Tuin zatquote:Op maandag 22 oktober 2007 22:26 schreef gothic-blackie het volgende:
daarom heb ik ook altijd geleerd: als je rookt val je er een ander niet mee lastig, als jij bij mij op bezoek zou komen en je kan niet tegen rook, dan rook ik die dag gewoon niet binnen (ook als je bijvoorbeeld alleen 's avonds komt) en als ik bij jou zou komen heb je vast wel een mooi plekje buiten waar ik mijn slechte gewoonte kan voeden vooral nu je zo'n grote tuin hebt
Heb jij nog een bank nodig om dat grote huis mee te vullen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tuin zatIk heb COPD, dus rook is voor mij gewoon vervelend...
Ymme, wat naar van je konijntje. 8 jaar is wel heel erg oud voor zo'n diertje toch? Dan moet ie wel een goed leven gehad hebben bij jou
Hahaha, ik heb een zwarte leren tweezits die ik kwijt moet (klik in sig), en als je de vraagprijs geeft rijd ik wel naar Duitslandquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:29 schreef Rewimo het volgende:
Wat voor een bank? En kom je hem dan brengen?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:36 schreef Rewimo het volgende:
Sorry wij zijn niet zo van zwart...Maar langskomen mag je altijd
Haha, nee wij hebben net een nieuw bankstel (aardig groot ook),quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb jij nog een bank nodig om dat grote huis mee te vullen?![]()
Koffie zwart, staat genoteerdquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:59 schreef freecell het volgende:
Als je bij koffie wél aan zwart doet, ben ik ook geinteresseerd
Hier een handig hulpmiddel voor je, Ingrid: http://www.calorietabel.nl/quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
Freecell wel receptje neerzetten he.
Gewone cornflakes, zijn die wel goed voor de lijn? Heb het zakje niet meer, dus kan niet nalezen.
Is iig lekker. Met banaan en aardbei vandaag. Heb ik meteen wat fruit binnen.
En vanmiddag mezelf getrakteerd op een frusi. Lekker! Ok, met de assert. training wel 1 (enkele) twix gehad.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:05 schreef octopussy het volgende:
Ymme, nog gecondoleerd met je konijn.![]()
![]()
Ik ben beetje ziekjes. Moe, koud, rillerig, heb bijna de hele dag in bed gelegen.![]()
ranja? en duits brood?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:42 schreef Rewimo het volgende:
Natuurlijk hebben we koffieEn thee, en melk en sap en cola en...
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 12:07 schreef -Bubseltje- het volgende:
En ja hoor weer een dokter die zegt het ligt aan jezelfWaarschijnlijk door de stress ofzo.
Maar goed alles hangt van Arnhem af want eerst dat en dan kom ik pas en het programma terecht. Al zal ik de volgende keer aangeven dat ik ook nog een keer gezien wil worden door een reumatoloog om fibromyalgie uit te sluiten.
Dank je! Lijkt me handig! Nu in bedje gaat kruipen. Van de trap afvallen en daarna 2 uur assertiviteitstraining hakken er wel in. En een klein meisje die niet wil slapen. Nu slaapt ze op schoot.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hier een handig hulpmiddel voor je, Ingrid: http://www.calorietabel.nl/
Staan niet alleen calorieën in maar ook dingen als eiwitten, vetten en suikers.
En als je je inschrijft bij www.valtaf.nl kun je daar een eetdagboek bijhouden. Na het invullen kun je dan ook de voedingswaarde bekijken van je dagmenu en of je het goed samengesteld hebt.
2 personen:quote:
iddquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, die sonde heb je zelf in je lijf geduwd om aandacht te krijgen![]()
![]()
Het zit je niet meer zeg. Een pijnlijke enkel een een elleboog in je oogkas. Beterschap d'r mee.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben zo ongeinspireerd als een pot pindakaas...
mn enkel doet nog steeds pijn, en omdatper ongeluk een elleboog in mn oogkas gezet had, doet dat ook nog pijn
(gelukkig niet blauw)
![]()
vanavond naar Den Haag voor toneel.. enzo.. en vanmiddag ons tripje naar York boeken, hopelijk is er nog plek![]()
Ga anders eens bij een asiel langs, een heleboel leuke konijntjes hebben ze daar die zielig zijn!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 09:50 schreef ymme het volgende:
Iemand nog een leuk konijntje ik de aanbieding?
Mijn andere konijntje is nu zo zielig alleen
Veel plezier Liejannuh! Ben benieuwd hoe het daar is!quote:Op woensdag 24 oktober 2007 23:38 schreef Liejannuh het volgende:
Dank jullie wel!
En ik ga mijn best doen met foto;s maken en verhalen schrijven.
Zie je wel dat het goedkomt met je gewicht!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 07:50 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!
ik schrok vanmorgen van de weegschaal, hij gaf een historisch laag gewicht aan.. Jammergenoeg stond het er niet meer toen ik terug kwam van het douchen..
Ik moet nuchter blijven, en dat is eigenlijk best irritant.. Wel brood smeren maar er nog neit van mogen eten..
En denk er om: eentje kan al teveel zijnquote:Op donderdag 25 oktober 2007 07:56 schreef Stormqueen het volgende:
En Lianne, heel veel phun. Niet teveel olifanten pesten!
Nee ik heb een hele bobbelige vloer. Ik woon in een jaren '30 huis op de begane grond en het grondwaterpeil is gemiddeld iets boven de grond in de winter. Derhalve begint de fundering regelmatig te drijven en is het dus vrijwel onmogelijk een stabiel plektje te vindenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:04 schreef freecell het volgende:
SQ, je moet een nieuwe weegschaal!
Het meeste wat die van mij ooi heeft afgeweken is 300 gram. En dat kwam, omdat ik er anders op stond. Heb nu een vaste manier om er op te staan en krijg rustig 3x dezelfde meting
[..]
En denk er om: eentje kan al teveel zijn
Hij is van Soehnle en echt retebetrouwbaar, alleen mijn vloer nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:15 schreef Heavenlyblue het volgende:
Freecell, nog een kilo en je ziet een 6 staanGeweldig hoor
En teigan. laag gewicht is laag gewicht hoor. niet de hele dag door controleren of het blijft want je wordt gewoon zwaarder na een douche
Stormqueen, zo'n weegschaal zou ik dus nooit vertrouwen
Ik hecht nog al veel waarde aan het getalletje achter de komma, maar als zelfs het getal voor de komma zoveel verschilt per seconde...
Oude huizen ftwquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:22 schreef Heavenlyblue het volgende:
Ik krijg nu een soort visioen van een erg hobbelige half zwevende vloer bij SQ thuis![]()
Ik wil best een vlugge terrasmeet houden hoorquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:50 schreef teigan het volgende:
Sorry Stormqueen onze nieuwe bank komt over 3 weken...
Kom je even op de koffie, als je toch naar Groningen gaat?
het is een beetje koud voor een terras denk ik, maar is wel leuk...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil best een vlugge terrasmeet houden hoor
Ik ga mijn beste vriendin opzoeken, die woont daar
Hebben ze geen terrasverwarming in Groningen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:03 schreef teigan het volgende:
[..]
het is een beetje koud voor een terras denk ik, maar is wel leuk...
Rewimo, ik heb 1 november een gesprek in het RIjnpoort gebouw, tegen over kronenburg, bij de NUONquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:33 schreef Rewimo het volgende:
Hier ook koffie. En wel wat te doen. Maar niet zoveel zin
Ja heeft al ooit vaker in de fokdieetclub gestaan met een link naar youtube. Toen was ik helemaal verkocht en heb ik meteen het album van MIKA gekopieerd van een vriendin van me. Ik blijf dat liedje ook het mooiste liedje vinden van die hele cdquote:Op donderdag 25 oktober 2007 18:47 schreef Stormqueen het volgende:
Mika is tofsigmet zijn feel good nummer voor vetkleps!
Big girl you are beautiful
liedjedanst
er zitten er toch wel een paar tussen die je gerust dik kan noemenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 21:57 schreef freecell het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tcRiXOONqf0 Dit is de clip.
En ik vind de "big girls" niet big, maar mollig.
omdat sommige echt dik zijn (niet die meiden die je de hele tijd ziet maar sommige andere) en die kan echt niemand alleen mollig noemenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:02 schreef Troel het volgende:
ik vind
jij vindt
hij vindt
wij vinden
jullie vinden
zij vinden
vin·den (ov.ww.)
1 aantreffen, krijgen ofwel bij toeval, ofwel nadat men ernaar gezocht heeft
2 bedenken
3 op de genoemde wijze beschouwen of ervaren => beschouwen als
4 ondervinden, ten deel krijgen
Waarom kan de een nou wel aangeven dat hij of zij iets vindt en moet de ander daar meteen weer overheen antwoorden met een veel meer venijnig antwoord.![]()
Nee, jij VINDT ze echt dik. Dat is JOUW MENING. Prima als je het daar niet mee eens bent, maar dat kan je ook op een fatsoenlijke manier duidelijk maken. JOUW MENING is namelijk ook niet altijd de juiste.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
omdat sommige echt dik zijn (niet die meiden die je de hele tijd ziet maar sommige andere) en die kan echt niemand alleen mollig noemen
ik vind dat ik iemand die 150+ weegt gerust dik mag noemenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, jij VINDT ze echt dik. Dat is JOUW MENING. Prima als je het daar niet mee eens bent, maar dat kan je ook op een fatsoenlijke manier duidelijk maken. JOUW MENING is namelijk ook niet altijd de juiste.
"Ik ben het niet met je eens, want sommige meiden die je niet de hele tijd ziet, maar af en toe, die zien er in mijn optiek uit alsof ze 300 kilo wegen en dat vind ik niet echt mollig meer" heeft een heel andere toon dan degene die jij gebruikt.
Alles mag. Ik mag George Bush ook superintelligent noemen, maar ik denk dat niet veel mensen dat dan met me eens zullen zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik vind dat ik iemand die 150+ weegt gerust dik mag noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |