Hij luisterde naar jequote:Op zondag 21 oktober 2007 18:12 schreef saaw het volgende:
[..]
hij moet ook wel flink iets raars doen wil ie dat niet worden
zolang alonsa het niet word ben ik gelukkig, maar ik blijf stiekem hopen op kimi
fisiquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:17 schreef -Hans- het volgende:
Wie is car nummer 3 ?! die heeft nml een mogelijk probleem na de race !
quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:18 schreef roelofjan het volgende:
Kimi gaat gewoon wereldkampioen worden.110 punten.
Massa 2, Alonso 3e, met 109 punten.
Een paar jaar te laat.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit kan geen toeval meer zijn. Of Hamilton is een choker die de druk nog niet aankan of er is met Hamilton's car gemanipuleerd.
Wat een anti-climax dit, had ik een ontzettend spannende race verwacht, gebeurt dit al in ronde 2.
Weet je wat machtig zou zijn, dat Raikkonen en Alonso beide uitvallen en Hamilton ergens in de achterhoede alsnog kampioen wordt.
Alonso lquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:19 schreef vw_caddy het volgende:
Het huis ontploft hier vol met Alonso-fans
Die jankert die zijn team ervan beschuldigd Hamilton voor te trekken en beweert dat hij 'als een normaal persoon' behandeld wordt en dat dat oneerlijk is omdat hij 'als een kampioen' behandeld wilt worden?quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:19 schreef vw_caddy het volgende:
agreedquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Alonso lliever Kimi dan Alonso.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit kan geen toeval meer zijn. Of Hamilton is een choker die de druk nog niet aankan of er is met Hamilton's car gemanipuleerd.
quote:
waar kan ik tekenenquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:24 schreef roelofjan het volgende:
Goed
Kimi wint, komt op 110 punten.
Massa 2e.
Alonso 3e, komt op 109 punten.
Als Hamilton 3e wordt komt 'ie ook op 110 punten...
Bij gelijke stand is Hamilton altijd wereldkampioen , dacht ikquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:24 schreef roelofjan het volgende:
Goed
Massa 2e.
Als Hamilton 6e wordt komt 'ie ook op 110 punten...
Niet zo zeuren hoor, Sporza is ook prima te zienquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:23 schreef Asskicker14 het volgende:
Was de F1 maar bij SBS6 gebleven. Je kunt veel van ze zeggen, maar niet dat ze irritante reclames tijdens de live coverage uitzenden.
nee, kimi heeft meer wedstrijden gewonnenquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bij gelijke stand is Hamilton altijd wereldkampioen , dacht ik
Wat gebeurd er trouwens als Kimi en Hamilton beide 110 puntenquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:24 schreef roelofjan het volgende:
Goed
Massa 2e.
Als Hamilton 6e wordt komt 'ie ook op 110 punten...
jupquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bij gelijke stand is Hamilton altijd wereldkampioen , dacht ik
Ze reden nog net niet de baan af om hem voorbij te laten dus maak het nou niet mooier dan het is.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:24 schreef Asskicker14 het volgende:
RTL zijn zulke prutsers zeg, verkiezen ze reclame boven de 4 overtakes van Hamilton. Gore kloothommels.
Mooi weer een stel Alonsoknuffelaars minder.quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:19 schreef vw_caddy het volgende:
Als hij dit wint hé, dan gaat deze gast de historie in als de eerste donkere persoon die de F1 wint op een abnormale manier!quote:
Er is verschil tussen 2 monotome Belgische commentatoren met Vlaamse tongval (quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet zo zeuren hoor, Sporza is ook prima te zien![]()
Massa is wel een goeie gast dus kan me niet voorstellen dat ie dat doetquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Stel je trouwens eens voor bij deze stand dat Massa straks Raikkonen NIET laat passeren. Zou er vanavond een paardenkop in z'n bed liggen dan ?
Nooit meer niet? Wel dus?quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:28 schreef wdn het volgende:
Dan zal Massa nooit meer niet voor Ferrari rijden.
En nergens meer want daar zorgt iemand van Ferrari dan wel voor
Maar Massa doet dat zeker wel.
vreemd iddquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:32 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Vreemd dat Hamilton nu al z'n zachte banden krijgt ...
En nu weer Alonsoquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:36 schreef saaw het volgende:
Kimi 'virtueel kampioen'
ik help je hopenquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:38 schreef wdn het volgende:
Wat ik denk?
Raikkonen wint deze race indien hij de finish haalt.
Alonso en Hamilton redden het niet.
geen onderonsje hoor denk ikquote:Op zondag 21 oktober 2007 18:40 schreef Noshiba het volgende:
aha, ik denk al waarom zou raikonen winnen maar dat is natuurlijk het ferrari onderonsje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |