Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:34 schreef Zhenar het volgende:
Haar schorre stem is nu haar kracht, maar zal snel vervelend worden. Die komt niet ver![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:12 schreef ChrisJX het volgende:
Dus dit is niet het fantopic voor de Turkse vriendin die Turks is van de kelner die een vriendin uit Turkije heeft?
Inderdaad!quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:44 schreef soylent het volgende:
Is zij Aisha Echteld die meezingt op een nummer van the Opposites?
Krijge we de 'Gemaakt!', 'Nep!', 'Arrogant!' reacties nu alweer?quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:04 schreef Andiyan het volgende:
Ik vond haar wel leuk, maar niet heel bijzonder ofzo. Beetje gemaakt.
Kan je nu alweer niet tegen kritiek op je favoriete kandidaat?quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Krijge we de 'Gemaakt!', 'Nep!', 'Arrogant!' reacties nu alweer?.
Zou kunenn inderdaad, maar haar voorkomen en uiterlijk is nog een troef die ze in handen heeft.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:34 schreef Zhenar het volgende:
Haar schorre stem is nu haar kracht, maar zal snel vervelend worden. Die komt niet ver![]()
Ik kan heel goed tegen kritiekquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:07 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Kan je nu alweer niet tegen kritiek op je favoriete kandidaat?![]()
Dat ja. Verder vind ik haar niet echt speciaal om te zien ofzo.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:09 schreef Fir3fly het volgende:
Klonk best goed.
Ik krijg er wel warme gevoelens van andersquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat ja. Verder vind ik haar niet echt speciaal om te zien ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |