Mee eens.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:07 schreef Liquidootje het volgende:
Vond der niks
als dat zingen is...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:10 schreef bbfakir het volgende:
Hij kan wel zingen maar zijn tanden.
Volgens mij hadden we de vorige keer afgesproken om niet bij iedere reclame weer te gaan zeiken.quote:
Had je je geluid wel aan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:10 schreef bbfakir het volgende:
Hij kan wel zingen maar zijn tanden.
Hij is nooit anders geweest.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:10 schreef amaranta het volgende:
Heeft Gordon wel een spiegel thuis? Hij heeft dus totaal geen recht van spreken. Meteen dat arme meisje afkraken op dr bril.
quote:
Ach.. afkraken.. Ze kon er zelf toch ook hartelijk om lachen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:10 schreef amaranta het volgende:
Heeft Gordon wel een spiegel thuis? Hij heeft dus totaal geen recht van spreken. Meteen dat arme meisje afkraken op dr bril.
De spanning die ze had zag je wegvloeien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:15 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ach.. afkraken.. Ze kon er zelf toch ook hartelijk om lachen.
Dat heb ik dan niet meegekregen. Hield waarschijnlijk pauzequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:11 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we de vorige keer afgesproken om niet bij iedere reclame weer te gaan zeiken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |