als dat zingen is...quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:10 schreef bbfakir het volgende:
Hij kan wel zingen maar zijn tanden.
Volgens mij hadden we de vorige keer afgesproken om niet bij iedere reclame weer te gaan zeiken.quote:
Had je je geluid wel aan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:10 schreef bbfakir het volgende:
Hij kan wel zingen maar zijn tanden.
Hij is nooit anders geweest.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:10 schreef amaranta het volgende:
Heeft Gordon wel een spiegel thuis? Hij heeft dus totaal geen recht van spreken. Meteen dat arme meisje afkraken op dr bril.
quote:
Ach.. afkraken.. Ze kon er zelf toch ook hartelijk om lachen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:10 schreef amaranta het volgende:
Heeft Gordon wel een spiegel thuis? Hij heeft dus totaal geen recht van spreken. Meteen dat arme meisje afkraken op dr bril.
De spanning die ze had zag je wegvloeien.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:15 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ach.. afkraken.. Ze kon er zelf toch ook hartelijk om lachen.
Dat heb ik dan niet meegekregen. Hield waarschijnlijk pauzequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:11 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we de vorige keer afgesproken om niet bij iedere reclame weer te gaan zeiken.![]()
dan wel een slechte grap, want ik moet niet lachenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:20 schreef Karina het volgende:
Heeft die griet nou echt zoveel kapsones? Of zit ze gewoon een geintje te maken.
Om iemand te beoordelen hoef je niet per se de kwaliteiten te hebben waarop je kritiek hebt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:10 schreef amaranta het volgende:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:22 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het niet een stem waarvan ik 20 nummers achter elkaar kan aanhoren op een cd.
Te zoet.
Ow, zegt dat dan meteen!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Om iemand te beoordelen hoef je niet per se de kwaliteiten te hebben waarop je kritiek hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |