Hallo allo..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:29 schreef miss-scofield het volgende:
[..]Ben je gek!!
Ik wil jullie pesten!
Ik heb ook een paar keer naar Netgamez geweest, maar het werd mij een beetje te gek toen het buiten 25 graden was en ik binnen zat te gamenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 22:33 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hallo allo..
Ik ben dit hele weekend de nerd aan het uithangen
Zit op xielan.. --> www.xielan.nl
Achja.. af en toe een beetje ontspanning is niet slecht voor je..
Westcoast, homiequote:
Gangster style!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Westcoast, homie![]()
oh wacht, dat mag ik alleen zeggen als ik dat werkelijk in Nederland bent..
Nou ja, ik woon hier in toch in tha hood
okquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 10:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Gangster style!
ik zal vanavond nog even een anekdote plaatsen van een les van mj laatst...!
Dat zou mij ook echt te ver gaan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar keer naar Netgamez geweest, maar het werd mij een beetje te gek toen het buiten 25 graden was en ik binnen zat te gamen![]()
Wij gaan er altijd met vriendengroep heen.. en dan is het echt lang leve de lol..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 00:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb ook een paar keer naar Netgamez geweest, maar het werd mij een beetje te gek toen het buiten 25 graden was en ik binnen zat te gamen![]()
Jij bent ook ALTIJD online hequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zou mij ook echt te ver gaan.
In de zomer zit ik ook wel eens buiten te fokken
Maar als ik vakantie heb, zit ik niet op fok.
Ook niet als ik gewoon thuis ben
Nou, ja, m'n laptop staat sowieso de hele dag aanquote:
Handig zo'n laptop, heb dan wel weer een parasol nodig om iets te kunnen zien op het schermquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat zou mij ook echt te ver gaan.
In de zomer zit ik ook wel eens buiten te fokken
Maar als ik vakantie heb, zit ik niet op fok.
Ook niet als ik gewoon thuis ben
Nah, je moet gewoon goed gaan zittenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Handig zo'n laptop, heb dan wel weer een parasol nodig om iets te kunnen zien op het scherm
Er zijn wel mooie plaatjes in de tuin, maar daar wil net een bloemenperkje staanquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nah, je moet gewoon goed gaan zitten
Klopt.. en dan van die kinderachtige gastjes die om de 5 minuten cheater of noob aan het roepen warenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:15 schreef Trigalti het volgende:
[..]
De Sfeer ontbrak altijd op Netgamez.. (ging ik heen toen ik 15 was ofzo)..
Deze lan is echt jaarlijks en ze kennen ons hier ondertussen wel..
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 11:26 schreef ReMcOrE het volgende:
vandaag kermis in Bocholt, Deutschlandmet complete cafés en restaurant (compleet met vloer en bar) midden op straat en 2,5 km aan attracties
![]()
nee,quote:
Laat je een ander rijdenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, [ afbeelding ] wordt het niet, want ik ga met de automaar goed, dat gaat de pret natuurlijk niet bederven
dat is het zekerquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:44 schreef PieterBas het volgende:
Zo, dat moet wel een grote kermis zijn.
whahahahaquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 12:44 schreef PieterBas het volgende:
Heeft ie 2 standen.. uit en heet
De Amerikanen van Europa zijn het.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
dat is het zekeren je kent de Duitsers, alles moet groot en onbenullig
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is het zekeren je kent de Duitsers, alles moet groot en onbenullig
waarom lees ik dit nou anders dan dat jij het bedoeltquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kom weer precies op tijd
Luctorquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goedemiddag
Ik kom weer precies op tijd qua plaatjes
Vanavond eindelijk naar The Bourne Ultimatum![]()
Dat weet ik niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waarom lees ik dit nou anders dan dat jij het bedoelt
Deantjeeequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:29 schreef Deansensitized het volgende:
Alles goed Luc??
Lekker weekend
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:29 schreef Deansensitized het volgende:
Alles goed Luc??
Lekker weekend
doordeweeks moeten we voor de baas bezig zijnquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:33 schreef eer-ik het volgende:
jullie gaan bijna sneller dan door de week
Ohja, 'goed' excuusquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
doordeweeks moeten we voor de baas bezig zijn
Doordeweeks ben ik niet op FOK!. Dus ik moet het wel inhalen in het weekendquote:
Inderdaad!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
doordeweeks moeten we voor de baas bezig zijn
Wat zeg je me daar??quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:44 schreef Etcetera het volgende:
hey
ik heb net gelezen dat Dumbledore/Perkamentus gay was![]()
komt uit een interview met Rowlingquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:15 schreef alwaysthebest het volgende:
JK Rowling is een tour door Amerika aan het maken. Daar heeft ze het volgende verteld:
Did Dumbledore, who believed in the prevailing power of love, ever fall in love himself?
JKR: My truthful answer to you... I always thought of Dumbledore as gay. [ovation.] ... Dumbledore fell in love with Grindelwald, and that that added to his horror when Grindelwald showed himself to be what he was. To an extent, do we say it excused Dumbledore a little more because falling in love can blind us to an extend, but he met someone as brilliant as he was, and rather like Bellatrix he was very drawn to this brilliant person, and horribly, terribly let down by him. Yeah, that's how i always saw Dumbledore. In fact, recently I was in a script read through for the sixth film, and they had Dumbledore saying a line to Harry early in the script saying I knew a girl once, whose hair... [laughter]. I had to write a little note in the margin and slide it along to the scriptwriter, "Dumbledore's gay!" [laughter] "If I'd known it would make you so happy, I would have announced it years ago!"
Bron (met nog wat leuke antwoorden inclusief antwoord op de vraag wat Petunia gezegd zou hebben): The Leaky Cauldron
Johnny Cash is the fucking man!!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik ken Cash eigenlijk niet. Een collega vroeg me laatst wat ik ervan vond, maar ja, ik heb dus geen idee. En toen stond ik vandaag met 2 cd's in mijn handen, 9,99 per stuk, 3 voor 25 euro. Dus toen heb ik deze maar ook meegenomen. Ik kwam nog wat meer van hem tegen, dus als het bevalt koop ik binnenkort de rest die er ligt ook maar (weer 3 voor 25 dan).
Maar nu eerst Thriller luisteren. Die wil ik al sinds mijn 8e hebben volgens mij. Maar het heeft even geduurd tot ik hem ook daadwerkelijk gekocht heb.
Heb ik gisteren ook al even zitten spelen..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:10 schreef Etcetera het volgende:
ik ook nietmaar ik vind het wel geniaal
oh ja, als iemand zich verveeld: http://freerice.com/index.php
En toen heb je het ook gelijk gesloopt?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Heb ik gisteren ook al even zitten spelen..![]()
En zonder index.php (dan krijg je index.html):quote:Not Found
The requested URL /index.php was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/1.3.39 Server at db.riceproject.org Port 80
quote:Hey, it worked !
The SSL/TLS-aware Apache webserver was
successfully installed on this website.
If you can see this page, then the people who own this website have just installed the Apache Web server software and the Apache Interface to OpenSSL (mod_ssl) successfully. They now have to add content to this directory and replace this placeholder page, or else point the server at their real content.
ATTENTION!
If you are seeing this page instead of the site you expected, please contact the administrator of the site involved. (Try sending mail to <webmaster@domain>.) Although this site is running the Apache software it almost certainly has no other connection to the Apache Group, so please do not send mail about this site or its contents to the Apache authors. If you do, your message will be ignored.
The Apache online documentation has been included with this distribution.
Especially also read the mod_ssl User Manual carefully.
Your are allowed to use the images below on your SSL-aware Apache Web server.
Thanks for using Apache, mod_ssl and OpenSSL!
ssst.. niet verder vertellenquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En toen heb je het ook gelijk gesloopt?
[..]
En zonder index.php (dan krijg je index.html):
[..]
Hey, ik was er ook niet vanaf het begin bij hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Hij heeft wel een gigantische discografie. Altijd vervelend als je een artiest/band laat ontdekt, je hebt zo veel in te halen. Hoewel het ook voordelen heeft natuurlijk, je hoeft niet jaren te wachten om iets nieuws (onbekends) van ze te horen.
Ik denk dat de meeste huidige stagiaires in die tijd niet naar Cash luisterden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Hey, ik was er ook niet vanaf het begin bij hoor![]()
hier ook stoekquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 18:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En toen heb je het ook gelijk gesloopt?
[..]
En zonder index.php (dan krijg je index.html):
[..]
Denk het ook niet neequote:Op zaterdag 20 oktober 2007 19:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste huidige stagiaires in die tijd niet naar Cash luisterden.
Ook meteen maar een vraag gesteld in WGR over mijn onderwerp.. creditcard en de cultureel verschillen. Ik heb mijn rechtaantekening en boeken niet bij me.. anders had ik het namelijk zo op kunnen zoekenquote:
Johnny Cash ftwquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 16:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Johnny Cash is the fucking man!! [ afbeelding ]
hmm okéquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 17:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat heb ik me laatst ook al afgevraagd... maar het werd niet echt duidelijk, hij is ook al een tijd niet meer op het forum geweest...
Ik dacht Control even te kijken vanavond. Heb ik 'm gedownload, zit er een password op de rar. Op de site in de comments staat dan een link, moet ik me aanmelden, krijg ik het wachtwoord per mail ofzo, nou ja, dat werkt ook niet. Winrar proces killen na 98% uitpakken was een leuk idee, maar ik kan het bestand niet afspelen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 16:38 schreef Deansensitized het volgende:
Lijken mij beide nou niet echt geweldig...
zoietsquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:02 schreef Deansensitized het volgende:
Ah, ok dan! Dus lekker alles opschrijven, goed uitzoeken en helder opstellen voor jezelf, de begeleider en het bedrijf.
Danku!
Mja, maandag is ook niet mijn favoriete dag.quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:14 schreef Deansensitized het volgende:
Erik
Mwah, klein dipje gehad. Wel leuk feestje zaterdag daarintegen
Klote maandags
Dankjewel! Ga ik dat even een beetje uitzoeken. Misschien omslachitg, maar als dan lekker duidelijk en helder is is dat ook wat waardquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zoietsik vind het altijd ontzettend omslachtig
als je zoekt met Google op SMART kun je nog veel meer info vindenmss handig als je vast zit
Volgende week maandag collectieve sleep-in houdenquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, maandag is ook niet mijn favoriete dag.
Ik ben ook moe man
Ik wilde gister ook naar het bosquote:Op maandag 22 oktober 2007 10:16 schreef ChatGirl het volgende:
Vrijdagvond toen ik thuis kwam, eten, douchen en toen meteen in bed gaan liggen. Ik was echt te ziek om recht te staan. Zaterdag toch maar gewoon gaan werken, ging wel lekker. En gister en ik in de bossen gaan wandelen met de hond en 's avonds F1 kjiken.
quote:Op maandag 22 oktober 2007 10:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Volgende week maandag collectieve sleep-in houden
Gewoon allemaal in bed blijven tot een uur of 11
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |