abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54065341
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:20 schreef FiveseveN het volgende:
Grappig is dat de NOS-radio WEL de supportersrellen vermeldt maar drie uitgebrande auto's en twee dito containers NIET
Het blijft wel spannend.
als die supporters, als ze toch willen rellen, nu Slotervaart ingetrokken waren om zo wat Pyronamen hun lucifers af te pakken, ipv zinloos rotzooi te trappen en een agent ernstig te verwonden.... dat was nu zinvol geweest.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_54065344
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:44 schreef De_Dwaas het volgende:

[..]

Dat het weer Marokanen zijn die de boel lopen te verzieken in dit land. En hoe wordt dit straks afgeschilderd door politiek Den Haag, als incidenten? of hebben deze jongens allemaal een moeilijke jeugd gehad en vinden ze daarom dat ze de hele rotzooi van een ander maar in de fik mogen steken? Vanaf dag 1 had de politie hier keihard tegen op moeten treden. Vuur moet je met vuur bestrijden.

Nee onjuist

Ik heb jou niks horen zeggen over de 400 ajax hooligans die een agent zwaar mishandeld hebben.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_54065347
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:43 schreef Meki het volgende:

[..]

En gelijk denk jij Slotervaart ?? dat is nou vooroordeel

Het is Amsterdam NOORD
Er wonen ook Marokkanen in Amsterdam Noord.
pi_54065374
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:46 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Stelletje prutsers daar in Amsterdam. Zal mij benieuwen hoeveel auto's er nog in de fik gestoken moeten worden voordat ze daar doorkrijgen dat ze gewoon elke aanleiding met beide handen aangrijpen om spul te slopen, en dat ze de situatie niet kunnen stabiliseren door dat tuig hun gang te laten gaan, maar dat het de situatie juist verergert.

De dood van die Bilal is geen aanleiding voor hun. Het is een excuus.
Gelijk denken dat dit bij Slotervaart hoort

Nogmaals het is Amsterdam Noord
20 km verder op ??

of wil jij elke brand verband leggen met Slotervaart
pi_54065386
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:47 schreef rgras het volgende:

[..]

Er wonen ook Marokkanen in Amsterdam Noord.
Wat wil je ermee zeggen
pi_54065404
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:47 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee onjuist

Ik heb jou niks horen zeggen over de 400 ajax hooligans die een agent zwaar mishandeld hebben.
Die worden vast en zeker hard aangepakt, heel goed! Nu al dat rottuig oppakken voordat Nederlanders dat zelf gaan doen en dat is iets wat ik niet wil. De overheid moet dat tuig oppakken en desnoods het Nederlands Paspoort afpakken.
pi_54065408
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:49 schreef Meki het volgende:

[..]

20 km verder op ??

Als Marokkanen in de wijk Slotervaart het nodig vinden om branden te stichtten naar aanleiding van Bilal, waarom zouden de Marokkanen in Amsterdam-Noord dat dan niet doen?
  zondag 21 oktober 2007 @ 01:52:31 #108
186348 De_Dwaas
Ja hou je hé
pi_54065430
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:47 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee onjuist

Ja waarom kunnnen dat soort idioten een agent zwaar mishandelen? Omdat je in dit land alles kan maken wat je wil. De politie hier zie je alleen wanneer ze boetes uitschrijven. Als ze nou gewoon meteen hard ingrijpen houden dit soort wantoestanden vanzelf op want dan denken mensen wel 2 keer na voordat ze zulke geintjes uithalen.
Een dwaas leeft arm om rijk te sterven.....
pi_54065435
PRIO 2 containerbrand : DE HAGEN : RIJSSEN 5132RSN
21-10-2007 01:49:16 - Twente - Monitorcode

Twente is nu ook al bereikt
  zondag 21 oktober 2007 @ 01:53:05 #110
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54065436
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:51 schreef rgras het volgende:

[..]

Als Marokkanen in de wijk Slotervaart het nodig vinden om branden te stichtten naar aanleiding van Bilal, waarom zouden de Marokkanen in Amsterdam-Noord dat dan niet doen?
Omdat je niet alle Marokkkanen over een kam moet scheren misschien ?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_54065449
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:51 schreef rgras het volgende:

[..]

Waarom zou ik nog de moeite nog nemen om op jou niksnuttige vooroordelen te gaan reageren ??
pi_54065464
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:52 schreef De_Dwaas het volgende:

[..]

Ja waarom kunnnen dat soort idioten een agent zwaar mishandelen? Omdat je in dit land alles kan maken wat je wil. De politie hier zie je alleen wanneer ze boetes uitschrijven. Als ze nou gewoon meteen hard ingrijpen houden dit soort wantoestanden vanzelf op want dan denken mensen wel 2 keer na voordat ze zulke geintjes uithalen.

De politie vindt het belangrijk nu op dit moment om een boete te geven als je geen licht hebt op je fiets
  zondag 21 oktober 2007 @ 01:55:34 #113
186348 De_Dwaas
Ja hou je hé
pi_54065473
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:50 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Die worden vast en zeker hard aangepakt, heel goed! Nu al dat rottuig oppakken voordat Nederlanders dat zelf gaan doen en dat is iets wat ik niet wil. De overheid moet dat tuig oppakken en desnoods het Nederlands Paspoort afpakken.
Precies, hier in Nederland laten we alles zover komen dat we straks weer toestanden krijgen zoals we die hadden met Theo. Vandaag of morgen moet men er niet van opkijken dat er ook een moskee in de fik vliegt en de boel helemaal uit de hand loopt.
Een dwaas leeft arm om rijk te sterven.....
pi_54065474
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:53 schreef popolon het volgende:

[..]

Omdat je niet alle Marokkkanen over een kam moet scheren misschien ?
Je kan Marokkanen vervangen door bijv Nederlander.. wat jij wil. Maar ik neem aan dat mijn punt duidelijk is.
pi_54065478
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:50 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Hard aanpakken is het antwoord
Maar we kunnen onmogelijk hun paspoort afpakken. dat kunnen we ook niet met de 400 relschoppers
  zondag 21 oktober 2007 @ 01:57:22 #116
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_54065506
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:49 schreef Meki het volgende:

[..]

20 km verder op ??

Ten eerste: wil je hier nu mee impliceren dat Marokkanen te stom zijn om 20km te reizen? Dat is discriminatie hoor.
En ten tweede: mijn argument blijft staan - er is geen sprake van een aanleiding, het is gewoon een excuus.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_54065542
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:57 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ten eerste: wil je hier nu mee impliceren dat Marokkanen te stom zijn om 20km te reizen? Dat is discriminatie hoor.
En ten tweede: mijn argument blijft staan - er is geen sprake van een aanleiding, het is gewoon een excuus.

Weet je wat elke brand in Nederland hebben Marokkanen gedaan

er is geen aanleiding het is inderdaad een excuus .
pi_54065554
Het is godverdomme een grof schandaal, dát is het!

Die vuile hufters moeten ze kei en keihard aanpakken!

Het zal je auto maar zijn
pi_54065574
- Even een moderatie tvp -
  zondag 21 oktober 2007 @ 02:01:21 #120
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_54065580
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:55 schreef Meki het volgende:

[..]

Maar we kunnen onmogelijk hun paspoort afpakken. dat kunnen we ook niet met de 400 relschoppers
Is het misschien tot je botte harses doorgedrongen dat die relschoppers (hoogstwaarschijnlijk) enkel een NL paspoort hebben maar die verrekte kutmocro's zowel een NL als een Marokkaans paspoort?

Pak ze gewoon dat NL paspoort af, dan zijn ze nog steeds Marokkaan en niet statenloos. Eventueel kun je dan nog eens bij wijze van proef loslaten. Als ze dan NOG eens over de schreef gaan kun je ze linea recta op 't vliegtuig schoppen. Vraag aan een paar voormalige Belgische Rijkswachters even hoe dat moet. Naar 't schijnt gaat dat prima met behulp van een kussentje...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zondag 21 oktober 2007 @ 02:01:55 #121
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_54065586
- Edit: User gericht -

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2007 03:15:08 ]
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_54065600
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 02:01 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Is het misschien tot je botte harses doorgedrongen dat die relschoppers (hoogstwaarschijnlijk) enkel een NL paspoort hebben maar die verrekte kutmocro's zowel een NL als een Marokkaans paspoort?

Pak ze gewoon dat NL paspoort af, dan zijn ze nog steeds Marokkaan en niet statenloos. Eventueel kun je dan nog eens bij wijze van proef loslaten. Als ze dan NOG eens over de schreef gaan kun je ze linea recta op 't vliegtuig schoppen. Vraag aan een paar voormalige Belgische Rijkswachters even hoe dat moet. Naar 't schijnt gaat dat prima met behulp van een kussentje...

Nogmaals de wet verbiedt het om iemand zijn paspoort af te pakken
je kan moeilijk een baby weghalen bij een gezin
pi_54065608
En natuurlijk wéér niemand aangehouden...... hell, ze laten zelfs gasten gaan die een jerrycan met benzine bij zich hebben en bekend staan bij de politie als oproerkraaiers

Godsklere, stel voor mijn part een nachtklok in daaro!

Vuil smerig vies tuig! Die achterlijke debiele halal of hoe die geitenneuker ook mag heten heeft 2 agenten levensgevaarlijk verwondt; vind je het gek dat die hun pistool trekken??????

Wat een kutland is NEderland toch ook geworden zeg. Bah bah
pi_54065609
quote:
Op zondag 21 oktober 2007 01:55 schreef Meki het volgende:

[..]

Paspoort afpakken wordt zeker weten mogelijk, dit is volgens mij in uitzonderlijke gevallen al mogelijk. Tuig dat keer op keer de fout in gaat kunnen het beste op het vliegtuig gezet worden, als de familie mee wilt mogen ze hun paspoort ook inleveren en vliegen ze gratis mee. Opgeruimd, de Nederlandse relschoppers moeten opgepakt worden.
pi_54065613
- Edit: reageren op flame -

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2007 03:15:44 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')