Het valt me trouwens weer op dat Balkenende hier compleet onzichtbaar is.quote:Op zondag 21 oktober 2007 09:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Rita Verdonk belde zojuist. Ze bedankt de rellende jongeren alvast voor alle stemmen.
die zit nu met 6 predikanten spindocters te brainstormen wat voor een nietszeggend antwoord Balkje moet gaan oreren. Onze grote roergangerquote:Op zondag 21 oktober 2007 10:16 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het valt me trouwens weer op dat Balkenende hier compleet onzichtbaar is.
Die zal wel zeggen dat je het ook van de zonnige kant moet bekijken, elke afgebrande auto heeft nu nog eenmalig voor vervuiling gezorgd maar zal dat in de toekomst niet meer doen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:40 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
die zit nu met 6 predikanten spindocters te brainstormen wat voor een nietszeggend antwoord Balkje moet gaan oreren. Onze grote roerganger![]()
Overigens zou ik wel eens een IQ-test van die man willen zien, is toch weer helemaal in.
volgens mij kunnen we de volgende keer beter op de partij stemmen die datgene belooft wat we niet willen dan krijg je uiteindelijk datgene dat je wel wil.quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:29 schreef Steeven het volgende:
Wat een fantastisch staaltje Nederlandse struisvogelpolitiek. Het komt echt over als 'we doen onze handen voor de ogen en dan houdt het vanzelf op'. Wat snijden sommige politici zichzelf in de vingers. Waarom luisteren ze nu niet naar het volk en grijpen ze in, daar zijn ze toch voor gekozen, waarom doen ze altijd zo dwars. Vind je het gek dat de kloof tussen burger en politici steeds groter wordt.
Dat noemt men toch poldermodel:?quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:14 schreef kawotski het volgende:
[..]
volgens mij kunnen we de volgende keer beter op de partij stemmen die datgene belooft wat we niet willen dan krijg je uiteindelijk datgene dat je wel wil.
nou nee .. heeft niets met goedgelovig te maken maar alles met een beetje kennis van de wetquote:Op zondag 21 oktober 2007 06:22 schreef popolon het volgende:
Je bent wel erg goedgelovig.
ze liepen anders niet met die jerrycan op straat heb ik begrepen, ze werden in de auto aangehouden en hebben zelf toestemming gegeven om de wagen te onderzoeken, toen werd dat ding in de kofferbak gevondenquote:De jokers werden aangehouden met een jerrycan op straat toen er relletje uitbraken en er een auto al in de hens stond.
duh, ik noem wat redenen op waarom mensen een jerrycan met benzine in de kofferbak kunnen hebben, ik had kunnen weten dat jullie allemaal die, in dit geval gezien de locatie vrijwel onmogelijke, grasmaaier eruit zouden pikken .. als ik nou onverzekerde/gejatte scooter had gezegd ..quote:'Nee meneer de politie, we gaan onze grasmaaier bijtanken'.
We hebben geen gras in de tuin, want een tuin? Wat is dat?
Mmmm..quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:27 schreef Drugshond het volgende:
tvp.... het is toch wel een beetje gezellig hier ?
Natuurlijk hebben de ouders er wel iets mee te maken. Het zijn kinderen. Dan zijn de ouders ook verantwoordelijk.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Familie heeft er niks mee te maken
Dus als jij een misdaad pleegt mogen wij jou familie arresteren
quote:Op zondag 21 oktober 2007 08:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
Gaat prima zo met de negatieve beeldvorming van de marokkanen. Nog even en dan worden zelfs de paar goeden die over zijn uitgekotst door de samenleving.
Dus als jij iets doet dan mogen wij je moeder en je vader ook erbij arresterenquote:Op zondag 21 oktober 2007 13:19 schreef sizzler het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben de ouders er wel iets mee te maken. Het zijn kinderen. Dan zijn de ouders ook verantwoordelijk.
quote:12:49:09 21-10-07 13 G BRAN BR 1 AUTOBRAND JAN EVERTSENSTRAAT 333 AMSTERDAM (ASD) [ 522 ]
710211249090102998 0102998 BRW Amsterdam-Amstelland ( Monitorcode )
710211249090100969 0100969 BRW Amsterdam Teunis ( Lichtkrant Provisorium )
Er is een verschil tussen iemand verantwoordelijk houden of in staat van beschuldiging stellen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Dus als jij iets doet dan mogen wij je moeder en je vader ook erbij arresteren
quote:De gemeente Amsterdam gaat onwillige ouders van reljongeren korten op hun kinderbijslag. Amsterdam wil de ouders zo dwingen hun kinderen aan te spreken op hun wangedrag. Het geld gaat dan naar een voogd die het gezin begeleidt.
De gemeente probeert al langer om hangjongeren die problemen veroorzaken aan te pakken. Naast hulpverleners en zogenoemde straatcoaches worden ook de ouders erbij betrokken. Ouders voelen zich vaak niet verantwoordelijk voor het gedrag van hun kinderen.
Minister Ter Horst steunt het plan en denkt dat het wettelijk kan. Binnenkort besluit de gemeenteraad erover.
Bron
Klopt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:08 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iemand verantwoordelijk houden of in staat van beschuldiging stellen.
Je moet bij verantwoordelijk houden denken in termen van dit:
[..]
Wanneer mijn kinderen iets uitvreten, zullen ze naar mij komen. Wanneer ze melding hebben gemaakt en er niets mee gedaan wordt door de ouders? Mja, dan zijn de ouders verantwoordelijk voor de kosten die dit met zich mee brengen. Reken er maar op dat ik mijn kinderen keihard aanpak wanneer ze om deze reden een auto in de fik gaan steken. En het zou terecht zijn dat de ouders ervoor zorgden dat de eigenaar van die auto een schadevergoeding kreeg. Al dan niet opgelegd door een rechter.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:54 schreef Meki het volgende:
[..]
Dus als jij iets doet dan mogen wij je moeder en je vader ook erbij arresteren
tja, maar dan moeten de gezinsvoogden en andere hulpverlenende instanties hun zaakjes wel goed op een rijtje hebben .. immers, dit algeheel had hoogstwaarschijnlijk niet gebeurt als de hulpverleners wel naar de ouders hadden geluisterd en Bilal in de kliniek hadden gehouden, niet waar ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:08 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen iemand verantwoordelijk houden of in staat van beschuldiging stellen.
Je moet bij verantwoordelijk houden denken in termen van dit:
[..]
Dit heeft niets te maken met de opmerking waarop ik reageerde.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:24 schreef moussie het volgende:
[..]
tja, maar dan moeten de gezinsvoogden en andere hulpverlenende instanties hun zaakjes wel goed op een rijtje hebben .. immers, dit algeheel had hoogstwaarschijnlijk niet gebeurt als de hulpverleners wel naar de ouders hadden geluisterd en Bilal in de kliniek hadden gehouden, niet waar ?
Klopt als een bus, áls mijn zus kloten had gehad was het mijn broer geweest.quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:24 schreef moussie het volgende:
[..]
tja, maar dan moeten de gezinsvoogden en andere hulpverlenende instanties hun zaakjes wel goed op een rijtje hebben .. immers, dit algeheel had hoogstwaarschijnlijk niet gebeurt als de hulpverleners wel naar de ouders hadden geluisterd en Bilal in de kliniek hadden gehouden, niet waar ?
wat zal Wilders balen zegquote:Op zondag 21 oktober 2007 09:07 schreef DrWolffenstein het volgende:
Rita Verdonk belde zojuist. Ze bedankt de rellende jongeren alvast voor alle stemmen.
Je klinkt alsof je daar blij mee bent.quote:Op zondag 21 oktober 2007 08:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
Gaat prima zo met de negatieve beeldvorming van de marokkanen. Nog even en dan worden zelfs de paar goeden die over zijn uitgekotst door de samenleving.
Financieel, maar niet strafrechtelijk.quote:Op zondag 21 oktober 2007 13:19 schreef sizzler het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben de ouders er wel iets mee te maken. Het zijn kinderen. Dan zijn de ouders ook verantwoordelijk.
Gericht geschoten? Vind je dat niet buitenproportioneel voor een autobrand per nacht?quote:Op zondag 21 oktober 2007 14:14 schreef Zwansen het volgende:
Hele buurt afzetten en laat het leger daar maar huishouden. Stel maar een avondklok in. Op iedereen die geen geldige reden heeft om buiten te komen mag gericht worden geschoten.
Moet je eens kijken hoe snel de opvoeding verbeterd word als die ook strafrechtelijk aangepakt zullen worden....quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Financieel, maar niet strafrechtelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |