Ik vind ze leuk. Dennis vindt ze leuk. En ik vind het ook heerlijk dat Lieke er eens een keer niet bij zit.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:18 schreef Guuskeee het volgende:
saai
en jaap word niet populairder zo in de kooi, zeker niet bij Lieke
Prima.... hoop ik dat Huub ook de balen van haar krijgt kan ze lekker naar huis.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:18 schreef Guuskeee het volgende:
saai
en jaap word niet populairder zo in de kooi, zeker niet bij Lieke
Was dat iemand van de febo?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:06 schreef Disana het volgende:
Toen Dennis het pokertoernooi had gewonnen, ging de telefoon voor Huub. Iemand riep 'Hahahaha sukkel. Dat wou ik even zeggen'.
dennis vind ze leuk? I GUESS NOT ! hij lacht omdat ie niet wil huilen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk. Dennis vindt ze leuk. En ik vind het ook heerlijk dat Lieke er eens een keer niet bij zit.
Volgens mij heeft ie echt lol hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:21 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dennis vind ze leuk? I GUESS NOT ! hij lacht omdat ie niet wil huilen.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind ze leuk. Dennis vindt ze leuk. En ik vind het ook heerlijk dat Lieke er eens een keer niet bij zit.
en dan zeker jaap als enige backup? lijkt me geen goed plan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Prima.... hoop ik dat Huub ook de balen van haar krijgt kan ze lekker naar huis.
Volgens Huub 'de man die nu al heel lang op wereldreis is" ...... Stijn dus !quote:
En wat was die dis dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Een mega-dis van Brian op afstand
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Inderdaad ! Jij begint Dennis ook steeds beter te begrijpen he ??quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie echt lol hoor![]()
Ik geef het niet graag toe, maar inderdaad, langzaam smelt ikquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:26 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Inderdaad ! Jij begint Dennis ook steeds beter te begrijpen he ??
(wordt je ook al een beetje verliefd ?? ja he ??)
Huub gooit met borden?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geweldig Huub, dish naar Amanda en Brainless![]()
Gelukkig weet Japio nu dat ze er ligt. Eergisteren wist hij dat niet en dook van 'n meter afstand op z'n bed. Lieke bijna geplet, ze was zich rot geschrokkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:28 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke in het bed van Jaap
[ afbeelding ]
Ja, daar blaast de airco niet zo (volgens Nadia)quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:28 schreef akveor het volgende:
Ligt Nadia nu aan de kant waar Luc vannacht lag?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:29 schreef Disana het volgende:
Kijk zien jullie wel? Dennis strompelt gewoon gezellig mee naar de keuken met Jaap en Huub.
Valt nog mee dat hij niet gaan zingen "Follow the leader"quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:29 schreef Disana het volgende:
Kijk zien jullie wel? Dennis strompelt gewoon gezellig mee naar de keuken met Jaap en Huub.
Gatver, het lijkt wel zo'n stumperig straathondje dat wanhopig op zoek is naar wat aandacht en liefde.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:29 schreef Disana het volgende:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 03:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Gelukkig weet Japio nu dat ze er ligt. Eergisteren wist hij dat niet en dook van 'n meter afstand op z'n bed. Lieke bijna geplet, ze was zich rot geschrokken
Brian vondt dat Lieke te weinig sex kreeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |