Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:34 schreef Zhenar het volgende:
Haar schorre stem is nu haar kracht, maar zal snel vervelend worden. Die komt niet ver![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:12 schreef ChrisJX het volgende:
Dus dit is niet het fantopic voor de Turkse vriendin die Turks is van de kelner die een vriendin uit Turkije heeft?
Inderdaad!quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:44 schreef soylent het volgende:
Is zij Aisha Echteld die meezingt op een nummer van the Opposites?
Krijge we de 'Gemaakt!', 'Nep!', 'Arrogant!' reacties nu alweer?quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:04 schreef Andiyan het volgende:
Ik vond haar wel leuk, maar niet heel bijzonder ofzo. Beetje gemaakt.
Kan je nu alweer niet tegen kritiek op je favoriete kandidaat?quote:Op zondag 21 oktober 2007 18:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Krijge we de 'Gemaakt!', 'Nep!', 'Arrogant!' reacties nu alweer?.
Zou kunenn inderdaad, maar haar voorkomen en uiterlijk is nog een troef die ze in handen heeft.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:34 schreef Zhenar het volgende:
Haar schorre stem is nu haar kracht, maar zal snel vervelend worden. Die komt niet ver![]()
Ik kan heel goed tegen kritiekquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:07 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Kan je nu alweer niet tegen kritiek op je favoriete kandidaat?![]()
Dat ja. Verder vind ik haar niet echt speciaal om te zien ofzo.quote:Op zondag 21 oktober 2007 01:09 schreef Fir3fly het volgende:
Klonk best goed.
Ik krijg er wel warme gevoelens van andersquote:Op woensdag 24 oktober 2007 18:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat ja. Verder vind ik haar niet echt speciaal om te zien ofzo.
quote:Op zondag 25 november 2007 17:58 schreef BVO het volgende:
Ik wil mijn vaatje zout anders wel over haar leeg strooien hoor.
Mee eens. Ik vond haar echt goed...heeft iemand een linkje naar haar performance tijdens de eeerste auditieronde?quote:Op zondag 25 november 2007 17:51 schreef BVO het volgende:
Zullen we maar stoppen? De winnares lijkt me bekend.
Sorry, theater ronde bedoelde ik...quote:Op zondag 25 november 2007 19:07 schreef sbientje het volgende:
staat toch al in dit topic?
Kort in dit stukje http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)algirl.avi_plain.xmlquote:Op zondag 25 november 2007 19:09 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Sorry, theater ronde bedoelde ik...
Ik vind haar gewoon stom.quote:Op zondag 25 november 2007 17:57 schreef female81 het volgende:
Ik vind haar nogal zouteloos overkomen, maar lijk een van de weinigen te zijn.
Tquote:Op maandag 26 november 2007 02:25 schreef Together het volgende:
Jaaaaa wat deed ze het goed! En wat is ze leuk, grappig, lief en mooi.
Ik zie 'm ook hoorquote:Op dinsdag 27 november 2007 16:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor de fans een screentje:
[ afbeelding ]
Wie ziet 'm niet dan?quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:59 schreef Fir3fly het volgende:
Nou ik zie hem wel, ruilen van computer Sven?
Blijkbaar wel vaker verkeerd gelezen dusquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:05 schreef Fir3fly het volgende:
Shit, verkeerd gelezen. Ik dacht dat jij haar ook goed vond
?
quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:14 schreef Svensational het volgende:
Ik vond haar op Raffaëla lijken ten tijden van haar auditie en die vond ik toen ook stom. Ze zal niet ver komen denk ik. Bovendien komt ze gemaakt en nep over, tikkeltje arrogant ook.
quote:
ik had het gezien jaquote:Op maandag 26 november 2007 20:09 schreef Together het volgende:
Haar moeder (en de rest van Mai Tai) is nu bij De Wereld Draait Door.
Nee, waarschijnlijk gewoon overheen gescrolled.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Blijkbaar wel vaker verkeerd gelezen dus
[..]
[..]
Die niet boeiende posts scroll ik ook vaak door.quote:Op dinsdag 27 november 2007 17:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk gewoon overheen gescrolled.
Ouch, nu pas valt me op wat voor een vreemde uitspraak ze heeft. Dit vind ik echt helemaal niks.quote:Op maandag 3 december 2007 12:01 schreef BVO het volgende:
Haar trio; http://www.rtl.nl/(vm=/sh(...)handni.avi_plain.xml
Goed hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |