quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:44 schreef De_Dwaas het volgende:
[..]
Dat het weer Marokanen zijn die de boel lopen te verzieken in dit land. En hoe wordt dit straks afgeschilderd door politiek Den Haag, als incidenten? of hebben deze jongens allemaal een moeilijke jeugd gehad en vinden ze daarom dat ze de hele rotzooi van een ander maar in de fik mogen steken? Vanaf dag 1 had de politie hier keihard tegen op moeten treden. Vuur moet je met vuur bestrijden.
Er wonen ook Marokkanen in Amsterdam Noord.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:43 schreef Meki het volgende:
[..]
En gelijk denk jij Slotervaart ??dat is nou vooroordeel
Het is Amsterdam NOORD![]()
Gelijk denken dat dit bij Slotervaart hoortquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:46 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Stelletje prutsers daar in Amsterdam. Zal mij benieuwen hoeveel auto's er nog in de fik gestoken moeten worden voordat ze daar doorkrijgen dat ze gewoon elke aanleiding met beide handen aangrijpen om spul te slopen, en dat ze de situatie niet kunnen stabiliseren door dat tuig hun gang te laten gaan, maar dat het de situatie juist verergert.
De dood van die Bilal is geen aanleiding voor hun. Het is een excuus.
Wat wil je ermee zeggenquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:47 schreef rgras het volgende:
[..]
Er wonen ook Marokkanen in Amsterdam Noord.![]()
Die worden vast en zeker hard aangepakt, heel goed! Nu al dat rottuig oppakken voordat Nederlanders dat zelf gaan doen en dat is iets wat ik niet wil. De overheid moet dat tuig oppakken en desnoods het Nederlands Paspoort afpakken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee onjuist
Ik heb jou niks horen zeggen over de 400 ajax hooligans die een agent zwaar mishandeld hebben.
Als Marokkanen in de wijk Slotervaart het nodig vinden om branden te stichtten naar aanleiding van Bilal, waarom zouden de Marokkanen in Amsterdam-Noord dat dan niet doen?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Gelijk denken dat dit bij Slotervaart hoort
Nogmaals het is Amsterdam Noord
20 km verder op ??
of wil jij elke brand verband leggen met Slotervaart
Ja waarom kunnnen dat soort idioten een agent zwaar mishandelen? Omdat je in dit land alles kan maken wat je wil. De politie hier zie je alleen wanneer ze boetes uitschrijven. Als ze nou gewoon meteen hard ingrijpen houden dit soort wantoestanden vanzelf op want dan denken mensen wel 2 keer na voordat ze zulke geintjes uithalen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee onjuist
Ik heb jou niks horen zeggen over de 400 ajax hooligans die een agent zwaar mishandeld hebben.
Omdat je niet alle Marokkkanen over een kam moet scheren misschien ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:51 schreef rgras het volgende:
[..]
Als Marokkanen in de wijk Slotervaart het nodig vinden om branden te stichtten naar aanleiding van Bilal, waarom zouden de Marokkanen in Amsterdam-Noord dat dan niet doen?
Waarom zou ik nog de moeite nog nemen om op jou niksnuttige vooroordelen te gaan reageren ??quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:51 schreef rgras het volgende:
[..]
Als Marokkanen in de wijk Slotervaart het nodig vinden om branden te stichtten naar aanleiding van Bilal, waarom zouden de Marokkanen in Amsterdam-Noord dat dan niet doen?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:52 schreef De_Dwaas het volgende:
[..]
Ja waarom kunnnen dat soort idioten een agent zwaar mishandelen? Omdat je in dit land alles kan maken wat je wil. De politie hier zie je alleen wanneer ze boetes uitschrijven. Als ze nou gewoon meteen hard ingrijpen houden dit soort wantoestanden vanzelf op want dan denken mensen wel 2 keer na voordat ze zulke geintjes uithalen.
Precies, hier in Nederland laten we alles zover komen dat we straks weer toestanden krijgen zoals we die hadden met Theo. Vandaag of morgen moet men er niet van opkijken dat er ook een moskee in de fik vliegt en de boel helemaal uit de hand loopt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Die worden vast en zeker hard aangepakt, heel goed! Nu al dat rottuig oppakken voordat Nederlanders dat zelf gaan doen en dat is iets wat ik niet wil. De overheid moet dat tuig oppakken en desnoods het Nederlands Paspoort afpakken.
Je kan Marokkanen vervangen door bijv Nederlander.. wat jij wil. Maar ik neem aan dat mijn punt duidelijk is.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Omdat je niet alle Marokkkanen over een kam moet scheren misschien ?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Die worden vast en zeker hard aangepakt, heel goed! Nu al dat rottuig oppakken voordat Nederlanders dat zelf gaan doen en dat is iets wat ik niet wil. De overheid moet dat tuig oppakken en desnoods het Nederlands Paspoort afpakken.
Ten eerste: wil je hier nu mee impliceren dat Marokkanen te stom zijn om 20km te reizen? Dat is discriminatie hoor.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Gelijk denken dat dit bij Slotervaart hoort
Nogmaals het is Amsterdam Noord
20 km verder op ??
of wil jij elke brand verband leggen met Slotervaart
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:57 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ten eerste: wil je hier nu mee impliceren dat Marokkanen te stom zijn om 20km te reizen? Dat is discriminatie hoor.
En ten tweede: mijn argument blijft staan - er is geen sprake van een aanleiding, het is gewoon een excuus.
Is het misschien tot je botte harses doorgedrongen dat die relschoppers (hoogstwaarschijnlijk) enkel een NL paspoort hebben maar die verrekte kutmocro's zowel een NL als een Marokkaans paspoort?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Hard aanpakken is het antwoord
Maar we kunnen onmogelijk hun paspoort afpakken. dat kunnen we ook niet met de 400 relschoppers
quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Is het misschien tot je botte harses doorgedrongen dat die relschoppers (hoogstwaarschijnlijk) enkel een NL paspoort hebben maar die verrekte kutmocro's zowel een NL als een Marokkaans paspoort?
Pak ze gewoon dat NL paspoort af, dan zijn ze nog steeds Marokkaan en niet statenloos. Eventueel kun je dan nog eens bij wijze van proef loslaten. Als ze dan NOG eens over de schreef gaan kun je ze linea recta op 't vliegtuig schoppen. Vraag aan een paar voormalige Belgische Rijkswachters even hoe dat moet. Naar 't schijnt gaat dat prima met behulp van een kussentje...
Paspoort afpakken wordt zeker weten mogelijk, dit is volgens mij in uitzonderlijke gevallen al mogelijk. Tuig dat keer op keer de fout in gaat kunnen het beste op het vliegtuig gezet worden, als de familie mee wilt mogen ze hun paspoort ook inleveren en vliegen ze gratis mee. Opgeruimd, de Nederlandse relschoppers moeten opgepakt worden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Hard aanpakken is het antwoord
Maar we kunnen onmogelijk hun paspoort afpakken. dat kunnen we ook niet met de 400 relschoppers
quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:03 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Paspoort afpakken wordt zeker weten mogelijk, dit is volgens mij in uitzonderlijke gevallen al mogelijk. Tuig dat keer op keer de fout in gaat kunnen het beste op het vliegtuig gezet worden, als de familie mee wilt mogen ze hun paspoort ook inleveren en vliegen ze gratis mee. Opgeruimd, de Nederlandse relschoppers moeten opgepakt worden.
En als ik Balkenende was dan toonde ik zelf ballen en schupte ik die klojo's eigenhandig het vliegtuig op! Houdoe en tot nooit meer ziens!!quote:Als ze dan NOG eens over de schreef gaan kun je ze linea recta op 't vliegtuig schoppen.
Nogmaals de daders zijn net geestenquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:03 schreef NED het volgende:
En natuurlijk wéér niemand aangehouden...... hell, ze laten zelfs gasten gaan die een jerrycan met benzine bij zich hebben en bekend staan bij de politie als oproerkraaiers
Godsklere, stel voor mijn part een nachtklok in daaro!
Vuil smerig vies tuig! Die achterlijke debiele halal of hoe die geitenneuker ook mag heten heeft 2 agenten levensgevaarlijk verwondt; vind je het gek dat die hun pistool trekken??????
Wat een kutland is NEderland toch ook geworden zeg. Bah bah
Dus dat betekent dat je jezelf nog niet gewonnen geeft? Gelukkig maar.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoezo dat weer
Natuurlijk was er geen aanleiding maar dat was al eerder bekend
Zeg ik dat? Neen!quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Familie heeft er niks mee te maken
Dus als jij een misdaad pleegt mogen wij jou familie arresteren
Ze vonden het een goede aanleiding om te gaan rellen met autobrandenquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:07 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Dus dat betekent dat je jezelf nog niet gewonnen geeft? Gelukkig maar.
Dit topic zonder jou is namelijk net als Brein zonder Tim Kuik... zonder schietschijf levert het gewoon geen leuke discussie op.![]()
Pff doe niet zo belachelijk. Ze hadden lui opgepakt die staan nu alweer opstraat. Geesten bestaan niet, gewoon met een leger aan politie die wijk in en iedereen die rotzooi trapt meteen oppakken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Nogmaals de daders zijn net geesten
Je kan ze niet pakken ze zijn je steeds voor
Onzin, die jongens kan je WEL pakken! Het is godsklere geen georganiseerde misdaad!quote:
...zucht....quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Nogmaals de wet verbiedt het om iemand zijn paspoort af te pakken
je kan moeilijk een baby weghalen bij een gezin
Per PM mag je aan Meki vertellen wat je van hem vindt, desnoods ga je bij hem langs voor mijn part, maar reageer niet op de persoon, de user is niet je vijand.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:14 schreef NED het volgende:
[..]
Ik ben al afgekoeld, Meki is gewoon een achterlijke mongool die deze acties goed probeert te praten.
Dan ben je bij mij aan de verkeerde
Ook een manier van reageren wat niet gewenst is.quote:ps: ik wenste hem niet eens dood; ik zei dattie op een hoop moest vallen
Trigger, als je toch wakker bent, pluk Meki eens uit het FB topic, die gek post het helemaal volquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:12 schreef Triggershot het volgende:
Ja hoi NED, ben jij bereid af te koelen?
Jij hebt respect voor mensen die auto's in de fik steken omdat iemand is doodgeschoten?quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:15 schreef Meki het volgende:
[..]
In tegenstelling heb ik respect voor andere mensen die een andere mening hebben
In tegenstelling wens jij iemand DOOD omdat ie andere mening heeft
Hou jij je ook even in met het trollen, de mods weten prima hoe ze moeten reageren op verwensingen, de uitvoerende mods zijn dan ook door jou en mij ingelicht zowel in FB als achter de schermen, verder is klagen in het FB topic genoeg.quote:
Hou aub alle onzin verhalen voor jequote:Op zondag 21 oktober 2007 02:19 schreef NED het volgende:
[..]
Jij hebt respect voor mensen die auto's in de fik steken omdat iemand is doodgeschoten?
Dat ie eventjes 2 agenten levensgevaarlijker verwondde doet er dan eventjes niet meer toe?????![]()
Prima dat jij er respect voor hebt lamlul; ik heb er geen greintje respect voor!
Waar troll ik en bron en bewijs graagquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hou jij je ook even in met het trollen, de mods weten prima hoe ze moeten reageren op verwensingen, de uitvoerende mods zijn dan ook door jou en mij ingelicht zowel in FB als achter de schermen, verder is klagen in het FB topic genoeg.
Ik denk dat ze bagetellisatie met steun verwarren, maar in dit geval kom dat redelijk op hetzelfde neer. Tot zover mijn bescheiden mening.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Hou aub alle onzin verhalen voor je
Waar zie jij mij letterlijk dat ik ze steun ?? BRON ???
Alsof ik dáár wakker van lig.quote:Meki loopt gewoon te trollen hier, hij vraagt er gewoon om , opdat hij iemand een ban aan kan naaien...
je moet toch eens beter leren lezen .. ze hadden een jerrycan in de kofferbak van hun auto die met hun toestemming onderzocht werd .. en tja, zo vreemd is dat niet, hele hordes die een jerrycan met wat benzine in de kofferbak hebben, voor noodgevallen, voor de grasmaaier, whateverquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:09 schreef NED het volgende:
De daders hadden ze te pakken, maar hey, je mag best met een jerrycan benzine over straat lopen. Tuurlijk, dat kan allemaal, zelfs als je bij de politie te boek staat als onruststoker!
Nee, niet genoeg bewijs, sorry voor de overlast jongens, off you go....
Schei toch uit! Zulk soort tuig hoort niet thuis in Nederland!
- edit -
Dat is niet waar - kijk eens in de postgeschiedenis van dat jongetje.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:24 schreef Kjew het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bagetellisatie met steun verwarren, maar in dit geval kom dat redelijk op hetzelfde neer. Tot zover mijn bescheiden mening.
Als het gewone normale mensen waren zou ik die verklaring accepteren. Als het echter mensen ware die bij de harde kern van onruststokers horen dan zou ik er al minder waarde aan hechten.quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:05 schreef moussie het volgende:
[..]
je moet toch eens beter leren lezen .. ze hadden een jerrycan in de kofferbak van hun auto die met hun toestemming onderzocht werd .. en tja, zo vreemd is dat niet, hele hordes die een jerrycan met wat benzine in de kofferbak hebben, voor noodgevallen, voor de grasmaaier, whatever
Je bent wel erg goedgelovig.quote:Op zondag 21 oktober 2007 04:05 schreef moussie het volgende:
[..]
je moet toch eens beter leren lezen .. ze hadden een jerrycan in de kofferbak van hun auto die met hun toestemming onderzocht werd .. en tja, zo vreemd is dat niet, hele hordes die een jerrycan met wat benzine in de kofferbak hebben, voor noodgevallen, voor de grasmaaier, whatever
Ze wonen toch allemaal in flats met schotels?quote:Op zondag 21 oktober 2007 06:22 schreef popolon het volgende:
[..]
Je bent wel erg goedgelovig.
De jokers weren aangehouden met een jerrycan op straat toen er relletje uitbraken en er een auto al in de hens stond.
'Nee meneer de politie, we gaan onze grasmaaier bijtanken'.
We hebben geen gras in de tuin, want een tuin? Wat is dat?
zeker die ene foto gezien in de krant, AD geloof ikquote:Op zondag 21 oktober 2007 06:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ze wonen toch allemaal in flats met schotels?
Okay, dat is het andere uiterste, maar het is overduidelijk dat je niet met een jerrycan over straat gaat lopen als er ergens anders branden gesticht worden. Dat is dom en terecht dat men ze oppakt, want waar rook is is vuur, in dit geval letterlijk.
idd, ik hoorde trouwens dat de aandelen Pickwick met 17,5% gestegen zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2007 08:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
Gaat prima zo met de negatieve beeldvorming van de marokkanen. Nog even en dan worden zelfs de paar goeden die over zijn uitgekotst door de samenleving.
Geen foto gezien, ik lees af en toe wat NU.nl, verder zit ik in Indonesie. Echter als mensen me hier komen vragen wat er NU weer aan de hand is daaro, dan moet ik me eventjes inlezen natuurlijkquote:Op zondag 21 oktober 2007 07:47 schreef borisz het volgende:
[..]
zeker die ene foto gezien in de krant, AD geloof ik![]()
Well, dat is meer een probleem van die paar goeden en misschien wel geloof (o jeee)... het is in de islam schijnbaar niet mogelijk om kritiek te hebben op anderen van hetzelfde geloof. Gewoon zwijgen is dat dus. En in het Nederlandse is zwijgen instemmen volgens het spreekwoord. Zie daar, het grote conflict.quote:Op zondag 21 oktober 2007 08:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
Gaat prima zo met de negatieve beeldvorming van de marokkanen. Nog even en dan worden zelfs de paar goeden die over zijn uitgekotst door de samenleving.
Het valt me trouwens weer op dat Balkenende hier compleet onzichtbaar is.quote:Op zondag 21 oktober 2007 09:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Rita Verdonk belde zojuist. Ze bedankt de rellende jongeren alvast voor alle stemmen.
die zit nu met 6 predikanten spindocters te brainstormen wat voor een nietszeggend antwoord Balkje moet gaan oreren. Onze grote roergangerquote:Op zondag 21 oktober 2007 10:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het valt me trouwens weer op dat Balkenende hier compleet onzichtbaar is.
Die zal wel zeggen dat je het ook van de zonnige kant moet bekijken, elke afgebrande auto heeft nu nog eenmalig voor vervuiling gezorgd maar zal dat in de toekomst niet meer doen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:40 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
die zit nu met 6 predikanten spindocters te brainstormen wat voor een nietszeggend antwoord Balkje moet gaan oreren. Onze grote roerganger![]()
Overigens zou ik wel eens een IQ-test van die man willen zien, is toch weer helemaal in.
volgens mij kunnen we de volgende keer beter op de partij stemmen die datgene belooft wat we niet willen dan krijg je uiteindelijk datgene dat je wel wil.quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:29 schreef Steeven het volgende:
Wat een fantastisch staaltje Nederlandse struisvogelpolitiek. Het komt echt over als 'we doen onze handen voor de ogen en dan houdt het vanzelf op'. Wat snijden sommige politici zichzelf in de vingers. Waarom luisteren ze nu niet naar het volk en grijpen ze in, daar zijn ze toch voor gekozen, waarom doen ze altijd zo dwars. Vind je het gek dat de kloof tussen burger en politici steeds groter wordt.
Dat noemt men toch poldermodel:?quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:14 schreef kawotski het volgende:
[..]
volgens mij kunnen we de volgende keer beter op de partij stemmen die datgene belooft wat we niet willen dan krijg je uiteindelijk datgene dat je wel wil.
nou nee .. heeft niets met goedgelovig te maken maar alles met een beetje kennis van de wetquote:Op zondag 21 oktober 2007 06:22 schreef popolon het volgende:
Je bent wel erg goedgelovig.
ze liepen anders niet met die jerrycan op straat heb ik begrepen, ze werden in de auto aangehouden en hebben zelf toestemming gegeven om de wagen te onderzoeken, toen werd dat ding in de kofferbak gevondenquote:De jokers werden aangehouden met een jerrycan op straat toen er relletje uitbraken en er een auto al in de hens stond.
duh, ik noem wat redenen op waarom mensen een jerrycan met benzine in de kofferbak kunnen hebben, ik had kunnen weten dat jullie allemaal die, in dit geval gezien de locatie vrijwel onmogelijke, grasmaaier eruit zouden pikken .. als ik nou onverzekerde/gejatte scooter had gezegd ..quote:'Nee meneer de politie, we gaan onze grasmaaier bijtanken'.
We hebben geen gras in de tuin, want een tuin? Wat is dat?
Mmmm..quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:27 schreef Drugshond het volgende:
tvp.... het is toch wel een beetje gezellig hier ?
Natuurlijk hebben de ouders er wel iets mee te maken. Het zijn kinderen. Dan zijn de ouders ook verantwoordelijk.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Familie heeft er niks mee te maken
Dus als jij een misdaad pleegt mogen wij jou familie arresteren
quote:Op zondag 21 oktober 2007 08:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
Dus als jij iets doet dan mogen wij je moeder en je vader ook erbij arresterenquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:19 schreef sizzler het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben de ouders er wel iets mee te maken. Het zijn kinderen. Dan zijn de ouders ook verantwoordelijk.
quote:12:49:09 21-10-07 13 G BRAN BR 1 AUTOBRAND JAN EVERTSENSTRAAT 333 AMSTERDAM (ASD) [ 522 ]
710211249090102998 0102998 BRW Amsterdam-Amstelland ( Monitorcode )
710211249090100969 0100969 BRW Amsterdam Teunis ( Lichtkrant Provisorium )
Er is een verschil tussen iemand verantwoordelijk houden of in staat van beschuldiging stellen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Dus als jij iets doet dan mogen wij je moeder en je vader ook erbij arresteren
quote:De gemeente Amsterdam gaat onwillige ouders van reljongeren korten op hun kinderbijslag. Amsterdam wil de ouders zo dwingen hun kinderen aan te spreken op hun wangedrag. Het geld gaat dan naar een voogd die het gezin begeleidt.
De gemeente probeert al langer om hangjongeren die problemen veroorzaken aan te pakken. Naast hulpverleners en zogenoemde straatcoaches worden ook de ouders erbij betrokken. Ouders voelen zich vaak niet verantwoordelijk voor het gedrag van hun kinderen.
Minister Ter Horst steunt het plan en denkt dat het wettelijk kan. Binnenkort besluit de gemeenteraad erover.
Bron
Klopt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:08 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iemand verantwoordelijk houden of in staat van beschuldiging stellen.
Je moet bij verantwoordelijk houden denken in termen van dit:
[..]
Wanneer mijn kinderen iets uitvreten, zullen ze naar mij komen. Wanneer ze melding hebben gemaakt en er niets mee gedaan wordt door de ouders? Mja, dan zijn de ouders verantwoordelijk voor de kosten die dit met zich mee brengen. Reken er maar op dat ik mijn kinderen keihard aanpak wanneer ze om deze reden een auto in de fik gaan steken. En het zou terecht zijn dat de ouders ervoor zorgden dat de eigenaar van die auto een schadevergoeding kreeg. Al dan niet opgelegd door een rechter.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Dus als jij iets doet dan mogen wij je moeder en je vader ook erbij arresteren
tja, maar dan moeten de gezinsvoogden en andere hulpverlenende instanties hun zaakjes wel goed op een rijtje hebben .. immers, dit algeheel had hoogstwaarschijnlijk niet gebeurt als de hulpverleners wel naar de ouders hadden geluisterd en Bilal in de kliniek hadden gehouden, niet waar ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:08 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iemand verantwoordelijk houden of in staat van beschuldiging stellen.
Je moet bij verantwoordelijk houden denken in termen van dit:
[..]
Dit heeft niets te maken met de opmerking waarop ik reageerde.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:24 schreef moussie het volgende:
[..]
tja, maar dan moeten de gezinsvoogden en andere hulpverlenende instanties hun zaakjes wel goed op een rijtje hebben .. immers, dit algeheel had hoogstwaarschijnlijk niet gebeurt als de hulpverleners wel naar de ouders hadden geluisterd en Bilal in de kliniek hadden gehouden, niet waar ?
Klopt als een bus, áls mijn zus kloten had gehad was het mijn broer geweest.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:24 schreef moussie het volgende:
[..]
tja, maar dan moeten de gezinsvoogden en andere hulpverlenende instanties hun zaakjes wel goed op een rijtje hebben .. immers, dit algeheel had hoogstwaarschijnlijk niet gebeurt als de hulpverleners wel naar de ouders hadden geluisterd en Bilal in de kliniek hadden gehouden, niet waar ?
wat zal Wilders balen zegquote:Op zondag 21 oktober 2007 09:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Rita Verdonk belde zojuist. Ze bedankt de rellende jongeren alvast voor alle stemmen.
Je klinkt alsof je daar blij mee bent.quote:Op zondag 21 oktober 2007 08:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
Financieel, maar niet strafrechtelijk.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:19 schreef sizzler het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben de ouders er wel iets mee te maken. Het zijn kinderen. Dan zijn de ouders ook verantwoordelijk.
Gericht geschoten? Vind je dat niet buitenproportioneel voor een autobrand per nacht?quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:14 schreef Zwansen het volgende:
Hele buurt afzetten en laat het leger daar maar huishouden. Stel maar een avondklok in. Op iedereen die geen geldige reden heeft om buiten te komen mag gericht worden geschoten.
Moet je eens kijken hoe snel de opvoeding verbeterd word als die ook strafrechtelijk aangepakt zullen worden....quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Financieel, maar niet strafrechtelijk.
De naaste familie weet heel vaak het beste waar een patiënt aan toe is.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:36 schreef Dr.Nikita het volgende:
ohja, sinds wanneer zijn ouders medische/psychiatrische specialisten waarnaar geluisterd tevens hun advies opgevolgd moet worden?
Als het mijn auto zou zijn, heb je toch wat voldoeningquote:Op zondag 21 oktober 2007 15:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Gericht geschoten? Vind je dat niet buitenproportioneel voor een autobrand per nacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |