als die supporters, als ze toch willen rellen, nu Slotervaart ingetrokken waren om zo wat Pyronamen hun lucifers af te pakken, ipv zinloos rotzooi te trappen en een agent ernstig te verwonden.... dat was nu zinvol geweest.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:20 schreef FiveseveN het volgende:
Grappig is dat de NOS-radio WEL de supportersrellen vermeldt maar drie uitgebrande auto's en twee dito containers NIET
Het blijft wel spannend.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:44 schreef De_Dwaas het volgende:
[..]
Dat het weer Marokanen zijn die de boel lopen te verzieken in dit land. En hoe wordt dit straks afgeschilderd door politiek Den Haag, als incidenten? of hebben deze jongens allemaal een moeilijke jeugd gehad en vinden ze daarom dat ze de hele rotzooi van een ander maar in de fik mogen steken? Vanaf dag 1 had de politie hier keihard tegen op moeten treden. Vuur moet je met vuur bestrijden.
Er wonen ook Marokkanen in Amsterdam Noord.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:43 schreef Meki het volgende:
[..]
En gelijk denk jij Slotervaart ??dat is nou vooroordeel
Het is Amsterdam NOORD![]()
Gelijk denken dat dit bij Slotervaart hoortquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:46 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Stelletje prutsers daar in Amsterdam. Zal mij benieuwen hoeveel auto's er nog in de fik gestoken moeten worden voordat ze daar doorkrijgen dat ze gewoon elke aanleiding met beide handen aangrijpen om spul te slopen, en dat ze de situatie niet kunnen stabiliseren door dat tuig hun gang te laten gaan, maar dat het de situatie juist verergert.
De dood van die Bilal is geen aanleiding voor hun. Het is een excuus.
Wat wil je ermee zeggenquote:Op zondag 21 oktober 2007 01:47 schreef rgras het volgende:
[..]
Er wonen ook Marokkanen in Amsterdam Noord.![]()
Die worden vast en zeker hard aangepakt, heel goed! Nu al dat rottuig oppakken voordat Nederlanders dat zelf gaan doen en dat is iets wat ik niet wil. De overheid moet dat tuig oppakken en desnoods het Nederlands Paspoort afpakken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee onjuist
Ik heb jou niks horen zeggen over de 400 ajax hooligans die een agent zwaar mishandeld hebben.
Als Marokkanen in de wijk Slotervaart het nodig vinden om branden te stichtten naar aanleiding van Bilal, waarom zouden de Marokkanen in Amsterdam-Noord dat dan niet doen?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Gelijk denken dat dit bij Slotervaart hoort
Nogmaals het is Amsterdam Noord
20 km verder op ??
of wil jij elke brand verband leggen met Slotervaart
Ja waarom kunnnen dat soort idioten een agent zwaar mishandelen? Omdat je in dit land alles kan maken wat je wil. De politie hier zie je alleen wanneer ze boetes uitschrijven. Als ze nou gewoon meteen hard ingrijpen houden dit soort wantoestanden vanzelf op want dan denken mensen wel 2 keer na voordat ze zulke geintjes uithalen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:47 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee onjuist
Ik heb jou niks horen zeggen over de 400 ajax hooligans die een agent zwaar mishandeld hebben.
Omdat je niet alle Marokkkanen over een kam moet scheren misschien ?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:51 schreef rgras het volgende:
[..]
Als Marokkanen in de wijk Slotervaart het nodig vinden om branden te stichtten naar aanleiding van Bilal, waarom zouden de Marokkanen in Amsterdam-Noord dat dan niet doen?
Waarom zou ik nog de moeite nog nemen om op jou niksnuttige vooroordelen te gaan reageren ??quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:51 schreef rgras het volgende:
[..]
Als Marokkanen in de wijk Slotervaart het nodig vinden om branden te stichtten naar aanleiding van Bilal, waarom zouden de Marokkanen in Amsterdam-Noord dat dan niet doen?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:52 schreef De_Dwaas het volgende:
[..]
Ja waarom kunnnen dat soort idioten een agent zwaar mishandelen? Omdat je in dit land alles kan maken wat je wil. De politie hier zie je alleen wanneer ze boetes uitschrijven. Als ze nou gewoon meteen hard ingrijpen houden dit soort wantoestanden vanzelf op want dan denken mensen wel 2 keer na voordat ze zulke geintjes uithalen.
Precies, hier in Nederland laten we alles zover komen dat we straks weer toestanden krijgen zoals we die hadden met Theo. Vandaag of morgen moet men er niet van opkijken dat er ook een moskee in de fik vliegt en de boel helemaal uit de hand loopt.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Die worden vast en zeker hard aangepakt, heel goed! Nu al dat rottuig oppakken voordat Nederlanders dat zelf gaan doen en dat is iets wat ik niet wil. De overheid moet dat tuig oppakken en desnoods het Nederlands Paspoort afpakken.
Je kan Marokkanen vervangen door bijv Nederlander.. wat jij wil. Maar ik neem aan dat mijn punt duidelijk is.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Omdat je niet alle Marokkkanen over een kam moet scheren misschien ?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:50 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Die worden vast en zeker hard aangepakt, heel goed! Nu al dat rottuig oppakken voordat Nederlanders dat zelf gaan doen en dat is iets wat ik niet wil. De overheid moet dat tuig oppakken en desnoods het Nederlands Paspoort afpakken.
Ten eerste: wil je hier nu mee impliceren dat Marokkanen te stom zijn om 20km te reizen? Dat is discriminatie hoor.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:49 schreef Meki het volgende:
[..]
Gelijk denken dat dit bij Slotervaart hoort
Nogmaals het is Amsterdam Noord
20 km verder op ??
of wil jij elke brand verband leggen met Slotervaart
quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:57 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ten eerste: wil je hier nu mee impliceren dat Marokkanen te stom zijn om 20km te reizen? Dat is discriminatie hoor.
En ten tweede: mijn argument blijft staan - er is geen sprake van een aanleiding, het is gewoon een excuus.
Is het misschien tot je botte harses doorgedrongen dat die relschoppers (hoogstwaarschijnlijk) enkel een NL paspoort hebben maar die verrekte kutmocro's zowel een NL als een Marokkaans paspoort?quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Hard aanpakken is het antwoord
Maar we kunnen onmogelijk hun paspoort afpakken. dat kunnen we ook niet met de 400 relschoppers
quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Is het misschien tot je botte harses doorgedrongen dat die relschoppers (hoogstwaarschijnlijk) enkel een NL paspoort hebben maar die verrekte kutmocro's zowel een NL als een Marokkaans paspoort?
Pak ze gewoon dat NL paspoort af, dan zijn ze nog steeds Marokkaan en niet statenloos. Eventueel kun je dan nog eens bij wijze van proef loslaten. Als ze dan NOG eens over de schreef gaan kun je ze linea recta op 't vliegtuig schoppen. Vraag aan een paar voormalige Belgische Rijkswachters even hoe dat moet. Naar 't schijnt gaat dat prima met behulp van een kussentje...
Paspoort afpakken wordt zeker weten mogelijk, dit is volgens mij in uitzonderlijke gevallen al mogelijk. Tuig dat keer op keer de fout in gaat kunnen het beste op het vliegtuig gezet worden, als de familie mee wilt mogen ze hun paspoort ook inleveren en vliegen ze gratis mee. Opgeruimd, de Nederlandse relschoppers moeten opgepakt worden.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:55 schreef Meki het volgende:
[..]
Hard aanpakken is het antwoord
Maar we kunnen onmogelijk hun paspoort afpakken. dat kunnen we ook niet met de 400 relschoppers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |