quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:03 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Paspoort afpakken wordt zeker weten mogelijk, dit is volgens mij in uitzonderlijke gevallen al mogelijk. Tuig dat keer op keer de fout in gaat kunnen het beste op het vliegtuig gezet worden, als de familie mee wilt mogen ze hun paspoort ook inleveren en vliegen ze gratis mee. Opgeruimd, de Nederlandse relschoppers moeten opgepakt worden.
En als ik Balkenende was dan toonde ik zelf ballen en schupte ik die klojo's eigenhandig het vliegtuig op! Houdoe en tot nooit meer ziens!!quote:Als ze dan NOG eens over de schreef gaan kun je ze linea recta op 't vliegtuig schoppen.
Nogmaals de daders zijn net geestenquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:03 schreef NED het volgende:
En natuurlijk wéér niemand aangehouden...... hell, ze laten zelfs gasten gaan die een jerrycan met benzine bij zich hebben en bekend staan bij de politie als oproerkraaiers
Godsklere, stel voor mijn part een nachtklok in daaro!
Vuil smerig vies tuig! Die achterlijke debiele halal of hoe die geitenneuker ook mag heten heeft 2 agenten levensgevaarlijk verwondt; vind je het gek dat die hun pistool trekken??????
Wat een kutland is NEderland toch ook geworden zeg. Bah bah
Dus dat betekent dat je jezelf nog niet gewonnen geeft? Gelukkig maar.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Hoezo dat weer
Natuurlijk was er geen aanleiding maar dat was al eerder bekend
Zeg ik dat? Neen!quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Familie heeft er niks mee te maken
Dus als jij een misdaad pleegt mogen wij jou familie arresteren
Ze vonden het een goede aanleiding om te gaan rellen met autobrandenquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:07 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Dus dat betekent dat je jezelf nog niet gewonnen geeft? Gelukkig maar.
Dit topic zonder jou is namelijk net als Brein zonder Tim Kuik... zonder schietschijf levert het gewoon geen leuke discussie op.![]()
Pff doe niet zo belachelijk. Ze hadden lui opgepakt die staan nu alweer opstraat. Geesten bestaan niet, gewoon met een leger aan politie die wijk in en iedereen die rotzooi trapt meteen oppakken.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:06 schreef Meki het volgende:
[..]
Nogmaals de daders zijn net geesten
Je kan ze niet pakken ze zijn je steeds voor
Onzin, die jongens kan je WEL pakken! Het is godsklere geen georganiseerde misdaad!quote:
...zucht....quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:03 schreef Meki het volgende:
[..]
Nogmaals de wet verbiedt het om iemand zijn paspoort af te pakken
je kan moeilijk een baby weghalen bij een gezin
Per PM mag je aan Meki vertellen wat je van hem vindt, desnoods ga je bij hem langs voor mijn part, maar reageer niet op de persoon, de user is niet je vijand.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:14 schreef NED het volgende:
[..]
Ik ben al afgekoeld, Meki is gewoon een achterlijke mongool die deze acties goed probeert te praten.
Dan ben je bij mij aan de verkeerde
Ook een manier van reageren wat niet gewenst is.quote:ps: ik wenste hem niet eens dood; ik zei dattie op een hoop moest vallen
Trigger, als je toch wakker bent, pluk Meki eens uit het FB topic, die gek post het helemaal volquote:Op zondag 21 oktober 2007 02:12 schreef Triggershot het volgende:
Ja hoi NED, ben jij bereid af te koelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |