In het slechtste uitvak van Nederland.quote:Op maandag 12 november 2007 00:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
nou, dan verwacht ik een vol uitvak als Roda op bezoek komt.![]()
Als reistijd en combi's geen probleem hoeft te zijn, dan dat al helemaal niet. ik verwacht 1000 man DS. succes.quote:Op maandag 12 november 2007 00:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
In het slechtste uitvak van Nederland.![]()
Roda speelde gewoon goed, Groningen (zoals eerder gezegd) als ongeļnspireerde makke lammetjes.quote:Op maandag 12 november 2007 10:41 schreef clauwheee het volgende:
Wat een praatjes DS, poeh.
Ze hebben ook een keer met 5-1 gewonnen.
Terecht, daar niet van, maar wel omdat wij zo slecht waren en niet omdat jullie zo retegoed waren.
Beterschapquote:We zijn er niet bij geweest wegens ziekte, hebben alleen de samenvatting gezien, maar stonden wel live in contact met Duitsland gisteren.
Hele droevige vertoning, meer kan ik er niet van zeggen.
Zoals ik zeg, 150/200 man zal je daar hebben.quote:Op maandag 12 november 2007 07:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als reistijd en combi's geen probleem hoeft te zijn, dan dat al helemaal niet. ik verwacht 1000 man DS. succes.![]()
toch al meer dan bepaalde andere clubs iig.quote:Op maandag 12 november 2007 11:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Zoals ik zeg, 150/200 man zal je daar hebben.
Emanuelson speelt op links en Bruno Silva op....quote:Op zondag 11 november 2007 20:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Tis anders een serieuze vraag! Volgend seizoen zie ik Silva ook graag naar Ajax komen als bv Emanuelson weggaat...!
Mwa 50 is misschien wat laag gegeven. Maar je zou ook serieus niet zeggen dat er 120 zaten.quote:Op maandag 12 november 2007 11:17 schreef Prosac het volgende:
[..]
toch al meer dan bepaalde andere clubs iig.
overigens waren er in het uitvak iig 120 en niet de 50 die jij noemde.
quote:Op maandag 12 november 2007 11:36 schreef DarkShine het volgende:
Meerdink ontsnapte trouwens ook aan een terechte rode kaart...
Eensch.quote:Op maandag 12 november 2007 11:36 schreef DarkShine het volgende:
Meerdink ontsnapte trouwens ook aan een terechte rode kaart...
Verthongen links, Silva rechtsquote:Op maandag 12 november 2007 11:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Emanuelson speelt op links en Bruno Silva op....
Maar gefeliciteerd met je lolletje...
Sorry?quote:Op maandag 12 november 2007 00:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Taxi rekening al betaald? Of gaan jullie komende thuismatch weer 5 minuten later naar binnen?
quote:Op maandag 12 november 2007 00:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Taxi rekening al betaald? Of gaan jullie komende thuismatch weer 5 minuten later naar binnen?
Doe niet zo eng..quote:Op maandag 12 november 2007 21:41 schreef -J-D- het volgende:
Ron Jans gaat mogelijk naar Valencia als veldtrainer, aldus Wim Masker!
Zou een verrassende move zijn.
Doe maar niet, lijkt me niet goed voor de FC (net als de verhalen dat PSV GJV zou willen hebben...quote:Op maandag 12 november 2007 23:00 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doe niet zo eng..![]()
Maargoed, lijkt me sterk dat ie gaat.
JdJ dan naar Heerenveen.quote:Op maandag 12 november 2007 23:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Doe maar niet, lijkt me niet goed voor de FC (net als de verhalen dat PSV GJV zou willen hebben...)
Ja, laten we de hele Eredivisie over hoop halen, in de winterstop iedere club een nieuwe trainer en dan eens kijken wie er aan het einde bovenaan staat..quote:
Denk je dat de FC er bij gebaat is om nu, midden in het seizoen iemand anders aan het roer te krijgen?? En daarmee samenhangend, wie zou dat dan moeten worden??quote:Op maandag 12 november 2007 23:31 schreef The_Verve het volgende:
Jans naar Valencia vind ik een mooie oplossing voor beide partijen (FCG en Jans). Ik blijf erbij dat het tijd is voor een nieuwe trainer.
Disclaimer: die twee uitnederlagen staan daar los van.
Zo geweldig gaat het dit seizoen anders niet. Twee prima wedstrijden tegen Fiorentina. That's all.quote:Op maandag 12 november 2007 23:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Denk je dat de FC er bij gebaat is om nu, midden in het seizoen iemand anders aan het roer te krijgen?? En daarmee samenhangend, wie zou dat dan moeten worden??
Fiorentina bedoel je?? Al gecorrigeerdquote:Op maandag 12 november 2007 23:40 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Zo geweldig gaat het dit seizoen anders niet. Twee prima wedstrijden tegen Valencia. That's all.
Antwoord op je tweede vraag, Erwin Koeman of Joop Gall. In die volgorde...
Prima!quote:Op maandag 12 november 2007 21:41 schreef -J-D- het volgende:
Ron Jans gaat mogelijk naar Valencia als veldtrainer, aldus Wim Masker!
Zou een verrassende move zijn.
Net even Noord Sport gekeken. Wim Masker heeft dit gerucht gehoord en nog niet geverifieerd. Niet echt serieus (nog) dus...quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:10 schreef MaxPower het volgende:
Hoe serieus zijn die geruchten over Jans hierboven?
Grunner zei het een half jaar geleden alquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:24 schreef The_Verve het volgende:
Jans moet niet ineens weg. Toen Jans' contract werd verlengd waren er genoeg mensen die daar hun vraagtekens bij zetten...
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:24 schreef The_Verve het volgende:
Jans moet niet ineens weg. Toen Jans' contract werd verlengd waren er genoeg mensen die daar hun vraagtekens bij zetten...
Hehe, inderdaad. En dat is nog niet veranderd.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:33 schreef Grulez het volgende:
[..]
Grunner zei het een half jaar geleden al
Doen ze goed.quote:Beloften opnieuw aan kop Eredivisie
Jong FC Groningen heeft vanavond met 2-0 gewonnen in Nijmegen en opnieuw de kop gepakt in de Eredivisie. Robert Pomstra en Ridouan Tabaouni waren de goalgetters.
Het duel was anderhalve week geleden afgelast. Nu waren de veldomstandigheden beter. FC Groningen nam na drie minuten de leiding door Pomstra die zijn derde seizoenstreffer scoorde. Vervolgens domineerde de FC het duel. In de extra tijd van de tweede helft bepaalde invaller Tabaouni de eindstand op 0-2. De maker van de laatste goal was afgelopen zaterdag nog matchwinner bij de A1.
Opstelling: Koopmans, Hiariej, Apotheker, Veldmate, Thalen, Rozema, Pomstra, Van der Laan, Nijland (85' Tabaouni), Rogier Krohne, Dennis Krohne (66' Ramalho). Rest bank: Ter Wielen, Pellegriti, Menting, Werkman.
Bron: FC Groningen

Aangeschaft voor een derde van de prijs die ze voor Suarez vingen geloof ikquote:
Suarez scoort bij Ajax ook drie keer zoveelquote:Op zondag 25 november 2007 16:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aangeschaft voor een derde van de prijs die ze voor Suarez vingen geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |