me 2quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:37 schreef cindy10 het volgende:
potver wilde net gaan slapen,maar wil para brian niet missen!!
toch nog maar een peuk dan.....
Ooh ze hebben dus airco in de slaapkamer. Nou dat mag ook wel met al die neukende stelletjes, vooral dat bed van brrrrian en amanda lijkt me een spermanest.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, daar blaast de airco niet zo (volgens Nadia)
hilarischquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:38 schreef -Lacrimosa- het volgende:
goedemorgen, ik heb geen streams, hoe is het daar?
Zegt ie morgen: goed dat je me tegenhield Manny want anders....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda streelt Brian om hem toch vooral maar kalm te houden ......
[ afbeelding ]
Het wordt nog wel watquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Mijn zoon was gisteren jarig. Hij werd 8 jaar. Hij vroeg een vlieger. Die bond hij aan z'n fiets" ......
Je ziet Brian sidderen van woede, maar hiij reageert niet
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Mijn zoon was gisteren jarig. Hij werd 8 jaar. Hij vroeg een vlieger. Die bond hij aan z'n fiets" ......
Je ziet Brian sidderen van woede, maar hiij reageert niet
Recht voor Brian's bed (voeteinde) en naast Nadia's bed .... rechts op de cap is Brianquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:41 schreef Prospera het volgende:
Ik had niet eens in de gaten dat ze rechtvoor Naad's bed zitten![]()
[ afbeelding ]
Hey rellertquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
beter als Huub waar lieke tussen moet springen.
![]()
En die kans is aanwezig aangezien mevr. Lieke niet mee wenst te doen tegen degene die haar geslagen heeft.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:43 schreef riri het volgende:
Brian die denkt dat ie met zijn vriendinnetje daar al heeft gewonnen en een simpel luizeleventje kan leven daar vergist hij zich aardig....als dennix zich ook nog eens bij huub ,jaap en lieke als sidekickje aansluit staan ze nog maar met z'n drietjes
Inderdaad, ik zag het andersomquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Recht voor Brian's bed (voeteinde) en naast Nadia's bed .... rechts op de cap is Brian
Brian piest in zijn broek want als hij eruit gaat, komt Amanda ook en die kan zich zeker niet beheersen, dag backupquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
beter als Huub waar lieke tussen moet springen.
![]()
Dus Lieke gaat niet meedoen met Brian .....quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:45 schreef Maria44 het volgende:
[..]
En die kans is aanwezig aangezien mevr. Lieke niet mee wenst te doen tegen degene die haar geslagen heeft.
Die bleef alleen wakker toen Irginia op springen stondquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:48 schreef Prospera het volgende:
Syl sliep gewoon door alle herrie heen![]()
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:47 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dus Lieke gaat niet meedoen met Brian .....
Nadiaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:47 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Brian piest in zijn broek want als hij eruit gaat, komt Amanda ook en die kan zich zeker niet beheersen, dag backup![]()
Ik blijf ook zitten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:47 schreef Prospera het volgende:
[..]
Zou ik niet doen nu, ze gaan Brian schofferen.
En de grap was dat die bevalling rond 17:30 begon. (Best wel uitzonderlijk bij paarden)quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Die bleef alleen wakker toen Irginia op springen stond![]()
Dat zeg ik!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Omdat Brian Lieke in haar gezicht heeft gemept bij de paardenbak
Grote fout van Huub om nu Lieke met veel geweld te gaan wakker maken. Huub is duidelijk op zoek naar een grote ruzie met haarquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:53 schreef lorence1 het volgende:
ze gaan slapen
Ohhquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:52 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik blijf ook zitten.![]()
Shit, ik heb geen beltegoed meer en kan dus geen streams aanvragen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |