Zeg dat wel.. even kijken wat de gevolgen zijn van credit cards.. en de cultuurverschil erachter.. Ik zou wat korte interviews moeten houden, maar onze docente heeft de interview vragen nog niet bekeken/beoordeeld.quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:10 schreef PieterBas het volgende:
Ik word gestalkt!!!
In 2 minuten 3 keer door dezelfde persoon gebeld +381.. Dat is Servie en Montenegro :s
Ik heb wel meer dingen niet door gehad die avondquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:04 schreef HansU het volgende:
[..]
en je had niet door dat er hier 4 vrouwen met slechts één man stonden?
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb wel meer dingen niet door gehad die avond..
Dean wou nog langskomen, dus als je slim bent ga je met hem praten kun je met hem meerijden!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:19 schreef Loontjah het volgende:
Wie sponsert mij dan naar Zweden..
ik zou beginnen met sponsors zoeken ipv sponsersquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:19 schreef Loontjah het volgende:
Wie sponsert mij dan naar Zweden..
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:26 schreef Loontjah het volgende:
Je WeeT t0G
Oh my god, doe er 5 minuten over om 3 woordjes te tikken..
Je hEbT DaR SpEcIaL3 cOnVeRtOrS VoRquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:26 schreef Loontjah het volgende:
Je W3eT t0G
Oh my god, doe er 5 minuten over om 3 woordjes te tikken..
Volgende week weer wiet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:32 schreef Loontjah het volgende:
Heb het zo te doen met die grietjes die uit die gekleurde flesjes lurken..
Volgende week gelukkig weer StuFi.
stufiquote:
Als we op die toer gaan, morgen al wiet. Want ziektekostenbijdragequote:
komt goed uit, kunnen jullie dit keer het etentje betalenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:42 schreef eer-ik het volgende:
Van Dijk boekhuis ftw
Ik kreeg net even 300 euro gestort van ze
Helden
ohja, donders we moeten vanavond uit etenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
komt goed uit, kunnen jullie dit keer het etentje betalen
Whehequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als we op die toer gaan, morgen al wiet. Want ziektekostenbijdrage
niet Stuffi ? Dat was toen ik in limburg woonde nog een normale aanduidingquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:45 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Whehe
Ow studifinanciering.. wist ik wel.. maar in Deurne noemen ze dat ook wel ens stufi
Hier is het ook stufi.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
niet Stuffi ? Dat was toen ik in limburg woonde nog een normale aanduiding
't is al de hele dag weekend vakantiequote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, het is pas bijna 14:00.
Of zoals ik het noem; het is alweer bijna anderhalf uur weekend.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 13:54 schreef Loontjah het volgende:
Ja baas! NOT.
Ehm ik moet in de herfstvakantie gewoon doorwerken, alleen heb ik die vrijdagmiddag en die maandag erna vrijgevraagd. Na een weekendje met 8 losse meiden is het niet echt bevordelijk op een maandag.
Ik die niet aan herfstvakantie. Binnenkort wel even kijken of ik rond de kerstdagen en O&N vrij kan nemen. Maar ook dan niet de 2 weken die ik normaal zou hebben. 24, 27, 28 en 31 december is wel genoeg. Of misschien 2 januari nog.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is al de hele dag weekend vakantie
leuke koffiepauzes heb jij danquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:11 schreef eer-ik het volgende:
Iemand wel eens wodkaplus dry gezopen?
Ik zag het staan @ de supermarkt vanochtend en dacht:laat ik 't eens meenemen.
Ik had ook wel vrij kunnen hebben, het schijnt dat de Hogeschool ook niet erg veel uitvoert deze week, en bij mijn stage hebben ze het ook nog gevraagd.. Maar ja, het hoeft niet zo nodig. Liever met de feestdagen dan, als vrijwel iedereen vrij is. In mijn vriendengroep is toch vrijwel niemand vrij deze week, dus dan verveel ik me ook maar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:09 schreef eer-ik het volgende:
mwah, ik hoef ook niet zo nodig vrij te hebben.
Maar ach, ik heb het nou eenmaal.
gewoon ziek zijn op je werk, ik denk niet dat dat echt je productiviteit schaadtquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:18 schreef Loontjah het volgende:
Ik moet in totaal 100 dagen maken. Dus tot 18 januari.
Ik zit nu aan de 45 dagen, want ben al paar daagjes ziek geweest.
Ik geloof dat je rond de 10 werkdagen ruimte hebt, daarvan zit ik al op de helft.
Dus ik mag niet meer ziek worden, wil ik met kerst/0&n vrij hebben.
Dat doe ik elke maandag.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:23 schreef HansU het volgende:
[..]
gewoon ziek zijn op je werk, ik denk niet dat dat echt je productiviteit schaadt![]()
proost jongenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:11 schreef eer-ik het volgende:
Iemand wel eens wodkaplus dry gezopen?
Ik zag het staan @ de supermarkt vanochtend en dacht:laat ik 't eens meenemen.
Dacht k alquote:
ze zijn het niet verplicht he, da's wel jammer op zichquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:40 schreef Loontjah het volgende:
Krijgen jullie trouwens stagevergoeding?
Ik krijg een reiskostenvergoeding van 150 euries per maand.
Die ze mij al 2 maanden schuldig zijn..
neequote:
Gewoon even pushen.. reiskosten behoor je toch wel te krijgen als ze je deze beloven..quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:40 schreef Loontjah het volgende:
Ik kreeg het welquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:40 schreef Loontjah het volgende:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:47 schreef ChatGirl het volgende:
Loontjah, werken wij bij hetzelfde bedrijfIk heb ook nog 2 maanden cash tegoed.
Donderdag ben ik alleen op stage, dus dan gaat 3fm aan en Fok! de hele dag.
Bij m'n vorige baan mocht ik gewoon de hele dag fokken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:52 schreef Loontjah het volgende:
Wahahah Chatgirl, helaas niet
Maaruh wel relekst dan zeg. Ik zit net zo in de kantoor, dat je bij binnenkomst meteen op mijn scherm kunt kijken.
Nu heb ik het scherm zo achter een scherm gezet, zodat ze 5 cm2 net niet kunnen zien, en wat denkie.... daar zit mijn Fok! schermpje...
Ik zat met mijn rug en het scherm naar de receptie.. Elke postbode en zakenrelatie kon dus zien wat ik aan het doen wasquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:52 schreef Loontjah het volgende:
Wahahah Chatgirl, helaas niet
Maaruh wel relekst dan zeg. Ik zit net zo in de kantoor, dat je bij binnenkomst meteen op mijn scherm kunt kijken.
Nu heb ik het scherm zo achter een scherm gezet, zodat ze 5 cm2 net niet kunnen zien, en wat denkie.... daar zit mijn Fok! schermpje...
OHW zo fucked up man....quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:55 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zat met mijn rug en het scherm naar de receptie.. Elke postbode en zakenrelatie kon dus zien wat ik aan het doen was
en de secretaresse kon dus ook op mijn scherm kijken.. maar goed die zat ook vaak genoeg op geenstijl en youtube filmpjes te bekijkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:56 schreef Loontjah het volgende:
[..]
OHW zo fucked up man....
Haha alle postbodes en nieuwe mensen thuis meteen op Fok! kijken ...
en er thuis achterkomen dat sommige stagiares echt geen ene flikker te doen hebbenquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 14:56 schreef Loontjah het volgende:
[..]
OHW zo fucked up man....
Haha alle postbodes en nieuwe mensen thuis meteen op Fok! kijken ...
ach ja, tussen Fok door kan je ook best nog wat doen hoor. Voor mij is dit zelfs de 1e dag weer terug op het forum. Afgelopen maand heb ik best wat werk verzet. 1 niets doen vrijdagje kan dan bestquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:03 schreef Loontjah het volgende:
En dan zit je de hele dag op Fok! ?
Niet in de gaten dat 1 van de systeembeheerders je internetgedrag monitort?
Die systeembeheerder zou eens iets nuttigs met zijn leven moeten gaan doen dan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:03 schreef Loontjah het volgende:
als ex systeem beheerder weet ik uit ervaring dat ze wel wat beters hebben te doen dan internet gedrag te monitoren. MSN is preventief geblokkeerd hier, Hyves zal daar ook ooit nog wel bijkomen, maar Fok niet lijkt me zo...quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Die systeembeheerder zou eens iets nuttigs met zijn leven moeten gaan doen dan.
Hier zijn vrij veel dingen geblokkeerd. Maar dat is ook omdat de verbinding gebruikt wordt door mensen die op locatie werken en wel de systemen moeten kunnen benaderen. Als dat iedereen druk gaat zitten internetten, kan dat ten koste van de verbindingen met die locaties gaan.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:09 schreef HansU het volgende:
[..]
als ex systeem beheerder weet ik uit ervaring dat ze wel wat beters hebben te doen dan internet gedrag te monitoren. MSN is preventief geblokkeerd hier, Hyves zal daar ook ooit nog wel bijkomen, maar Fok niet lijkt me zo...
mwha, misschien vind hij/zij het wel lachen om te zien dat we het over hem/haar hebben.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Verder denk ik dat de systeembeheerder bij ons ook wel betere en/of leukere dingen te doen heeft dan kijken wat ik uitvoer.
jij hebt Rachel tochquote:
Ik zit thuis. FOK! is een van de geblokkeerde sites.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:18 schreef HansU het volgende:
[..]
mwha, misschien vind hij/zij het wel lachen om te zien dat we het over hem/haar hebben.![]()
Afgezien van het feit dat niemand de complete 8 uur productief zal zijn, zie ik niet in waarom ze van een luie student moeten accepteren dat deze minder doet dan anderen, omdat deze in de maanden ervoor ook zo weinig uitvoerde.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:16 schreef Loontjah het volgende:
Ze moeten niet van een student verwachten die de ene maand niks uitvoert, en maar 20 uur op school aan projecten spendeert, dat deze in 1 keer 40 uur lang kan werken zonder enige spoor van ontspanning...
quote:
Nee.. ze wisten het gewoonquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:03 schreef Loontjah het volgende:
Absoluut niet, maar het geeft wel aan dat er op een andere manier met stagiaires wordt omgesprongen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Als je op op grond daarvan je stage beter vindt dan andere, kijken wij toch op ietwat verschillende manieren naar de stage.
nou ik vind dat ik hier ontzettend veel vrijheid krijg, dus dat noem ik echt niet matig hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:37 schreef HostiMeister het volgende:
Wat zitten jullie allemaal op matige stage plekken zeg... ik kan hier doen en laten wat ik wil, heb hier een torrent client draaien, gebruik een dc++ client, fok! staat de hele dag open op een van mijn monitoren. Ik heb zelfs een server draaien waar ik af en toe mp3's host voor mijn homies die ik dan ook veelvuldig via msn spreek.
Denk je werkelijk dat websites die geblokkeerd worden, alleen voor de stagiaires geblokkeerd worden? Of dat het van iedereen gewoon geaccepteerd wordt dat ze privé internetten op het werk, maar niet van stagiaires?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Absoluut niet, maar het geeft wel aan dat er op een andere manier met stagiaires wordt omgesprongen.
Dat heb ik me laatst ook al afgevraagd... maar het werd niet echt duidelijk, hij is ook al een tijd niet meer op het forum geweest...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |