ja jaquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:58 schreef koffiekoekje het volgende:
Whehehe... oops
FOK motorclub [SC deel #789] Snelwagen de eenalapo-hoer
Kon het topic niet vinden
Heyzzz, Roderick, geile beer!quote:
Neemt niet weg dat mijn TT beter isquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:54 schreef Snelwagen het volgende:
Gutte morgen, wie geht es hier heute![]()
Den haag had wel een nieuw topique moeten openen hoor![]()
Het netwerk hier in Belgie is niet snel genoeg. Straks regelen dat ik woensdagmiddag kan proefrijden op de Triumph. Iemand zin om mee te gaan?quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:54 schreef Snelwagen het volgende:
Gutte morgen, wie geht es hier heute![]()
Den haag had wel een nieuw topique moeten openen hoor![]()
Owkee, dit topic boycotten?quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat mijn TT beter is![]()
Wass fur einen triumph?quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het netwerk hier in Belgie is niet snel genoeg. Straks regelen dat ik woensdagmiddag kan proefrijden op de Triumph. Iemand zin om mee te gaan?
Humoristquote:
Dacht dat het net weer goed ging.......quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:48 schreef koffiekoekje het volgende:
Er gaat iets mis met de smillies op fok
Fok! is ge-bvvt-edquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:57 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dacht dat het net weer goed ging.......
Hoho, dat had -XX- zelf bedacht hoorquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:24 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Kevjan kan je achter die computer weggaan, het begint op te vallen, teveel slimme opmerkingen in korte tijd![]()
Je hoeft er idd geen Sherlock Holmes voor te heten bazziek, hij neemt XX zelfs in beschermingquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:45 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Hoho, dat had -XX- zelf bedacht hoor![]()
Het gaat sowiezo wel erg ver hoor. Neuken is een ding maar -XX- in bescherming nemen is en blijft absurdquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Je hoeft er idd geen Sherlock Holmes voor te heten bazziek, hij neemt XX zelfs in bescherming![]()
Als of ze zich zelf niet in ...... ow wacht -XX-,juist jaquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het gaat sowiezo wel erg ver hoor. Neuken is een ding maar -XX- in bescherming nemen is en blijft absurd
Gaat ie weer?quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het gaat sowiezo wel erg ver hoor. Neuken is een ding maar -XX- in bescherming nemen is en blijft absurd
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:29 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Als of ze zich zelf niet in ...... ow wacht -XX-,juist ja![]()
Ejquote:
Een beetje veel dusquote:
Hej manquote:
laatste 2 meets was de opkomst: 2 man incl. mijzelfquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:08 schreef ikookhier het volgende:
Een beetje veel dus![]()
moeten weer eens een meet doen bij mac alkmaar man
of gel.....
![]()
Ik weet het ik zou graag komen maar de omstendigheden zijn niet perfect op het momentquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hej manmoto weer aan de praat
![]()
volgende keer smsje ofzeauw als je in mijn hoed bent![]()
[..]
laatste 2 meets was de opkomst: 2 man incl. mijzelf![]()
beter mac ermelo dan![]()
quote:
Ja, is weer aan de praat, hangt tevreden aan acculaderquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
Zeg het dan gewoon hier man.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:13 schreef Rib-i het volgende:
Een stageloper bij ons stuurt een mail naar zijn vriend, zit ik ook per ongeluk in de adressenlijst.
"whao,..ik zal je vertellen, ik kreeg vrijdag op mn stage een stijve..zomaar uit het niets...en ik stond tegen over mn coördinatrice..en die keek naar mn kruis, kreeg ineens grote ogen en werd er stil van...zo 2 seconden..en toen praatte ze weer door"
Ik ga hem morgen hierop aanspreken en ik wi look de coördinatrice erbij uitnodigen
Moet ik 'm straffen
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:13 schreef Rib-i het volgende:
Een stageloper bij ons stuurt een mail naar zijn vriend, zit ik ook per ongeluk in de adressenlijst.
"whao,..ik zal je vertellen, ik kreeg vrijdag op mn stage een stijve..zomaar uit het niets...en ik stond tegen over mn coördinatrice..en die keek naar mn kruis, kreeg ineens grote ogen en werd er stil van...zo 2 seconden..en toen praatte ze weer door"
Ik ga hem morgen hierop aanspreken en ik wi look de coördinatrice erbij uitnodigen
Moet ik 'm straffen
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:16 schreef ikookhier het volgende:
[..]
maar ik kom als ik kan![]()
![]()
Zei ik ook tegen -XX- die vond het prima![]()
regel het maar danquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:16 schreef ikookhier het volgende:
Ik weet het ik zou graag komen maar de omstendigheden zijn niet perfect op het momentmaar ik kom als ik kan
![]()
duwd dan was het niet mijn hoed, The Rib behoeft geen toestemmingquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:17 schreef Rib-i het volgende:
Ja, is weer aan de praat, hangt tevreden aan acculader![]()
Gisteren bij de mac in Arnhem is mijn achterlicht kapot geslagen door iemand toen ik aan het eten wasIk had toestemming moeten vragen of ik in jouw hoed mocht rondrijden
Damn!quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:13 schreef Rib-i het volgende:
Moet ik 'm straffen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rib-i
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Ik had hem vanmiddag al aangesproken en heb het nog spannender gemaakt door te zeggen dat ik er vandaag geen tijd voor had en dat we er morgen op terug zouden komenquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zeg het dan gewoon hier man.Kevjan, -XX- niet meer doen he
![]()
![]()
Maar gast, laat even weten hoe dit gaatLijkt me dat als je dat soort mailtjes stuurt je wel even 10x checkt naar wie ze gaan
Oké, wat is Grome?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:08 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Een beetje veel dus![]()
moeten weer eens een meet doen bij mac alkmaar man
of gel.....
![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zeg het dan gewoon hier man.Kevjan, -XX- niet meer doen he
![]()
![]()
Maar gast, laat even weten hoe dit gaatLijkt me dat als je dat soort mailtjes stuurt je wel even 10x checkt naar wie ze gaan
Beter, het is ook een dikke fietsquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
regel het maar dan![]()
en ja, B12 bevalt een beetje erg veel goed
Haha.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had hem vanmiddag al aangesproken en heb het nog spannender gemaakt door te zeggen dat ik er vandaag geen tijd voor had en dat we er morgen op terug zouden komen
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:23 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik had hem vanmiddag al aangesproken en heb het nog spannender gemaakt door te zeggen dat ik er vandaag geen tijd voor had en dat we er morgen op terug zouden komen
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:23 schreef -XX- het volgende:
[..]
Oké, wat is Grome?
Die secret plaza van hicham () und OPM.
duwdettequote:Op maandag 22 oktober 2007 19:23 schreef -XX- het volgende:
Oké, wat is Grome?
Die secret plaza van hicham () und OPM.
Ik had er og aan gedacht om je te sms-en, ik was bij de Gromequote:Op maandag 22 oktober 2007 19:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
duwd dan was het niet mijn hoed, The Rib behoeft geen toestemming [ afbeelding ]
quote:
Ik vraag het al maanden.quote:
en ik zat te twijfelen..wel rijden, niet rijdenquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:28 schreef Rib-i het volgende:
Ik had er og aan gedacht om je te sms-en, ik was bij de Grome
Leen je fiets een uurtje aan rib-i en ze flikkeren er van zelf afquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
enige waar ik meteen al tegen aanliep was de grondspeling
voor mij standaard lekker boggie (nelson mandela brug naar noord voor de bekenden) ging het stepje veel te snel over de grond
![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:31 schreef ikookhier het volgende:
Leen je fiets een uurtje aan rib-i en ze flikkeren er van zelf afgratis grondspeling
RIB-IPPPOOOOWWWWWWWEER![]()
kwestie van steprisersquote:kwestie van wennen![]()
Foto'squote:Op maandag 22 oktober 2007 19:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik vraag het al maanden.
Nooit serieus antwoord.
Ff serieus dan.
Ik ben blond hoor!Just accept it.
Onee, ik ben nu raar oranje.De spoeling was fout gevallen.
![]()
owkee!quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
kwestie van steprisers![]()
Fotoquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik vraag het al maanden.
Nooit serieus antwoord.
Ff serieus dan.
Ik ben blond hoor!Just accept it.
Onee, ik ben nu raar oranje.De spoeling was fout gevallen.
![]()
quote:Restaurant
McDonalds ARNHEM GELREDOME
Adres:
Batavierenweg 29
Postcode: 6841 HN
Plaats: ARNHEM
Telefoon: 026-3212166
Afslag: A325, afrit Gelredome/Transferium
secret plaza onthuldquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:34 schreef Rib-i het volgende:
Het geheim van de Grome wordt hier onthuld
OPM gaat plat Dudequote:Op maandag 22 oktober 2007 19:31 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Leen je fiets een uurtje aan rib-i en ze flikkeren er van zelf afgratis grondspeling
RIB-IPPPOOOOWWWWWWWEER![]()
kwestie van wennen![]()
Gij zult veel "hemel"lichamen zien en een ster in een maan zien veranderen. Meer zeggen we niet. Maar breng je zwembroek mee en je moeder hoeft niet op je te rekenen met het eten. [/kinderfeestje]quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Foto
LET OP -XX-!!!
[..]
Geen foto. Niets daar van.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Foto
LET OP -XX-!!!
[..]
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Geen foto. Niets daar van.
Nou moe!!!!
Al die maanden over gebrainstormed...
Is het gewoon Gelredome...![]()
![]()
![]()
Sprak de wedelgeleerde B. Majoor met zijn mond vol olie achtige sappen van de mac burgers.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gij zult veel "hemel"lichamen zien en een ster in een maan zien veranderen. Meer zeggen we niet. Maar breng je zwembroek mee en je moeder hoeft niet op je te rekenen met het eten. [/kinderfeestje]
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:36 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gij zult veel "hemel"lichamen zien en een ster in een maan zien veranderen. Meer zeggen we niet. Maar breng je zwembroek mee en je moeder hoeft niet op je te rekenen met het eten. [/kinderfeestje]
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
kwestie van steprisers![]()
Nee dan is me olie al op voordat ik uit NH ben.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ze komt toch niet verder dan de dijkjes in NH![]()
Mijn motor zit nog niet in elkaarquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
![]()
[..]
laatste 2 meets was de opkomst: 2 man incl. mijzelf![]()
beter mac ermelo dan![]()
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:13 schreef Rib-i het volgende:
Moet ik 'm straffen
Ja want jij hebt hier de motor die olie verbruiktquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:41 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee dan is me olie al op voordat ik uit NH ben.![]()
Bijvullen dan, onderweg! Bijvullen.![]()
Wat verbruikt jouwe dan.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja want jij hebt hier de motor die olie verbruikt
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja want jij hebt hier de motor die olie verbruikt
Owww dan loop ik te peeuwen!quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Liter op de 500-1000 km ofzoRib liter op de 200 ofzo
hebbe mijn nieuwe pinksliders gezienquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
OPM gaat plat Dude![]()
Als hij op zijn oude SF plat ging raakte hij met zijn pink het asfalt
hoe blonth voel je je nuquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Geen foto. Niets daar van.
Nou moe!!!!
Al die maanden over gebrainstormed...
Is het gewoon Gelredome...![]()
![]()
![]()
Zie dat glimmen dan!!!quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:51 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Meeting van de volle-bos-met-haar club
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:55 schreef worldpimber het volgende:
Eejz kontebonkzZo plan je zondagavond thuis te zijn en zo wordt je kenkerhard gepwnd door de Engelse Bazzie's
![]()
Iets met rijtijdenwet en niet kloppende tacho's, mocht vervolgens 9 uur langs de kant staan en anders 5.000 pond boete.
![]()
![]()
![]()
Maarrr ik ben terug!![]()
-XX-'s nieuwe vlam kevjan [ afbeelding ]
Ribi's stageloper [ afbeelding ]
Houniet en Cageon's warme gevoelens voor elkander [ afbeelding ]
![]()
Ik weet het.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hebbe mijn nieuwe pinksliders gezien![]()
[..]
hoe blonth voel je je nu![]()
![]()
![]()
Motorsquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:00 schreef -XX- het volgende:
Dus je motor is tijdelijk in beslag genomen??? dude.
Je weet toch hoe je wouten kan herkennen!!![]()
Kale bakkussen, te probbig (nee hoor bazzie..., je kent me..), en ze stinken!!
quote:Op maandag 22 oktober 2007 20:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je weet toch hoe je wouten kan herkennen!!![]()
.....kennelijk voel je je nog niet blonth genoeg dus, deze moest erbij om het versterkenquote:Op maandag 22 oktober 2007 20:00 schreef -XX- het volgende:
mooi spulquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:40 schreef Kevjan het volgende:
kwestie van een Gilles rem-/schakelsetje![]()
Voor maar 450 euro heb je nooit meer steppies aan de vloer
wat moet er gebeuren voor ie iig rijklaar isquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:42 schreef Roderick2085 het volgende:
Mijn motor zit nog niet in elkaarMoet binnenkort ook regelmatig in m'n zus d'r nieuwe huis klussen, dus ben bang dat ik dit jaar niet meer kom meeten
![]()
5K pond x 1.6 benne hoop euro'squote:Op maandag 22 oktober 2007 19:55 schreef worldpimber het volgende:
Eejz kontebonkzZo plan je zondagavond thuis te zijn en zo wordt je kenkerhard gepwnd door de Engelse Bazzie's
![]()
Iets met rijtijdenwet en niet kloppende tacho's, mocht vervolgens 9 uur langs de kant staan en anders 5.000 pond boete.
![]()
![]()
![]()
...en fok is fokkedquote:Maarrr ik ben terug!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |