Wel jammer dat het vorig jaar niet van de grond is gekomen. 08 ga ik niet aanschaffen Ik vind het te duur om het ieder jaar nieuw te kopen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gedownload? Ik ook.
Het huidige seizoen is nog bezig, maar als je mee wilt doen kun je in seizoen twee erbij komen.
Wat wil je, FIFAquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel jammer dat het vorig jaar niet van de grond is gekomen. 08 ga ik niet aanschaffen Vind het te duur om het ieder jaar nieuw te kopen.
Ik vind het niet de moeite waard om het spel te kopenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel jammer dat het vorig jaar niet van de grond is gekomen. 08 ga ik niet aanschaffen Ik vind het te duur om het ieder jaar nieuw te kopen.
Geldt niet alleen voor FIFA. Ook voor alle andere spelen, zoals Football Manager e.d.quote:
FMquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geldt niet alleen voor FIFA. Ook voor alle andere spelen, zoals Football Manager e.d.
Ik ook, daarom nu gedownload. Vorig jaar wel gekocht om online te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel jammer dat het vorig jaar niet van de grond is gekomen. 08 ga ik niet aanschaffen Ik vind het te duur om het ieder jaar nieuw te kopen.
Ok, keer een potje spelen dan, lachen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ook, daarom nu gedownload. Vorig jaar wel gekocht om online te kunnen spelen.
Had je hem ook niet naar Giel moeten laten kijkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:14 schreef Againzender het volgende:
Vanavond geen stadion voor mij, Axel kotst al sinds 1 uur vanochtend, heb geen oog dichtgedaan
Rondje van mij. WIelerpronowinnaar 2007quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:49 schreef golfer het volgende:
Zo. Het wielerseizoen zit er ook weer op.
Het schaatsen kan beginnen.
Zozo, netjesquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 17:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Rondje van mij. WIelerpronowinnaar 2007
blijft altijd lastig hoor vvv thuisquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:09 schreef Bos81 het volgende:
Ik denk dat vrijwel iedereen er vanuit gaat dat PSV wint.
Ik ben ook naar het stadion
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:49 schreef golfer het volgende:
Zo. Het wielerseizoen zit er ook weer op.
Het schaatsen kan beginnen.
Houd je mond ff, Axel was net gestopt met kotsen!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:54 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]Ireen Wüst
tijd om op zoek te gaan naar een nieuwe avatar dus
quote:
quote:
Hij wist de uitslag (en vertoning) al en wilde je 90 minuten blauwbekken besparen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:14 schreef Againzender het volgende:
Vanavond geen stadion voor mij, Axel kotst al sinds 1 uur vanochtend, heb geen oog dichtgedaan
Nou had ik al het vermoeden dat het niet best zou worden, maar ja , je gaat toch steeds kijken tegen beter weten in.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:41 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hij wist de uitslag (en vertoning) al en wilde je 90 minuten blauwbekken besparen.
Maaruh, beterschap, nekkende kleintjes zijn zo smerig en sneu
Dat je maar een goede nacht hebtquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou had ik al het vermoeden dat het niet best zou worden, maar ja , je gaat toch steeds kijken tegen beter weten in.
Gelukkig is het kotsen gestopt en slaapt hij
dat gaat wel lukkne denk ik. Ookal is er hier vlakbij een auto afgefikt, maar hoe vreemd het ook klinkt, dat is voor mij net zoiets als een opengebroken auto hier. Misschien ook wel omdat het dezelfde daders zijn....quote:
Oe jakkesquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:56 schreef Againzender het volgende:
Houd je mond ff, Axel was net gestopt met kotsen!
ik zit er warmpjes bij iddquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:18 schreef pascalheister het volgende:
In amsterdam hebben ze het tenminste niet koud vannacht
Dat had ik dan nog niet bedachtquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nou had ik al het vermoeden dat het niet best zou worden, maar ja , je gaat toch steeds kijken tegen beter weten in.
Gelukkig is het kotsen gestopt en slaapt hij
Lijkt wel oud en nieuwquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat gaat wel lukkne denk ik. Ookal is er hier vlakbij een auto afgefikt, maar hoe vreemd het ook klinkt, dat is voor mij net zoiets als een opengebroken auto hier. Misschien ook wel omdat het dezelfde daders zijn....
De Arena is idd net een container... Zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit er warmpjes bij idd
Dit ook nog eens:
22:09:07 20-10-07 13 G BRAN BR 2 BUITENBRAND CONTAINER (Incidentnet: reg.inmeld) Stadion Arena Oostzijde ARENA BOULEVARD 1 Inzetprocedure 1057 AMSTERDAM-ZUIDOOST (ZO) [ 542 ]
Axel vindt het altijd wel leuk om naar de radio te luisteren, maar 's nachts mag echt niet, daarvoor zit zijn kamer te dicht bij die van Marcquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat had ik dan nog niet bedacht. Dat axel maar lekker de hele nacht door kan slapen
, maar anders zien we jou vannacht hier wel luisteren naar Lucien Voort
![]()
Nou nog ff die honden hier duidelijk maken dat het een auto is, en dan zijn we daar ook weer vanafquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:21 schreef Grulez het volgende:
[..]
De Arena is idd net een container... Zou wel mooi zijn![]()
Bij de bookmakers zou je dan 100000 tegen 1 vangen als je dat voorspelt denk ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Volgens Football Manager 2007 gaat de WK Finale van 2010 tussen Ierland en de Verenigde Staten
Je moet dan ook 2008 spelenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Volgens Football Manager 2007 gaat de WK Finale van 2010 tussen Ierland en de Verenigde Staten
Ik heb volgende week tentamenweek, dus ik wacht nog even.quote:
... iddquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb volgende week tentamenweek, dus ik wacht nog even.
Niet dat het veel verschil maakt
En de USA is wereldkampioenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Jammer, had wel een helftje willen meepikken.quote:
Voetbal ? Was dat ? Kan je dat eten ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:06 schreef SCH het volgende:
Is er nog gevoetbald?
ik kon er niet naartoe, maar gelukkig bleek er niet gevoetbald te zijn in Amsterdam.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:06 schreef SCH het volgende:
Is er nog gevoetbald?
Zoals wel vaker.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kon er niet naartoe, maar gelukkig bleek er niet gevoetbald te zijn in Amsterdam.
Extra oude kaas op de marktquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Zoals wel vaker.
Morgen een kraker in Alkmaar geloof ik.![]()
Sprak ik geen lieve woordjes ?quote:
Ik heb ook nog geen ronde bal gezien. En gezien de uitslagen ben ik daar niet rouwig omquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:57 schreef golfer het volgende:
Niets van het voetballen meegekregen vanavond. Alleen genoten van het rugby, ondanks dat die finale wat tegenviel.
Alles is liefdequote:
Even helemaal verwijderen van je PC en dan er helemaal opnieuw opzetten?quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:07 schreef SCH het volgende:
Maar serieus: kan ik iets aan die msn doen? Vanaf deze kant is niks raars te zien en hij doet het af en toe ook weer wel.
http://www.kruidvat.nl/domains/default/pages/content.aspx?content=13010000013027_2_10000000001651&contentcode=Fotoboek-bestseller&token=-1quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welk albumpie
Toestemming, occie trooi etc![]()
Genereren voor je hem herlaadt. Dan met de oude MSN-messanger reloadprodule herdefiniëren en laag laten inschalen op je slive.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:07 schreef SCH het volgende:
Maar serieus: kan ik iets aan die msn doen? Vanaf deze kant is niks raars te zien en hij doet het af en toe ook weer wel.
Je vergeet eerst precorrulerenquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:11 schreef tong80 het volgende:
Genereren voor je hem herlaadt. Dan met de oude MSN-messanger reloadprodule herdefiniëren en laag laten inschalen op je slive.
Dat heb ik toch meteen gedaan gekkie. Maar de slive is niet gereducteerd en geeft dus een I=O-melding van -3 als ik de settings verdisconteer. Een skave-space bewerking doen dan maar?quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Genereren voor je hem herlaadt. Dan met de oude MSN-messanger reloadprodule herdefiniëren en laag laten inschalen op je slive.
Ik zou het doen. Je hebt alles al geprobeerd. Let wel op de derde link onder aan het blauwe raampje dat je dan ziet. Eén misklik en je hele bestand is weg.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat heb ik toch meteen gedaan gekkie. Maar de slive is niet gereducteerd en geeft dus een I=O-melding van -3 als ik de settings verdisconteer. Een skave-space bewerking doen dan maar?
Morgen de herhaling kijken. Ma aan de foon zei dat Gordon niet leuk was. Te veel grof om het grof zijn.quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Hee hoi! Rugbyfinale viel helaas wat tegen, verder leuk dat Idols terug is.
Alsof je van Gaal vraagt de problemen bij Ajax op te lossenquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:15 schreef SCH het volgende:
Het lukt niet golfer, kom eens op msn om het uit te leggen.
Je had natuurlijk de prachtige titelsong van Bløf in je hoofdquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Alles is liefde![]()
Ik zat aan het eind van die film toch een potje te jankenmaar volgens mij vooral vanwege de mix met het bericht over Jan W.
hij was erg vroeg wakker, waardoor ik erachter kwam dat ik mij nu zelf beroerd voelquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2007 09:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij was erg vroeg wakker, waardoor ik erachter kwam dat ik mij nu zelf beroerd voel
Annemieke Schollaardt, 3fm dj zit normaal in de nacht en valt altijd goed in. Ze prestenteert ook Uruzgan FM.quote:Op zondag 21 oktober 2007 10:49 schreef Bos81 het volgende:
Wie is Annemieke:?
Plaats dan meteen een foto...quote:Op zondag 21 oktober 2007 11:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Annemieke Schollaardt, 3fm dj zit normaal in de nacht en valt altijd goed in. Ze prestenteert ook Uruzgan FM.
en voor het oog is het ook prettig![]()
Nu je het zegt, wat moesten die relzoekers dan ook.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:19 schreef SCH het volgende:
Net De Wedstrijden bekekenDie opluchting in De Arena dat het doelpunt buitenspel was, konden ze lekker doorzingen met Jaakke rot op
het absolute poker verhaal bedoel je?quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Zit net een beetje over Pokergate te lezen. Ik ga nooit meer online spelen. Ik twijfel nu heel erg of ik al die unlucky hands wel zo unlucky heb verloren...
en wat vond je thuis trainer ervan?quote:
Nu welquote:Op zondag 21 oktober 2007 16:25 schreef dndiek het volgende:
Eilanden, heb je mijn PM gelezen?
Toen had ik geen tijd om te kijken, vanmiddag welquote:
Goede race!quote:
quote:
Ik had het niet over Golfert en zijn rollator.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:25 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind de traagheid wel meevallen eigenlijk
Ik ook nietquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had het niet over Golfert en zijn rollator.
Die zit momenteel met een vriendin in Het Ketelhuis in Amsterdam naar een voorpremière te kijken van een vrouwenfilm.quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:33 schreef SCH het volgende:
Bluezz, ik heb je nodig.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 21:49 schreef SCH het volgende:
Nou ja vrouwenfilm - waarom vroeg ze mij dan mee.
Nadine is niet echt een vrouwenfilm hoor.
eej beeb ik verveelde me, en denk hier is het altijd druk maar dat valt ook wel mee vanaaf... is er soms voetbal op tv?quote:
alleen voetbal praat programma'squote:Op zondag 21 oktober 2007 22:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
eej beeb ik verveelde me, en denk hier is het altijd druk maar dat valt ook wel mee vanaaf... is er soms voetbal op tv?![]()
Yepzz leuke dag gehad... heb je mijn stoere foto in CUL-SC al gezien? Ik heb een muis geaaidquote:
Nog niet, ga ik zo bekijkenquote:Op zondag 21 oktober 2007 22:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Yepzz leuke dag gehad... heb je mijn stoere foto in CUL-SC al gezien? Ik heb een muis geaaid![]()
Jij nog spannende dingen gedaan?
ik wilde eik tv kijken maar vriendlief wilde film kijken. Hij is er aan 5 begonnen en allemaal dus niet afgekekenquote:
doen jullie zelf eik ook nog aan voetbal...al dan niet het senioren elftal?quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog niet, ga ik zo bekijken
Ik maak nooit spannende dingen mee, dus nee
Ik zelf ben al op mijn dertiende gestopt, maar een hoop wel. Er is een reeks met alle voetballende VBL-ers hier op het forum waar je hun (wan)prestraties kunt volgen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 22:54 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
doen jullie zelf eik ook nog aan voetbal...al dan niet het senioren elftal?![]()
Ui?quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hamilton misschien toch wereldkampioen!
Rosberg, Heidfeld en Kubica hebben misschien met hun auto gesjoemeld en worden dan uit de stand gehaald, mocht dit waar zijn.quote:
gelijk maar even het F1 topic opgezocht, dank jequote:Op zondag 21 oktober 2007 23:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Heidfeld en Kubica volgens mij hebben misschien met hun auto gesjoemeld en worden dan uit de stand gehaald, mocht dit waar zijn.
FIA onderzoekt BMW en Willams
En je bent notabene nog gewoon thuis ookquote:Op zondag 21 oktober 2007 21:49 schreef SCH het volgende:
Nou ja vrouwenfilm - waarom vroeg ze mij dan mee.
Nadine is niet echt een vrouwenfilm hoor.
Ik hou het lekker bij jullie af en toe in de SCquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is een reeks met alle voetballende VBL-ers hier op het forum waar je hun (wan)prestraties kunt volgen.
trustequote:Op maandag 22 oktober 2007 01:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het schip met geld komt maar niet binnen, anders zou ik nog wel een uurtje opblijven
Trusten
That makes two of us beebquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Weten jullie btw dat het als vrouw en voetbalhater makkelijker integreren op VBL-SC is, dan als toegewijde mama in OUD in welk topic daar dan ook![]()
Nou nog het Keldertje ontdekken en je bent helemaal geïntegreerd.quote:Op maandag 22 oktober 2007 01:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Weten jullie btw dat het als vrouw en voetbalhater makkelijker integreren op VBL-SC is, dan als toegewijde mama in OUD in welk topic daar dan ook![]()
ik heb al gepost in KPD...is meer dan genoegquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou nog het Keldertje ontdekken en je bent helemaal geïntegreerd.
truste voor straksquote:Op maandag 22 oktober 2007 01:25 schreef dndiek het volgende:
Nog even een dvd'tje kijken en dan slapen
Ik vernikkelde al toen ik de container buiten zette en daarna in de auto staptequote:Op maandag 22 oktober 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:
Koud op de fiets!
dank voor de waarschuwing!quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:15 schreef Suijk het volgende:
Koud op de fiets!
Goed zoquote:Op maandag 22 oktober 2007 09:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Yes, ik heb m'n krantenrubriek geregeld. Nu de info in een leuk verhaal gieten.
Tell me more, wat ga je schrijven, voor wie?quote:Op maandag 22 oktober 2007 09:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Yes, ik heb m'n krantenrubriek geregeld. Nu de info in een leuk verhaal gieten.
Ik klus bij als correspondent voor de regionale krant en verzorg voor de dinsdagkrant de rubriek Gezocht/Aangeboden. Daarvoor kijk ik op Marktplaats naar wat er wordt aangeboden in de regio en ga ik telefonisch op zoek naar het verhaal achter de advertentie. Het stelt weinig voor, maar is leuk om te doen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:11 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Tell me more, wat ga je schrijven, voor wie?
Dat programma zag ik ook laatst (principe inderdaad hetzelfde). Deze rubriek loopt volgens mij al wel een stuk langer. Maar zoiets is zeker leuk, ook omdat je vooraf niet weet welke kant het gesprek opgaat.quote:Op maandag 22 oktober 2007 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Beetje zoals dat ik meen NCRV programma, maar dan regionaal dus?
Wel leuk.
Welk onderwerp?quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik heb het voornemen zo mn chemie te gaan leren.
Organische en fysische chemie (Chemie voor levenswetenschappen 1)quote:Op maandag 22 oktober 2007 13:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Welk onderwerp?
En goed leren, want ik ga je overhoren.
Ik vond het wel meevallen om 6.30. Lekker lopend naar het werk gegaan. Warm was het niet, maar ook niet weer om te bibberen.quote:Op maandag 22 oktober 2007 08:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vernikkelde al toen ik de container buiten zette en daarna in de auto stapte.
Moet nu niet denken om met de fiets te gaan.
Ingevuldquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:07 schreef tong80 het volgende:
Bos :
Het is weer tijd voor een dilemma topic # 2
quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:50 schreef Suijk het volgende:
Ik ben ook weer thuis. Lekker druk, dus de dag was snel voorbij.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 17:50 schreef Suijk het volgende:
Ik ben ook weer thuis. Lekker druk, dus de dag was snel voorbij.
Nee, dat hebben de Ajax-fans lekker gecompenseerd dit weekendquote:Op maandag 22 oktober 2007 18:59 schreef sjimz het volgende:
Vannacht eindelijk geen auto's in de fik gezet door dat rifgebergte tuig!
Die hadden tenminste aanleiding, heb je Ajax-NEC niet gezien?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat hebben de Ajax-fans lekker gecompenseerd dit weekend![]()
Ja, jij niet dan?quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:21 schreef tong80 het volgende:
Cool.
Dus je slaat lieve kleine onschuldige spinnetjes dood ?
Ik wil maar zeggen dat het maar net is waar je de nadruk op legt.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die hadden tenminste aanleiding, heb je Ajax-NEC niet gezien?![]()
Ik weet gewoon dat ik het beter kan beoordelen dan jij dat kanquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wil maar zeggen dat het maar net is waar je de nadruk op legt.
Het Ajaxhome is zeker gesloten omdat er vals werd gespeeld met scrabble?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik weet gewoon dat ik het beter kan beoordelen dan jij dat kan
Nee, maar ik was bij beide incidenten aanwezigquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Het Ajaxhome is zeker gesloten omdat er vals werd gespeeld met scrabble?
Wat een domme opmerking die laatste - getuigt weer van een enorme onnozelheid.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee, maar ik was bij beide incidenten aanwezig![]()
En ik weet dat jij een voorliefde heb voor dat rifgebergtetuig![]()
Maar jij en ik weten wel beterquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een domme opmerking die laatste - getuigt weer van een enorme onnozelheid.
Ja dat heb je wel vaker als je bij de politie zit hequote:Maar je hebt een abonnement op rellen?
Ja, ik heb niks met tuig. Dat had je kunnen weten idd.quote:
Dat je rellen van voetbalsupporters minder erg vindt dan wat uitgebrande auto's?quote:Ja dat heb je wel vaker als je bij de politie zit he
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:10 schreef appelsientje het volgende:
Oja die gebakjes zijn er omdat ik jarig was.......
wat uitgebrande auto'squote:Op maandag 22 oktober 2007 19:21 schreef SCH het volgende:
Dat je rellen van voetbalsupporters minder erg vindt dan wat uitgebrande auto's?
Is dit het niveau waarop er bij de politie wordt gepraat?![]()
![]()
Fukquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:23 schreef Bluezz het volgende:
SCH je stuurt steedsnaar me toe, maar ik kan niet antwoorden
![]()
nee ajax - slavia praag welquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die hadden tenminste aanleiding, heb je Ajax-NEC niet gezien?![]()
Ja, het moet je verdriet doen dat niet de grootse rellen uitbreken waar al die rechtse tokkies als jij zo op hopen en het tot nu toe steeds maar om een handjevol auto's gaat. Jammer voor je joh.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
wat uitgebrande auto's
Wat een lekkere extreem linkse boomknuffelaar ben je toch![]()
Ik vouw ze in WC-papier en gooi ze naar buitenquote:
ja lekker alles is opquote:Op maandag 22 oktober 2007 19:10 schreef appelsientje het volgende:
Oja die gebakjes zijn er omdat ik jarig was.......
quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, het moet je verdriet doen dat niet de grootse rellen uitbreken waar al die rechtse tokkies als jij zo op hopen en het tot nu toe steeds maar om een handjevol auto's gaat. Jammer voor je joh.
Ga maar lekker de voetbalhooligans verdedigen, die kunnen er immers niks aan doen.
Als je als politie-agent niet eens weet dat de meeste van die jongens het rifgebergte alleen maar van plaatjes kennen? Jullie lullen toch hopelijk niet echt op die manier onder elkaar???
Ik proef bij media en politie toch wel iets van: is dit alles.quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het doet me geen verdriet. Ik ben juist blij dat het alleen maar bij auto's is gebleven.
Hoe proef jij dat bij de politie? Ken je de mensen die er werken dan persoonlijk? Leg eens uit?quote:Op maandag 22 oktober 2007 19:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik proef bij media en politie toch wel iets van: is dit alles.
En ik vind het gewoon niet zo slim om als je bij de pollitie werkt het over 'rifgebergtetuig' te hebben, komt niet zo heel wijs over als je er mee te maken hebt, als je begrijpt wat ik bedoel, en ik neem het voor niemand op die dat soort geweld pleegt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |