Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:34 schreef Zhenar het volgende:
Haar schorre stem is nu haar kracht, maar zal snel vervelend worden. Die komt niet ver![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:12 schreef ChrisJX het volgende:
Dus dit is niet het fantopic voor de Turkse vriendin die Turks is van de kelner die een vriendin uit Turkije heeft?
Inderdaad!quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:44 schreef soylent het volgende:
Is zij Aisha Echteld die meezingt op een nummer van the Opposites?
Krijge we de 'Gemaakt!', 'Nep!', 'Arrogant!' reacties nu alweer?quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:04 schreef Andiyan het volgende:
Ik vond haar wel leuk, maar niet heel bijzonder ofzo. Beetje gemaakt.
Kan je nu alweer niet tegen kritiek op je favoriete kandidaat?quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Krijge we de 'Gemaakt!', 'Nep!', 'Arrogant!' reacties nu alweer?.
Zou kunenn inderdaad, maar haar voorkomen en uiterlijk is nog een troef die ze in handen heeft.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:34 schreef Zhenar het volgende:
Haar schorre stem is nu haar kracht, maar zal snel vervelend worden. Die komt niet ver![]()
Ik kan heel goed tegen kritiekquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:07 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Kan je nu alweer niet tegen kritiek op je favoriete kandidaat?![]()
Dat ja. Verder vind ik haar niet echt speciaal om te zien ofzo.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:09 schreef Fir3fly het volgende:
Klonk best goed.
Ik krijg er wel warme gevoelens van andersquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat ja. Verder vind ik haar niet echt speciaal om te zien ofzo.
quote:Op zondag 25 november 2007 17:58 schreef BVO het volgende:
Ik wil mijn vaatje zout anders wel over haar leeg strooien hoor.
Mee eens. Ik vond haar echt goed...heeft iemand een linkje naar haar performance tijdens de eeerste auditieronde?quote:Op zondag 25 november 2007 17:51 schreef BVO het volgende:
Zullen we maar stoppen? De winnares lijkt me bekend.
Sorry, theater ronde bedoelde ik...quote:Op zondag 25 november 2007 19:07 schreef sbientje het volgende:
staat toch al in dit topic?
Kort in dit stukje http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)algirl.avi_plain.xmlquote:Op zondag 25 november 2007 19:09 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Sorry, theater ronde bedoelde ik...
Ik vind haar gewoon stom.quote:Op zondag 25 november 2007 17:57 schreef female81 het volgende:
Ik vind haar nogal zouteloos overkomen, maar lijk een van de weinigen te zijn.
Tquote:Op maandag 26 november 2007 02:25 schreef Together het volgende:
Jaaaaa wat deed ze het goed! En wat is ze leuk, grappig, lief en mooi.
Ik zie 'm ook hoorquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor de fans een screentje:
[ afbeelding ]
Wie ziet 'm niet dan?quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:59 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ik zie hem wel, ruilen van computer Sven?
Blijkbaar wel vaker verkeerd gelezen dusquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:05 schreef Fir3fly het volgende:
Shit, verkeerd gelezen. Ik dacht dat jij haar ook goed vond
?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:14 schreef Svensational het volgende:
Ik vond haar op Raffaëla lijken ten tijden van haar auditie en die vond ik toen ook stom. Ze zal niet ver komen denk ik. Bovendien komt ze gemaakt en nep over, tikkeltje arrogant ook.
quote:
ik had het gezien jaquote:Op maandag 26 november 2007 20:09 schreef Together het volgende:
Haar moeder (en de rest van Mai Tai) is nu bij De Wereld Draait Door.
Nee, waarschijnlijk gewoon overheen gescrolled.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Blijkbaar wel vaker verkeerd gelezen dus
[..]
[..]
Die niet boeiende posts scroll ik ook vaak door.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk gewoon overheen gescrolled.
Ouch, nu pas valt me op wat voor een vreemde uitspraak ze heeft. Dit vind ik echt helemaal niks.quote:Op maandag 3 december 2007 12:01 schreef BVO het volgende:
Haar trio; http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)handni.avi_plain.xml
Goed hoor.
hoe oud is ze dan? ik gok op 19quote:
het kan toch? Sommige mensen zien er nou eenmaal jonger uitquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik geloof er helemaal niets van dat ze 29 is.
Als ik jou zie reageren denk ik altijd dat je twaalf bentquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het kan toch? Sommige mensen zien er nou eenmaal jonger uit![]()
Ik ben ook 29.... maar de meeste denken dat ik 24 ben ofzo
Ik dacht altijd dat c_a al iets van 35 wasquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik jou zie reageren denk ik altijd dat je twaalf bent!
Nou ja!quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik jou zie reageren denk ik altijd dat je twaalf bent!
Moet ik dit positief of negatief zienquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat c_a al iets van 35 was!
Op haar Hyves.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:26 schreef -Liss het volgende:
Is zijn 29?
Oke, daar sta ik ook echt van te kijken, waar staat dat? :$
Ze is niet de enige die dat denkt over zichzelf hoorquote:Op zondag 9 december 2007 02:06 schreef Knipoogje het volgende:
Eindelijk iemand die gewoon positief denkt en haarzelf op #1 zet
Verder vind ik haar absolute middelmaat qua zang
Nee, ik zie nu dat bijna alle 'gekleurde' dames zichzelf op 1 hebben gezet. Stukje temperament zeg maarquote:Op zondag 9 december 2007 08:37 schreef Woelli het volgende:
Ze is niet de enige die dat denkt over zichzelf hoor
Dat ja. Leuke persoonlijkheid, maar haar stem gaat haar tegenwerken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:23 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind haar wel redelijk, maar zeker geen winnaar ofzo.
Nee, maar ik dus ook niet met hunquote:Op zondag 9 december 2007 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
BVO, vergeet niet dat niet iedereen het met jou eens hóeft te zijn he.
Je kunt ook hier kijken: Uitzendingen + data + filmpjesquote:Op maandag 10 december 2007 18:19 schreef Deceit het volgende:
waar staat haar solo??
Btw die laatste foto met Nathalie.. lol..
quote:Op maandag 10 december 2007 20:18 schreef Deceit het volgende:
Neh.. de link is fout daar! moet je op haar solo drukken.. of iig niet gehel solo
True, te eentonig..quote:Op zondag 9 december 2007 17:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat ja. Leuke persoonlijkheid, maar haar stem gaat haar tegenwerken.
Vind ze cool.quote:Op maandag 10 december 2007 19:05 schreef Woelli het volgende:
waarom heeft Aisha die button weer op
Misschien moet dat?quote:Op maandag 10 december 2007 19:05 schreef Woelli het volgende:
waarom heeft Aisha die button weer op
Nathalie heeft die van haar namelijke niet opquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien moet dat?
Leuke foto's
Ik vind Aisha niks, maar ik geloof niet dat ze bij de laatste 18 zit omdat haar moeder toevallig bekend is hoorquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf dit een gevalletje "We laten je ver komen omdat je moeder bekend is'' vinden... er waren veel betere kandidaten dan zij
Joh, houd toch op, dat jouw favorieten het toevallig niet redden wil niet zeggen dat één van de beste en leukste kandidaten uit 4 jaar Idols hier onterecht staat hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf dit een gevalletje "We laten je ver komen omdat je moeder bekend is'' vinden... er waren veel betere kandidaten dan zij
afgevallen? Onder haar jas?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nathalie heeft die van haar namelijke niet op
Ik hoop zelfs dat ze het heel goed gaat doen vanavond.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:40 schreef BVO het volgende:
Ik hoop dat ze het een beetje goed gaat doen vanavond.
29 jaar alquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:44 schreef robert2006 het volgende:
die gaat het goed doen, het zingen heeft ze natuurlijk niet van een vreemde.
maar ze is 29 jaar!!!!!!!!!! al best wel een oudje, die er wel nog goed geconserveerd uitziet
Daar is geen woord aan gelogen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:14 schreef Together het volgende:
En ze zag er best spectaculair uit.
Haar lippen waren vier keer zo groot geworden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:14 schreef Together het volgende:
Ik vond het helemaal niet slecht. En ze zag er best spectaculair uit.
Ik had ook liever Aisha gezien dan Asnat, maar echt jammer vind ik het nu ook weer niet.quote:Op zondag 16 december 2007 09:03 schreef happyme28 het volgende:
Op basis van optreden gister terecht misschien, maar over de hele lijn had ze er gewoon bij moeten zitten
Echt belachelijk dat ze Asnat 'in naam van de muziek' doorlaten en Aisha niet .. ben het er niet mee eens.
Lijkt mij ook intressant!quote:Op zondag 16 december 2007 02:22 schreef Together het volgende:
Hopelijk binnenkort op idols.nl: Thuis bij Aisha!
Ik had precies hetzelfdequote:Op maandag 17 december 2007 04:17 schreef Greetings het volgende:
Holy shit, bijna 30 al![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zou toch zweren dat ze 16, 17 was!![]()
Ik denk dat het juist was bedoeld als verwijzing naar Aisha's eigen woordenquote:Op maandag 17 december 2007 19:18 schreef PeRi het volgende:
"Die 'donkeren' altijd.."? Doe eens niet zo wereldvreemd Mrsgod.
Ik generaliseer helemaal niets, ik zou dit namelijk zelf nooit zeggen. Dat was puur afgeleid van haar rare argument. Wat heeft je huidskleur nou te maken met wat voor nummer je zingt. En waarom zou dat de reden zijn ze niet door is. Crap imo.quote:Op maandag 17 december 2007 19:36 schreef PeRi het volgende:
Hoef jij nog niet te generaliseren of wel? Ik doelde nl. op je eigen zin.
Anyway, ik ben blijd at ze er uit is, vond haar echt vreselijk laatste paar aflevering..
Maar als je zegt dat "die 'donkeren' weten", dan zeg je dus dat ze het allemaal (of het overgrote deel) dat ook doet, misschien was dit je intentie niet, maar het komt wat ongelukkig over.quote:Op maandag 17 december 2007 19:13 schreef Mrsgod het volgende:
"ik denk omdat ik donker ben, dat ze bij mij geen rock nummer vonden passen"
HAHAH, jezus. Die "donkere" weten zichzelf altijd heel erg goed te discrimineren. Zielig.
Ze was gewoon slecht.
Was mijn intentie niet nee, vandaar het tussen haakjes stond. Moest gewoon enorm lachen om wat ze zei. Dat is precies hetzelfde als dat bijv. Charlene zou zeggen als ze eruit lag. "Ja want ik zong een R&B nummer maar ik ben blank!"quote:Op maandag 17 december 2007 19:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar als je zegt dat "die 'donkeren' weten", dan zeg je dus dat ze het allemaal (of het overgrote deel) dat ook doet, misschien was dit je intentie niet, maar het komt wat ongelukkig over.
Ik hoorde de jury bij hun onderonsje iets prevelen over leeftijd, dus het kan zijn dat ze niet voor Aisha hebben gekozen vanwege haar leeftijd, hoewel ze het ongetwijfeld jammer vonden dat ze niet bij de eerste 10 zat.quote:Op zondag 16 december 2007 17:18 schreef --Globe-- het volgende:
Aisha moest inderdaad in plaats van Asnat door.
Dan had ze volgende week het publiek vast ingepakt.
Als ik wil posten dan doe ik dat gewoon. Posten in een topic dat je niet interessant vindt daarentegen is vrij kansloos.quote:Op woensdag 19 december 2007 16:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit topic kan nu wel langzaam naar onder, niet interessant meer.
charlene is volgens mij indisch, dus ook niet echt blank. aisha heeft voor een gedeelte wel gelijk hoeveel donkegekleurde mensen of negers zingen rockmuziek? de lenny kravitz en tina turners etc daargelaten, ze zijn echt op 1 hand te tellen, het publiek verwacht het nietquote:Op maandag 17 december 2007 19:42 schreef Mrsgod het volgende:
[..]
Was mijn intentie niet nee, vandaar het tussen haakjes stond. Moest gewoon enorm lachen om wat ze zei. Dat is precies hetzelfde als dat bijv. Charlene zou zeggen als ze eruit lag. "Ja want ik zong een R&B nummer maar ik ben blank!"
Haha, nee dat had ik al helemaal niet verwacht.quote:Op woensdag 19 december 2007 15:51 schreef BVO het volgende:
Voor de mensen die nog niet genoeg verbaasd waren over haar leeftijd; haar zoontje mag ook al bijna meedoen. Die is 9.
Meteen aan het begin van de video dat muziekje, History van Mai Taiquote:Op woensdag 19 december 2007 19:30 schreef Marissje het volgende:
Thuis bij Aisha (en met Naomi & Ferry ;p) .
quote:Op woensdag 19 december 2007 15:51 schreef BVO het volgende:
Voor de mensen die nog niet genoeg verbaasd waren over haar leeftijd; haar zoontje mag ook al bijna meedoen. Die is 9.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |