Inderdaad, met veel mensen valt er vast wat aan te richten. Zodra die weer weg zijn ontstaat er weer een chaos. De mensen moeten het zelf willen en zelf ervoor vechten. Zo is het altijd gegaan in oorlogen.quote:Op maandag 10 december 2007 01:45 schreef Bob-B het volgende:
[..]
70.000 goed getrainde militairen is meer dan genoeg om dat hele land naar rechts te richten. Dus dat zou het probleem niet zijn, ik hoef vast niet te vertellen wat het probleem van de dienstplicht wél is.
Het is beter dat ieder voor zich aan ondersteuning doet van minder bedeelden, en het beste zou zijn als we zelf via internet konden beslissen waar onze 0,8% van het BNP naar toe gaat, dat is beter dan 2 miljard van de ontwikkelingshulp via via naar Afghanistan te sluizen om kogels te kopen.quote:Op maandag 10 december 2007 14:43 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ik ben blij voor u dat u op deze manier kan wegkijken van de problemen die daar spelen. Kon iedereen ze geweten maar op zo'n makkelijke manier het zwijgen opleggen, gefeliciteerd (of niet natuurlijk).
Godwin's law, you loose.quote:
Beetje kansloos deze reactie, maar goed, het is duidelijk dat met de jaren het verstand bij de Henk **** er niet bijkomt. Eerst gillen dat je hoopt dat mijn collega's in lijkzakken terug komen en nu mij vergelijken met een nazi. Enfin, hopelijk wordt het topic nu dichtgegooid, want ik zal minder moeite hebben om een straatsteen te overtuigen. Die heeft dan ws. ook een hoger IQ.quote:Op maandag 10 december 2007 19:52 schreef henkway het volgende:
[..]
Het is beter dat ieder voor zich aan ondersteuning doet van minder bedeelden, en het beste zou zijn als we zelf via internet konden beslissen waar onze 0,8% van het BPM naar toe gaat, dat is beter dan 2 miljard van de ontwikkelingshulp via via naar Afghanistan te sluizen om kogels te kopen.
Als we via internet konden aangeven waar 0,8% van je belastbaar loon naar toegaat dan zouden alle mensen tevreden zijn, jij zou kiezen voor de Hells Angels of Stormfront denk ik.
Dit moet te realiseren zijn.
Goed idee voor een politieke partij??
sorry, was niet zo bedoeld.quote:
Ja, hoe weet ik dat? Collega's.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag. Wil de gemiddelde Afghaan dit allemaal wel ? Misschien is de Taliban wel populair onder de gemiddelde Afghaan.
Kan me niet voorstellen dat mensen onder een regime van geweld willen leven, maar de vraag is of het westen wel kan voldoen aan de wens om een islamitisch gestoeld land op te bouwen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:39 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag. Wil de gemiddelde Afghaan dit allemaal wel ? Misschien is de Taliban wel populair onder de gemiddelde Afghaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |