Hij luisterde naar jequote:Op zondag 21 oktober 2007 18:12 schreef saaw het volgende:
[..]
hij moet ook wel flink iets raars doen wil ie dat niet worden
zolang alonsa het niet word ben ik gelukkig, maar ik blijf stiekem hopen op kimi
fisiquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:17 schreef -Hans- het volgende:
Wie is car nummer 3 ?! die heeft nml een mogelijk probleem na de race !
quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:18 schreef roelofjan het volgende:
Kimi gaat gewoon wereldkampioen worden.110 punten.
Massa 2, Alonso 3e, met 109 punten.
Een paar jaar te laat.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit kan geen toeval meer zijn. Of Hamilton is een choker die de druk nog niet aankan of er is met Hamilton's car gemanipuleerd.
Wat een anti-climax dit, had ik een ontzettend spannende race verwacht, gebeurt dit al in ronde 2.
Weet je wat machtig zou zijn, dat Raikkonen en Alonso beide uitvallen en Hamilton ergens in de achterhoede alsnog kampioen wordt.
Alonso lquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:19 schreef vw_caddy het volgende:
Het huis ontploft hier vol met Alonso-fans
Die jankert die zijn team ervan beschuldigd Hamilton voor te trekken en beweert dat hij 'als een normaal persoon' behandeld wordt en dat dat oneerlijk is omdat hij 'als een kampioen' behandeld wilt worden?quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:19 schreef vw_caddy het volgende:
agreedquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Alonso lliever Kimi dan Alonso.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit kan geen toeval meer zijn. Of Hamilton is een choker die de druk nog niet aankan of er is met Hamilton's car gemanipuleerd.
quote:
waar kan ik tekenenquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:24 schreef roelofjan het volgende:
Goed
Kimi wint, komt op 110 punten.
Massa 2e.
Alonso 3e, komt op 109 punten.
Als Hamilton 3e wordt komt 'ie ook op 110 punten...
Bij gelijke stand is Hamilton altijd wereldkampioen , dacht ikquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:24 schreef roelofjan het volgende:
Goed
Massa 2e.
Als Hamilton 6e wordt komt 'ie ook op 110 punten...
Niet zo zeuren hoor, Sporza is ook prima te zienquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Was de F1 maar bij SBS6 gebleven. Je kunt veel van ze zeggen, maar niet dat ze irritante reclames tijdens de live coverage uitzenden.
nee, kimi heeft meer wedstrijden gewonnenquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bij gelijke stand is Hamilton altijd wereldkampioen , dacht ik
Wat gebeurd er trouwens als Kimi en Hamilton beide 110 puntenquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:24 schreef roelofjan het volgende:
Goed
Massa 2e.
Als Hamilton 6e wordt komt 'ie ook op 110 punten...
jupquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bij gelijke stand is Hamilton altijd wereldkampioen , dacht ik
Ze reden nog net niet de baan af om hem voorbij te laten dus maak het nou niet mooier dan het is.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:24 schreef Asskicker14 het volgende:
RTL zijn zulke prutsers zeg, verkiezen ze reclame boven de 4 overtakes van Hamilton. Gore kloothommels.
Mooi weer een stel Alonsoknuffelaars minder.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:19 schreef vw_caddy het volgende:
Als hij dit wint hé, dan gaat deze gast de historie in als de eerste donkere persoon die de F1 wint op een abnormale manier!quote:
Er is verschil tussen 2 monotome Belgische commentatoren met Vlaamse tongval (quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet zo zeuren hoor, Sporza is ook prima te zien![]()
Massa is wel een goeie gast dus kan me niet voorstellen dat ie dat doetquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Stel je trouwens eens voor bij deze stand dat Massa straks Raikkonen NIET laat passeren. Zou er vanavond een paardenkop in z'n bed liggen dan ?
Nooit meer niet? Wel dus?quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:28 schreef wdn het volgende:
Dan zal Massa nooit meer niet voor Ferrari rijden.
En nergens meer want daar zorgt iemand van Ferrari dan wel voor
Maar Massa doet dat zeker wel.
vreemd iddquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Vreemd dat Hamilton nu al z'n zachte banden krijgt ...
En nu weer Alonsoquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:36 schreef saaw het volgende:
Kimi 'virtueel kampioen'
ik help je hopenquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:38 schreef wdn het volgende:
Wat ik denk?
Raikkonen wint deze race indien hij de finish haalt.
Alonso en Hamilton redden het niet.
geen onderonsje hoor denk ikquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:40 schreef Noshiba het volgende:
aha, ik denk al waarom zou raikonen winnen maar dat is natuurlijk het ferrari onderonsje!
Als Massa niet Raikkonen voorlaat dan zou ik dat pas vreemd vinden. En dat het "weer' Ferrari is komt omdat ze zo vaak in de gelegenheid zijn om dit te doen. Moet de rest maar sneller rijden, Toch?quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:40 schreef Noshiba het volgende:
aha, ik denk al waarom zou raikonen winnen maar dat is natuurlijk het ferrari onderonsje!
Ik vraag mij af wat er zo gebeuren als straks Alonso 5de moest rijden en Hamilton 6de ...quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:44 schreef wdn het volgende:
[..]
Als Massa niet Raikkonen voorlaat dan zou ik dat pas vreemd vinden. En dat het "weer' Ferrari is komt omdat ze zo vaak in de gelegenheid zijn om dit te doen. Moet de rest maar sneller rijden, Toch?
En nee ik heb totaal geen voorkeur voor wie wint of kampioen wordt!
Nieuwe game!
Bowling with F1.
Mol ziet de helft niet of verkeerd,quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:27 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Er is verschil tussen 2 monotome Belgische commentatoren met Vlaamse tongval () en de enthousiaste commentaar van Olav Mol (
). Maar ik word nu haast wel gedwongen om Sporza te kijken.
![]()
Dat ze hier zo veel reclame tussendoor doen.quote:
Zoals het nu is ja.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:47 schreef wdn het volgende:
roelofjan: 6de zoals het nu is met Raikkonen op 2.
Waarom niet 2 keer stoppen ipv 3?quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:53 schreef wdn het volgende:
arcee: ja hij had maar voor 15 rondes brandstof.
Doorrijden = stoppen zonder brandstof
i know, bij SBS was het nog wel te pruimen, maar RTL,quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:49 schreef wdn het volgende:
Bonobo: reclames kan Olav niets aan doen he.
Tja. Dat is hetzelde gevraagd maar dan op een andere manier van mijn vraag 15 rondes geledenquote:
jup, maar ferarri 1 en 2 al wordt raikonen 1 is ie kampioen dat word dan wel even geregeld! ( ga ik van uit)quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:56 schreef wdn het volgende:
Alonso staat nu 1ste in de ranking?
hij staat nu 8 of 9?quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:58 schreef tha_dark het volgende:
Ik denk dat Hamilton nog wel eens voor een verrassing kan gaan zorgen
Ja, zou wel heel stom zijn als Ferrari dat niet zou doen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:57 schreef Noshiba het volgende:
jup, maar ferarri 1 en 2 al wordt raikonen 1 is ie kampioen dat word dan wel even geregeld! ( ga ik van uit)
Ik gun het hem wel, maar dat gaat toch echt denk niet meer gebeuren.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:58 schreef tha_dark het volgende:
Ik denk dat Hamilton nog wel eens voor een verrassing kan gaan zorgen
quote:
Klopt, ik zie massa ook niet echt een slechte band hebben met ferrari dus ik denk dat hij wel gewoon zijn contract wil behouden (of hij is al verlengd ofzo)quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, zou wel heel stom zijn als Ferrari dat niet zou doen.
exactquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:00 schreef wdn het volgende:
Ferrari doet dat niet en men zal zeker niet zo stom zijn om het voor te stellen want dat komt altijd uit.
Massa doet dat.
Het eerste is niet toegestaan.
Het tweede wel![]()
Mag massa, raikonen niet voorlaten?quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:00 schreef wdn het volgende:
Ferrari doet dat niet en men zal zeker niet zo stom zijn om het voor te stellen want dat komt altijd uit.
Massa doet dat.
Het eerste is niet toegestaan.
Het tweede wel![]()
uitgevallen dusquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:01 schreef Noshiba het volgende:
35 ronden achterstand?
Teamorders zijn verboden, maar het is toch niet te bewijzen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:03 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Mag massa, raikonen niet voorlaten?
jawel, maar niet op teamordersquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:03 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja dat mag.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:03 schreef Noshiba het volgende:
[..]
quote:
Nee pas bij de stop van de 2de van de ferrari'squote:Op zondag 21 oktober 2007 19:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hier gaat het gebeuren Raikkonen voor Massa!!
en bidden dat Trulli en Kubica Hamilton nog ff bezighoudenquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:06 schreef Noshiba het volgende:
zo, dus het is gelukt voor kimi. Massa houdt alonso op en hij hoeft hem alleen maar uit te rijden1
en is hamilton kampioen al haalt ie nog 1 iemand in!quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:08 schreef wdn het volgende:
Komt Raikonnen de pits uit ramt'ie Massa vol in de zijkant
JA WAT IS HET SPANNEND ZEG!!!quote:
Volgens de Belgen moet 'ie 5e worden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:11 schreef Arcee het volgende:
Een 6e stek is toch genoeg voor Hamilton?
5de, bij een 6de is Kimi WK ...quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:11 schreef Arcee het volgende:
Yups.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:11 schreef Arcee het volgende:
6de met Raikkonen op 2!quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:11 schreef Arcee het volgende:
Kimi komt op 110, dus Hamilton heeft 3 punten nodig = 6e stek.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:11 schreef roelofjan het volgende:
Volgens de Belgen moet 'ie 5e worden.
Zeur niet manquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:09 schreef roelofjan het volgende:
[..]
JA WAT IS HET SPANNEND ZEG!!!
Zijn jullie nou echt zo naief dat jullie niet doorhebben dat het geen ruk uitmaakt, want Kimi zal hoe dan ook voor Massa eindigen?
Ja, wat dat betreft heeft Ferrari wel geleerd van die genante momenten tussen Schumacher en Barichello.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:11 schreef wdn het volgende:
Je kunt van Ferrari zeggen wat je wilt maar ze weten heel goed wat ze doen.
2 perfecte pitstops.
Kimi precies genoeg doorgereden na de stop van Massa om er precies voor te komen.
exactly my thoughtsquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:14 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Zeur niet man
ik juich al jaren voor Kimi,
hij heeft ook altijd pech B100
Ik ben gewoon ontzettend blij dat hij nu eindelijk
WDC lijkt te worden
dont jinx it
Ja, en dan heeft Kimi meer wedstrijden gewonnen dus wint Kimi.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:13 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kimi komt op 110, dus Hamilton heeft 3 punten nodig = 6e stek.
Dat vond ik 20 rondes al een domme actie.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:16 schreef Arcee het volgende:
Waarom nou niet 2 ipv 3 stops voor Hamilton? Wat dacht-ie hier mee te winnen?
Als dat Hamilton de titel geeft zal ik dat zeker doen. Die ratten van ferrari spelen dat spelletje ook. Masa liet Kimi gewoon voorgaan.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:12 schreef H2CO3 het volgende:
zou Alonso zichzelf nu laten uitschakelen ten gunste van Hamilton?..
ach laat ook maar
Whahaha, Italianen die helemaal uit hun bol gaan voor een Fin, omdat ie toevallig een Italiaans automerk vertegenwoordigt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Mijn Italiaanse neef wordt ondertussen Ferrarigek en roept over de telefoon dat Trulli die Hamilton van de baan moet rammen ...
Als Hamilton 10 sec dichter zat wel ja...quote:
Ja dat zal hij vast doen. Aardige kerel.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:19 schreef prinsrob het volgende:
Kan die teamgenoot van Hamilton de boel niet een beetje ophouden?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:19 schreef prinsrob het volgende:
Kan die teamgenoot van Hamilton de boel niet een beetje ophouden?
Ik zou dat wel verwachten van Alonso.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als dat Hamilton de titel geeft zal ik dat zeker doen. Die ratten van ferrari spelen dat spelletje ook. Masa liet Kimi gewoon voorgaan.
Hij moet 5e worden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hamilton 7e, omg als Alonso nu even zijn auto expres laat crashen is Hamilton WK!
Jaquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:24 schreef Arcee het volgende:
Hamilton nu toch 2e in de eindstand?
Kut dat gaat niet meer lukkenquote:
Goed plan !quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:24 schreef roelofjan het volgende:
Als Rosberg en Kubica elkaar er nou eens afrossen...
hamilton moet 5e worden dus dan moet ie eerst alsnog langs Kubicaquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:25 schreef -Hans- het volgende:
Come on McLaren !
Jazekersquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:25 schreef roelofjan het volgende:
[..]
Ja, Toyota gaat WK-punten weggeven.
quote:
ik durf het nog niet zo goed uit te sprekenquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Raikonnen wordt wereldkampioen!
ook dat nog iddquote:Op zondag 21 oktober 2007 19:30 schreef Arcee het volgende:
Nou ja, McLaren had er na de spionagezaak eigenlijk ook geen recht meer op.
Kimi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |