik wi look de coördinatrice erbij uitnodigen
Moet ik 'm straffen
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:16 schreef ikookhier het volgende:
[..]
maar ik kom als ik kan![]()
![]()
Zei ik ook tegen -XX- die vond het prima![]()
regel het maar danquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:16 schreef ikookhier het volgende:
Ik weet het ik zou graag komen maar de omstendigheden zijn niet perfect op het momentmaar ik kom als ik kan
![]()
duwd dan was het niet mijn hoed, The Rib behoeft geen toestemmingquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:17 schreef Rib-i het volgende:
Ja, is weer aan de praat, hangt tevreden aan acculader![]()
Gisteren bij de mac in Arnhem is mijn achterlicht kapot geslagen door iemand toen ik aan het eten wasIk had toestemming moeten vragen of ik in jouw hoed mocht rondrijden
Damn!quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:13 schreef Rib-i het volgende:
Moet ik 'm straffen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rib-i
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Ik had hem vanmiddag al aangesproken en heb het nog spannender gemaakt door te zeggen dat ik er vandaag geen tijd voor had en dat we er morgen op terug zouden komenquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zeg het dan gewoon hier man.Kevjan, -XX- niet meer doen he
![]()
![]()
Maar gast, laat even weten hoe dit gaatLijkt me dat als je dat soort mailtjes stuurt je wel even 10x checkt naar wie ze gaan
Oké, wat is Grome?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:08 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Een beetje veel dus![]()
moeten weer eens een meet doen bij mac alkmaar man
of gel.....
![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zeg het dan gewoon hier man.Kevjan, -XX- niet meer doen he
![]()
![]()
Maar gast, laat even weten hoe dit gaatLijkt me dat als je dat soort mailtjes stuurt je wel even 10x checkt naar wie ze gaan
Beter, het is ook een dikke fietsquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
regel het maar dan![]()
en ja, B12 bevalt een beetje erg veel goed
Haha.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had hem vanmiddag al aangesproken en heb het nog spannender gemaakt door te zeggen dat ik er vandaag geen tijd voor had en dat we er morgen op terug zouden komen
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had hem vanmiddag al aangesproken en heb het nog spannender gemaakt door te zeggen dat ik er vandaag geen tijd voor had en dat we er morgen op terug zouden komen
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:23 schreef -XX- het volgende:
[..]
Oké, wat is Grome?
Die secret plaza van hicham () und OPM.
duwdettequote:Op maandag 22 oktober 2007 19:23 schreef -XX- het volgende:
Oké, wat is Grome?
Die secret plaza van hicham () und OPM.
Ik had er og aan gedacht om je te sms-en, ik was bij de Gromequote:Op maandag 22 oktober 2007 19:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
duwd dan was het niet mijn hoed, The Rib behoeft geen toestemming [ afbeelding ]
quote:
Ik vraag het al maanden.quote:
en ik zat te twijfelen..wel rijden, niet rijdenquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:28 schreef Rib-i het volgende:
Ik had er og aan gedacht om je te sms-en, ik was bij de Grome
Leen je fiets een uurtje aan rib-i en ze flikkeren er van zelf afquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
enige waar ik meteen al tegen aanliep was de grondspeling
voor mij standaard lekker boggie (nelson mandela brug naar noord voor de bekenden) ging het stepje veel te snel over de grond
![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:31 schreef ikookhier het volgende:
Leen je fiets een uurtje aan rib-i en ze flikkeren er van zelf afgratis grondspeling
RIB-IPPPOOOOWWWWWWWEER![]()
kwestie van steprisersquote:kwestie van wennen![]()
Foto'squote:Op maandag 22 oktober 2007 19:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik vraag het al maanden.
Nooit serieus antwoord.
Ff serieus dan.
Ik ben blond hoor!Just accept it.
Onee, ik ben nu raar oranje.De spoeling was fout gevallen.
![]()
owkee!quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
kwestie van steprisers![]()
Fotoquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik vraag het al maanden.
Nooit serieus antwoord.
Ff serieus dan.
Ik ben blond hoor!Just accept it.
Onee, ik ben nu raar oranje.De spoeling was fout gevallen.
![]()
quote:Restaurant
McDonalds ARNHEM GELREDOME
Adres:
Batavierenweg 29
Postcode: 6841 HN
Plaats: ARNHEM
Telefoon: 026-3212166
Afslag: A325, afrit Gelredome/Transferium
secret plaza onthuldquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:34 schreef Rib-i het volgende:
Het geheim van de Grome wordt hier onthuld
OPM gaat plat Dudequote:Op maandag 22 oktober 2007 19:31 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Leen je fiets een uurtje aan rib-i en ze flikkeren er van zelf afgratis grondspeling
RIB-IPPPOOOOWWWWWWWEER![]()
kwestie van wennen![]()
Gij zult veel "hemel"lichamen zien en een ster in een maan zien veranderen. Meer zeggen we niet. Maar breng je zwembroek mee en je moeder hoeft niet op je te rekenen met het eten. [/kinderfeestje]quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Foto
LET OP -XX-!!!
[..]
Geen foto. Niets daar van.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Foto
LET OP -XX-!!!
[..]
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Geen foto. Niets daar van.
Nou moe!!!!
Al die maanden over gebrainstormed...
Is het gewoon Gelredome...![]()
![]()
![]()
Sprak de wedelgeleerde B. Majoor met zijn mond vol olie achtige sappen van de mac burgers.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gij zult veel "hemel"lichamen zien en een ster in een maan zien veranderen. Meer zeggen we niet. Maar breng je zwembroek mee en je moeder hoeft niet op je te rekenen met het eten. [/kinderfeestje]
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gij zult veel "hemel"lichamen zien en een ster in een maan zien veranderen. Meer zeggen we niet. Maar breng je zwembroek mee en je moeder hoeft niet op je te rekenen met het eten. [/kinderfeestje]
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
kwestie van steprisers![]()
Nee dan is me olie al op voordat ik uit NH ben.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ze komt toch niet verder dan de dijkjes in NH![]()
Mijn motor zit nog niet in elkaarquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
[..]
laatste 2 meets was de opkomst: 2 man incl. mijzelf![]()
beter mac ermelo dan![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:13 schreef Rib-i het volgende:
Moet ik 'm straffen
Ja want jij hebt hier de motor die olie verbruiktquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee dan is me olie al op voordat ik uit NH ben.![]()
Bijvullen dan, onderweg! Bijvullen.![]()
Wat verbruikt jouwe dan.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja want jij hebt hier de motor die olie verbruikt
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja want jij hebt hier de motor die olie verbruikt
Owww dan loop ik te peeuwen!quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Liter op de 500-1000 km ofzoRib liter op de 200 ofzo
hebbe mijn nieuwe pinksliders gezienquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
OPM gaat plat Dude![]()
Als hij op zijn oude SF plat ging raakte hij met zijn pink het asfalt
hoe blonth voel je je nuquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Geen foto. Niets daar van.
Nou moe!!!!
Al die maanden over gebrainstormed...
Is het gewoon Gelredome...![]()
![]()
![]()
Zie dat glimmen dan!!!quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Meeting van de volle-bos-met-haar club
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:55 schreef worldpimber het volgende:
Eejz kontebonkzZo plan je zondagavond thuis te zijn en zo wordt je kenkerhard gepwnd door de Engelse Bazzie's
![]()
Iets met rijtijdenwet en niet kloppende tacho's, mocht vervolgens 9 uur langs de kant staan en anders 5.000 pond boete.
![]()
![]()
![]()
Maarrr ik ben terug!![]()
-XX-'s nieuwe vlam kevjan [ afbeelding ]
Ribi's stageloper [ afbeelding ]
Houniet en Cageon's warme gevoelens voor elkander [ afbeelding ]
![]()
Ik weet het.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hebbe mijn nieuwe pinksliders gezien![]()
[..]
hoe blonth voel je je nu![]()
![]()
![]()
Motorsquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:00 schreef -XX- het volgende:
Dus je motor is tijdelijk in beslag genomen??? dude.
Je weet toch hoe je wouten kan herkennen!!![]()
Kale bakkussen, te probbig (nee hoor bazzie..., je kent me..), en ze stinken!!
quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je weet toch hoe je wouten kan herkennen!!![]()
.....kennelijk voel je je nog niet blonth genoeg dus, deze moest erbij om het versterkenquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:00 schreef -XX- het volgende:
mooi spulquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:40 schreef Kevjan het volgende:
kwestie van een Gilles rem-/schakelsetje![]()
Voor maar 450 euro heb je nooit meer steppies aan de vloer
wat moet er gebeuren voor ie iig rijklaar isquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:42 schreef Roderick2085 het volgende:
Mijn motor zit nog niet in elkaarMoet binnenkort ook regelmatig in m'n zus d'r nieuwe huis klussen, dus ben bang dat ik dit jaar niet meer kom meeten
![]()
5K pond x 1.6 benne hoop euro'squote:Op maandag 22 oktober 2007 19:55 schreef worldpimber het volgende:
Eejz kontebonkzZo plan je zondagavond thuis te zijn en zo wordt je kenkerhard gepwnd door de Engelse Bazzie's
![]()
Iets met rijtijdenwet en niet kloppende tacho's, mocht vervolgens 9 uur langs de kant staan en anders 5.000 pond boete.
![]()
![]()
![]()
...en fok is fokkedquote:Maarrr ik ben terug!![]()
.....quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:00 schreef -XX- het volgende:
En toch mis ik me blonde lokken.quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
.....kennelijk voel je je nog niet blonth genoeg dus, deze moest erbij om het versterken![]()
WPquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:55 schreef worldpimber het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Maarrr ik ben terug!![]()
-XX-'s nieuwe vlam kevjan [ afbeelding ]
Ribi's stageloper [ afbeelding ]
Houniet en Cageon's warme gevoelens voor elkander [ afbeelding ]
![]()
Is het niet 1,4?quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mooi spul
[..]
wat moet er gebeuren voor ie iig rijklaar is
[..]
5K pond x 1.6 benne hoop euro's
[..]
...en fok is fokked
Keerringenquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wat moet er gebeuren voor ie iig rijklaar is
quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:22 schreef BazzieK het volgende:
http://www.whitelinefirm.nl/node/158764
Toch wel de op 1 na ranzigste film die ik ooit heb gezien
Het hoogtepunt is iig langduriger dan tijdens de sex...quote:Op maandag 22 oktober 2007 23:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Daar moet ik nog achter komen. Heb nu wel meer tijd voor het motorrijden![]()
![]()
Goed idee, morgen vroeg opquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:55 schreef Den_Haag het volgende:
Ga maar slapen ;-)
ik nog niet maar heb maar alvast mijn msn plaatje aangepast naar "ikke op de moto" ipv "ikke met dinnetje"quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:05 schreef bvvt het volgende:
[..]
ik nog niet maar heb maar alvast mijn msn plaatje aangepast naar "ikke op de moto" ipv "ikke met dinnetje"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 00:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
VrouwenGelukkig kunnen we op -XX- aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
[..]
![]()
Ik zwaai naar dieren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gelukkig maar. wanneer is de eerstvolgende meet?
![]()
sterkte bvvt
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:01 schreef koffiekoekje het volgende:
WP met een tachograaf op zijn motor
-XX-
....
-XX-, bij deze is je voortplant-licentie ingetrokken![]()
Sorry Befjan
if only I had free timequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:04 schreef Den_Haag het volgende:
morgen om 15:00 proefrit afgesproken bij Hans van Wijk voor de Triumph. Iemand zin om dan een rondje te toeren?
Doet me eigenlijk helemaal niksquote:Op maandag 22 oktober 2007 23:22 schreef BazzieK het volgende:
http://www.whitelinefirm.nl/node/158764
Toch wel de op 1 na ranzigste film die ik ooit heb gezien
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 10:01 schreef koffiekoekje het volgende:
Mogguh
Rib-i's stagiaire![]()
WP met een tachograaf op zijn motor
OPM's pinky-pads![]()
-XX-
....
-XX-, bij deze is je voortplant-licentie ingetrokken![]()
Sorry Befjan
[..]
Meer tijd voor de Triumph
![]()
quote:
quote:
Vind je het nou nodig om dat er in te wrijven?quote:
Zo'n B12 geeft je natuurlijk een minderwaardigheidscomplexquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:04 schreef Kevjan het volgende:
Aandacht te kort?
ik ook niet neequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:03 schreef Cageon het volgende:
Vind je het nou nodig om dat er in te wrijven?
Maar ook al stond die hier dan kon ik alsnog niet rijden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is ook alle reden voorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:05 schreef Cageon het volgende:
Zo'n B12 geeft je natuurlijk een minderwaardigheidscomplex
kheb geen idee, verwacht zelf deze week nog, maargoed als het defect vervelend is kan dat natuurlijk wel ff duren lijkt mequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik ook niet neewanneer hebbie 'em terug
quote:
Avondquote:
Beetje met je piemol spelen ofzoquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:50 schreef Den_Haag het volgende:
zo maar eens wat nuttigs doen. wat weet ik nog niet.
Avondquote:
Helaas, doordeweeks geen tijd en in de weekenden alleen ruim vantevoren aangekondigdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:04 schreef Den_Haag het volgende:
morgen om 15:00 proefrit afgesproken bij Hans van Wijk voor de Triumph. Iemand zin om dan een rondje te toeren?
altijd tijd voor repliesquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:30 schreef Den_Haag het volgende:
OPM, je hebt tijd voor 3 replies. Heb je ook van morgen tijd
nicequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:02 schreef Rib-i het volgende:
Overigens moet ik vrijdag naar Brussel, ga ik daar eens kijken voor een ZX-12R
Ik heb nog wel een klusje voor je.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:50 schreef Den_Haag het volgende:
zo maar eens wat nuttigs doen. wat weet ik nog niet.
Gewoon beetje kijken en prijsvergelijk opdoen. In Kerkdriel staat er ook éénquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
altijd tijd voor repliesmorgen geen tijd nee
en dan nog, met dit weer/zout ga ik niet voor me plezier naar de haque
![]()
![]()
[..]
nicevoor jezelf
Waaorm wil je alleen klote printenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:13 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een klusje voor je.
KLOTE PRINTER MAKEN.![]()
Zo dat moest er even uit.![]()
De puta madrequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:02 schreef Rib-i het volgende:
Blijft toch een hele vette motorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Gewoon beetje kijken en prijsvergelijk opdoen. In Kerkdriel staat er ook één
[ afbeelding ]
2002/7685 Km/¤ 7.999,-
Ik koop nog niets, moet alleen weten hoeveel gitaren ik dit jaar moet laten liggen zodat ik volgend jaar iets anders kan kopenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De puta madre![]()
Neh, maar neem er wel eentje van bouwjaar 2003+Die van daarvoor zijn echt net iets te lelijk gevormd.
![]()
Lelijke spiegels/brievenbus aan voorkant... totally nogo.
2002:quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:27 schreef worldpimber het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik koop nog niets, moet alleen weten hoeveel gitaren ik dit jaar moet laten liggen zodat ik volgend jaar iets anders kan kopen
Jaah dat vind ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
De puta madre![]()
Neh, maar neem er wel eentje van bouwjaar 2003+Die van daarvoor zijn echt net iets te lelijk gevormd.
![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
2002:
[ afbeelding ]
2004:
[ afbeelding ]
beiden tpg materiaal
Ligt eraan uit welk jaar de motor komtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Rib-i bij de dealer.... hoeveel gitaren kost die motor
Ik zie daar 2x hetzelfde modelquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
2002:
[ afbeelding ]
2004:
[ afbeelding ]
beiden tpg materiaal
wel dikke negro libquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:35 schreef Rib-i het volgende:
Ik was ook aan het kijken naar het verschil
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:02 schreef Rib-i het volgende:
OF een TL http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/182915quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik koop nog niets, moet alleen weten hoeveel gitaren ik dit jaar moet laten liggen zodat ik volgend jaar iets anders kan kopen
zoiets jahquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:41 schreef Rib-i het volgende:
à la Reiziger (ex- Ajacied, red)
[ afbeelding ]
Hij wil er wel erg graag vanafquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:42 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
OF een TL http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/182915
Toffe kont!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zoiets jah![]()
gaaf demperke![]()
[ afbeelding ]
Doe toch maar gewoon een linkquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:50 schreef -XX- het volgende:
Wij willen billen zien, wij willen billen zien.![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat blijkt wel, een spoiler tag moet je ook wel afsluitenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:52 schreef Makster het volgende:
Avond
Yep leef nog, jep moet nog eten, jep straks voetbel op tv
[spoiler]
fucking druk man, heb echt geen/weinig tijd om te fokken![]()
amenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Doe toch maar gewoon een linkscheelt een hoop loos gescrol
Hij is niet blijquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:45 schreef BazzieK het volgende:
Rib-I, hoe is het met je groepsverkrachtende stagair gegaan?![]()
Da's een lokkertje om zieltjes te winnen voor een meetquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hij is niet blij
De rest komt wel bij een meet
Zet anders ff in een spoilerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hij is niet blij
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hij is niet blij
Die zou ik graag attenderenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:59 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hij is niet blij
noebquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
2002:
[ afbeelding ]
2004:
[ afbeelding ]
beiden tpg materiaal
quote:Er werd een brug gebouwd. Daarop werd een brugwachter in dienst gesteld.
Aangezien deze dappere borst betaald moest worden, werd een kassier in dienst genomen. Op de kassier volgde een boekhouder en die had op zijn beurt een typiste nodig.
Toen moest er leiding komen, dus benoemde men een chef. Aangezien je een chef niet in zijn eentje kan laten aanmodderen, werd er een hogere chef aangesteld en die kreeg weer een hoofdambtenaar boven zich. Daarop volgde de benoeming van een directeur, die na korte tijd een directie-assistent nodig had. Toen was alles zo ingewikkeld geworden, dat er een raad van bestuur in het leven werd geroepen.
Deze besloot dat er drastisch bezuinigd moest worden, waarop de brugwachter werd ontslagen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:02 schreef Kevjan het volgende:
Da's een lokkertje om zieltjes te winnen voor een meet![]()
Marksterquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:52 schreef Makster het volgende:
Avond
Yep leef nog, jep moet nog eten, jep straks voetbel op tv
[spoiler]
fucking druk man, heb echt geen/weinig tijd om te fokken![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:02 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Da's een lokkertje om zieltjes te winnen voor een meet![]()
Ik wil weten hoe het af is gelopen![]()
quote:
quote:
Stelletje ouwe wijvenquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Kevjan bedoelt: Waarom zou ik nog meeten, ik heb -XX- al in m'n broekje gepwned.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
noeb
Deze anekdote is wel geinig hihihiihih![]()
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Kevjan bedoelt: Waarom zou ik nog meeten, ik heb -XX- al in m'n broekje gepwned.
blind gekopied van bikezquote:
dagelijkse gang van zakenquote:Deze anekdote is wel geinig hihihiihih![]()
Zou mijn werk kenne wezen zegquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:06 schreef worldpimber het volgende:
Deze anekdote is wel geinig hihihiihih![]()
[..]
Dat maak jij ervanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Mag hopen dat de stage coordinatrice (wtf??) dat niet wasquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Markster
[..]
[..]
[..]
[..]
Stelletje ouwe wijven
[..]
Sja, kan ik niets op zeggenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:29 schreef Cageon het volgende:
[..]
Mag hopen dat de stage coordinatrice (wtf??) dat niet was
dan was het allemaal voor niets
Ik begrijp je hintquote:Rib-i nu is het wel genoeg met die kwaakjes![]()
![]()
Ohhh die velgen!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Sja, kan ik niets op zeggen
[..]
Ik begrijp je hint
[ afbeelding ]
nu vat ik de hint zelf niet meerquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Sja, kan ik niets op zeggen
[..]
Ik begrijp je hint
[ afbeelding ]
Zit -XX- weer op befjan zijn pc of is er iemand vergeten uit te loggen?quote:
Nee, ik was zelf ff enthousiastquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:39 schreef Cageon het volgende:
[..]
Zit -XX- weer op befjan zijn pc of is er iemand vergeten uit te loggen?![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:29 schreef Cageon het volgende:
[..]
Mag hopen dat de stage coordinatrice (wtf??) dat niet was
dan was het allemaal voor niets
Rib-i nu is het wel genoeg met die kwaakjes![]()
![]()
Wanneer?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Laten we wat sm voer neergooien hé.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat is niet allesquote:
quote:The stuff:
PVM 10Y forged aluminum wheels, Braketech AXIS rotors, Rosmoto rearsets, Suburban Machinery handlebars, Hyperpro steering dampener, HEL SS brake lines, ZX-6 master cylinder conversion, Corbin seat, Extreme Graphics Moto Design under-tail & belly pan, CRG brake levers, Muzzy exhaust, Re-valved ZX-6 shock & tail lifter, re-valved fully adjustable ZX-6 forks
Ik even blij dat ik niet onder de software nurts valquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:49 schreef BazzieK het volgende:
Even de software nurts aan de gang zetten. Wie kan er een TomTom mobile of navigator vinden die op mijn htc touch (Windows Mobile 6) draait? Liefst in de vorm van een torrentKijkt Bvvt, WB en Rib-I aan
Heb je al wel een gps receiver danquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:49 schreef BazzieK het volgende:
Even de software nurts aan de gang zetten. Wie kan er een TomTom mobile of navigator vinden die op mijn htc touch (Windows Mobile 6) draait? Liefst in de vorm van een torrentKijkt Bvvt, WB en Rib-I aan
Jij bent nog niet bekend met de andere categorienquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:50 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik even blij dat ik niet onder de software nurts val![]()
BazzieK weet niet beterquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:50 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik even blij dat ik niet onder de software nurts val![]()
Verrtell verrtell!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij bent nog niet bekend met de andere categorien
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:49 schreef BazzieK het volgende:
Wilde eigenlijk eerst de software draaiend krijgen en jou lastig vallen om het met jouw reciever te testen voor er een aan te schaffen. [ubergierige hollander]quote:
Ja, want ik weet dat stoer doen met telefoontjes hier statusverhogend werkt. Je hebt me doorquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Eigenlijk een verkapt "kijk mij een nieuwe telefoon hebben" post
En het wordt aan geen van beide kanten ontkendquote:
Parrot CK3100 misschien?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:49 schreef BazzieK het volgende:
En als je de printer ontkoppelt van de computer en dan een opdracht geeft?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Parrot CK3100 misschien?
Hmm...Oké , nu heb ik nog een technisch vraagje.
Wie weet hoe het kan dat wanneer ik een pagina wil uitprinten met de Canon printer, dat hij aangeeft; De gele inkttank is leeg. Terwijl die helemaal niet leeg is.![]()
En dan drukt hij dus niets af...ook niet gebroken kleuren zonder geel.
En als ik hem dan in stel op zwart wit weergave. Dan geeft hij nog steeds aan, gele inkttank leeg.
Opnieuw opstarten wilt ook niet baten. Printer herinstalleren ook niet.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk eerst de software draaiend krijgen en jou lastig vallen om het met jouw reciever te testen voor er een aan te schaffen. [ubergierige hollander]
quote:Waarom wordt NAVIGATOR 6 voor Windows Mobile 6® alleen op bepaalde HTC-apparaten ondersteund?
NAVIGATOR 6 wordt niet op alle Windows Mobile 6-apparaten ondersteund vanwege onze wereldwijde samenwerking met HTC als leverancier van vooraf geïnstalleerde navigatiesoftware voor hun GPS-apparaten.
Ik zal stichting brein even bellen dat een agent in opleiding scheit heeft aan de policyquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:49 schreef BazzieK het volgende:
Ik weet dat het werkt, ik wil het alleen gratis hebbenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:08 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb wel op de site gekeken maar daar wordt je ook niet veel wijzer
[..]
![]()
Werkt ook niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:07 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En als je de printer ontkoppelt van de computer en dan een opdracht geeft?
Of heb je dr printer ingesteld op de beste qualität?
Stichting Brein is voor heumeu'squote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:08 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik zal stichting brein even bellen dat een agent in opleiding scheit heeft aan de policy![]()
maaruh op thepiratebay staat wel wat toch?
Je blijft het proberen totdat iemand zegt: Wauw BazzieK, heb JIJ de allernieuwste HTC met Touchscreenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja, want ik weet dat stoer doen met telefoontjes hier statusverhogend werkt. Je hebt me door
Lekker dingquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:09 schreef BazzieK het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenhanger van -XX-
IQ van 156 en twee enorme talenten.![]()
![]()
Patroon geeft het signaal dat de inktpatroon leeg is. Haal de cartridge er voorzichtig uit, ervoor zorgen dat er niets uit kan vallen, schudden, printplaatje schoonmaken dan het contact in de printer schoonmaken en terugplaatsen. Als dat niet werkt heb je in ieder geval iets uitgevoerd wat je op school in status zal doen stijgenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Parrot CK3100 misschien?
Wie weet hoe het kan dat wanneer ik een pagina wil uitprinten met de Canon printer, dat hij aangeeft; De gele inkttank is leeg. Terwijl die helemaal niet leeg is.![]()
En als ik hem dan in stel op zwart wit weergave. Dan geeft hij nog steeds aan, gele inkttank leeg.
Shit man, kijk nou eens wat je doetquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je blijft het proberen totdat iemand zegt: Wauw BazzieK, heb JIJ de allernieuwste HTC met Touchscreen![]()
Zodat jij kan zeggen: Je mag hem wel vasthouden als je mijn ster....![]()
Al gedaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Patroon geeft het signaal dat de inktpatroon leeg is. Haal de cartridge er voorzichtig uit, ervoor zorgen dat er niets uit kan vallen, schudden, printplaatje schoonmaken dan het contact in de printer schoonmaken en terugplaatsen. Als dat niet werkt heb je in ieder geval iets uitgevoerd wat je op school in status zal doen stijgen
Plak er wat schaamhaar op dan spuit Befjan em vast wel schoon voor jequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:04 schreef -XX- het volgende:
[..]
Parrot CK3100 misschien?
Take your pickquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:49 schreef BazzieK het volgende:
Let opquote:
Die heb ik misschien nog wel voor jequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:59 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk eerst de software draaiend krijgen en jou lastig vallen om het met jouw reciever te testen voor er een aan te schaffen. [ubergierige hollander]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Shit man, kijk nou eens wat je doet![]()
![]()
Je hebt deze post ook naar je leidinggevende gestuurd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mja het innerlijk is wel owkee en daar gaat het om hequote:
owja jij zal het wetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:20 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mja het innerlijk is wel owkee en daar gaat het om he![]()
Nieuwe printerkopquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Al gedaan.![]()
Zat ook niets anders dan de rest van de inkttankjes.
Misschien is de inkt wel ingedikt ofzo.
Tell me morequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:19 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Die heb ik misschien nog wel voor je
16 kanaals bluetooth.... ik gok zo'n 2x gebruikt
Inderdaad, mooi roze ze heeft een goed hartquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:20 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mja het innerlijk is wel owkee en daar gaat het om he![]()
Stuur maar door wat je wil printen, dan print ik het voor je uit en email ik het wel weer terugquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Al gedaan.![]()
Zat ook niets anders dan de rest van de inkttankjes.
Misschien is de inkt wel ingedikt ofzo.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Stuur maar door wat je wil printen, dan print ik het voor je uit en email ik het wel weer terug![]()
![]()
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
Kwartje gevallen![]()
Goed man, was hij niet benieuwd naar je projectquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:22 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Nieuwe printerkopnet zo duur als een nieuwe printer
Zo, nou is het wel weer gedaan met de hulp![]()
Inbusjes zijn losKreeg natuurlijk nog wel commentaar dat ik het zelf ging doen
Maar goed, moest nog maar ff terugkomen als ze weer in elkaar zitten zonder olie dan draaide hij ze weer met de juiste kracht dicht
![]()
Hij had zo'n mooi luchtding daarvoor, daar kan ik natuurlijk niet tegenop
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Stuur maar door wat je wil printen, dan print ik het voor je uit en email ik het wel weer terug![]()
![]()
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
Kwartje gevallen![]()
Nee ik wou geen hentai printen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
Kwartje gevallen![]()
Serieusquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Verkapte ik-heet-geen-Makster post
Waarom kjiken ze altijd zo triest die mangameisjesquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:37 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Leg dat maar eens uit aan je dochtertje en je vriendin
Het is dezequote:
Daar hebben we het nog niet over gehadquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Goed man, was hij niet benieuwd naar je project
Je bent toch niet die filmpjes aan het kijken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Waarom kjiken ze altijd zo triest die mangameisjes
Kijk maar eens een paar van die films. Als je ziet wat daar mee gebeurt, zou jij ook triest van gaan kijkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Waarom kjiken ze altijd zo triest die mangameisjes
Hmmm toch eens gaan kijken, beetje vergelijkbaar met stoeipoes 3?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kijk maar eens een paar van die films. Als je ziet wat daar mee gebeurt, zou jij ook triest van gaan kijken
Nee, tuurlijk nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je bent toch niet die filmpjes aan het kijken.![]()
Dat is best ziek.
![]()
Ik heb niet gekekenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kijk maar eens een paar van die films. Als je ziet wat daar mee gebeurt, zou jij ook triest van gaan kijken
Ik heb niet gekekenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:49 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hmmm toch eens gaan kijken, beetje vergelijkbaar met stoeipoes 3?![]()
Hintquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken![]()
En stoeipoes 3 ken ik ook niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
http://telecom.tweedehands.net/zendapparatuur/gps-ontvanger.htmlquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Is dat ding niet kneitergroot en wekostda?![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die heeft er weer een hobby bij.![]()
![]()
Joe.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:58 schreef Roderick2085 het volgende:
ff gemeten81x43x23 in mm natuurlijk
Wat het kost, tja, niet zoveel meer nu ik net zie dat de bevestigingsdingen die de boven en onderkant aan elkaar houden stuk is
Stukje tape erlangs en je hebt nergens meer last van
Kan ik toch redelijk meten met een simpel lineaaltjequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
http://telecom.tweedehands.net/zendapparatuur/gps-ontvanger.html
Er worden veel dames in de poes gegrepenquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken![]()
Mag wel als minpuntje erbij in de review... niet al te stevig bljikbaarquote:
Je neus groeit dat je liegt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:56 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken![]()
De streetfighter mentaliteit is er iig alquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:58 schreef Roderick2085 het volgende:
Stukje tape erlangs en je hebt nergens meer last van
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:00 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Er worden veel dames in de poes gegrepen![]()
Je zusje heeft het gedaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:01 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Mag wel als minpuntje erbij in de review... niet al te stevig bljikbaar
Bevestigingspunten van de 2 schroefjes zijn afgebrokenBen alleen eigenlijk wel benieuwd hoe dat gebeurt is, aangezien die toch al een jaar ofzo denk ik in die doos zit
![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je neus groeit dat je liegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:10 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je zusje heeft het gedaanSnel, plaats een foto van haar zodat we haar kunnen opsporen
Ja, maak er nu al zo'n 5 jaar met volle tevredenheid gebruik van. Zeker een aanraderquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:27 schreef Boink het volgende:
Heeft iemand ervaring met het merk Indian Coast ( Helmen? )
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja, maak er nu al zo'n 5 jaar met volle tevredenheid gebruik van. Zeker een aanrader![]()
Mooi man!quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja, maak er nu al zo'n 5 jaar met volle tevredenheid gebruik van. Zeker een aanrader![]()
Dan ben je zeker niet de enige, ik ben vooral gevallen voor de innovatie en 'urban' helmontwerpen die van de firma afkomstig zijn. En omdat elke helm van hun een limited edition isquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee, jij?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:27 schreef Boink het volgende:
Heeft iemand ervaring met het merk Indian Coast ( Helmen? )
WB?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:49 schreef BazzieK het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:58 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Eigenlijk een verkapt "kijk mij een nieuwe telefoon hebben" post
ehhhhhquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:49 schreef BazzieK het volgende:
Oh, jammerquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Oh, jammer
Stichting Brein heeft mail binnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Nu hebben ze ook jouw IPquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 23:25 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Stichting Brein heeft mail binnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |