hoe oud is ze dan? ik gok op 19quote:
het kan toch? Sommige mensen zien er nou eenmaal jonger uitquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik geloof er helemaal niets van dat ze 29 is.
Als ik jou zie reageren denk ik altijd dat je twaalf bentquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het kan toch? Sommige mensen zien er nou eenmaal jonger uit![]()
Ik ben ook 29.... maar de meeste denken dat ik 24 ben ofzo
Ik dacht altijd dat c_a al iets van 35 wasquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik jou zie reageren denk ik altijd dat je twaalf bent!
Nou ja!quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ik jou zie reageren denk ik altijd dat je twaalf bent!
Moet ik dit positief of negatief zienquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat c_a al iets van 35 was!
Op haar Hyves.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:26 schreef -Liss het volgende:
Is zijn 29?
Oke, daar sta ik ook echt van te kijken, waar staat dat? :$
Ze is niet de enige die dat denkt over zichzelf hoorquote:Op zondag 9 december 2007 02:06 schreef Knipoogje het volgende:
Eindelijk iemand die gewoon positief denkt en haarzelf op #1 zet
Verder vind ik haar absolute middelmaat qua zang
Nee, ik zie nu dat bijna alle 'gekleurde' dames zichzelf op 1 hebben gezet. Stukje temperament zeg maarquote:Op zondag 9 december 2007 08:37 schreef Woelli het volgende:
Ze is niet de enige die dat denkt over zichzelf hoor
Dat ja. Leuke persoonlijkheid, maar haar stem gaat haar tegenwerken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:23 schreef MissBliss het volgende:
Ik vind haar wel redelijk, maar zeker geen winnaar ofzo.
Nee, maar ik dus ook niet met hunquote:Op zondag 9 december 2007 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
BVO, vergeet niet dat niet iedereen het met jou eens hóeft te zijn he.
Je kunt ook hier kijken: Uitzendingen + data + filmpjesquote:Op maandag 10 december 2007 18:19 schreef Deceit het volgende:
waar staat haar solo??
Btw die laatste foto met Nathalie.. lol..
quote:Op maandag 10 december 2007 20:18 schreef Deceit het volgende:
Neh.. de link is fout daar! moet je op haar solo drukken.. of iig niet gehel solo
True, te eentonig..quote:Op zondag 9 december 2007 17:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat ja. Leuke persoonlijkheid, maar haar stem gaat haar tegenwerken.
Vind ze cool.quote:Op maandag 10 december 2007 19:05 schreef Woelli het volgende:
waarom heeft Aisha die button weer op
Misschien moet dat?quote:Op maandag 10 december 2007 19:05 schreef Woelli het volgende:
waarom heeft Aisha die button weer op
Nathalie heeft die van haar namelijke niet opquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Misschien moet dat?
Leuke foto's
Ik vind Aisha niks, maar ik geloof niet dat ze bij de laatste 18 zit omdat haar moeder toevallig bekend is hoorquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf dit een gevalletje "We laten je ver komen omdat je moeder bekend is'' vinden... er waren veel betere kandidaten dan zij
Joh, houd toch op, dat jouw favorieten het toevallig niet redden wil niet zeggen dat één van de beste en leukste kandidaten uit 4 jaar Idols hier onterecht staat hoor.quote:Op dinsdag 11 december 2007 20:27 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf dit een gevalletje "We laten je ver komen omdat je moeder bekend is'' vinden... er waren veel betere kandidaten dan zij
afgevallen? Onder haar jas?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nathalie heeft die van haar namelijke niet op
Ik hoop zelfs dat ze het heel goed gaat doen vanavond.quote:Op zaterdag 15 december 2007 15:40 schreef BVO het volgende:
Ik hoop dat ze het een beetje goed gaat doen vanavond.
29 jaar alquote:Op zaterdag 15 december 2007 19:44 schreef robert2006 het volgende:
die gaat het goed doen, het zingen heeft ze natuurlijk niet van een vreemde.
maar ze is 29 jaar!!!!!!!!!! al best wel een oudje, die er wel nog goed geconserveerd uitziet
Daar is geen woord aan gelogen.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:14 schreef Together het volgende:
En ze zag er best spectaculair uit.
Haar lippen waren vier keer zo groot geworden.quote:Op zaterdag 15 december 2007 20:14 schreef Together het volgende:
Ik vond het helemaal niet slecht. En ze zag er best spectaculair uit.
Ik had ook liever Aisha gezien dan Asnat, maar echt jammer vind ik het nu ook weer niet.quote:Op zondag 16 december 2007 09:03 schreef happyme28 het volgende:
Op basis van optreden gister terecht misschien, maar over de hele lijn had ze er gewoon bij moeten zitten
Echt belachelijk dat ze Asnat 'in naam van de muziek' doorlaten en Aisha niet .. ben het er niet mee eens.
Lijkt mij ook intressant!quote:Op zondag 16 december 2007 02:22 schreef Together het volgende:
Hopelijk binnenkort op idols.nl: Thuis bij Aisha!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |