Onzin, vetzucht onder kinderen is alleen maar toegenomen met de jaren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 02:27 schreef StefanP het volgende:
Nee, Jantje moet gezond eten hoor, geen friet!
Jantje zit na school in een kinderopvang, omdat beide ouders werken. Hij mag geluk hebben als zijn moeder er 1x per week aan toe komt om het huis schoon te maken.quote:En vanzelfsprekend wordt het huis 4x per dag schoongemaakt opdat Jantje toch vooral geen bacillen binnen krijgt.
Idioot die je bent. 'Pilletjes' voor ADHD krijg je alleen als zowel een psycholoog als een (kinder)arts ervan overtuigd zijn dat je echt een concentratiestoornis hebt. Aanstellerige ouders hebben daar geen invloed op.quote:Natuurlijk spreekt het voor zich dat Jantje straks volgens zijn ouders ADHD heeft, en allerlei pilletjes mag gaan slikken. Vroeger mocht je nog gewoon rennen en spelen en kreeg je in het uiterste geval gewoon een draai om je oren, maar nu is het 'in' om ADHD te hebben. Fucking aanstellerites.
Ooit gelet op:quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:04 schreef E.T. het volgende:
Even een vraagje..
hoeveel van zulke kinderen KENNEN jullie ook daadwerkelijk ipv alleen maar 'de verhalen'??
Ik zit midden in de kleine kinderen, heb in mijn omgeving meer dan genoeg kleine kinderen (lagere school leeftijd) en herken dus gewoon echt helemaal niets qua overbescherming naar kinderen toe momenteel.
Ik ken ook niet een kind dat wel zo wordt opgevoed, ik vraag me dan toch af waar dat aan ligt.
Maar je hebt aan daadwerkelijke voorbeelden uit de eerste hand wel EEN keer een moeder daadwerkelijk zo zien doen..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:19 schreef LegerNeger het volgende:
[..]
Ooit gelet op:
Het aantal mensen met SPA ipv gewoon kraanwater.
Ooit opgelet hoeveel kinderen tegenwoordig nog in bomen klimmen, of überhaupt buiten zijn. Hoeveel er nog in de modder spelen ('nee dat is vies, en dan wordt Pietje ziek').
Hoeveel kinderen tegenwoordig ineens een allergie of eczeem hebben
Hoeveel kinderen ineens 'ADHD' hebben, of dyslexie.
Ik kwam een keer bij de slager, een vrouw met kind vóór me. Vraagt die slager zo aan dat kind of zij een vleesje wil. Moeder ineens: 'Nee dat mag niet, dan wordt zij te dik'.![]()
Modder is zelfs zo gaaf dat ik het vroeger zelfs at (En tulpen en eigenlijk alles wat ik in de tuin kon vinden.:) Maarja toe was ik een jaar of 2-3. Verder sliep ik veel in de hondenmand (Nu slaapt de hond bij mij als ik bij mijn ouders ben)quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:38 schreef Devrim_ het volgende:
Overigens:
Wat vind iedereen zo interessant eraan om in de modder te spelen?
Ik bedoel WTF..Je bent toch geen fucking varken
Als de slager aan mijn dochtertje vraagt of ze 'een vleesje' wil, krijgt hij een hoek voor zijn muil. De smeerlap...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:19 schreef LegerNeger het volgende:
Vraagt die slager zo aan dat kind of zij een vleesje wil. Moeder ineens: 'Nee dat mag niet, dan wordt zij te dik'.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:36 schreef repeet het volgende:
Dat is nog niks, wij sprongen zo van 3 hoog uit het raam, met een beschimmelde boterham. Heerlijk!
http://www.phespirit.info/montypython/four_yorkshiremen.htmquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 03:36 schreef repeet het volgende:
Dat is nog niks, wij sprongen zo van 3 hoog uit het raam, met een beschimmelde boterham. Heerlijk!
Dankje nu weet iedereen op kantoor weer dat ik niet aan het werk benquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:18 schreef Herald het volgende:
[..]
http://www.phespirit.info/montypython/four_yorkshiremen.htm
Serieus?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:14 schreef MASD het volgende:
tegenwoordig gaan ze zelfs naar de dokter voor een schrammetje...
Een eitje bakken als 6-jarige?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:52 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Serieus..als jij dan al geen eitje kon bakken of evt. gewoon een broodje smeren
...
Als er iets goed is voor de weerstand is het wel vroeg de creche ingaan, dus dit verhaal slaat nergens op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 13:46 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Modder is zelfs zo gaaf dat ik het vroeger zelfs at (En tulpen en eigenlijk alles wat ik in de tuin kon vinden.:) Maarja toe was ik een jaar of 2-3. Verder sliep ik veel in de hondenmand (Nu slaapt de hond bij mij als ik bij mijn ouders ben)
Ziek? 1-2 keer per jaar verkouden en ik blijf er misschien een keer in de twee - drie jaar voor thuis (ja ik had mijn broek volgescheten)
Kinderen tegenwoordig worden compleet verknipt, kind wordt geboren en 6 weken later gaat het al de creche in. Beide ouders die werken, kind om 18:30 ophalen, voeren en op bed stoppen en morgen weer naar de creche verschepen. Dan is het weekend en moet even de hele week worden ingehaald, geen wonder dat die kinderen compleet flippen.
Ik ben van '79, nog geen kinderen, maar ik ben van plan om toekomstige kinderen net zo op te voeden als ik ben opgevoed. Dat mietjes gedrag van tegenwoordig gaat dit land compleet kapot aan.
Tja vreemd hequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 11:46 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Onzin, vetzucht onder kinderen is alleen maar toegenomen met de jaren.
Meeste tweeverdieners die ik ken hebben een werkster, dat is zo lekker makkelijk.quote:Jantje zit na school in een kinderopvang, omdat beide ouders werken. Hij mag geluk hebben als zijn moeder er 1x per week aan toe komt om het huis schoon te maken.
Idioot die jij bent. Nooit van de macht gehoord die farmaceutische bedrijven hebben.quote:Idioot die je bent. 'Pilletjes' voor ADHD krijg je alleen als zowel een psycholoog als een (kinder)arts ervan overtuigd zijn dat je echt een concentratiestoornis hebt. Aanstellerige ouders hebben daar geen invloed op.
Maar goed, het was aan je avatar al te zien hoe intelligent je bent.
Je kinderen door anderen laten opvoeden is NOG slechter...quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:24 schreef -0- het volgende:
[..]
Als er iets goed is voor de weerstand is het wel vroeg de creche ingaan, dus dit verhaal slaat nergens op.
In een crèche krijg je zo makkelijk herpes..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:46 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Je kinderen door anderen laten opvoeden is NOG slechter...
als je 2 keer per dag doucht ben je ook gewoon een homo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 04:09 schreef ElizabethR het volgende:
Tegenwoordig wordt de kinderstoel al dagelijks ontsmet met Dettol, en dienen je handen te worden gewassen met 4dubbel ontsmettende bacteriënkillers om vooral maar te voorkomen dat je per ongeluk weerstand opbouwt!! Twee keer per dag douchen is heel normaal, terwijl wij vroeger 2 keer per week douchten en verder dagelijks met washandjes in de weer waren.
Heh idd, dan eet je het maar niet. Ik ben niet diegene die zometeen honger heeftquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:56 schreef Antal het volgende:
Wat net zo erg is: Witte boterhammen als bruin brood verkopen, want ja... anders eten ze het niet..
Wat niet eten ? Dan eet je toch niet ? maar, nee.. dan krijgen ze een 'witte' boterham..
(1973)
Ik moest m'n eigen eten niet maken maar als ik een eitje wou eten gooide ik een paar eieren in een pan met boter en eten maarquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 14:58 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Een eitje bakken als 6-jarige? [afbeelding] Verantwoordelijke ouders laten kinderen van die leeftijd niet met het fornuis spelen. In wat voor derdewereldland woonde jij dat je zelf je eten moest maken als 6-jarige?
En het erge is: dat witte bruinbrood van Blue Band is nog góór ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:56 schreef Antal het volgende:
Wat net zo erg is: Witte boterhammen als bruin brood verkopen, want ja... anders eten ze het niet..
Jij denkt dat als je van je ouders aan tafel moet blijven zitten om je bord leeg te eten dat je gewoon even naar de keuken kunt wandelen om een uitsmijter in elkaar te gaan staan draaien?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:06 schreef Devrim_ het volgende:
Ik moest m'n eigen eten niet maken maar als ik een eitje wou eten gooide ik een paar eieren in een pan met boter en eten maar
Sommige kleurstoffen kunnen in bepaalde kinderen tot hyperactiviteit leiden. Hyperactiviteit is slechts een deel van ADHD (de H om precies te zijn). Door te stoppen met kleurstoffen eten verander je niks aan een eventueel aanwezige concentratiestoornis (ADD).quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 15:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
Idioot die jij bent. Nooit van de macht gehoord die farmaceutische bedrijven hebben.
Feit is wel dat veel "ADHD" kinderen heel makkelijk geholpen kunnen worden door een strak dieet. Vooral kleurstoffen hebben een verkeerde uitwerking op de kinderbreintjes. Maar dat is blijkbaar te moeilijk in onze maatschappij, dus stoppen we ze vol met Ritalin. Chillen man
Neequote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:31 schreef Leshy het volgende:
[..]
Jij denkt dat als je van je ouders aan tafel moet blijven zitten om je bord leeg te eten dat je gewoon even naar de keuken kunt wandelen om een uitsmijter in elkaar te gaan staan draaien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |