dan wel een slechte grap, want ik moet niet lachenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:20 schreef Karina het volgende:
Heeft die griet nou echt zoveel kapsones? Of zit ze gewoon een geintje te maken.
Om iemand te beoordelen hoef je niet per se de kwaliteiten te hebben waarop je kritiek hebt.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:10 schreef amaranta het volgende:
Heeft Gordon wel een spiegel thuis? Hij heeft dus totaal geen recht van spreken. Meteen dat arme meisje afkraken op dr bril.
quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:22 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het niet een stem waarvan ik 20 nummers achter elkaar kan aanhoren op een cd.
Te zoet.
Ow, zegt dat dan meteen!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:22 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Om iemand te beoordelen hoef je niet per se de kwaliteiten te hebben waarop je kritiek hebt.
vergeet meppel nietquote:
Ja.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:25 schreef Karina het volgende:
Die broek van die gast. En die arme Gordon hoort zijn lied verkracht worden.
Om ons te irriterenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:27 schreef Karina het volgende:
Waarom moet die trut steeds in beeld?
zodat wij ons heel erg kunnen ergerenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:27 schreef Karina het volgende:
Waarom moet die trut steeds in beeld?
Stevie-Ann komt uit Limburg, en ze is de Nederlandse Norah Jones/Katie Melua, call it as you will.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:29 schreef jmac het volgende:
Mensen uit limburg en alles boven drenthe moeten gewoon niet gaan zingen met hun verrote accent.
paul in een jurk=quality tv time?quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:30 schreef jmac het volgende:
*tijd om paul de leeuw te kijken* Quality tv time
Dat was mijn eerste gedachtequote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:34 schreef amaranta het volgende:
Gordon gaat vast vragen of ze zwanger is....
uitzondering daargelatenquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:31 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Stevie-Ann komt uit Limburg, en ze is de Nederlandse Norah Jones/Katie Melua, call it as you will.![]()
Mijne ookquote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte
Volgens mij ook, het was helemaal niet slecht. Had best doorgekund naar de volgende ronde.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Niet door.Volgens mij kan ze het best.
Haha, en ze gaat door!!!!!!!quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 20:38 schreef vw_caddy het volgende:
Zie Martijn kijken bij haar"Hee, geen bandje he..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |