Als test deze [COS 2685] test voor Avonne gemaakt met IE. Wil je het topic meteen weer weggooien ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:49 schreef avonne het volgende:
dreamboy, heb jij firefox of zo?
Ik kan echt geen topic openen.
firefox ik heb geen iedee wat dat is zo goed ben ik niet op de hoogte van allesquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:49 schreef avonne het volgende:
was dat makkelijk? bij mij loopt alles vast.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als test deze [COS 2685] test voor Avonne gemaakt met IE. Wil je het topic meteen weer weggooien ?
Wat! Pakt hij zijn beste vriend niet uit het waterquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:51 schreef avonne het volgende:
Wat ik eerder wilde posten.
Wat een vent die Dennis... wel voor de lol in de vijver springen, maar om zijn bal te pakken, doet ie het weer niet.
even naar FB .....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:54 schreef avonne het volgende:
[..]
was dat makkelijk? bij mij loopt alles vast.
Ik geloof dat alle index pagina's op Fok zo moeilijk doen voor sommige mensen. Er loopt een topic over, maar of het die banner is? Ik weet het niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:49 schreef avonne het volgende:
ik heb het wel gemeld, maar ik ga er verder niet naar zoeken.quote:
Echt he? Maar hij houdt zich goed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:58 schreef akveor het volgende:
Het water loopt Huub in de mond....
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 01:59 schreef lorence1 het volgende:
volgens mij wil jaap eronder uit
Dit is echt een Huub ding... maar kan alleen maar toekijken.... Misschien een subtiele bash van Jaap.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:00 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Echt he? Maar hij houdt zich goed.
nou..hij zegt zelf dat drinkt hij nooitquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:00 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Echt he? Maar hij houdt zich goed.
nee hoor....nadia ligt in luc zijn bedquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:02 schreef Clank het volgende:
Uh... slapen Nadia en Dennis nu toch weer in samen ???
Hij wilde hem net al overhalen om wat te drinken en op te blijven tot Luc terug is om 07.30 uur. Huub ging dat niet redden zei hij.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit is echt een Huub ding... maar kan alleen maar toekijken.... Misschien een subtiele bash van Jaap.
knipquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:03 schreef riri het volgende:
[..]
nee hoor....nadia ligt in luc zijn bed
Ja dat is zo, maar ik bedoelde het meer algemeen over 'een drankje'quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:02 schreef riri het volgende:
[..]
nou..hij zegt zelf dat drinkt hij nooit
Ze wacht op Luc die komt ongeveer 5 uur terugquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:03 schreef riri het volgende:
[..]
Klopt, kijk maar naar de poster aan de muur en het gordijn/deur naar de tuinquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:03 schreef riri het volgende:
[..]
helemaal niet afgeblazen hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Damn, afgeblazen door de FEBO .....
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio krijgt telefoon van 'achter'. Zo mogen niet alles doen wat ze willen.
Huub : "Wat een bizarre baan heeft die vent. Hij moet ons vertellen dat we wel aan onze eigen pik mogen zitten, maar niet aan de pik van een ander"
mischien rent hij nu echt gillend het huis uit!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:34 schreef riri het volgende:
nou....ben benieuwd hoe dennix reageert
Ik denk, .........nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 02:34 schreef riri het volgende:
nou....ben benieuwd hoe dennix reageert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |