Een shirt van Toronto FC was niet te vinden, maar net zo trots ben ik met dit shirt van de Vancouver White Caps, uitkomend in de USL (United Soccer League), de eerste divisie in Noord Amerika.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vast wel, je hebt daar de nieuwe club Toronto FC die uitkomt in de Amerikaanse MLS.
Doe dan Von Bommelquote:Op woensdag 19 september 2007 21:33 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
aiikunnen ze al bijna voor FOK! users alleen al een dijk shirtjes laten drukken
ik bestel de mijne alvast met van Bommel achterop![]()
Kijk eens goedquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:05 schreef rubbereend het volgende:voor het eerste sinds hoelang staat er niks van Dirk Scheringa op het shirt aan de voorkant?
ojaquote:
en daar, en daar ook nog. Staat er nog genoeg op dusquote:
JAAP.NL is een onderdeel van DSB!quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:05 schreef rubbereend het volgende:voor het eerste sinds hoelang staat er niks van Dirk Scheringa op het shirt aan de voorkant?
weer iets geleerdquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:03 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
JAAP.NL is een onderdeel van DSB!
haha 9 van de 10 dingen waar geld in om gaat en een beetje louche lijktquote:
Uhuquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:18 schreef Branieschopper het volgende:
HAHA LOL.. IK DACHT AL.. jAAP.NL ?? Dat laat die Dirk nooit toe!
Wat een topaankoop!quote:Op donderdag 6 september 2007 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[afbeelding]
Deze van Brescia heb ik voor maarliefst 19,50 euro (inclusief verzendkosten) overgenomen van iemand. De labels zaten er nog aan. Grappig om op het label te zien dat hij eerst 75 kostte, toen 45 en nu dus 17 als ik hem opgehaald had. Leuk voor de kleine collectie.
quote:Op woensdag 26 september 2007 05:04 schreef pfaf het volgende:
Ik zit er aan te denken om Aston Villa uit te kopen, maar ik vind de pasvorm niet echt denderend..
waar heb je die besteld??quote:Op woensdag 26 september 2007 08:56 schreef egoTRON het volgende:
Club América voor dit seizoen net binnen gekregen:
[afbeelding][afbeelding]
Is een grote bakkerij/leverancier in Mexico en omstreken.quote:
Opgestuurd gekregen van een collega uit Mexico.quote:
echt een tf shirt! Heb je echt geen idee waar je die kan kopen?quote:Op woensdag 26 september 2007 08:56 schreef egoTRON het volgende:
Club América voor dit seizoen net binnen gekregen:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik weet niet of 'ie in Europa te krijgen is. Subside Sport heeft hem i.i.g. (nog) niet, misschien één van de andere sites uit de OP?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 11:09 schreef Branieschopper het volgende:
[..]
echt een tf shirt! Heb je echt geen idee waar je die kan kopen?
http://knvbshop.nl/shop/product.asp?s=C7013D019DC64DFAABE10C9453603C96&pid=6370quote:Nederland uitshirt 07/09
Tijdens de uitwedstrijd tegen Wit-Rusland op 21 november zal Nederland aantreden in het nieuwe uitshirt. Dit is ook het shirt waarin Nederland eventueel zal spelen tijdens het aankomende EK in Oostenrijk en Zwitserland.
Nike heeft tijdens het ontwerp van dit shirt haar inspiratie gehaald uit de Amsterdamse grachten, de Rotterdamse kubuswoningen en het waterrijke landschap. Het schitterende shirt is gemaakt van Nike Tech Fit Dry, met v-hals en mesh panelen op de zijkant en achterkant. Er zit een badge op de linkerborst en Nike swoosh op de rechterborst.
Nou ben benieuwdquote:Amsterdamse grachten, de Rotterdamse kubuswoningen en het waterrijke landschap.
quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:06 schreef reem het volgende:
En ik vind het huidige uitshirt zo mooi...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |