Wauw, en dat voor zo'n 'wedstrijdje'.quote:Op zondag 4 november 2007 18:04 schreef venomsnake het volgende:
Wat is het ook een held he die Nevland..
Deze scheidsrechter viel inderdaad maar weinig te verwijten.quote:Op zondag 4 november 2007 21:08 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Misschien een idee voor de KNVB om eens scheidsrechters met Duitsland uit te wisselen i.p.v. met België. Hoewel ik me niet kan voorstellen dat de DFB een malloot als Nijhuis een wedstrijd laat fluiten daar.
quote:Very disappointed
Last nights match against Vitesse was my worst as Groningen-player. In my career as a striker I have never had so many chances without scoring. I took the blame and apologized to my team-mates and our fans after the match – but felt things got a bit out of proportions.
I really felt it was important to take the blame last night. Strikers often get out of situations like this blaming everything and everyone - except themselves. Last night it was my fault. We lost two points and fully take the blame. I have been in the opposite situation many times earlier scoring a goal - or two - and then get all the credit.
Immediately after the final whistle I felt extremely disappointed. I was thinking about going to the dressing-room without giving any comments, but as team-captain and one of the most experienced players - I felt the need of telling exactly how I felt. When I read todays newspapers I feel that things was out of proportions leaving the impression of a player having a breakdown.
I had trouble finding the right words and it was an emotional moment only seconds after the final whistle, but no I am looking forward to getting us back on track again. We have two losses and one draw in the last three matches. We have to start winning again and have a good opportunity against Roda next Sunday!
Erik
bron
Brunoquote:Silva uitgebreid in Voetbal International
In de nieuwste editie van Voetbal International is een vier pagina’s groot verhaal te lezen met en over Bruno Silva. Onder de kop ‘Scheermes en straatmuzikant’ portretteert het weekblad de verrichtingen van de Uruguayaanse rechtsback.
Verslaggever David de Vries was vorige week in Euroborg voor een uitgebreid interview met Silva en bezocht afgelopen zondag ook de competitiewedstrijd tegen Vitesse. Onder de tussenkopjes ‘Sneltrein vol temperament’, ‘Ongelukkig in Rusland’ en ‘Passief op de training’, vertelt “de lieveling van het Groningen-publiek”(citaat De Vries) over zijn carrière tot nu toe.
Aan bod komen thema’s als heimwee, aanvallen en verdedigen, het buitenlandse avontuur van Silva in Rusland, de dood van zijn vader en de overtuiging van een terugkeer in de nationale selectie van Uruguay voor het WK in 2010.
Silva laat weten dat hij liever aanvalt, dan verdedigt. Als hij mag kiezen tussen berekenend voetbal en pure vreugde, valt zijn keuze op het laatste. ‘Al zie ik inmiddels, nu ik twee jaar in de Eredivisie speel, wel in dat we in Uruguay soms wel erg naïef kunnen zijn. Een bepaalde voorbereiding is gewoon belangrijk, maar dat hier soms tot op de meter in detail wordt getreden, stoort mij wel eens. We zitten toch niet op een voetbaluniversiteit, waar alles maar uitgemeten moet worden?'
'Voetbal is een spel en moet boven alles leuk zijn. Twintigduizend mensen in het stadion, en die komen allen om mooie kunstjes en passie te zien. Ik wil als een straatmuzikant zijn waar de mensen bij blijven kijken omdat het zo leuk is.’
De Vries sprak ook over Silva met trainer Ron Jans (‘Een verrijking met zo’n jongen te mogen werken’), voormalig speler en huidig jeugdtrainer Hugo Alves Velame (‘Bruno is een nep-Uruguayaan’) en de Braziliaanse doelman van FC Groningen, Luciano da Silva (‘Binnen het veld een tijger, daarbuiten een schaap’).
Bron: FC Groningen
Belachelijke autocombi. Maar goed, tot zondag inderdaad. Vroeg m'n nest uitquote:Op woensdag 7 november 2007 12:09 schreef DarkShine het volgende:
Tot zondag!
Dat is beter dan buscombi categorie C naar jullie waardeloze uitvak.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:08 schreef Grunner het volgende:
[..]
Belachelijke autocombi. Maar goed, tot zondag inderdaad. Vroeg m'n nest uit![]()
groot gelijk heb je. Dat uitvak kunnen we beter 100% gaan gebruiken voor thuissupporters. Als er al meer dan 100 man mee komen naar Groningen is dat bijzonder.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:54 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat is beter dan buscombi categorie C naar jullie waardeloze uitvak.
Ja, zo verzinnen ze ieder jaar wel weer een andere smoesquote:Op woensdag 7 november 2007 15:31 schreef DarkShine het volgende:
Jullie hebben auto-combi vanwege 11-11. Met het begin van het carnaval heeft de politie geen zin om jullie vrij vervoer te geven.
Alsof jullie nog nooit vrij vervoer gehad hebben naar onsquote:Op donderdag 8 november 2007 01:42 schreef Grunner het volgende:
[..]
Ja, zo verzinnen ze ieder jaar wel weer een andere smoes![]()
Daar gaat het toch niet om? Alsof ik wat aan die combi's kan doen. Als ik dat kon had ik alles vrij vervoer gemaakt, zowel voor jullie als voor ons. Wat dat betreft zitten we toch in hetzelfde schuitje? Het is gewoon kut dat we door de laksheid van de politie ons door allerlei bochten moeten wringen om een uitwedstrijd te bezoeken. Daar hebben jullie last van, maar wij ook.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Alsof jullie nog nooit vrij vervoer gehad hebben naar ons
Verander nu eerst maar eens wat aan de onnodige combi's naar Groningen, praten we daarna verder.
Jij bent altijd zo ontzettend grappig.quote:Op zondag 11 november 2007 20:43 schreef Tommeke het volgende:
Hoe doet Berg het trouwens de laatste tijd? Is het wat als Suarez weggaat bij Ajax?
Concentratie, kwaliteit en wedstrijdinstelling.quote:Op zondag 11 november 2007 18:42 schreef Karrs het volgende:
Hoe kan dit nou? Twee keer in een paar weken tijd?
Tis anders een serieuze vraag! Volgend seizoen zie ik Silva ook graag naar Ajax komen als bv Emanuelson weggaat...!quote:Op zondag 11 november 2007 20:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo ontzettend grappig.
D'r was toch een groepje op evvquote:Op zondag 11 november 2007 21:54 schreef detulp050 het volgende:
FC Groningen heeft helemaal geen combiregelingen nodig om de supporters weg te houden bij de uitwedstrijden. Daar zorgt het elftal namelijk wel voor
Nee in het uitvak was het drukquote:Was trouwens niet echt druk in het stadion. Geloven ze niet in hun JC? Hadden ze toch een leuke middag kunnen hebben vandaag
Bij ons zit altijd rond de 13.000, op Kaalheide was het rond de 7000.quote:Op zondag 11 november 2007 23:54 schreef Prosac het volgende:
[..]
moest het thuisvak ook met combi a 400 uur reizen komen dan?![]()
Alaaf!quote:Op zondag 11 november 2007 23:50 schreef Grunner het volgende:
Vieze Duitsers. En ze zijn er nog trots op ook. Bah.
nou, dan verwacht ik een vol uitvak als Roda op bezoek komt.quote:Op maandag 12 november 2007 00:01 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Bij ons zit altijd rond de 13.000, op Kaalheide was het rond de 7000.
En zo heel erg ver is de afstand Groningen - Kerkrade nu ook weer niet. Nederland is maar een klein kutland.
In het slechtste uitvak van Nederland.quote:Op maandag 12 november 2007 00:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
nou, dan verwacht ik een vol uitvak als Roda op bezoek komt.![]()
Als reistijd en combi's geen probleem hoeft te zijn, dan dat al helemaal niet. ik verwacht 1000 man DS. succes.quote:Op maandag 12 november 2007 00:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
In het slechtste uitvak van Nederland.![]()
Roda speelde gewoon goed, Groningen (zoals eerder gezegd) als ongeïnspireerde makke lammetjes.quote:Op maandag 12 november 2007 10:41 schreef clauwheee het volgende:
Wat een praatjes DS, poeh.
Ze hebben ook een keer met 5-1 gewonnen.
Terecht, daar niet van, maar wel omdat wij zo slecht waren en niet omdat jullie zo retegoed waren.
Beterschapquote:We zijn er niet bij geweest wegens ziekte, hebben alleen de samenvatting gezien, maar stonden wel live in contact met Duitsland gisteren.
Hele droevige vertoning, meer kan ik er niet van zeggen.
Zoals ik zeg, 150/200 man zal je daar hebben.quote:Op maandag 12 november 2007 07:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als reistijd en combi's geen probleem hoeft te zijn, dan dat al helemaal niet. ik verwacht 1000 man DS. succes.![]()
toch al meer dan bepaalde andere clubs iig.quote:Op maandag 12 november 2007 11:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, 150/200 man zal je daar hebben.
Emanuelson speelt op links en Bruno Silva op....quote:Op zondag 11 november 2007 20:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Tis anders een serieuze vraag! Volgend seizoen zie ik Silva ook graag naar Ajax komen als bv Emanuelson weggaat...!
Mwa 50 is misschien wat laag gegeven. Maar je zou ook serieus niet zeggen dat er 120 zaten.quote:Op maandag 12 november 2007 11:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
toch al meer dan bepaalde andere clubs iig.
overigens waren er in het uitvak iig 120 en niet de 50 die jij noemde.
quote:Op maandag 12 november 2007 11:36 schreef DarkShine het volgende:
Meerdink ontsnapte trouwens ook aan een terechte rode kaart...
Eensch.quote:Op maandag 12 november 2007 11:36 schreef DarkShine het volgende:
Meerdink ontsnapte trouwens ook aan een terechte rode kaart...
Verthongen links, Silva rechtsquote:Op maandag 12 november 2007 11:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Emanuelson speelt op links en Bruno Silva op....
Maar gefeliciteerd met je lolletje...
Sorry?quote:Op maandag 12 november 2007 00:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Taxi rekening al betaald? Of gaan jullie komende thuismatch weer 5 minuten later naar binnen?
quote:Op maandag 12 november 2007 00:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Taxi rekening al betaald? Of gaan jullie komende thuismatch weer 5 minuten later naar binnen?
Doe niet zo eng..quote:Op maandag 12 november 2007 21:41 schreef -J-D- het volgende:
Ron Jans gaat mogelijk naar Valencia als veldtrainer, aldus Wim Masker!
Zou een verrassende move zijn.
Doe maar niet, lijkt me niet goed voor de FC (net als de verhalen dat PSV GJV zou willen hebben...quote:Op maandag 12 november 2007 23:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doe niet zo eng..![]()
Maargoed, lijkt me sterk dat ie gaat.
JdJ dan naar Heerenveen.quote:Op maandag 12 november 2007 23:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Doe maar niet, lijkt me niet goed voor de FC (net als de verhalen dat PSV GJV zou willen hebben...)
Ja, laten we de hele Eredivisie over hoop halen, in de winterstop iedere club een nieuwe trainer en dan eens kijken wie er aan het einde bovenaan staat..quote:
Denk je dat de FC er bij gebaat is om nu, midden in het seizoen iemand anders aan het roer te krijgen?? En daarmee samenhangend, wie zou dat dan moeten worden??quote:Op maandag 12 november 2007 23:31 schreef The_Verve het volgende:
Jans naar Valencia vind ik een mooie oplossing voor beide partijen (FCG en Jans). Ik blijf erbij dat het tijd is voor een nieuwe trainer.
Disclaimer: die twee uitnederlagen staan daar los van.
Zo geweldig gaat het dit seizoen anders niet. Twee prima wedstrijden tegen Fiorentina. That's all.quote:Op maandag 12 november 2007 23:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Denk je dat de FC er bij gebaat is om nu, midden in het seizoen iemand anders aan het roer te krijgen?? En daarmee samenhangend, wie zou dat dan moeten worden??
Fiorentina bedoel je?? Al gecorrigeerdquote:Op maandag 12 november 2007 23:40 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Zo geweldig gaat het dit seizoen anders niet. Twee prima wedstrijden tegen Valencia. That's all.
Antwoord op je tweede vraag, Erwin Koeman of Joop Gall. In die volgorde...
Prima!quote:Op maandag 12 november 2007 21:41 schreef -J-D- het volgende:
Ron Jans gaat mogelijk naar Valencia als veldtrainer, aldus Wim Masker!
Zou een verrassende move zijn.
Net even Noord Sport gekeken. Wim Masker heeft dit gerucht gehoord en nog niet geverifieerd. Niet echt serieus (nog) dus...quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:10 schreef MaxPower het volgende:
Hoe serieus zijn die geruchten over Jans hierboven?
Grunner zei het een half jaar geleden alquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:24 schreef The_Verve het volgende:
Jans moet niet ineens weg. Toen Jans' contract werd verlengd waren er genoeg mensen die daar hun vraagtekens bij zetten...
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:24 schreef The_Verve het volgende:
Jans moet niet ineens weg. Toen Jans' contract werd verlengd waren er genoeg mensen die daar hun vraagtekens bij zetten...
Hehe, inderdaad. En dat is nog niet veranderd.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Grunner zei het een half jaar geleden al
Doen ze goed.quote:Beloften opnieuw aan kop Eredivisie
Jong FC Groningen heeft vanavond met 2-0 gewonnen in Nijmegen en opnieuw de kop gepakt in de Eredivisie. Robert Pomstra en Ridouan Tabaouni waren de goalgetters.
Het duel was anderhalve week geleden afgelast. Nu waren de veldomstandigheden beter. FC Groningen nam na drie minuten de leiding door Pomstra die zijn derde seizoenstreffer scoorde. Vervolgens domineerde de FC het duel. In de extra tijd van de tweede helft bepaalde invaller Tabaouni de eindstand op 0-2. De maker van de laatste goal was afgelopen zaterdag nog matchwinner bij de A1.
Opstelling: Koopmans, Hiariej, Apotheker, Veldmate, Thalen, Rozema, Pomstra, Van der Laan, Nijland (85' Tabaouni), Rogier Krohne, Dennis Krohne (66' Ramalho). Rest bank: Ter Wielen, Pellegriti, Menting, Werkman.
Bron: FC Groningen

Aangeschaft voor een derde van de prijs die ze voor Suarez vingen geloof ikquote:
Suarez scoort bij Ajax ook drie keer zoveelquote:Op zondag 25 november 2007 16:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aangeschaft voor een derde van de prijs die ze voor Suarez vingen geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |