Ik denk dat je dat toch wel krijgt. Dat is elke keer zo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:18 schreef Lynx666 het volgende:
Zolang ik maar niet het idee krijg bij de eerste theaterronde van "Wie de fuck zíjn die mensen?!?"
Mja dat klopt wel, maar vaak heb je bij de goede audities al enkele personen die je niet gauw vergeet, de dan nog onbekende gezichten doen me dan toch al een stuk minderquote:Op vrijdag 26 oktober 2007 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat toch wel krijgt. Dat is elke keer zo.
Morgen Zwolle.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 17:43 schreef methodmich het volgende:
Morgen Dordrecht toch? Benieuwd of ik nog bekende koppen zie.
Eindelijk?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 11:32 schreef methodmich het volgende:
Hmm, tegenvallend. Wanneer komt Dordt dan eindelijk eens een keer??
Dan is het goedquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 12:13 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar je moet het een beetje aandikken Bos.
Nee idd. Wel goed zelfs.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:06 schreef N.icka het volgende:
Ik vind haar niet echt slecht
Mee eens.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:07 schreef Liquidootje het volgende:
Vond der niks
als dat zingen is...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:10 schreef bbfakir het volgende:
Hij kan wel zingen maar zijn tanden.
Volgens mij hadden we de vorige keer afgesproken om niet bij iedere reclame weer te gaan zeiken.quote:
Had je je geluid wel aan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:10 schreef bbfakir het volgende:
Hij kan wel zingen maar zijn tanden.
Hij is nooit anders geweest.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:10 schreef amaranta het volgende:
Heeft Gordon wel een spiegel thuis? Hij heeft dus totaal geen recht van spreken. Meteen dat arme meisje afkraken op dr bril.
quote:
Ach.. afkraken.. Ze kon er zelf toch ook hartelijk om lachen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:10 schreef amaranta het volgende:
Heeft Gordon wel een spiegel thuis? Hij heeft dus totaal geen recht van spreken. Meteen dat arme meisje afkraken op dr bril.
De spanning die ze had zag je wegvloeien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:15 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ach.. afkraken.. Ze kon er zelf toch ook hartelijk om lachen.
Dat heb ik dan niet meegekregen. Hield waarschijnlijk pauzequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:11 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we de vorige keer afgesproken om niet bij iedere reclame weer te gaan zeiken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |