Das ook zo iets!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een collega van mij gooit alles als het langer dan 1 dag open is, weg. Broodbeleg kipfilet, houdbaar tot 8/11 en 1 dag open? Weg. Een pak Optimel drink, 1 dag open? Weg. Kan me er wel dood aan ergeren soms
Dat was vroeger bij ons op de camping ook zo. We waren altijd de hele dag buitenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:18 schreef DJKoster het volgende:
Wij werden in de zomer naar buiten getrapt met de woorden "vermaak je maar, alleen als het regent en je moet pissen mag je naar binnen"
Stuk voor stuk hyperchonders.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:29 schreef Q. het volgende:
Ik wil niet weten wat voor vreselijke volwassenen dat later moeten gaan worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIet echt, eerder van de kleuterspeelzaal en lagere school.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:40 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Stuk voor stuk hyperchonders.
En nee dat was geen spelfout.
Ach ja, ik werd vroeger ook wel getroost door mijn moeke als ik weer een keer op mijn bek was gegaan tijdens het ravotten, maar voor de rest moet een kind zich potverdorie uitleven!
Oh, en weerstand krijg je niet van op je bek vallen, dat krijg je van af en toe iets teveel bacterieen naar binnen krijgen tijdens zwemmen in het plaatselijke ven.
Vandaar die 6 tenen!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:08 schreef Duvel het volgende:
Wij hadden in de nieuwbouwbuurt een stuk zand dat naar benzine stonk en waar we altijd in speelden... Wanneer word ik nu ernstig ziek? N.B. Dat is dus 26 jaar geleden...
wat jij zegt!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:58 schreef Evil_Jur het volgende:
Eens, net zoals ouders die hun kinderen niet eens een hond laten aaien. Of van die gekken die hun kinderen 13 keer per dag schoonraggen met alcoholdoekjes e.d.
En mijn onnatuurlijk grote lul, natuurlijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |