Als test deze [COS 2685] test voor Avonne gemaakt met IE. Wil je het topic meteen weer weggooien ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:49 schreef avonne het volgende:
dreamboy, heb jij firefox of zo?
Ik kan echt geen topic openen.
firefox ik heb geen iedee wat dat is zo goed ben ik niet op de hoogte van allesquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:49 schreef avonne het volgende:
was dat makkelijk? bij mij loopt alles vast.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als test deze [COS 2685] test voor Avonne gemaakt met IE. Wil je het topic meteen weer weggooien ?
Wat! Pakt hij zijn beste vriend niet uit het waterquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:51 schreef avonne het volgende:
Wat ik eerder wilde posten.
Wat een vent die Dennis... wel voor de lol in de vijver springen, maar om zijn bal te pakken, doet ie het weer niet.
even naar FB .....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:54 schreef avonne het volgende:
[..]
was dat makkelijk? bij mij loopt alles vast.
Ik geloof dat alle index pagina's op Fok zo moeilijk doen voor sommige mensen. Er loopt een topic over, maar of het die banner is? Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:49 schreef avonne het volgende:
ik heb het wel gemeld, maar ik ga er verder niet naar zoeken.quote:
Echt he? Maar hij houdt zich goed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:58 schreef akveor het volgende:
Het water loopt Huub in de mond....
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:59 schreef lorence1 het volgende:
volgens mij wil jaap eronder uit
Dit is echt een Huub ding... maar kan alleen maar toekijken.... Misschien een subtiele bash van Jaap.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:00 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Echt he? Maar hij houdt zich goed.
nou..hij zegt zelf dat drinkt hij nooitquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:00 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Echt he? Maar hij houdt zich goed.
nee hoor....nadia ligt in luc zijn bedquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:02 schreef Clank het volgende:
Uh... slapen Nadia en Dennis nu toch weer in samen ???
Hij wilde hem net al overhalen om wat te drinken en op te blijven tot Luc terug is om 07.30 uur. Huub ging dat niet redden zei hij.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit is echt een Huub ding... maar kan alleen maar toekijken.... Misschien een subtiele bash van Jaap.
knipquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:03 schreef riri het volgende:
[..]
nee hoor....nadia ligt in luc zijn bed
Ja dat is zo, maar ik bedoelde het meer algemeen over 'een drankje'quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:02 schreef riri het volgende:
[..]
nou..hij zegt zelf dat drinkt hij nooit
Ze wacht op Luc die komt ongeveer 5 uur terugquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:03 schreef riri het volgende:
[..]
Klopt, kijk maar naar de poster aan de muur en het gordijn/deur naar de tuinquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:03 schreef riri het volgende:
[..]
helemaal niet afgeblazen hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Damn, afgeblazen door de FEBO .....
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio krijgt telefoon van 'achter'. Zo mogen niet alles doen wat ze willen.
Huub : "Wat een bizarre baan heeft die vent. Hij moet ons vertellen dat we wel aan onze eigen pik mogen zitten, maar niet aan de pik van een ander"
mischien rent hij nu echt gillend het huis uit!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:34 schreef riri het volgende:
nou....ben benieuwd hoe dennix reageert
Ik denk, .........nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:34 schreef riri het volgende:
nou....ben benieuwd hoe dennix reageert
Nu verteld hij het met een lach. Maar die avond vertelde hij hetzelfde met best wel een zuur gezicht !quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
Toen Dennis het pokertoernooi had gewonnen, ging de telefoon voor Huub. Iemand riep 'Hahahaha sukkel. Dat wou ik even zeggen'.
Ik vind ze leuk. Dennis vindt ze leuk. En ik vind het ook heerlijk dat Lieke er eens een keer niet bij zit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:18 schreef Guuskeee het volgende:
saai
en jaap word niet populairder zo in de kooi, zeker niet bij Lieke
Prima.... hoop ik dat Huub ook de balen van haar krijgt kan ze lekker naar huis.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:18 schreef Guuskeee het volgende:
saai
en jaap word niet populairder zo in de kooi, zeker niet bij Lieke
Was dat iemand van de febo?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
Toen Dennis het pokertoernooi had gewonnen, ging de telefoon voor Huub. Iemand riep 'Hahahaha sukkel. Dat wou ik even zeggen'.
dennis vind ze leuk? I GUESS NOT ! hij lacht omdat ie niet wil huilen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk. Dennis vindt ze leuk. En ik vind het ook heerlijk dat Lieke er eens een keer niet bij zit.
Volgens mij heeft ie echt lol hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:21 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dennis vind ze leuk? I GUESS NOT ! hij lacht omdat ie niet wil huilen.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk. Dennis vindt ze leuk. En ik vind het ook heerlijk dat Lieke er eens een keer niet bij zit.
en dan zeker jaap als enige backup? lijkt me geen goed plan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Prima.... hoop ik dat Huub ook de balen van haar krijgt kan ze lekker naar huis.
Volgens Huub 'de man die nu al heel lang op wereldreis is" ...... Stijn dus !quote:
En wat was die dis dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een mega-dis van Brian op afstand
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad ! Jij begint Dennis ook steeds beter te begrijpen he ??quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie echt lol hoor![]()
Ik geef het niet graag toe, maar inderdaad, langzaam smelt ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:26 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Inderdaad ! Jij begint Dennis ook steeds beter te begrijpen he ??
(wordt je ook al een beetje verliefd ?? ja he ??)
Huub gooit met borden?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geweldig Huub, dish naar Amanda en Brainless![]()
Gelukkig weet Japio nu dat ze er ligt. Eergisteren wist hij dat niet en dook van 'n meter afstand op z'n bed. Lieke bijna geplet, ze was zich rot geschrokkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:28 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke in het bed van Jaap
[ afbeelding ]
Ja, daar blaast de airco niet zo (volgens Nadia)quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:28 schreef akveor het volgende:
Ligt Nadia nu aan de kant waar Luc vannacht lag?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:29 schreef Disana het volgende:
Kijk zien jullie wel? Dennis strompelt gewoon gezellig mee naar de keuken met Jaap en Huub.
Valt nog mee dat hij niet gaan zingen "Follow the leader"quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:29 schreef Disana het volgende:
Kijk zien jullie wel? Dennis strompelt gewoon gezellig mee naar de keuken met Jaap en Huub.
Gatver, het lijkt wel zo'n stumperig straathondje dat wanhopig op zoek is naar wat aandacht en liefde.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:29 schreef Disana het volgende:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gelukkig weet Japio nu dat ze er ligt. Eergisteren wist hij dat niet en dook van 'n meter afstand op z'n bed. Lieke bijna geplet, ze was zich rot geschrokken
Brian vondt dat Lieke te weinig sex kreeg.quote:
me 2quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:37 schreef cindy10 het volgende:
potver wilde net gaan slapen,maar wil para brian niet missen!!
toch nog maar een peuk dan.....
Ooh ze hebben dus airco in de slaapkamer. Nou dat mag ook wel met al die neukende stelletjes, vooral dat bed van brrrrian en amanda lijkt me een spermanest.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, daar blaast de airco niet zo (volgens Nadia)
hilarischquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:38 schreef -Lacrimosa- het volgende:
goedemorgen, ik heb geen streams, hoe is het daar?
Zegt ie morgen: goed dat je me tegenhield Manny want anders....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda streelt Brian om hem toch vooral maar kalm te houden ......
[ afbeelding ]
Het wordt nog wel watquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Mijn zoon was gisteren jarig. Hij werd 8 jaar. Hij vroeg een vlieger. Die bond hij aan z'n fiets" ......
Je ziet Brian sidderen van woede, maar hiij reageert niet
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Mijn zoon was gisteren jarig. Hij werd 8 jaar. Hij vroeg een vlieger. Die bond hij aan z'n fiets" ......
Je ziet Brian sidderen van woede, maar hiij reageert niet
Recht voor Brian's bed (voeteinde) en naast Nadia's bed .... rechts op de cap is Brianquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:41 schreef Prospera het volgende:
Ik had niet eens in de gaten dat ze rechtvoor Naad's bed zitten![]()
[ afbeelding ]
Hey rellertquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
beter als Huub waar lieke tussen moet springen.
![]()
En die kans is aanwezig aangezien mevr. Lieke niet mee wenst te doen tegen degene die haar geslagen heeft.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:43 schreef riri het volgende:
Brian die denkt dat ie met zijn vriendinnetje daar al heeft gewonnen en een simpel luizeleventje kan leven daar vergist hij zich aardig....als dennix zich ook nog eens bij huub ,jaap en lieke als sidekickje aansluit staan ze nog maar met z'n drietjes
Inderdaad, ik zag het andersomquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Recht voor Brian's bed (voeteinde) en naast Nadia's bed .... rechts op de cap is Brian
Brian piest in zijn broek want als hij eruit gaat, komt Amanda ook en die kan zich zeker niet beheersen, dag backupquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
beter als Huub waar lieke tussen moet springen.
![]()
Dus Lieke gaat niet meedoen met Brian .....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:45 schreef Maria44 het volgende:
[..]
En die kans is aanwezig aangezien mevr. Lieke niet mee wenst te doen tegen degene die haar geslagen heeft.
Die bleef alleen wakker toen Irginia op springen stondquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:48 schreef Prospera het volgende:
Syl sliep gewoon door alle herrie heen![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dus Lieke gaat niet meedoen met Brian .....
Nadiaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:47 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Brian piest in zijn broek want als hij eruit gaat, komt Amanda ook en die kan zich zeker niet beheersen, dag backup![]()
Ik blijf ook zitten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:47 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zou ik niet doen nu, ze gaan Brian schofferen.
En de grap was dat die bevalling rond 17:30 begon. (Best wel uitzonderlijk bij paarden)quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Die bleef alleen wakker toen Irginia op springen stond![]()
Dat zeg ik!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Omdat Brian Lieke in haar gezicht heeft gemept bij de paardenbak
Grote fout van Huub om nu Lieke met veel geweld te gaan wakker maken. Huub is duidelijk op zoek naar een grote ruzie met haarquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:53 schreef lorence1 het volgende:
ze gaan slapen
Ohhquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:52 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik blijf ook zitten.![]()
Shit, ik heb geen beltegoed meer en kan dus geen streams aanvragen.![]()
Laat maar gebeuren, die ruzie komt er toch wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Grote fout van Huub om nu Lieke met veel geweld te gaan wakker maken. Huub is duidelijk op zoek naar een grote ruzie met haar
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:54 schreef Disana het volgende:
Huub kruipt ook maar in Jaaps bed. Met z'n driehieen, zingt Jaap.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:58 schreef Disana het volgende:
Volgens mij blijft Brian alert op wat er nog zou kunnen komen.
Dus ik mis niks.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:55 schreef Prospera het volgende:
[..]
OhhMaar Huub wil niet verder rellen.Huub: we gaan met z'n 3'en boven slapen.
Jaap: ik ga me afrukken vanavond.
volgens mij zaten ze net met een kabouter te praten en kunnen wij daarom even niets meer horenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 04:00 schreef Disana het volgende:
Fijn dat we niets meer horen...
nee hoor...ze was gewoon haar zender aan het zoeken...quote:
Ik hoor nog steeds op geen enkele stream iets anders dan heel vaag geruis.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 04:01 schreef lorence1 het volgende:
[..]
volgens mij zaten ze net met een kabouter te praten en kunnen wij daarom even niets meer horen![]()
Ik dacht hij gaat naar Jaap maar het was iets tegen de pijn.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 04:07 schreef Disana het volgende:
Brian pakt iets uit zijn nachtkastje en gaat ook nog maar eens naar boven.
Logisch dat Dennix kijkt ...... Stel je voor dat Lieke bij Nadia in bed kruipt ........quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 04:09 schreef Prospera het volgende:
Lieke eruit, Huub zegt: niet zo boos.
Nix verschijnt vanonder de dekens om te zien wat er gebeurt.
Op naar de ochtendploegquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 04:14 schreef F04 het volgende:
Zo, genoeg gezien voor vannacht. trustee.
Tis ze toch ook een mokkel. Gelukkig hoeft ze niet meer op een bulk sympathiestemmen te rekenen komende populariteitspoll.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 04:09 schreef Prospera het volgende:
Lieke eruit, Huub zegt: niet zo boos.
Nix verschijnt vanonder de dekens om te zien wat er gebeurt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 04:34 schreef tipsch het volgende:
Jaap gaat uit z'n bed. Camera's volgen niet. Sneak Lieko zal hem vast vanaf afstand even gewenkt hebben. Edit:Jaap toch al snel weer gewoon in z'n bedje. Hij eet wat uit z'n neus.
Morning! Is Lieve Lazy Luc al weer terug?quote:
Mogge...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Morning! Is Lieve Lazy Luc al weer terug?
Kan ze weer tegen hem gaan liggen skattiën. Ze zijn nu aan het zoenen btw.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 08:17 schreef KimiK het volgende:
[..]
Mogge...
Yep LL is terug en ligt met Nada te fluisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |