ja jaquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:58 schreef koffiekoekje het volgende:
Whehehe... oops
FOK motorclub [SC deel #789] Snelwagen de eenalapo-hoer
Kon het topic niet vinden
Heyzzz, Roderick, geile beer!quote:
Neemt niet weg dat mijn TT beter isquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:54 schreef Snelwagen het volgende:
Gutte morgen, wie geht es hier heute![]()
Den haag had wel een nieuw topique moeten openen hoor![]()
Het netwerk hier in Belgie is niet snel genoeg. Straks regelen dat ik woensdagmiddag kan proefrijden op de Triumph. Iemand zin om mee te gaan?quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:54 schreef Snelwagen het volgende:
Gutte morgen, wie geht es hier heute![]()
Den haag had wel een nieuw topique moeten openen hoor![]()
Owkee, dit topic boycotten?quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat mijn TT beter is![]()
Wass fur einen triumph?quote:Op maandag 22 oktober 2007 14:35 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het netwerk hier in Belgie is niet snel genoeg. Straks regelen dat ik woensdagmiddag kan proefrijden op de Triumph. Iemand zin om mee te gaan?
Humoristquote:
Dacht dat het net weer goed ging.......quote:Op maandag 22 oktober 2007 15:48 schreef koffiekoekje het volgende:
Er gaat iets mis met de smillies op fok
Fok! is ge-bvvt-edquote:Op maandag 22 oktober 2007 15:57 schreef bvvt het volgende:
[..]
Dacht dat het net weer goed ging.......
Hoho, dat had -XX- zelf bedacht hoorquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:24 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Kevjan kan je achter die computer weggaan, het begint op te vallen, teveel slimme opmerkingen in korte tijd![]()
Je hoeft er idd geen Sherlock Holmes voor te heten bazziek, hij neemt XX zelfs in beschermingquote:Op maandag 22 oktober 2007 16:45 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Hoho, dat had -XX- zelf bedacht hoor![]()
Het gaat sowiezo wel erg ver hoor. Neuken is een ding maar -XX- in bescherming nemen is en blijft absurdquote:Op maandag 22 oktober 2007 17:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Je hoeft er idd geen Sherlock Holmes voor te heten bazziek, hij neemt XX zelfs in bescherming![]()
Als of ze zich zelf niet in ...... ow wacht -XX-,juist jaquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het gaat sowiezo wel erg ver hoor. Neuken is een ding maar -XX- in bescherming nemen is en blijft absurd
Gaat ie weer?quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het gaat sowiezo wel erg ver hoor. Neuken is een ding maar -XX- in bescherming nemen is en blijft absurd
quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:29 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Als of ze zich zelf niet in ...... ow wacht -XX-,juist ja![]()
Ejquote:
Een beetje veel dusquote:
Hej manquote:
laatste 2 meets was de opkomst: 2 man incl. mijzelfquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:08 schreef ikookhier het volgende:
Een beetje veel dus![]()
moeten weer eens een meet doen bij mac alkmaar man
of gel.....
![]()
Ik weet het ik zou graag komen maar de omstendigheden zijn niet perfect op het momentquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hej manmoto weer aan de praat
![]()
volgende keer smsje ofzeauw als je in mijn hoed bent![]()
[..]
laatste 2 meets was de opkomst: 2 man incl. mijzelf![]()
beter mac ermelo dan![]()
quote:
Ja, is weer aan de praat, hangt tevreden aan acculaderquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hej manmoto weer aan de praat
![]()
volgende keer smsje ofzeauw als je in mijn hoed bent![]()
Zeg het dan gewoon hier man.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:13 schreef Rib-i het volgende:
Een stageloper bij ons stuurt een mail naar zijn vriend, zit ik ook per ongeluk in de adressenlijst.
"whao,..ik zal je vertellen, ik kreeg vrijdag op mn stage een stijve..zomaar uit het niets...en ik stond tegen over mn coördinatrice..en die keek naar mn kruis, kreeg ineens grote ogen en werd er stil van...zo 2 seconden..en toen praatte ze weer door"
Ik ga hem morgen hierop aanspreken en ik wi look de coördinatrice erbij uitnodigen
Moet ik 'm straffen
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:13 schreef Rib-i het volgende:
Een stageloper bij ons stuurt een mail naar zijn vriend, zit ik ook per ongeluk in de adressenlijst.
"whao,..ik zal je vertellen, ik kreeg vrijdag op mn stage een stijve..zomaar uit het niets...en ik stond tegen over mn coördinatrice..en die keek naar mn kruis, kreeg ineens grote ogen en werd er stil van...zo 2 seconden..en toen praatte ze weer door"
Ik ga hem morgen hierop aanspreken en ik wi look de coördinatrice erbij uitnodigen
Moet ik 'm straffen
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:16 schreef ikookhier het volgende:
[..]
maar ik kom als ik kan![]()
![]()
Zei ik ook tegen -XX- die vond het prima![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |